abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19308800
Zaterdag, middernacht.
20,5 graden geeft de thermometer aan, omdat deze vrij dicht bij het raam hangt. Laat ik zeggen dat het 21 graden is, na een koele dag als vandaag een goede schatting. Het betreft mijn slaapkamer, en 's zomers kan het er onder invloed van de zon 32 graden worden.

Een goeie vriendin van mij meet 24,8. Rekening houden met het feit dat er een lamp brandt, zal het wel 24 graden zijn. Het gaat om een kleine flatwoning op een van de laagste verdiepingen.

Op mijn ouders' slaapkamer is het naar schatting zelfs 18 graden.

Nu woont zij in een hele mooie middelgrote stad en ik in een afgelegen dorpje, maar dat even bijzaak. Hoe kunnen dergelijke verschillen toch ontstaan, gegeven dat mijn ruimte nog zon ontvangt?
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 01:52:13 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19308820
misschien door isolatie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:53:38 #3
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_19308840
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:50 schreef amr_diab het volgende:
Zaterdag, middernacht.
20,5 graden geeft de thermometer aan, omdat deze vrij dicht bij het raam hangt. Laat ik zeggen dat het 21 graden is, na een koele dag als vandaag een goede schatting. Het betreft mijn slaapkamer, en 's zomers kan het er onder invloed van de zon 32 graden worden.

Een goeie vriendin van mij meet 24,8. Rekening houden met het feit dat er een lamp brandt, zal het wel 24 graden zijn. Het gaat om een kleine flatwoning op een van de laagste verdiepingen.

Op mijn ouders' slaapkamer is het naar schatting zelfs 18 graden.

Nu woont zij in een hele mooie middelgrote stad en ik in een afgelegen dorpje, maar dat even bijzaak. Hoe kunnen dergelijke verschillen toch ontstaan, gegeven dat mijn ruimte nog zon ontvangt?
pfff geen idee.
de ene heeft de verwarming aan de ander niet.
de ene heeft dubbel glas de ander niet
de ene heeft net de hele dag in de keuken staan koken de ander niet.

zo iets?
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_19308843
Bij ons is het dak uitstekend geisoleerd. Wel wonen we in een vrijstaand huis; dus misschien dat dat wel degelijk uitmaakt.
Een ander gegeven is dat we allebei weg zijn geweest; dus geen verwarming door koken e.d. Ook branden er geen kachels.

Ik heb begrepen dat er mensen zijn die bijna geen CV meer nodig hebben.
  Milf zaterdag 22 mei 2004 @ 02:05:11 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19309032
o ja LIF
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_19309059
Overclocken?
Gebruik je dezelfde thermometer?
pi_19309153
omdat het 2 uur 's nachts is en je waarschijnlijk moe bent zonder het echt door te hebben
je gevoelstemperatuur verschilt van de werkelijke temperatuur... pak een dekentje en ga slapen
pi_19309173
Dekentje, kleren enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')