Maar dat kan ook gewoon wennen zijn, maar eerste indruk is minder dan het eerste album...quote:Back to black van Amy Winehouse... Nog steeds een dijk van een stem, maar vind dit een iets te geforceerd geheel, te schel, te hard... Het mist de swung van de voorganger...
In de winkel is ie binnenkort te vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef newyorkcity het volgende:
Waarom kan ik um dan niet vinden.....
Jaa, ik kon gewoon niet langer wachten....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:39 schreef nipeng het volgende:
[..]
In de winkel is ie binnenkort te vinden.![]()
Ow je hebt 'm nu al. Zelfs een pre-order, netjes hoor.
Waarom dan nu al downen? Dat breekt toch de spanning van het wachten
IMO by MILES beter. Maar dat vind ik. Tis geen slechte plaat, maar mist zoals ik al eerder zei de swung, de frisheid en diversiteit van het eerste album. Balans tussen instrumenten en stem is ook een beetje vreemd, ik kan het verder niet goed beschrijven...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze staat in de top40 van de UK met Rehab, daardoor wel benieuwd geworden naar het album. Maar het vorige is dus beter?
Een beetje zoals bij Rehab bv? Ik ben wel benieuwd naar de rest.. ff zoeken straks.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
IMO by MILES beter. Maar dat vind ik. Tis geen slechte plaat, maar mist zoals ik al eerder zei de swung, de frisheid en diversiteit van het eerste album. Balans tussen instrumenten en stem is ook een beetje vreemd, ik kan het verder niet goed beschrijven...
het was al laatquote:
Ik heb um vandaag binnen gehad. ge pre-ordered bij amazon.co.uk.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:23 schreef Devano het volgende:
Ik zie het album nergens in NL. Ook niet bij de webwinkels om te pre-orderen. Terwijl hij in de UK dus al uit is. Beetje een vreemde situatie.
Hey verrek:quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ik heb um vandaag binnen gehad. ge pre-ordered bij amazon.co.uk.
Daar stond dat er 12 nummers op stonden, maar waren er gewoon 11. Dus kan je hem beter bij cdwow bestellen, daar is ie 12 euro, ok 12 nummers....
ik Me and Mr Jones, en nog steeds Rehab. en Back to Blackquote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind addicted stiekem wel de leukste tot op heden...
Let me rephrase myself: ik vind Addicted het lekkerst klinken, de rest is leuk maar nog altijd minder dan het debuut.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
ik Me and Mr Jones, en nog steeds Rehab. en Back to Black
En terechtquote:Op zondag 14 januari 2007 22:47 schreef remlof het volgende:
"Rehab" wordt best veel op 3FM (en Radio 1) gedraaid
* remlof gaat zo effe die NMtB aflevering kijken
Ik ook, ik wil alllllerbeste vriendinnen met haar zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat ze voornamelijk takke-onzeker is
Edit: ik zou er toch graag een keer mee stappen, volgens mij is het echt een tof wijf
I'd rather have cat AIDS, thank you!quote:Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef remlof het volgende:
Whehehe ze was weer lekker aanwezig in NMTB:
[afbeelding]
Oh dear, I absolutely LOVE herquote:Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef Dudette1985 het volgende:
Amy is een keer bij een aflevering van Never Mind the Buzzcocks geweest. Erg leuk om terug te zien!
http://www.youtube.com/watch?v=FIeZWbQGrqY
en dan rechts in het kader zijn de links voor deel 2 en deel 3![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef Numbie het volgende:
Ik moet altijd aan Janice van Friends denken als ik haar zie... lol![]()
Ik heb hem bij vanLeest gekocht, daar staat hij in hun alternatieve top 40quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga hem morgen maar weer eens zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |