Dat was t?quote:Op maandag 19 juli 2004 20:08 schreef methodmich het volgende:
Do you want to come backstage?
Nee ik bang dat dat ook nog wel ff op zich laat wachten...denk pas bij haar volgende cd snik snik...aluwel ik heb haar al eens live gezien en dat was erg geslaagd!quote:Op maandag 20 september 2004 21:25 schreef Fen het volgende:
uh nee ik kon er ook niets van vinden.. Ja 1 nummer, maar ik weet niet of dat wel echt van hem is, zat nl. een sample-tje in van Kelis - Trick me... Dus.
Optredens van Amy komen er voorlopig nog niet aan vrees ik
Ow sorry! Iets te enthousiast...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:39 schreef remlof het volgende:
Oops, ik had dit topic nooit gezien
Ze komt deze herfst met een nieuw album: Amy Winehouse - Amy's Back!
dat geeft niks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:38 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ow sorry! Iets te enthousiast...
New album "Back to Black" out 23 Octoberquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef newyorkcity het volgende:
check de site!!!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
New album "Back to Black" out 23 October
Single "Rehab" out 16 October
Site doet het nou niet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:45 schreef beautiful_world het volgende:
Me and Mr Jones is erg goed.. je kan stukjes van de nieuwe nrs horen op haar website.
www.amywinehouse.co.uk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |