dito. wel dat ik tijdens het troosten van een vriendin een ongepaste erectie kreeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt... tenminste dat ik niet betrapt ben. Uiteraard heb ik wel eens een erectie gehad in het bijzijn van een wijffie.
als je mazzel hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:31 schreef Nuek het volgende:
Wijffie?
Wat is dat dan? Een of andere muts in legging en een pruik?
daar dacht ik ook aan toen ik de topictitel lasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef SwOoSh het volgende:
*ril* een wijf met een stijve *ril*
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:38 schreef SwOoSh het volgende:
*ril* een wijf met een stijve *ril*
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:45 schreef flippie_flink het volgende:
jij krijgt een stijve als je een "wijffie" ziet zitten
ja erg is dat he...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar ongepaste erecties genoeg bij mij hoor.
Helemaal in het kinderbadje met allemaal kleine kindertjes om je heen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja erg is dat he...![]()
zover gaat mijn geheugen niet terug. wel dat ik een vriendinnetje troostend omarmde dat net had gehoord dat haar 'lievelingsopa' gestorven was.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Helemaal in het kinderbadje met allemaal kleine kindertjes om je heen.![]()
Had ze het door?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zover gaat mijn geheugen niet terug. wel dat ik een vriendinnetje troostend omarmde dat net had gehoord dat haar 'lievelingsopa' gestorven was.![]()
ja we stonden tegen elkaar aan tijden het omarmen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Had ze het door?
Haha, hoe reageerde ze?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja we stonden tegen elkaar aan tijden het omarmen.
ze was niet in de stemming om te reageren, en ik zei sorry. nog wel vakerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Haha, hoe reageerde ze?
Ik had het altijd tijdens het schuifelen, op van die feestjes als je 14 of 15 bent en zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze was niet in de stemming om te reageren, en ik zei sorry. nog wel vakermeegemaakt hoor. en altijd tijdens het troosten
ook als ik het uitmaakte en er was een laatste omhelzing.
ja mijn spontane erecties die ik kreeg bij het zitten tegenover een "wijffie" in een coupe zijn inmiddels ook weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik had het altijd tijdens het schuifelen, op van die feestjes als je 14 of 15 bent en zo.
Je merkte dan altijd gelijk of ze ervan gediend was of niet. (dan ging ze of er lekker tegenaan staan, of ze nam iets afstand)
Nu heb ik het eigenlijk alleen nog als ik bijv met uitgaan met een meisje zoen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |