Bij deze.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Drilpudding het volgende:
moest het gewoon effe kwijt.....
Yep ....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
Je hebt de logica van een legosteentje.
die laatste zin had niet gehoeven. soms maak je het uit omdat je denkt dat dat het beste voor allebei is. en dan kan het soms pijnlijk zijn om te zien dat ze weer snel met iemand anders gaat neuken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
Jij verbreekt de relatie en gaat dan zeiken als zij verder gaat met haar leven
Wacht ff, dus ze had maanden lang moeten rouwen en monogaam moeten blijven, terwijl jij haar na 2 jaar aan de kant hebt gezet?
Dan moet je het niet uitmakenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef Drilpudding het volgende:
Yep ....
Nee, tuurlijk moet ze niet gaan rouwen, maar gezien haar reacties op het feit dat ik er een punt achter heb gezet ... blablablabla
zoiets heet gevoel.......... het voelt kut..........
hehe en jou laatste stukkie is lekker tactvolquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die laatste zin had niet gehoeven. soms maak je het uit omdat je denkt dat dat het beste voor allebei is. en dan kan het soms pijnlijk zijn om te zien dat ze weer snel met iemand anders gaat neuken.
En jou langste relatie duurde ??? 2\3 minuten ? d'r in d'r uit en tot sinas !?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet je het niet uitmaken.
Uit is uit, over is over...
Verder gaan met je leven en niet meer zeuren...
je eerste reactie was al niet van erg hoog niveauquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:01 schreef static het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik me niet thuisvoel in R&P.
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:02 schreef Drilpudding het volgende:
En jou langste relatie duurde ??? 2\3 minuten ? d'r in d'r uit en tot sinas !?
misschien dat je het tactvoller had gevonden als je het woordje 'neuken' wegdenkt, verder zie ik niet wat er ontactvol is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:00 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hehe en jou laatste stukkie is lekker tactvol
dat stukje bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het tactvoller had gevonden als je het woordje 'neuken' wegdenkt, verder zie ik niet wat er ontactvol is.
dat ene woord bedoel je...als je daarop de loep legt wordt het inderdaad groter dan het is en maak je door het attentiewaarde te geven groter...:Xquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:09 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
dat stukje bedoelde ik ook
En dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Drilpudding het volgende:
het voelt alsof die 2 jaar niks voor haar hebben betekend
Zit wat in, maar zo denk ik niet...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden.
En ik heb het op 1 keer na, iedere keer uitgemaakt en het boeide me niet als ze met een andere neukte.
Ik maak het uit, zij heeft verdriet, dan mag ze best ter compensatie even met iemand gaan neuken om het verdriet te verwerken/vergeten.
Dat is immers haar goed recht, aangezien er geen relatie meer is.
Neuk ook even een ander, dan zijn al je pijntjes zo weer wegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:11 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
Zit wat in, maar zo denk ik niet...
En nu dan het antwoord op zijn vraag? want nog altijd klinken het puur als neukobjectjes zoals jij er over praat. En of je nou iemand een week neukt of een paar maanden, is het nog altijd nauwelijks een relatie te noemen ivm wat ts had.. (owhnee, dat kan je natuurlijk niet vergelijken, andere personen, andere situaties, andere mentaliteit enzo.. he fuck.. dan is die here kasta ook totaal van geen belang, slaat allemaal als een lul op een spijkerbed.)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden.
En ik heb het op 1 keer na, iedere keer uitgemaakt en het boeide me niet als ze met een andere neukte.
Ik maak het uit, zij heeft verdriet, dan mag ze best ter compensatie even met iemand gaan neuken om het verdriet te verwerken/vergeten.
Dat is immers haar goed recht, aangezien er geen relatie meer is.
Ik heb het juist van haar, heb gisteren nacht de hele tijd met haar gepraat en ze weet ook hoe ik me erbij voel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:56 schreef Nuek het volgende:
Volgens mij heb je aannames gemaakt en je weet niet eens zeker of het wel waar is. Bel haar op en vraag het eerst.
Mensen vertellen zulke dingen soms gewoon om jou een beter gevoel te geven. Ik ben benieuwd of het wel waar is.
Zij is 18 en hij is 27 (ik zelf ben 20...).... Haar thuis situatie is erg klote, hij heeft een eigen huisje, auto voor de deur..... mij allemaal dingen die haar te goed uitkomen....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef Nuek het volgende:
Kut zeg.. ik hoop dat je het snel van je af kunt zetten.
Mensen maken hun eigen fouten...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:59 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
Zij is 18 en hij is 27 (ik zelf ben 20...).... Haar thuis situatie is erg klote, hij heeft een eigen huisje, auto voor de deur..... mij allemaal dingen die haar te goed uitkomen....
Klopt ... ze komt er wel achter, en wie weet gaat het goed... Het is ook niet zo dat ik het haar niet gun, want ik wil wel gewoon het beste voor haar....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Mensen maken hun eigen fouten...
Nope .... vond het niet relaxt dat ze zich kut voelde en dat heb ik in die 2 jaar nooit gevonden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef Bombie het volgende:
Haha... je vond het eigenlijk best wel vleiend dat ze zoveel moeite met de breuk had? Het streelde wel je ego, zeg maar?Newsflash: vanaf het moment dat jij het uitmaakt is zij vrij om het met iedereen aan te pappen bij wie ze die behoefte maar heeft. Het is geen regel dat iemand een jaar lang op haar kamertje moet blijven zitten treuren om haar zogenaamde 'ware'.
Als jij haar en haar aandacht voor jezelf had willen hebben had je maar wat meer moeite moeten doen.
Wat ben jij een enorme botte harry zeg.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:06 schreef kastanova het volgende:
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden. En ik heb het op 1 keer na, iedere keer uitgemaakt en het boeide me niet als ze met een andere neukte. Ik maak het uit, zij heeft verdriet, dan mag ze best ter compensatie even met iemand gaan neuken om het verdriet te verwerken/vergeten. Dat is immers haar goed recht, aangezien er geen relatie meer is.
Ga alsjeblieft niet op hem in, hij heeft geen fatsoen en manieren dus probeer het ook niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:14 schreef Hiawatha het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme botte harry zeg.....
vaak zijn dat geen gevoelens...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef Drilpudding het volgende:
Hoe kun je na 2 jaar zo snel al weer gevoelens hebben voor een ander (zoals ze zegt..)...
maar ......quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef vdo28 het volgende:
[..]
vaak zijn dat geen gevoelens...
verwerking..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:22 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
maar ......
ja, klopt, ik heb uren met haar gepraat via telefoon en sms, ze huilde meerendeels van de tijd, en daar voelde ik me ook niet prettig bij....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef vdo28 het volgende:
ik kan het mis hebben natuurlijk
Maar ze was toch ook verdrietig toen je het uitmaakte?
Tja dit soort dingen zijn altijd heel moeilijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:28 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
ja, klopt, ik heb uren met haar gepraat via telefoon en sms, ze huilde meerendeels van de tijd, en daar voelde ik me ook niet prettig bij....
Misschien dat het klinkt alof het m'n ego streelt dat ze er mee zit\gezeten heeft\whatever, maar zoals ik al zei, dat doet het juist niet..
Je hebt een bepaalde verwachting van haar gedrag na jouw beëindiging van jullie relatie. Dus: zodra zij iets doet dat niet strookt met wat jij verwacht is het net alsof zij niks om die 2 jaar heeft gegeven. Tegelijkertijd heb jij het uitgemaakt, in plaats van dat je veel meer moeite hebt gedaan om de betekenis van die afgelopen 2 jaar te redden, dus kun je stellen dat jij ook niet zoveel om die 2 jaar hebt gegeven?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:28 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
ja, klopt, ik heb uren met haar gepraat via telefoon en sms, ze huilde meerendeels van de tijd, en daar voelde ik me ook niet prettig bij....
Misschien dat het klinkt alof het m'n ego streelt dat ze er mee zit\gezeten heeft\whatever, maar zoals ik al zei, dat doet het juist niet..
Ach gossie, we gaan alle posts van kasta dood analyseren met onze eigen niet ter zake doende ideeën en andere vooroordelen, goed plan!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:53 schreef Roönaän het volgende:
En nu dan het antwoord op zijn vraag? want nog altijd klinken het puur als neukobjectjes zoals jij er over praat. En of je nou iemand een week neukt of een paar maanden, is het nog altijd nauwelijks een relatie te noemen ivm wat ts had.. (owhnee, dat kan je natuurlijk niet vergelijken, andere personen, andere situaties, andere mentaliteit enzo.. he fuck.. dan is die here kasta ook totaal van geen belang, slaat allemaal als een lul op een spijkerbed.)
Eigenlijk heb je gewoon nog gevoelens voor haar, dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:47 schreef Drilpudding het volgende:
In die 2 jaar hebben we allebei enorm veel meegemaakt waar we elkaar steeds weer boven op hielpen... op het eind hadden we constant ruzie, waardoor bij de laatste ruzie de druppel voor mij viel en heb gezegd er geen zin meer in te hebben.
Tot gisteren had ik het gevoel dat ik er goed aan had gedaan...........Uhm eigenlijk nu nog, want het ging gewoon niet langer.....
maar het gevoel dat ik krijg bij deze situatie zit mij niet lekker...
Het zijn de feiten; als je daar niet mee om kunt gaan is een relatie met iemand beginnen het laatste wat je moet doenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:14 schreef Hiawatha het volgende:
Wat ben jij een enorme botte harry zeg.....
we hebben er over gepraat....en tuurlijk geef ik ook nog wel om haar, tis pas 3 weken afgelopen, dat gevoel zal niet 1,2,3 weg zijn.... althans .... niet bij mij. Maar ach... zie wel hoe het gaat lopen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon nog gevoelens voor haar, dat is wel duidelijk.
En daarom vind je dit ook zo moeilijk..
Maar ik denk dat je ff moet doorbijten..
Al die ruzies dat is ook niets aan en daar word je ook gek van ondanks dat je nog van elkaar houd.
Erg moeilijk dit soort dingen, praat anders gewoon met haar.
Bel haar op..
Leuk voor je dat je met zulke 'nuchtere' feiten komt, maar je mist het puntje van de TS volledig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:17 schreef kastanova het volgende:
Het zijn de feiten; als je daar niet mee om kunt gaan is een relatie met iemand beginnen het laatste wat je moet doen.
Zo ken ik er nog wel eentje.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
Jij verbreekt de relatie en gaat dan zeiken als zij verder gaat met haar leven
Wacht ff, dus ze had maanden lang moeten rouwen en monogaam moeten blijven, terwijl jij haar na 2 jaar aan de kant hebt gezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |