Dealquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe, die van mij is cooler, ik zal volgende week wel een pic maken.
HEB IK! Naast de bankquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:23 schreef MrWilliams het volgende:
ik mis daar toch ook echt een koelkast
Heb een hockeystick en honkbalknuppel hierquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:33 schreef Visie het volgende:
waar woon je!?
ff inbreken van de week![]()
23 mei Bluequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb een hockeystick en honkbalknuppel hier
Beware
Uitgaanscentrum, moet zijn: Naar de Blue Lagoonquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:39 schreef Visie het volgende:
[..]
23 mei Blue![]()
een lamp volgens mijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef renz0r het volgende:
[..]
Keertje een avondje bij mij komen?![]()
![]()
![]()
*Is aan het uitvogelen wat dat ding aan de muur is*
Eerder een spermavlekquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
een lamp volgens mij
en zo ziet een gamehoek eruit..hallelujah~!quote:
Of de mijn is uitgebreidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:37 schreef bugeye het volgende:
pfff, als ik dit allemaal vergelijk met mijn gamehoek, is de mijne gewoon erg kleuterig ingericht
Ziet er netjes uit. De gamecube heb ik een jaar geleden verkocht en de SNES ligt ergens in de kastquote:
1 is een 1.04 versie, die werkt dus niet met nieuwere spellen vandaar de 2equote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
Waarom heb je 2 freeloaders?
gold edition van 1 met 3 cd's (10 euro bij de intertoys )quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:58 schreef BMWM3 het volgende:
Wat zie ik nou... RCT 3? Ik zie het al. is dus een Special
Gods allemachtig de tering hallelujaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef Tain het volgende:
Hier een gedeelte van mijn spellen (net opgeruimd)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt het goede spul in huisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
eergisteren deze planken gemaakt:
[afbeelding]
nog ff niks aangesloten omdat mijn bureau net geverfd is (lees gister en net een laagje), cube staat beneden, pc in pc kamer (2 pc's en een laptop om precies te zijn) en mijn eigen pc staat ook klaar om naar een andere kast te verhuizen (beeldscherm ging roken dus niet meer aangesloten)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
eergisteren deze planken gemaakt:
[afbeelding]
nog ff niks aangesloten omdat mijn bureau net geverfd is (lees gister en net een laagje), cube staat beneden, pc in pc kamer (2 pc's en een laptop om precies te zijn) en mijn eigen pc staat ook klaar om naar een andere kast te verhuizen (beeldscherm ging roken dus niet meer aangesloten)
Neuh woon nog thuis en dit is een klein gedeelte van mijn kamerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:10 schreef DinoPK het volgende:
Speelt iedereen gewoon in een hokje achteraf ofzo?
we wonen hier met zijn 2en op zolderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:15 schreef DinoPK het volgende:
haha echt waar?? Ik dacht tot echt dat je met TA samenwoonde?
Aaaah dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
we wonen hier met zijn 2en op zolder
lol @ edit, rayman is echt een vrouwenspel he, de enige die ik ken en dat spel leuk vindt is mijn zus en die is lelijk lol, lekker dom springen enzo (ooit eens met een verjaardag van mijn zus gekregen die hem natuurlijk zelf wilde spelenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:47 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jij hebt het goede spul in huis
-edit-
behalve dat ray ding wat je daar hebt liggen
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
lol @ edit, rayman is echt een vrouwenspel he, de enige die ik ken en dat spel leuk vindt is mijn zus en die is lelijk lol, lekker dom springen enzo (ooit eens met met een verjaardag van mijn zus gekregen die hem natuurlijk zelf wilde spelen) bovenaan heb ik trouwens nog een plank met dozen van consoles staan
(dit alles met dank aan speedy
)
klaarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zeg dat nou niet anders gaat die raymanNL flippen!!! dat moet ik dan de rest van de week en volgende week aanhoren![]()
![]()
![]()
* gamecube_master veranderd qoute ook ffquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
klaar
hoop jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:34 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman is GEEN vrouwens spel. Ik ben tocjh ook een jongen :p
je hebt een dreamcast!!???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef Tain het volgende:
Paar console dozen met alcoholische dranken ervoor een een klein draakje en figuurtje van Spawn
[afbeelding]
uhm jaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je hebt een dreamcast!!???![]()
weet jij waar je voor een redelijke prijs goeie dc games kunt halen, ik heb de mijne 2e hands gekocht maar daar zaten bijna alleen kopietjes bij en ik heb de echte toppers toch liever origineelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ja
middelste vakje links op de foto van mijn tv en consoles
de engelse zal ik eens gaan proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:48 schreef Tain het volgende:
probeer ebay en dan vooral de Amerikaanse en Engelse
Je zou er toch gewoon haast een stijve lul van krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:15 schreef Gianluca het volgende:
ik ben geen gamer......maar niermand heeft zo'n mooie geimporteerde 90 cm hdtv als ik
sterker nog, een stijve lul + 2 centimer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou er toch gewoon haast een stijve lul van krijgen
heeft ie nie meer, zegt ie toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef twi het volgende:
Waar staat je console?
mooi behang man!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef Goliath_82 het volgende:
PC + Laptop
[afbeelding]
PC 2
[afbeelding]
PC + Laptop hebben geluid via dvd meuk
[afbeelding]
(ik heb geen console meer)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:50 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
mij NES Action Pack![]()
[afbeelding]
mijn games![]()
[afbeelding]
nog meer dozen
[afbeelding]
consoles
[afbeelding]
consoles + tv
[afbeelding]
mijn mooie Ninja Gaiden poster![]()
Hehehe, het is officieel behang. Maar op de foto is het wel minder mooi dan in het echtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:39 schreef taart het volgende:
[..]
mooi behang man!
serieus, was het behang op?
ligt die Xbox magazine nog in de winkelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:50 schreef taart het volgende:
mijn mooie Ninja Gaiden poster![]()
dat noem ik nog is een keer netjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mijn slaapkamer/gameroom (over een half jaar een aparte gameroom \o/ )
Wat Sega's
[afbeelding]
Nog wat Sega's
[afbeelding]
Paar Nintendo's
[afbeelding]
En nog wat Nintendo's
[afbeelding]
Wat next-gen games
[afbeelding]
SNES lichtbak + nog een systeem en wat games
[afbeelding]
Atari Jaguar
[afbeelding]
Nog wat Atari's en losse hardware
[afbeelding]
NES games+ merchandise en promo materiaal (o.a. Playstation lichtbak)
[afbeelding]
GBA stand
[afbeelding]
En m'n TV
[afbeelding]
23 jaar inmiddels, en als ik iets zonde vind dan is het wel geld spenderen aan spullen als dekbed overtrekken e.d.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef DinoPK het volgende:
trouwens Tag Speedy, hoe oud ben jij eigenlijk ? (dit vraag ik omdat ik dat dekbed wat je hebt 15 jaar geleden heb gehad)
Geen Super Mario dekens?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat Sega's
[afbeelding]
Nog wat Sega's
[afbeelding]
Paar Nintendo's
[afbeelding]
En nog wat Nintendo's
[afbeelding]
Wat next-gen games
[afbeelding]
[afbeelding]
Atari Jaguar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GBA stand
[afbeelding]
En m'n TV
[afbeelding]
als ik 23 ben wil ik net zoveel hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:25 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
23 jaar inmiddels, en als ik iets zonde vind dan is het wel geld spenderen aan spullen als dekbed overtrekken e.d.
hmm, dan moet ik er maar vast een boel inslaanquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:42 schreef TAG-Speedy het volgende:
super mario overtrek nog niet voor weinig kunnen vinden
En als je 23 bent moet je dit soort dingen zelf betalen
hoe kom je aan die gba standaard?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat Sega's
[afbeelding]
Nog wat Sega's
[afbeelding]
Paar Nintendo's
[afbeelding]
En nog wat Nintendo's
[afbeelding]
Wat next-gen games
[afbeelding]
[afbeelding]
Atari Jaguar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GBA stand
[afbeelding]
En m'n TV
[afbeelding]
stond geloof ik in 1 van de verzamel topics hoe hij eraan gekomen wasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef taart het volgende:
[..]
hoe kom je aan die gba standaard?
lief vragen aan de winkelier![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat Sega's
[afbeelding]
Nog wat Sega's
[afbeelding]
Paar Nintendo's
[afbeelding]
En nog wat Nintendo's
[afbeelding]
Wat next-gen games
[afbeelding]
[afbeelding]
Atari Jaguar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GBA stand
[afbeelding]
En m'n TV
[afbeelding]
Reactie op 1e plaatje heb je E-donkey nog niet uigevondenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:31 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
Klikkerdeklik
[afbeelding]
Klikkerdeklik
jij bent God !quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:01 schreef taart het volgende:
[..]
jep![]()
en aan de andere kant zit er een van sudeki, en je krijgt er een manhunt sticker bij
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef rockstah het volgende:
mijn allerkuste spellen bijeen:
[afbeelding]
Davilexquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:40 schreef rockstah het volgende:
mijn allerkuste spellen bijeen:
[afbeelding]
je hebt zelf ook Rayman 2! :pquote:Op zondag 23 mei 2004 15:08 schreef taart het volgende:
[..]
Davilex![]()
![]()
Rayman 2![]()
Gelukkigquote:Op zondag 23 mei 2004 15:16 schreef rockstah het volgende:
het zag er opzich best leuk en mooi uit. maar ik heb gewoon een hekel aan 3d platformers.
iniedergeval met toetsenboord en muis. ik pleur altijd overal vanaf. ik heb het met gamepad geprobeerd. maar dat was onmogelijk omdat je geloof ik 2 knoppen in moest houden om aan te vallen ofzo. en dat gaat niet met een gamepad tenzij het een schouderknop is. maar dat kon niet.
rayman 1 vond ik wel leuk.
Die NES pack heb ik ookquote:
je gaat toch niet een rayman spel uitlenen, als rayman-fanquote:Op zondag 23 mei 2004 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
BTW mijn Rayman games:
[afbeelding]
[afbeelding]
(rayman 2 heb ik uitgeleent:()
Nee dat mag je niet!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 15:21 schreef taart het volgende:
[..]
daarom mag ik het toch wel slecht vinden![]()
Ik heb 2 van die Megaposters zoals je zietquote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef bugeye het volgende:
[..]
Cool, je leest ook de PU
mijn broer heeft ook een PSX, maar die had ik op m'n kamer staan omdat hij nooit meer speelde, maar laatst had hij m weer teruggenomen.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die NES pack heb ik ook![]()
staat alleen al heel lang bij mijn oma![]()
moet een keer al mijn consoles en spellen op een hoop gooien, ben Sony fan dus heb alleen PSX, PSOne (zat gratis bij de tv), PS2 en dan mn NES en een GBA.
je moet je andere foto's trouwens ook nog postenquote:Op zondag 23 mei 2004 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig
die heb ik wel!!! Dat zie je toch op het plaatje:quote:Op zondag 23 mei 2004 15:22 schreef rockstah het volgende:
je hebt dat "leer taal met rayman spel" (ofzo) niet!
Moet ik eerst een betere camara hebben, want anders ziet het er niet uit :pquote:Op zondag 23 mei 2004 15:30 schreef taart het volgende:
[..]
je moet je andere foto's trouwens ook nog posten![]()
Ook een Raymanfan?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:28 schreef bugeye het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!!!
mwah, ze zijn alleen overbelicht. zoek een wat donkerder plekje of zorg dat de lichtinval van achteren komt. gebruik geen flitser in lichte plekken en resize ze wat minder.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet ik eerst een betere camara hebben, want anders ziet het er niet uit :p
Het is daadwerkelijk een webcamquote:Op zondag 23 mei 2004 15:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
mwah, ze zijn alleen overbelicht. zoek een wat donkerder plekje of zorg dat de lichtinval van achteren komt. gebruik geen flitser in lichte plekken en resize ze wat minder.
het is toch geen webcam he?
[OFFTOPIC] idd maar ik heb nog wel een léspion* maar die heeft een te lage kwaliteitquote:Op zondag 23 mei 2004 16:08 schreef rockstah het volgende:
oh ja dan houd het op natuurlijk.
das wat minder jaquote:Number of Megapixels: 0.48 mega
Number of pixels: 800 x600
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
das wat minder ja
dat "davilex ultimate game collection: londen racer" is trouwens gewoon a2 racer 3. die ik hier ook heb liggen
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef bugeye het volgende:
[..]
Cool, je leest ook de PU
Daarom zijn ze ook zo populair geworden.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:15 schreef Mattt het volgende:
[..]
PU , dat is echt zo'n ontiegelijke apenblad geworden ! Serieus
![]()
Flut Flut blad , het gaat alleen maar overhun zelf etc.![]()
Heeft wel sfeer (en is opgeruimd wegens foto, hier staan iig binnen no time lege melkpakken en flesjes rrond me heen, en nog bergjes cellofaan en snoeppapiertjesquote:Op maandag 24 mei 2004 17:40 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt veel bijzonders.
Sfeertjequote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft wel sfeer (en is opgeruimd wegens foto, hier staan iig binnen no time lege melkpakken en flesjes rrond me heen, en nog bergjes cellofaan en snoeppapiertjes
Kagerweg? Naja, beiden zijn genomen bij Pantballsports in Amsterdam (aan de bovenkant van het Noordzeekanaal, schuin tegenover Snowplanet)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:32 schreef Hawk het volgende:
Zeg Elegy,
Kan je even wat close-up shots maken van die Kagerweg paintball foto's?
Die onderste heb ik geloof ik gezien, maar die bovenste zeker niet!
Dat is aan de Kagerweg, ik herken dat bruggetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:49 schreef Elegy het volgende:
Kagerweg? Naja, beiden zijn genomen bij Pantballsports in Amsterdam (aan de bovenkant van het Noordzeekanaal, schuin tegenover Snowplanet)
Oh, ik dacht dat dat het meisje was die zich met ontbloot bovenlijf liet fotograferen.quote:Die bovenste, daar ben ik "de gevangene"
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Hawk het volgende:
Oh, ik dacht dat dat meisje was die zich met ontbloot bovenlijf liet fotograferen.
ja waar blijft ie??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe, die van mij is cooler, ik zal volgende week wel een pic maken.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 23 mei 2004 17:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo populair geworden.
Wat nou serieus??![]()
Dude PU staat al bekend als een gamesblad die niet serieus genomen wordt,
Het zijn ook eenmaal gamers die soms niet weten wat ze lullen.
Heleboel meningsverschillen tussen de redacteuren, geweldig
Boris met zijn argumenten, lachen is dat, bij Gamekings
Perfect Dark....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:37 schreef PurifieR het volgende:
Eventjes wat nieuwe foto's gemaakt:
Grootste deel van m'n retro games, ik moet alleen nog wat zien te vinden voor die cartridges
[afbeelding]
Hoop dozen, controllers, Nes advantage, megadrive arcade stick en SNES scope
[afbeelding]
Tv en versterker plus mn consoles van links naar rechts: N64, PS2, NES, Gamecube, Dreamcast, Xbox, Master System II, Saturn, SuperNES, Megadrive
het is jammer dat ik er nu pas achter kom NOOIT meer een console verkopen als ik een nieuwe koopquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Perfect Dark....Waarom heb ik ooit me N64 weg gedaan??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaste baan, thuis wonen, Credit card hebben...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef TinmanNL het volgende:
Fuckman, waar halen jullie al dat geld vandaan? Sommige hebben echt niet normaal veel games, en ik maar klagen als mijn geld eens een keer op is.
Hee, bekende opstelling.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
zoquote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef Bolderbast het volgende:
nieuwe foto's van mijn game/film hoek...ditmaal in kleur
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry voor mijn onstabiele hand
Hehe.. inderdaad, naast game-paradijs is het hier ook een dierentuin..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:12 schreef mordradead het volgende:
mooie hamsterkooi
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef Oksel het volgende:
PatVS slaat echt alles..
Maar ik zie hier meer verzamelingen.. en niet waar mensen gewoon zitten. Ik ben te lui op te staan, ben nog brak van vann8.
NOG lulliger? Naast dat hij echt takkeveel games heeft komt daarmee ook mijn grote breekpunt: al je geld zit in games enzo, maar kwa meubulair en aankleding ziet het er nogal... karig uit...quote:Op zondag 13 juni 2004 00:14 schreef twi het volgende:
Enorm respect voor je collectie PatVS.
Wat ik wel jammer vind, is dat je blijkbaar voor duizenden (tienduizenden?) aan games en consoles hebt staan, maar wel op een vrij lullig TV'tje zit te gamen. Relatief gezien dan, want mijn TV'tje is nog een stuk lulliger
Yep, ik heb 't geld niet voor zo'n collectie, en dus ook niet voor een mega breedbeeld TV en daarnaast geen ruimte op m'n kamer voor een uberrelaxte bankquote:Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
NOG lulliger? Naast dat hij echt takkeveel games heeft komt daarmee ook mijn grote breekpunt: al je geld zit in games enzo, maar kwa meubulair en aankleding ziet het er nogal... karig uit...
Mjah, ik begon met het aanschaffen van een sony surround setje en een goede 63 CM TV, daarna kwamen de consoles pasquote:Op zondag 13 juni 2004 08:49 schreef twi het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't geld niet voor zo'n collectie, en dus ook niet voor een mega breedbeeld TV en daarnaast geen ruimte op m'n kamer voor een uberrelaxte bank
Maar ik had 't wel geweten hoor, ik had een paar unboxed consoles links laten liggen en dan gewoon eens naar de BCC gereden voor een mooie grote breedbeeld TV(en dan ben ik nog bescheiden, als ik al die spullen zo zie
)
Holy fuckquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:47 schreef Patvs het volgende:
Kamer opgeruimd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hoogslaper van ikea...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:14 schreef mordradead het volgende:
zeker een hoogslaper :p daar game ik ook onder, werkt die creative ddts-100 (?) een beetje lekker, ik ben van plan die ook te kopen en waaom 2 subs?
die zwarte en die zilver kleurige? of is die zwarte geen subquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
welke 2 subs?
ik had hem idd ook open kunnen zetten, want mn dvd brander en cdrom speler zijn ook netjes zwart.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
mooie pc, leek net op de sub van een vriend van me.... ik zag dat deurtje niet
Zelfde tv als ik heb volgens mij..quote:Op maandag 14 juni 2004 13:37 schreef SilverBolt het volgende:
Mijn tv setup met philips 100hz matchline breedbeeld met erg handige ingebouwde dobly pro logic voor cube en x-box games
[afbeelding]
Mijn oude consoles:
[afbeelding]
Klein deeltje van de collectie
[afbeelding]
nou al foto's?quote:Op maandag 20 september 2004 23:31 schreef speedfreakssj het volgende:
als mijn kamer klaar is maak ik foto's ne het word zeker cool imho.
Oh my god! Hij heeft gewoon een Atari 1040ST!! Keep up the good workquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:34 schreef Henkmanz het volgende:
Mijn gamekamer: beetje rommelig, maar hey, kan niet alles hebben.
Mijn 2 pc's --> een Pentium 75 MMX met 32 MB intern: voor dope retro-games.
Daarnaast een AMD Athlon T-Bird 1200 met 512 intern, voor de nieuwe pc games (bijv. GTA of Max Payne speel ik het liefst op PC, geen consolegames imo).
[afbeelding]
beetje een slecht belichte foto, maar dit zijn mijn SEGA MD, NES en NGC games:
[afbeelding]
Mijn NGC, PS2, MegaDrive 1 en NES:
[afbeelding]
mijn PS, mijn MegaDrive 2 en mijn Sega GameGearheerlijke handheld.
[afbeelding]
2 overall shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Atari 1040ST, met geniale 16MB HD onder de Monitorenorme kast
[afbeelding]
Tuurlijk kan ik niet tippen aan sommige collectors, maar hey, kan niet alles hebben he.
Heej, zo'n tv heb ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:10 schreef DinoPK het volgende:
Speelt iedereen gewoon in een hokje achteraf ofzo?
Hier mijn gamehoek, plaatje op de tv heb ik er even ingezet om het wat leuker eruit te laten zien (oude wallpaper)
[afbeelding]
Das een vrij grote TVquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Smots het volgende:
De foto is gemaakt voordat er was schoongemaakt en opgeruimd.
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/854Q7WCL2KC7
Let vooral op het konijn naast de pc. Die zit netjes te wachten tot zijn kooi is schoongemaakt!
Dat beige niet thuis hoort bij een zwarte behuizingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef peristilius het volgende:Doe mij de helft van die tv.
Kingdom Hearts
En Kabouter (fuck Retuobak) wat is er mis met een beige drive?
Ik weet dat het er niet uit ziet, maar ik heb die ouwe beige dvd-drive juist erin gestopt omdat de originele (zwarte) dvd drive die in mijn pc zat niet alle dvd's herkende.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Das een vrij grote TV
Doe overigens eens wat aan die beige drive in je PC, dat kan echt niet
Heh heh, die wallpaper heb ik zelf in elkaar geflanst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef peristilius het volgende:Doe mij de helft van die tv.
Kingdom Hearts
Anders misschien zo'n zwart frontje kopen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik weet dat het er niet uit ziet, maar ik heb die ouwe beige dvd-drive juist erin gestopt omdat de originele (zwarte) dvd drive die in mijn pc zat niet alle dvd's herkende.
Feh, da's mij teveel moeite.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Anders misschien zo'n zwart frontje kopen?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een nieuw rekje waar me spellen op staanVerwacht binnekort foto's
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat beige niet thuis hoort bij een zwarte behuizing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |