Wel ergens, maar heb de link hier niet voor je. Aaangezien ze op de eerste ferquentie blijven zitten moet je het daar wel kunnen horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
is die scanner ook online te beluisteren?
http://tymusz.bigbusy.net:8000/listen.plsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
is die scanner ook online te beluisteren?
Dat zal die niet gestabiliseerde wagon zijn, ik denk ook niet dat dat de trein is waar net die medling van die 12 gewonden uit kwam, want daar is een agent helemaal doorheen gelopen om een snelle inventarisatie van de gweonden te maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:55 schreef Mr_Rammstein het volgende:
1 treinstel staat volledig omhoog
Waar open je dit normaal gesproken mee? Bij mij wil ie hem openen met powerdvdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://tymusz.bigbusy.net:8000/listen.pls
WinAmp doet het meestal welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:58 schreef Vectra het volgende:
[..]
Waar open je dit normaal gesproken mee? Bij mij wil ie hem openen met powerdvd
Doe maar niet, kom je toch niet meer door.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:01 schreef firecow het volgende:
kwil wel er ff heen 10 min ben ik er maar als het wordt afgesloten :/
iddquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:03 schreef Joene het volgende:
jammer dat dat bufferen zolang duurt......
Al minstens 12 in één trein werd aan de emldkamer gemeld...... maar die zijn wel allemaal bij bewustzijn geloof ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:05 schreef Flash55 het volgende:
4 gewonden las ik net op teletekst dus het valt mee
Die streams trekken dat niet nu natuurlijk, beetje druk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:06 schreef AlwaysConnected het volgende:
http://tymusz.bigbusy.net:8000/listen.pls mirror ?
hij zit vol
Denk dat ze voorlopig geen treinen meer binnen zullen laten komen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:09 schreef bl0emetjE het volgende:
lekker dan als er een thalys binnenkomt
quote:Gewonden bij treinbotsing bij CS
Aan de oostzijde van het Centraal Station is vrijdagavond een intercity met passagiers gebotst op een leeg treinstel. Volgens de eerste berichten zijn er zeker 15 gewonden gevallen, waarvan drie ernstig.
De intercity kwam uit de richting Utrecht en was op weg naar Haarlem.
De spanning is van de bovenleiding gehaald. Er is geen treinverkeer mogelijk tussen Amsterdam Centraal en Weesp en tussen Amsterdam Centraal en Breukelen. Een traumahelikopter is onderweg. Het Stationsplein is ontruimd en de Prins Hendrikkade is afgesloten.
waarom?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:09 schreef Againzender het volgende:
Alle beschikbare motorrijders wordt verzocht zich te melden achter het CS.
Begeleiding van ambulances....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:11 schreef sjofele_sjonnie het volgende:
[..]
waarom?
19.30 rtl nieuws rtl4quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:11 schreef Omkron het volgende:
dikke operatie zeg.. straks even kijken naar het 20.00 journaal..
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:15 schreef sjofele_sjonnie het volgende:
ah ok ze bedoelden motoragenten.... dat was een quote van de scanner dus? :]
ik dacht iets te ver door denk ik
Maar ze waren wel t eerste met het berichtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef Vectra het volgende:
En op AT5 zijn er gewoon nog geen beelden van te zien..........
SBS 6 zit nog geen 1 KM van het ongeval af. Vandaar zij de eerste zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef Vectra het volgende:
En op AT5 zijn er gewoon nog geen beelden van te zien..........
Niet echt duidelijk, maar 't ziet er zeker niet goed uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
Maar op dit moment vinden ze De Republiek met Jos Brink en Jeroen van Kan belangrijkerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Maar ze waren wel t eerste met het bericht![]()
Heb ze ook even op de FP geplaatst.quote:
die heeft de zwarte luiken.. dus dat lijkt me welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:27 schreef Flurry het volgende:
plz laat die omhoogstaande trein de lege zijn...
op L meppenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
/offtopic/
ik heb een tc kaart happuage en dscaler
hoe kan je plaatjes maken daar ? //offtopic/
sjit man lekkere gaos daar
Valt mee denk ik, ik zit vaker in die trein, en meestal gaat het daar met kilometerje of 30 a 40quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:28 schreef Libris het volgende:
Man die foto's zien er echt niet goed uit, dat moet met een flinke snelheid gebeurd zijn..
Inderdaad... die hele voorkant zit in elkaarquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:27 schreef Flurry het volgende:
is hem niet want die kant waar die trein op staat is uit de richting utrechtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:27 schreef Flurry het volgende:
Dat lijkt mij ook.......quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:31 schreef Vectra het volgende:
Als de trein uit Utrecht op een stilstaande trein geknald is, dan is de trein die omhoog staat volgens mij de trein met passagiers. (te oordelen naar de foto's)
Dat zei ik dus ook! De panden die op de foto's te zien zijn, staan aan de achterkant van CS. De rechtertrein moet dus uit Utrecht gekomen zijn, en had de passagiers aan boordquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:31 schreef McBernie het volgende:
[..]
is hem niet want die kant waar die trein op staat is uit de richting utrecht
Je zal die trein maar op je af zien komenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, hoe zal het met die machinist zijn??
Ik vrees het ergste...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, hoe zal het met die machinist zijn??
helaas wel jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:32 schreef Vectra het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook! De panden die op de foto's te zien zijn, staan aan de achterkant van CS. De rechtertrein moet dus uit Utrecht gekomen zijn, en had de passagiers aan boord
Wat doe je dan?? Rennen??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:33 schreef Inquistor87 het volgende:
Je zal die trein maar op je af zien komen
Dat dacht ik ook, zijn dat niet gewoon banken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:35 schreef Mr_Rammstein het volgende:
OMG er hangen benen uit een raam
gewoon ff kortsluiten:P ambulance is er toch alquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:35 schreef Inquistor87 het volgende:
Is dat zo moeilijk de spanning van die leidingen afhalen?
net op SBS zag ik het groter en zijn het net 2 voetenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, zijn dat niet gewoon banken?
Als het benen zijn, zijn het die van een vrouwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:35 schreef Mr_Rammstein het volgende:
OMG er hangen benen uit een raam
[afbeelding]
hoop mensen hebben vrij vandaag..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:38 schreef Libris het volgende:
kan iemand die beelden capturen en online zetten.. Bij gebrek aan televisie.
Vrijdag om 18:30, de trein zal ook niet te leeg hebben gezeten
ga eens terug in het topicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:38 schreef Libris het volgende:
kan iemand die beelden capturen en online zetten.. Bij gebrek aan televisie.
Vrijdag om 18:30, de trein zal ook niet te leeg hebben gezeten
Maar ja ook veel mensen die een dagje met de trein weggaan......quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Omkron het volgende:
[..]
hoop mensen hebben vrij vandaag..
wel veel toeristen onderweg in dit hemelvaartsweekend.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Omkron het volgende:
[..]
Das inderdaad waar, even vergeten, hier in Singapore doen ze niet aan hemelvaart..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef Omkron het volgende:
[..]
Boekenwinkel al la Brunaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef exile79 het volgende:
wat is een ako
Kan dat wel? Want de motorruimte zit daartussen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
ga eens terug in het topic
Die loc en die wagon zien er trouwens best wle total-loss uit. Nu maar hopen dat de machinist nog op tijd richting de andere cabine heeft kunnen komen. Misschien dat hij het er dan nog levend vanaf heeft gebracht.
Het SMC moet de schakelaars open zetten. En dan moeten er aardes in de bovenleiding worden gehangen voor de veiligheid. Niet iedereen mag / kan dat doen En daarom duurt dat toch vrij lang.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:35 schreef Inquistor87 het volgende:
Is dat zo moeilijk de spanning van die leidingen afhalen?
Klopt! En de intercity is dus op een stilstaande trein gereden die al op CS stondquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef KonnieKipke het volgende:
ik begrijp dus dat de trein net het station wilde binnenrijden....
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef exile79 het volgende:
wat is een ako
Volgens mij wel. Volgens mij kan de machinist namelijk vanuit de cabine de motorruimte in, en zo naar de andere cabine lopen. Als je de beelden zo ziet zou je zeggen dat hij het beste in de motorruimte kan zitten...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Kan dat wel? Want de motorruimte zit daartussen.
Niet iedereen is slimquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
![]()
De boekwinkel
een boekhandel, en tijdschriftjes enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef exile79 het volgende:
wat is een ako
was die stilstaande niet aan het rangeren (=wegparkeren?) dat hoorde ik namelijk zojuist op SBS6.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:41 schreef Vectra het volgende:
[..]
Klopt! En de intercity is dus op een stilstaande trein gereden die al op CS stond
Stilstaan, rangeren, what's the difference?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was die stilstaande niet aan het rangeren (=wegparkeren?) dat hoorde ik namelijk zojuist op SBS6.
Volgens mij maakt het in dit geval weinig uit in welke cabine hij heeft gezeten. Of hij klapt op de stilstaande trein of hij krijgt de wagon achter zich aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
ga eens terug in het topic
Die loc en die wagon zien er trouwens best wle total-loss uit. Nu maar hopen dat de machinist nog op tijd richting de andere cabine heeft kunnen komen. Misschien dat hij het er dan nog levend vanaf heeft gebracht.
Een Loc is een stuk zwaarder en korter dan zo'n ruituig dus drukt de kracht automatisch door..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
de loc ziet er trouwens nog heel uit, iets wat je van de 1e wagon niet kunt zeggen.
rangeren is het verplaatsen naar een rangeerterrein....dan is de trein dus leeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef Vectra het volgende:
[..]
Stilstaan, rangeren, what's the difference?![]()
jep, enkele tientallen tonnen, die staat ook niet zomaar stil.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:44 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Een Loc is een stuk zwaarder en korter dan zo'n ruituig dus drukt de kracht automatisch door..
loopt volgens mij aan 1 kant een smal gangetje langsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Kan dat wel? Want de motorruimte zit daartussen.
Klopt, je kunt van de ene naar de andere kant via de motorruimte, al is het geen pleziertje vanwege de herrie. Ben ooit als klein kind er eens doorheen gelopen met iemand die bij de NS werkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
loopt volgens mij aan 1 kant een smal gangetje langs
Wat kopen we daar voorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:47 schreef gateway het volgende:
ow nu via de telefoon
Geniaal!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"zoals je achter me kunt zien"
via een telefoon
haha,, die was goed ja..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:
nee, we kunnen niet zien wat achter je staat, je bent namelijk op de telefoon
geweldig he hoe dom sommige mesnen zijn ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
via een telefoon
De neus was anders vrijwel volledig weggedrukt... volgens mij aan twee kanten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
de loc ziet er trouwens nog heel uit, iets wat je van de 1e wagon niet kunt zeggen.
tief toch op.. garnaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:48 schreef snowwie2 het volgende:
volgens de laatste geruchten was het een terroristische aanslag.
gezocht wordt naar 3 mannen met een donker uiterlijk
Ik denk dat die machinist zo vlak voor dat ongeluk niet erg moeilijk over die herrie zal hebben gedaan..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:46 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Klopt, je kunt van de ene naar de andere kant via de motorruimte, al is het geen pleziertje vanwege de herrie. Ben ooit als klein kind er eens doorheen gelopen met iemand die bij de NS werkt.
Morgen terug te zien in Kopspijkers...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
via een telefoon
ja, dat zei ik net ook al. Maar die berichten zijn niet bevestigd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef raptorix het volgende:
NOS teletekst meld 2 doden
RTL4 net ook all..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef raptorix het volgende:
NOS teletekst meld 2 doden
F5quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:50 schreef exile79 het volgende:
hoe doe je dat , zo'n view
maar dat is natuurlijk geen excuus om maar brokken te maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
't is daar ook een gigantisch pluuriszooitje aan wissels!
Dat zeg ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
[..]
Ik denk dat die machinist zo vlak voor dat ongeluk niet erg moeilijk over die herrie zal hebben gedaan..
en voor deze dag weinig problemen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
't is daar ook een gigantisch pluuriszooitje aan wissels!
In plaats van de RTL nieuws site door te geven, hadden ze beter kunnen zeggen dat men naar Fok! moest komenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:52 schreef exile79 het volgende:
goh, we kunnen volgens rtl op internet terecht voor het laatste nieuws!
yup.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:52 schreef Libris het volgende:
God, als je naar dat dak kijkt is er echt een groot deel van de eerste wagon verdwenen.... En als de trein net aankwam is het mogelijk dat er veel mensen bij de deur stonden...
hebben ze zeker van rtlquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Verbazend dat CNN dit nu al opgepikt heeft
ik denk dat een meter of 6-10 weg is (vanaf de voorkant wagon tot na de 1e set deuren..) en dus ook een compleet balkon fijngeplet. En tja, het was spitsuur, maar niet een normale wegens de feestdag en het lange weekeinde.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:52 schreef Libris het volgende:
God, als je naar dat dak kijkt is er echt een groot deel van de eerste wagon verdwenen.... En als de trein net aankwam is het mogelijk dat er veel mensen bij de deur stonden...
Aye, maar waar de neuk is dat heen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat een meter of 6-10 weg is (vanaf de voorkant wagon tot na de 1e set deuren..) en dus ook een compleet balkon fijngeplet. En tja, het was spitsuur, maar niet een normale wegens de feestdag en het lange weekeinde.
? je bedoelt op cnn.com?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Verbazend dat CNN dit nu al opgepikt heeft
Veiligheidsglas...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
yup.
je ziet ook dat de ruiten er allemaal uitgesprongen zijn. Ook iets om gewond door te raken.
Neenee was 10 minuten geleden gewoon op de tv zenderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:57 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
[..]
? je bedoelt op cnn.com?
Dat stuk zijn nog geen perrons, is zeg maar het stukje voor de bocht bij CSquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:57 schreef Mr_Rammstein het volgende:
aangezien de trein het station bijna binnenreed zouden daar wel eens mensen gestaan kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |