Bij ons nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heette dat niet "boer en 7 zonen"?
klopt, heette inderdaad niet zoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heette dat niet "boer en 7 zonen"?
oeee en waarom zat ik niet op die school verdoriequote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was cool. wij hadden 2 gymzalen met zo'n intrekbare luchtkussenwand ertussen, dus je kon een enorm grote zaal creeëren
je hebt wat gemist hoor. dat was zo tofquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:34 schreef de_priester het volgende:
[..]
oeee en waarom zat ik niet op die school verdorie
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat was is leuk!.
Achja, heb 't jaren niet gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:36 schreef moniek het volgende:
[..]
puik idee!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Met half fok een keer een gymzaal afhuren en dan gaan apekooien.
Ja dan heb je 50000 mensen waarvan 1000 apenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef veldmuis het volgende:
*inschrijft*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef veldmuis het volgende:
*richt een apekooi-vereniging op*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:39 schreef NiXz het volgende:
[..]
*inschrijft*
*lid wordt*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:40 schreef moniek het volgende:
[..]
*richt een apekooi-vereniging op*
soort tikkertje, als je getikt was, was je "af" en moest je aan de kant gaan zitten, als je aangetikt werd door een ander persoon, niet bekend bij de tikker, was je weer vrij.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Vaak gespeeld en het is erg leuk, maar wat waren de regels en de bedoeling ook alweer ?
Verrek, 't was iets met apen en water en een hutje waar je tijdelijk veilig was en je kapotrennen en en enquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Vaak gespeeld en het is erg leuk, maar wat waren de regels en de bedoeling ook alweer ?
als een gek rondrennen zonder de grond te raken (alleen in de hoepels, want dan is het niet echt grond, maar een *eilandje*)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben wel es een keer flink verkeerd terecht gekomen op m'n voet van bovenaf het klimrek, dat was kut!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef cptmarco het volgende:
Heerlijk was dat....
Dat niemand tijdens het apekooien een hersenbeschadiging opgelopen heeft is eigenlijk een wonder...Het ging er altijd erg fanatiek aan toe.....
ik kan u schrappen van de ledenlijst?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben wel es een keer flink verkeerd terecht gekomen op m'n voet van bovenaf het klimrek, dat was kut!
Ik kon dus niet echt meer lopen, en dat tijdens zo'n koel spel.
fuck you!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:54 schreef moniek het volgende:
[..]
ik kan u schrappen van de ledenlijst?
*schrijft Veldmuis weer inquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
tot het bittteerrree eind!.
OK, meneer veldmuisquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
ZOnder hoorfdletter trouwens!
Wat cheap zo'n intrekkussenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
dat was cool. wij hadden 2 gymzalen met zo'n intrekbare luchtkussenwand ertussen, dus je kon een enorm grote zaal creeëren
ik zal het je nog sterker vertellen, wij hadden muren die vást zaten. met cement en ALLES!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat cheap zo'n intrekkussenWij hadden 3 zalen die gescheiden werd door een muur die automatisch uit het plafond kwam
![]()
Hoi Brechtjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:17 schreef brechtje het volgende:
jah ken ik nog en k doe ut nog steeds
Ga weg!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef moniek het volgende:
[..]
ik zal het je nog sterker vertellen, wij hadden muren die vást zaten. met cement en ALLES!
Was wel leuk, maar heb er slechte herinneringen aan...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:24 schreef de_priester het volgende:
met gym vroeger?
met alless aan spullen uit het opslaghok
en touwen en en en
Gaaf!!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Kewl.. ik maak even een paintje van onze opstelling![]()
Trampoline?? Dikke mat??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Alleen hoe heet dat ding nou ook alweer met dat vraagteken erbij?
Jammer dat ze dit maar eens per jaar deden.. ik vind het een tof spel, ondanks dat ik een keer uit de touwen gepleurd ben... (omdat een bepaalde randdebiel met het touw ging zwaaienquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen hoe heet dat ding nou ook alweer met dat vraagteken erbij?
Nope.. bestond enkel uit buizen..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef Pharox het volgende:
[..]
Trampoline?? Dikke mat??
Oh ja, dat ding. was een soort kooi waar je ene plank op kon leggen toch??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nope.. bestond enkel uit buizen..
Onderkant breed, en naar boven toe smaller.. rechthoekig..
Juist zoiets bedoelde ik...quote:
dan is het geen apekooi meer ja!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:49 schreef de_priester het volgende:
heb het ook wel eens ergens gespeeld zonder touwen. das echt suf
Wellicht ook een FOKker????quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:51 schreef vdo28 het volgende:
Ja en stomtoevallig begon iemand er over in de kroeg gisteravond
*Kwam iemand tegen waarbij ik op de basisschool heb gezeten...
Het zou kunnen inderdaad, is nogal stomtoeval dit aangezien ik het woord apekooi al meer dan 12 jaar ofzo niet uitgesproken heb... (of begon ik erover)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Pharox het volgende:
[..]
Wellicht ook een FOKker????
Zou wel cool zijn, maar het lijkt me sterk dat het wat gaat wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef de_priester het volgende:
he maarem.. zouden er echt concrete plannen voor zon meet kunnen komen
Toen ik dit las, ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik klikte er nog op ook![]()
Nee... dat was "piratenschip"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:33 schreef de_priester het volgende:
alleen in flevoland heet dat zolol
en dan zon grote mat in de touwen , liggend op in de touwen gebonden rekstokken.
En dan keihard schommelen en wachten tot er iemand met ze kneuzenhoofd tegenaanloopt
(ging wel een keer fout ... )
Ik al eerder.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Toen ik dit las, ik ook![]()
wij deden het 5 keer per jaar ofzow!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
klopt, heette inderdaad niet zo.
Maar, ja, was koel idd.
Het leukste, en mocht altijd maar 1x per jaar.
wij ook! vetjes als je daar tegenaan belande tijdens een stevig potje Apenkooien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef moniek het volgende:
[..]
ik zal het je nog sterker vertellen, wij hadden muren die vást zaten. met cement en ALLES!
Tikkertje, als je getikt was werd je zelf een tikker... net zolang tot er niemand meer over wasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
soort tikkertje, als je getikt was, was je "af" en moest je aan de kant gaan zitten, als je aangetikt werd door een ander persoon, niet bekend bij de tikker, was je weer vrij.
En je mocht de grond niet aanraken, wel in de hoepels stappen enzo.
Toch?
het is niet voor niets verbodenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:46 schreef cptmarco het volgende:
Heerlijk was dat....
Dat niemand tijdens het apekooien een hersenbeschadiging opgelopen heeft is eigenlijk een wonder...Het ging er altijd erg fanatiek aan toe.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |