Ik weet niet. Is het jou wel eens overkomen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je voelt je dus brak na een avond zuipen en hebt te weinig gegeten?
Hey, waar ken ik dat toch van....
Er was ooit zo een topic "Fokkers op hun slechtststst".quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef NiNi het volgende:
Oh.
Ik krijg net een foto toegestuurd. Ik dacht al er was iets met een paal.![]()
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Rook rook rook, maar hier posten kan natuurlijk ook!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er was ooit zo een topic "Fokkers op hun slechtststst".
Nee, heus niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat de neuk?.
Hebbe gij gepaaldanst, eej?
Om met Inseaux woorden te spreken; het was waarschijnlijk een déjà fuck.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik weet niet. Is het jou wel eens overkomen dan?![]()
Oh, leek me wel okay.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee, heus niet!![]()
Whee! Geen benen!quote:machtsmisbruik machtsmisbruik koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
doordrukstrip doordrukstrip tonny heeft geen benen maar is toch nog best wel hip
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:12 schreef Tijn het volgende:
Rook rook rook, maar hier posten kan natuurlijk ook!
Gebruik niet van die moeilijke woorden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:12 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Om met Inseaux woorden te spreken; het was waarschijnlijk een déjà fuck.
Oh ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gebruik niet van die moeilijke woorden.
Jaaaaa mensen, het is me wat met die rijmwoordenboekjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
Nou inderdaad, nou inderdaad, nou inderdaad, vertel eens even hoe dat zit en post die foto.
Slecht, huh?
Is dat in een hoek? Op een podium?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Er is niet veel te zien. Die paal staat achter die gast. Het ging mij meer om de herinnering eraan.
Daarnaast sta ik er echt afschuwelijk op.![]()
Zeg eens, wie is dat andere meisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef NiNi het volgende:
[afbeelding]
Er is niet veel te zien. Die paal staat achter die gast. Het ging mij meer om de herinnering eraan.
Daarnaast sta ik er echt afschuwelijk op.![]()
Deens deens deens, ja Jezus, je probeer het niet eens!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaaa mensen, het is me wat met die rijmwoordenboekjes.
Ze heeft een slecht aura.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:17 schreef Tijn het volgende:
Tis net zo'n TRU-foto
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:18 schreef Insomaniac het volgende:
Moslimterreur, moslimterreur, Inso gaat off met een kuthumeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |