Oei, ik zei gisteren nog dat ik niet snap waarom mensen op het balkon staan bij concerten.quote:
Doe ik normaal gesproken ook nooit, dan sta ik het liefst vooraan. Maar aangezien ik ziek was vond ik het fijn om rustig te kunnen zitten, en ik kon haar gezicht precies zienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:14 schreef SlagerKorrel het volgende:
Oei, ik zei gisteren nog dat ik niet snap waarom mensen op het balkon staan bij concerten.
En helemaal niet achter de artiest. Wil je Amy niet in d'r ogen kijken?
Dat is echt het eerste waar ik voor viel... Die stem...quote:
Me 2.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ik voor viel... Die stem...
ja ze heeft iets... iets... nou ja gewoon ietsquote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dr uiterlijk is net als dr stem: het is verre van perfect, en toch heeft het geheel iets erg aantrekkelijks
In de clip van Fuck me pumps is ze zeer aantrekkelijk imhoquote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dr uiterlijk is net als dr stem: het is verre van perfect, en toch heeft het geheel iets erg aantrekkelijks
Kvind dr make-up soms te opzichtig gekozen, te dik aangezet, maar verder is er op dr BMI na weinig veranderd.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
In de clip van Fuck me pumps is ze zeer aantrekkelijk imho.
Toen ik de clip van Rehab zag... gatver.
Ze heeft/had dan ook een behoorlijke eetstoornis...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Bizznitch het volgende:
Naja ze is even iets te dun geworden naar mijn idee maar verder is ze nog wel mooi!
Met de titel "Amy, EAT!" ? Ze is inmiddels iets beter uit, Rehab is ook recenter dan de foto. Maar toch zag ze er voor vorig album beter uit, iets meer vulling past gewoon beter bij dr IMO.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef Miam het volgende:
Ik heb een (recente?) foto gezien en daar was ze echt flinterdun
Zonde, in de Rehab clip ziet ze er gewoon lekker uit.
ik zie het ja:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Scandalous het volgende:
Nou!! Ik wilde het youtube linkje posten van haar Brit awards optreden, maar nu is hij verwijderdZe zong Rehab en won Best Female
![]()
Daar was ze ook al onwijs dun..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:28 schreef Miam het volgende:
Ik heb een (recente?) foto gezien en daar was ze echt flinterdun
Zonde, in de Rehab clip ziet ze er gewoon lekker uit.
dat ligt aan mijn sig zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Bizznitch het volgende:
de stukjes dat ze zingt "they tried to make me go to rehab" klinken zo stom... Ligt dat nou aan mij?
Nicequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:11 schreef Scandalous het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7Oi3Cq_cl4A
snel, klikken!!!
Oh noesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef newyorkcity het volgende:
Deze is zo erg!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xBmIFKIpLhc
Moet ze lekker zelf weten toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef Frosting het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://perezhilton.com/to(...)te_moss_20070218.php
Omg ik had even last van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:08 schreef newyorkcity het volgende:
Deze is zo erg!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xBmIFKIpLhc
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:45 schreef HuubTuub het volgende:
Britney doet ook een "cover" van Amy
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:45 schreef HuubTuub het volgende:
Britney doet ook een "cover" van Amy
Idd, en ik heb ook gewoon sterk de indruk dat ze zich daar beter op dr gemak voelde dan op een gemiddeld podium/videoclipje...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Echt, ik hou van Amy Winehouse..
En na het zien van deze Never Mind The Buzzcocks hou je helemaal van haar. Ze zegt zulke lieve grappige dingen over de Paris Hilton sextape ("It's so boring. It's like being on a ferry, rocking back and forth, 'Are we there soon ?" [...] "Look, there's the Isle of Wight"), over haar haar ("Yeah, it's all mine. I bought it."), over het opnemen van een duet met Katie Melua ("I'd rather have cat-aids, thank you.") enz. enz.
Amy: "Psssht-psssst."
Simon Amstel: "What's with the 'pssssht-psssssht' ?"
Amy: "It's my new thing."
Simon Amstel: "I thought it was crack.". Deze aflevering is zo hilarisch, ik heb 'm inmiddels een keer of drie gezien, en hij blijft leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |