Ja, je zal maar vol van jeugdige onschuld die kroeg binnen zijn gestapt omdat je graag een lekker glaasje ranja wilde hebben en dan kom je zo'n groep hools tegen, je leven in een keer verpestquote:Op maandag 24 mei 2004 10:10 schreef pascalheister het volgende:
![]()

Absoluutquote:Op maandag 24 mei 2004 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Was het gezellig mensen?

ZIet er gezellie uit.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Absoluut

Goedzoquote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ZIet er gezellie uit.
Volgende keer gaan we gewoon mee!

Waar dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Dylan Dog, ik heb een foto van je gezien!

Op je site die je doormailde!quote:Op maandag 24 mei 2004 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar dan?

Ik zie er nog steeds zo uit, alleen 2 jaar ouder en 15 cm haar erbij...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op je site die je doormailde!

Zo zie je maar, nadat ie getrouwd is begon het verslonzen van de uiterlijke verzorging al snelquote:Op maandag 24 mei 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds zo uit, alleen 2 jaar ouder en 15 cm haar erbij...

quote:Op maandag 24 mei 2004 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Zo zie je maar, nadat ie getrouwd is begon het verslonzen van de uiterlijke verzorging al snel

Wie is 'we', jij en de glazenwasser?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
ZIet er gezellie uit.
Volgende keer gaan we gewoon mee!

Ja, hij wist nu nog wel wat-ie gegeten had.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo
Enneh, we hebben Digger ervan kunnen weerhouden ons mee te slepen naar Mr. Jack's

Gelukkig denkt vrouwlief daar anders over...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]

quote:Op maandag 24 mei 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:
En ik heb ook nog aan een sigaartje van SCH gelurkt.

Daar hou je toch van?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een Clintongrap

Ik voel iets groeienquote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar hou je toch van?
Had ook al m'n petje thuisgelaten voor je

ok ik mail wel ffquote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef keeper het volgende:
Arma schijnt hier niet te mogen posten momenteel, maar zou wel graag alle foto's van de meet willen ontvangen op monno@xs4all.nl . Alvast bedankt, namens hem.
Check

Wie de schoen past.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:39 schreef SCH het volgende:
wat heb ik een schijthekel aan die types die alsmaar geband worden
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |