quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef LadyS het volgende:
en mag ik je vent niet 'ns lenen, belana? Peter is schat, maar die is niet zo romantisch
Bobbie is echt een leuke hond, zeker als ie een prutsloot "detecteerd" . . .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:48 schreef Zabb het volgende:
Thunderchild, wat een lieve hond zeg!!! Leuk zo'n hond!!![]()
Tuurlijk heeft ie fijne eigenschappenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:51 schreef Belana het volgende:
Ik gooide hem dicht....
[..]
Peter heeft vast hele andere hele fijne eigenschappen! En misschien ben jij wel de romantische van jullie 2?
Peter is al dagen aan het schilderen, maar zonder terpentine blijkbaar..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:09 schreef beefcake het volgende:
[zeik/streng modus]
LadyS doos je moet ook voordat je ergens aan begint controleren of je alles in huis hebt!
[/zeik/streng modus]
![]()
![]()
Dit zou mij dus noooooit overkomen![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef LadyS het volgende:
heb je mijn sig gezien, beefcake
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:07 schreef beefcake het volgende:
Een Jack Russel Lady met mijn ouders en een Golden Retriever Joey en een lichtbruine Labrador Mack met mijn schoonouders
Wat gaat hij laat naar bed dan heej! Ian (ook 6) ligt er vanaf half 8 al in hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:10 schreef Sylvana het volgende:
Julian is in bad geweest, heeft zijn pyjama aan en ik ga hem zo lekker in bed leggen
En dan heb ik eindelijk rust
Julian ligt er nou in, hij slaapt nog niet, meestal gaat hij rond 9 uu/half 10 naar bed, hem er eerder inleggen heeft geen zin, want dan is hij nog lang niet moe ( en hij is er wel gewoon elke ochtend om 7 uur weer uit)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:28 schreef Belana het volgende:
[..]
Wat gaat hij laat naar bed dan heej! Ian (ook 6) ligt er vanaf half 8 al in hoor![]()
Wie zegt dat wanneer BabyS een jomgetje is, niet één van de BabyDames hier leuker vind ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef LadyS het volgende:
heb je mijn sig gezien, beefcake
en wie zegt dat als BabyS een meisje is, dat ze elkaar leuk vinden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zegt dat wanneer BabyS een jomgetje is, niet één van de BabyDames hier leuker vind ??
ja maar...wie bepaald dat nou eigenlijk? Ik snap niet zo veel van de opvoeding van Julian geloof ik....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Julian ligt er nou in, hij slaapt nog niet, meestal gaat hij rond 9 uu/half 10 naar bed, hem er eerder inleggen heeft geen zin, want dan is hij nog lang niet moe ( en hij is er wel gewoon elke ochtend om 7 uur weer uit)
Normaal mag hij idd zelf bepalen wanneer hij naar bed gaat, soms gaat hij zelfs later dan ik naar bed, maar als ik op moet passen dan vind ik 9 uur laat zat en dan stop ik hem gewoon in bed, alleen voordat hij dan echt slaapt duurt het wel een tijdjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar...wie bepaald dat nou eigenlijk? Ik snap niet zo veel van de opvoeding van Julian geloof ik.... [afbeelding]
Ik krijg altijd maar het idee dat Julian alles lekker zelf mag bepalen?
Nou ja, zal wel aan mij liggen.
hmmm ....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:35 schreef LadyS het volgende:
Das nou het hele punt van uithuwelijkenZe hebben er niet zoveel niks over te zeggen
![]()
Het was geweldig! Ten eerste de dag al en de avond met jullie allemaal en daarna....ja, fantastisch dus! Zo lekker om er na al die drukte van de afgelopen maanden even uit te zijn met zijn tweetjes!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef Lois het volgende:
Vond je het een leuke verrassing Belana??
het heeft me zo'n moeite gekost om dit 2 maanden geheim te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |