Hallo Inso.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk iemand waar ik mee kan praten.
Hallo Tijn.
Alles goed? Ja? Oh, fijn! Ja leuk, goh!
Pierre nog gezien?
Ik was ook op iemand aan het wachten. En niemand reageertquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ah! Eindelijk iemand waar ik mee kan praten.
Hallo Tijn.
Alles goed? Ja? Oh, fijn! Ja leuk, goh!
Pierre nog gezien?
Hij ging niet door, ze heeft om 9 uur vanochtend afgebeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Hoi Tijn
Hoe was de date?
Oh ja? Op wie?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:52 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik was ook op iemand aan het wachten.
Hey Tijn!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hallo Inso.
Nee, helemaal kut, weet je toch.
Hij kijkt TV. Ofzo. De lambal.
Op iemand die met mij wil pratenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja? Op wie?
Hey Inso!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Tijn!
Wees blij dat je niet meer met de trein hoefde enzo men! Die was er ook helemaal van ondersteboven..
Vrouwens zijn trouwens KUTHOEREN Tijn. Allemaal..
Succes.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:54 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Op iemand die met mij wil praten
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Tijn!
Wees blij dat je niet meer met de trein hoefde enzo men! Die was er ook helemaal van ondersteboven..
JAquote:Vrouwen zijn trouwens KUTHOEREN Tijn. Allemaal..
Dat wist ik niet Tijn. Heeft ze wel meteen een nieuwe gemaakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij ging niet door, ze heeft om 9 uur vanochtend afgebeld.
Ik kan inderdaad lang wachtenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Succes.
Het had gofterdomme je dood kenne weze Tijn! Maar goed dat "zij" had afgebeld, anders had je niet met een kuthumeur terug gegaan, maar was je vrolijk via Amsterdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey Inso!
Ik moest wel met de trein. Van Hilversum naar Vlaardingen. Dus eerst naar Utrecht en dan Rotterdam. Maar dat lukte niet, trein stond stil, daarna weer terug. En toen moest ik naar Vlaardingen via Amsterdam. En daar had ikg een zin in, dus ben ik terug naar Hilversum gegaan. Achteraf wel een goeie beslissing, huh
Wat je zegt![]()
Ja, volgende week. Maar dan moet ze 's avonds wegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat wist ik niet Tijn. Heeft ze wel meteen een nieuwe gemaakt?
Het had serieus gekund... de trein van Utrecht naar Amsterdam was precies de trein die crashtequote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het had gofterdomme je dood kenne weze Tijn! Maar goed dat "zij" had afgebeld, anders had je niet met een kuthumeur terug gegaan, maar was je vrolijk via Amsterd
oh nee. Dan had je niet eens weg gehoeven..
!
!
Heeeeeeeej. Gaatie wel met je? Nu heb je officiëel een trauma mên! Tijn en de bijna doodervaring.. Zag je een wit licht? Een tunnel?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het had serieus gekund... de trein van Utrecht naar Amsterdam was precies de trein die crashte
Mooi weer! Bos! Picknick! Wijn! Romantisch! Briezende paarden huren! eten! deken! Meer wijn!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, volgende week. Maar dan moet ze 's avonds weg
Ik heb geen FLAUW idee waar hier in de buurt een park is, maar op zich is het wel een strak planquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi weer! Bos! Picknick! Wijn! Romantisch! Briezende paarden huren! eten! deken! Meer wijn!
Terrasjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen FLAUW idee waar hier in de buurt een park is, maar op zich is het wel een strak plan
Then again, een terrasje waar ze eten en wijn gewoon komen brengen klinkt ook wel okay
Zijn ze dik Inso?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Dronken amerikaanse moeders bij Oprah..
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zijn ze dik Inso?
Wel ja, jaag haar ff de stuipen op het lijf door al m'n kleren uit te trekken in het openbaar. Dat zal onze relatie goed doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of je gaat zwemmen Tijn! Spontaan! Dat je eerst samen zwemkleren gaat kopen!
Is Oprah ook dronken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
Dronken moeders bij Oprah..
Dan koop je kleding en dan raak je het kwijt op weg naar het water!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel ja, jaag haar ff de stuipen op het lijf door al m'n kleren uit te trekken in het openbaar. Dat zal onze relatie goed doen.
Is dat een strikvraag?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?
Oprah drinkt niet mên. Haar lichaam is haar tempel. Van alcohol gaat haar aura lekken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is Oprah ook dronken?
Dat zou ik nou wel eens willen zien he. Kijken hoe spiritueel ze dan is
Dat weet hij zelf niet eens meerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?
Is een vraag beantwoorden met een wedervraag weer in?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Is dat een strikvraag?
Die tempel wordt wel regelmatig verbouwdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oprah drinkt niet mên. Haar lichaam is haar tempel. Van alcohol gaat haar aura lekken.
Ben je bekend met het begrip retoriek?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is een vraag beantwoorden met een wedervraag weer in?
Vind je dat van toepassing hier?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ben je bekend met het begrip retoriek?
Ze slaat een nieuwe koers inquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
Oprah is op dreef vandaag!I don't want to lecture anyone, but..
I'm going to do it anyway?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
Oprah is op dreef vandaag!I don't want to lecture anyone, but..
Oprah schopt grote kont!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
Is toch best erg. Alcohol enzo. Gelukkig hebben we Oprah..
Eigenlijk is het in de sneeuw nog net iets leukerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef Tijn het volgende:
Op zich is dat picknicken niet eens zo'n slecht idee, dago! I like it!
Ik ga eens kijken of ik een park kan vinden in de buurt.
Beetje overbodige opmerking Dago.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oprah heeft een grote kont!
Skip that.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vind je dat van toepassing hier?
It's a dirty job but somebody's gotta do it.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje overbodige opmerking Dago..
Ja, en freaking koud. Ik hoop dat het gewoon warm is, vrijdag.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eigenlijk is het in de sneeuw nog net iets leuker
Trust me, thermosflessen met glühwein werken best welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en freaking koud. Ik hoop dat het gewoon warm is, vrijdag.
Jij niet nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef BMWM3 het volgende:
Volgens mij mag je niet slowchatten hoor
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat jij vindtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef BMWM3 het volgende:
Volgens mij mag je niet slowchatten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |