En dit is belangrijk omdat....?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:35 schreef Ewoud_v.d_Groen het volgende:
Ik ken hem. Hij draagt een roze stropdas. Serieus.
Op de website van de gemeente staat ook een foto van hem, dan zie je zijn rare snor.
Hoezo??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, ik vind ook dat dat gekoketteer met verwijfd gedrag niet echt bijdraagt aan begrip en respect voor de overgrote meerderheid van homoseksueel Nederland.
Laat mensen toch zichzelf zijn - ze hoeven toch niet de hele tijd bezig om begrip en respect te verwerven?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, ik vind ook dat dat gekoketteer met verwijfd gedrag niet echt bijdraagt aan begrip en respect voor de overgrote meerderheid van homoseksueel Nederland. Maar vergelijken met een ramp gaat wat ver.
Donder eens op met je misplaatste cynisme.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dit is belangrijk omdat....?
Jij vindt het logisch het een zwarte zaterdag te noemen en deze feestdag te vergelijken met een dag waarop mensen uit Enschede zijn verongelukt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:41 schreef robh het volgende:
Waar is eigenlijk de homo-haat uit de titel? "Relnichten" zet volgens mij niet aan tot haat en je uitspreken tegen zo'n parade ook niet.
?
Ik zie er werkelijk geen enkel verband tussen. Een hele domme vergelijking wmb.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het logisch het een zwarte zaterdag te noemen en deze feestdag te vergelijken met een dag waarop mensen uit Enschede zijn verongelukt?
Wees jezelf.. tuurlijk.. maar als je in het openbaar die toestanden krijgt zoals op de Amsterdamse grachten, dan gaat het wel iets verder dan 'jezelf zijn'. Dan moet je je gewoon gedragen, klaar. Dat moeten we allemaal. Onverschilligheid is wel het laatste wat we nodig hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat mensen toch zichzelf zijn - ze hoeven toch niet de hele tijd bezig om begrip en respect te verwerven?
Ach hou toch op, dat is maar één keer per jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wees jezelf.. tuurlijk.. maar als je in het openbaar die toestanden krijgt zoals op de Amsterdamse grachten, dan gaat het wel iets verder dan 'jezelf zijn'. Dan moet je je gewoon gedragen, klaar. Dat moeten we allemaal. Onverschilligheid is wel het laatste wat we nodig hebben.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo??
Die mensen doen geen vlieg kwaad.
Idd niet voor vliegen neem ik aan.quote:vulgair en aanstootgevend
Je bedoelt die botenparade waar jaarlijks 250.000 hetero's op afkomen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wees jezelf.. tuurlijk.. maar als je in het openbaar die toestanden krijgt zoals op de Amsterdamse grachten, dan gaat het wel iets verder dan 'jezelf zijn'. Dan moet je je gewoon gedragen, klaar. Dat moeten we allemaal. Onverschilligheid is wel het laatste wat we nodig hebben.
Als je een parade organiseert dan val je altijd wel wat mensen lastig natuurlijk. Of je moet het in Brabant doen. Dan boeit het niemand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:46 schreef niet_links het volgende:
Laat die homos aub gewoon doen waar ze zin in hebben zolang ze er geen andere mensen mee lastig vallen is er toch geen probleem. ?
Ja, volgens hem jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Idd niet voor vliegen neem ik aan.
Het stond in de krant dan ook tussen aanhalingstekens maar relnicht SCH heeft die weggelatenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef robh het volgende:
Maar om het nu aanzetten tot homohaat te noemen gaat me ook wat te ver..
Ah.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
Het stond in de krant dan ook tussen aanhalingstekens maar relnicht SCH heeft die weggelaten
haha.. ja, dat zegt wat.. mensen komen op sensatie af.. nou ja.. ik vind gewoon dat het raadslid een punt heeft.. maar misschien is dat persoonlijk.. ik vind het onnodig, al die optochten.. laat ik het dan daar bij houden..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt die botenparade waar jaarlijks 250.000 hetero's op afkomen?
Hoeveel zijn het er dan ongeveer?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. ja, dat zegt wat.. mensen komen op sensatie af.. nou ja.. ik vind gewoon dat het raadslid een punt heeft.. maar misschien is dat persoonlijk.. ik vind het onnodig, al die optochten.. laat ik het dan daar bij houden..
Ja, zullen we eens een lijstje gaan maken van wat er allemaal onnodig is in dit land. Van optreden van Frans Bauer tot motorcrossraces tot hondententoonstellingen enz.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. ja, dat zegt wat.. mensen komen op sensatie af.. nou ja.. ik vind gewoon dat het raadslid een punt heeft.. maar misschien is dat persoonlijk.. ik vind het onnodig, al die optochten.. laat ik het dan daar bij houden..
Ik heb geen flauw idee. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er dan ongeveer?
Hebben die mensen die zich daar zo aan ergeren geen leven ofzo?? Bovendien, om hoeveel optochten gaat het nu eigenlijk??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gelijk je hakken in het zand zet en je bokshandschoenen aandoet.. Het is toch maar mijn mening.. Het is ook totaal niet representatief of zo.. Hoe veel mensen denken daarna: oh, zo zijn homo's. punt. Of als ze het op TV zien.. Daar doe je helemaal niemand een plezier mee. Puur exhibitionisme is het. Alle homo- en biseksuele mensen die ik ken (stuk of 5) hebben er ook helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zullen we eens een lijstje gaan maken van wat er allemaal onnodig is in dit land. Van optreden van Frans Bauer tot motorcrossraces tot hondententoonstellingen enz.
Ok, dus als je je ergert heb je geen leven. Wat een onzin! Het gaat er toch om of dat raadslid een punt heeft of niet. Ik vind van wel. In ieder geval een tegengeluid. Lijkt me heel natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Hebben die mensen die zich daar zo aan ergeren geen leven ofzo?? Bovendien, om hoeveel optochten gaat het nu eigenlijk??
Ik zet mijn hakken helemaal niet hand in het zand. Ik vind het wel heel veelzeggend dat je er zo op reageert. Ik heb ook niet zoveel met verwijfde nichten maar ik heb altijd wel de drang om het voor ze op te nemen als mensen zo reageren als jij nu doet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je gelijk je hakken in het zand zet en je bokshandschoenen aandoet.. Het is toch maar mijn mening.. Het is ook totaal niet representatief of zo.. Hoe veel mensen denken daarna: oh, zo zijn homo's. punt. Of als ze het op TV zien.. Daar doe je helemaal niemand een plezier mee. Puur exhibitionisme is het. Alle homo- en biseksuele mensen die ik ken (stuk of 5) hebben er ook helemaal niets mee.
Je vindt het natuurlijk om het zwarte zaterdag te noemen? Ik vind dat grof en kwetsend.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, dus als je je ergert heb je geen leven. Wat een onzin! Het gaat er toch om of dat raadslid een punt heeft of niet. Ik vind van wel. In ieder geval een tegengeluid. Lijkt me heel natuurlijk.
Dat respecteer ik, maar uiteindelijk willen we allebei hetzelfde denk ik. Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt met de zinsnede ".. dat je er zo op reageert.. ". Als jij het in het belachelijke trekt door Frans Bauer (wat gewoon entertainment is en meestal niet in het openbaar) of hondententoonstellingen (wat hobbyisme en wedstrijdvorm bevat, en waarbij niet op de grens van de zedennorm wordt gedanst.) er mee te vergelijken, dan vind ik dat jammer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zet mijn hakken helemaal niet hand in het zand. Ik vind het wel heel veelzeggend dat je er zo op reageert. Ik heb ook niet zoveel met verwijfde nichten maar ik heb altijd wel de drang om het voor ze op te nemen als mensen zo reageren als jij nu doet.
je vergeet voetbal competitie erbij te zettenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, zullen we eens een lijstje gaan maken van wat er allemaal onnodig is in dit land. Van optreden van Frans Bauer tot motorcrossraces tot hondententoonstellingen enz.
En de jaarlijkse Loveparade van hetero's dan? Zie je ook bijna alleen maar halfnaakte mensen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat bedoelde ik absoluut niet. De man drukt zich hoogst ongelukkig uit. Maar de politiek van vandaag is als de reclame van gisteren. Overdrijving is haar grootste kracht lijkt het wel. Ik ben van mening dat de man een punt heeft, omdat hij lijkt te zeggen: moeten we dat nou wel doen in onze stad? En daarmee lok je een gezonde discussie uit. Betreffend raadslid mag de discussie beginnen door zich te excuseren voor zijn wijze van uitdrukken. Volgens mij is hij ook rijkelijk laat. Staaltje ad hoc beleid weer dit..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het natuurlijk om het zwarte zaterdag te noemen? Ik vind dat grof en kwetsend.
Ach, het zal waarschijnlijk om een raadslid gaan wiens vrouw haar heil heeft gezocht bij een ander. Gewoon, zo'n gefrustreerd ventje die iets op zoekt om op te kankeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, dus als je je ergert heb je geen leven. Wat een onzin! Het gaat er toch om of dat raadslid een punt heeft of niet. Ik vind van wel. In ieder geval een tegengeluid. Lijkt me heel natuurlijk.
Ben je wel eens op een roze zaterdag geweest? Weet je wat de doelstelling is en dat het iets anders is dan de gayparade?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, maar uiteindelijk willen we allebei hetzelfde denk ik. Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt met de zinsnede ".. dat je er zo op reageert.. ". Als jij het in het belachelijke trekt door Frans Bauer (wat gewoon entertainment is en meestal niet in het openbaar) of hondententoonstellingen (wat hobbyisme en wedstrijdvorm bevat, en waarbij niet op de grens van de zedennorm wordt gedanst.) er mee te vergelijken, dan vind ik dat jammer.
In welk boeren gehucht woon jij.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind dat relnichten best mogen kokketeren met verwijfd gedrag, ik heb er wel respect voor. Nederlanders hebben nou eenmaal behoefte om af en toe eens flink uit de band te springen, zoals de oranje gekte, koningenendag/nacht en carnaval. Ik ben trots op de alles kan, alles mag cultuur hier en vind het vreemd dat sommigen het plotseling ingetogener willen zien alleen omdat het om mensen met een andere smaak gaat. Dat het raadslid het zwarte zaterdag noemt is volgens mij te wijten aan zijn beperkte intelligentie, het was roze zaterdag toch ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, ik vind ook dat dat gekoketteer met verwijfd gedrag niet echt bijdraagt aan begrip en respect voor de overgrote meerderheid van homoseksueel Nederland. Maar vergelijken met een ramp gaat wat ver.
edit: ging over argument religie
quote:Als men in Enschede vind dat wat op onderstaande foto (,,Kijk in het enveloppe,,)
gewoon kan mag ik dan deze op de foto staande Mensen RELNICHTEN noemen
Is het gek dat dit niet in Enschede MAAR ook ergens anders niet kan.
Als er Mensen zijn die dit normaal vinden Hebben we niet lang meer en dan mag gewoon alles
Overigens zijn dit de meningen van dhr.Hans Hofte & Uulke Visser, raadsleden, van de Stadspartij Enschede.quote:Hierbij de motivatie waarom het raadslid Hans Hofte homo's, die zich op uiten als bijgevoegd, relnichten noemt.
De heer Jan Krol, COC, probeert deze uiting op de praalwagen die zou meerijden op 26 juni as. te verbieden.
In dezen zijn de heren Krol, voorzitter COC en Hofte het hartroerend eens.
Zoveel is thans bekend, dat de heren op de foto wel zullen meelopen met de parade.
Let op de afbeelding in de kribbe, waar in plaats van de Christus een opgeblazen kunstpenis is aangebracht
Een zaterdag is maar 1 dag. Het gaat om die roze zaterdag waarbij een optocht door de stad met een manifestatie wordt gehouden. Voor de rest is er meestal sprake van een roze week met films en andere activiteiten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef milagro het volgende:
Was het niet meer omdat die roze zaterdag daarzo twee weken moet gaan duren
Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, dan.
Tis wel wat anders als je het in de beslotenheid van een eigen ruimte zegt of dat je mensen er ongevraagd per email mee gaat lastig vallen.quote:Maar goed, als je mag zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is, dan moet dit ook kunnen, lijkt me..'t is een mening, hè
Hij mailt gewoon tot 10 minuten geleden via enschede.nl hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:26 schreef Twoflower het volgende:
Hofte mag ook niet meer e-mailen via het gemeentelijke netwerk (zie nu.nl).
Mwoah.. of je predikt het in een godshuis... vind ik toch ook best ver gaan, maar ja..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een zaterdag is maar 1 dag. Het gaat om die roze zaterdag waarbij een optocht door de stad met een manifestatie wordt gehouden. Voor de rest is er meestal sprake van een roze week met films en andere activiteiten.
[..]
Tis wel wat anders als je het in de beslotenheid van een eigen ruimte zegt of dat je mensen er ongevraagd per email mee gaat lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |