quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:34 schreef ivetje het volgende:
leuk dat je ook meteen het hele einde van dat boek verteld...
Ja, maar ze kaart het boek aan...dus wil ze ermee zeggen dat het een goed boek is om te lezen. Maar als je dan het einde al verteld, heeft het toch geen zin meer om het nog te lezen...echt spannend is het dan niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Swolly het volgende:
[..]
Dit topic staat in R&P en niet in LIT hoor
Nee, ik wil niet direct zeggen dat het een goed boek is (ik ken wel betere boeken), maar ik wilde de problematiek even illustreren aan de hand van een vrij bekend boek. Misschien dat dan het 1 en ander duidelijk zou worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, maar ze kaart het boek aan...dus wil ze ermee zeggen dat het een goed boek is om te lezen. Maar als je dan het einde al verteld, heeft het toch geen zin meer om het nog te lezen...echt spannend is het dan niet meer
Hoe moet ik dat weten? Ga bij jezelf te raden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:39 schreef Viking84 het volgende:
OK, discussiepunt is onduidelijkIk wil graag van anderen horen wat zij denken dat de oorzaak van deze 'jaloezie' is.
Ik heb geen enkele belangstelling voor lesbische vrouwen en zie ze zeker niet als rivalen.quote:Of er echt rivaliteit is tussen lesbische vrouwen en mannen....
Mjah, ik ga er dan gemakshalve maar vanuit dat jij elk mogelijk ander boek gelezen heb.quote:Sorry voor het verraden van de afloop van het boekmaar ik mag er toch vanuit gaan dat een beetje belezen Fok!er het boek al gelezen heeft
Als mijn vriendin er met een man vandoor zou gaan of met een vrouw. Tsja, dat zou allebei niet leuk zijn natuurlijk. Maar ik heb dat niet zo, dat ik een grotere angst heb dat ze er met een man vandoor gaat. maar dat ligt natuurlijk totaal anders als je wat hebt met een bivrouw...(en daar gaat het waarschijnlijk om) Daar kan ik niet zo heel goed over meepraten, want ik heb nog nooit iets gehad met een bivrouw. Soms lijkt het zo dat bivrouwen uiteindelijk voor een man gaan, en de vrouw meer voor erbij willen hebben. Maar ik weet niet of dat juist is...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:39 schreef Viking84 het volgende:
OK, discussiepunt is onduidelijkIk wil graag van anderen horen wat zij denken dat de oorzaak van deze 'jaloezie' is. Of er echt rivaliteit is tussen lesbische vrouwen en mannen.... Sorry voor het verraden van de afloop van het boek
maar ik mag er toch vanuit gaan dat een beetje belezen Fok!er het boek al gelezen heeft
Nou, ik vind niet dat het mannelijk geslachtsdeel zo'n grote rol moet spelen in deze discussie. Mannen doen het heel vaak af met: Nou wij hebben iets wat vrouwen niet hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef Frenkie het volgende:
Mannen hebben natuurlijk wat waar Lesbo vrouwen een puntje aan kunnen zuigen en zijn misschien bang dat zoiets triviaals de bi-vrouw doet verlangen naar een man
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Viking84 het volgende:
(waar de man vlug-vlug wil) en een vrouw kent het lichaam van een andere vrouw natuurlijk beter dan een man. Voor mij was de eerste keer met een vrouw heel natuurlijk, ze hoefde niets aan te wijzen ofzoHet ging helemaal vanzelf....
Ik denk wel dat dat juist is. Ik kijk wel eens op internet naar contactadvertenties en als ik dan een bi-vrouw voor m'n neus krijg, is dat altijd een vrouw die een vrouw voor erbij zoekt en die wil dat haar man op den duur ook gaat mee doen. Nouquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:45 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Soms lijkt het zo dat bivrouwen uiteindelijk voor een man gaan, en de vrouw meer voor erbij willen hebben. Maar ik weet niet of dat juist is...
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.
Dat hebben we ook, dat heet gevoel voor humorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik vind niet dat het mannelijk geslachtsdeel zo'n grote rol moet spelen in deze discussie. Mannen doen het heel vaak af met: Nou wij hebben iets wat vrouwen niet hebben.
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.
Of het is heel afgezaagdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, dat heet gevoel voor humor
JIJ hebt het over sex, ik regeer op een quote van JOU!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seks
ehm, ik ben geen tuinbroek pot... Ik draag nooit tuinbroeken en ik heb lang blond haar. Dus ik ben echt geen stereotype pot. En je hoeft niet direct te gaan schelden, dat is nergens voor nodig. Voel je je dan toch bedreigd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIJ hebt het over sex, ik regeer op een quote van JOU!
Daarin generaliseer je dat mannen voornamelijk 'vlug vlug' willen. En het lichaam van een vrouw niet kennen.....
En vervolgens generaliseer je nog ff rustig verder met je 'mannen in het algemeen'
Tuinbroek pot.
Deze opmerking van jou zegt ook heel veel over jou en het vertekend beeld dat jij van mannen hebt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seks
Wie begint met mannen tekortkomingen te verwijten welke nergens op gebaseerd zijn? Wie heeft er weerzin tegen bi-vrouwen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ehm, ik ben geen tuinbroek pot... Ik draag nooit tuinbroeken en ik heb lang blond haar. Dus ik ben echt geen stereotype pot. En je hoeft niet direct te gaan schelden, dat is nergens voor nodig. Voel je je dan toch bedreigd?
Aha, en daarom is het waar?quote:En ik zeg niet zomaar wat. Het beeld dat mannen 'vlug-vlug' willen wordt door heel lesbo-Nederland verkondigt.
Zoals gezegd heb je duidelijk hele beroerde sex gehad met mannen....quote:Bovendien vallen mannen in slaap na de seks en seks met mannen kent slechts 1 hoogtepunt (daarna is de man bekaf)
Goed, al mag het misschien niet kloppen, andere lesbo's en bi-dames kunnen beamen dat ik geljk heb op het volgende punt:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze opmerking van jou zegt ook heel veel over jou en het vertekend beeld dat jij van mannen hebt.
Ik weet niet of je dit meent maar hier ben ik het totaal niet mee eens (als lesbo zijnde)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het beeld dat mannen 'vlug-vlug' willen wordt door heel lesbo-Nederland verkondigt. Bovendien vallen mannen in slaap na de seks en seks met mannen kent slechts 1 hoogtepunt (daarna is de man bekaf). Vrouwen gaan gerust de hele nacht door, en de hele vrijpartij is een hoogtepunthoef je niet kwaad om te worden hoor
waar ben je het niet mee eens? dat mannen vlug vlug willen of dat de hele vrijpartij een hoogtepunt is?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:01 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit meent maar hier ben ik het totaal niet mee eens (als lesbo zijnde)
goed man.. onafhankelijk lesbisch nederland verkondigd dat mannelijke nederland even vlug-vlug wilquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Viking84 het volgende:
En ik zeg niet zomaar wat. Het beeld dat mannen 'vlug-vlug' willen wordt door heel lesbo-Nederland verkondigt.
Hahahahahahahahaha hou maar op je maakt je zelf nu belachelijk.. 1 keer...quote:Bovendien vallen mannen in slaap na de seks en seks met mannen kent slechts 1 hoogtepunt (daarna is de man bekaf). Vrouwen gaan gerust de hele nacht door, en de hele vrijpartij is een hoogtepunthoef je niet kwaad om te worden hoor
Dan heb je duidelijk mijn reactie niet begrepen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Als je zegt dat je lesbisch bent, dan is dit de standaardreactie: oh jij hebt gewoon nog nooit een goeie beurt gehad. Als je eens met mij zou vrijen, dan zou je wel anders denken.
Of jij hebt het niet goed geformuleerdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk mijn reactie niet begrepen.
Tja, wij mannen maken graag flauwe grappen... Ik denk dat er maar weinig mannen zijn die echt de illusie hebben dat ze een lesbische vrouw kunnen "bekeren", die dat wel hebben zijn waarschijnlijk erg dom. Misschien ga je met de verkeerde mannen om...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Als je zegt dat je lesbisch bent, dan is dit de standaardreactie: oh jij hebt gewoon nog nooit een goeie beurt gehad. Als je eens met mij zou vrijen, dan zou je wel anders denken.
Ik heb zelden een andere reactie gehad. Misschien is het niet serieus bedoeld en is het gewoon stoerdoenerij, maar hiermee dragen jullie 'soortgenoten' wel bij aan het (vertekende?) beeld dat lesbo's van mannen hebben.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of jij hebt het niet goed geformuleerd
dat mannen alleen maar vlug vlug willen natuurlijk, haha dat tweede beaam ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar ben je het niet mee eens? dat mannen vlug vlug willen of dat de hele vrijpartij een hoogtepunt is?
Wat waarschijnlijk ook die beroerde sexuele ervaring met mannen verklaardquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien ga je met de verkeerde mannen om...
iedere lesbo zal het vast wel eens met een man gedaan hebben (je moet toch alles eens uitproberen, nietwaar?) en het is natuurlijk niet voor niets dat er vrouwen zijn die overstappen van een man naar een vrouw. Ik snap heel goed dat jullie je bedreigd voelen in je man-zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
goed man.. onafhankelijk lesbisch nederland verkondigd dat mannelijke nederland even vlug-vlug wil
zouden ze er ervaring mee hebben en stiekem toch bi zijn dan
[..]
Hahahahahahahahaha hou maar op je maakt je zelf nu belachelijk.. 1 keer...een beetje man haalt drie keer in een nacht zo.. en dan ben jij ook bekaf geloof me..
Waar haal je die illusie vandaan? Wie opent nou het topic mbt jaloerse gevoelens tov vrouwen welke wat in mannen zien? JIJ bent hier degene die zich bedreigt voelt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iedere lesbo zal het vast wel eens met een man gedaan hebben (je moet toch alles eens uitproberen, nietwaar?) en het is natuurlijk niet voor niets dat er vrouwen zijn die overstappen van een man naar een vrouw. Ik snap heel goed dat jullie je bedreigd voelen in je man-zijn.
Ik zou maar eens aan dat vertekende beeld gaan werken dan.quote:Overigens voel ik me niet bedreigd door mannen op zich. Ik kan best met mannen opschieten (als ze maar niet verliefd worden op mij). Mannen zijn hele goede kameraadjes, maar vrouwen zijn voor mij bedoeld om verliefd op te worden
Ik wilde niemand beledigen hier en ik vind het ook niet nodig dat mensen mij gaan beledigen. Zoals ik al gezegd heb, startte ik deze discussie om eens te inventariseren wat de opinies over het vraagstuk zijn. Nou dat is dus duidelijk.
En ja, als je maandelijks de Zij aan Zij in je brievenbus krijgt, kun je inderdaad wel een beetje een vertekend beeld van mannelijk en bi-vrouwelijk Nederland krijgen!
Ik heb net zo vaak een vluggertje als langdurige sex. Tot wederzijdse tevredenheid. Zo werkt dat in een gezonde relatie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:10 schreef Viking84 het volgende:
En dan nog een toevoeging: ik denk dat het nogal uiteen loopt wat mannen ZEGGEN en wat ze DOEN. Wellicht is dat de mannen eigen, maar bedenk wel dat de dingen die je ZEGT door de toehoorders voor waarheid worden aangenomen.
Stoerdoenerij kan dus vervelende consequenties hebben. Praten over meisjes alsof ze een lustobject zijn, en opscheppen over de seks bijvoorbeeld, kan voor een vertekend beeld zorgen. Daar dragen mannen dan zelf aan bij. Zeg dan ook dat je zo'n lief en teder voorspel hebt gehad in bad, in plaats van dat je een vluggertje op het kopieerapparaat hebt gehad
Wil je daarmee zeggen dat een vrouw een andere vrouw toch iets meer kan geven dan een man?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:10 schreef Caar2 het volgende:
En ja, als blijkt dat je op vrouwen valt, valt de sex met een man natuurlijk tegen. Want je mist het gevoel wat je zou moeten hebben....
*Zucht* Volgens mij snap jij het zelf nog niet helemaal, je wordt niet homoseksueel, dat bén je! Ik voel me ook totaal niet bedreigd in mijn mannelijkheid door lesbische vrouwen, dat is weer meer iets voor die "domme mannen" waar ik het eerder over had.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iedere lesbo zal het vast wel eens met een man gedaan hebben (je moet toch alles eens uitproberen, nietwaar?) en het is natuurlijk niet voor niets dat er vrouwen zijn die overstappen van een man naar een vrouw. Ik snap heel goed dat jullie je bedreigd voelen in je man-zijn.
Dat doen we express, we worden verliefd op lesbische vrouwen omdat we het erg leuk vinden om op totaal onbereikbare vrouwen verliefd te worden en om jullie te pesten. Ik ben zelf ooit verliefd geweest op een lesbisch meisje (wist ik niet toen ik verliefd op haar werd) en geloof me, dat was voor mij heel wat erger dan voor haar...quote:Overigens voel ik me niet bedreigd door mannen op zich. Ik kan best met mannen opschieten (als ze maar niet verliefd worden op mij).
nu doe jij het overkomen alsof geaardheid een bewuste keuze is. Dat is het niet. Mijn geaardheid is absoluut niet rationeel te verklaren. Ook voordat ik seks met vrouwen bedreef, wist ik al jaren dat ik een zwak had voor vrouwen. Dat valt dus beslist niet terug te voeren op teleurstellingen op het gebied van seks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat jij er alleen de dingen uitpikt welke voor jou een bevestiging zijn voor je lesbisch zijn kan IK niks aan doen.
Je bent echt in de middeleeuwen blijven hangen he?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat een vrouw een andere vrouw toch iets meer kan geven dan een man?
Want mannen draaien het verhaal natuurlijk om, terwijl er, zoals ik al zei, meer vrouwen zijn die lesbisch worden, dan vrouwen die bi (of zelfs hetero) worden.
DAT ZEG IK!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu doe jij het overkomen alsof geaardheid een bewuste keuze is. Dat is het niet. Mijn geaardheid is absoluut niet rationeel te verklaren. Ook voordat ik seks met vrouwen bedreef, wist ik al jaren dat ik een zwak had voor vrouwen. Dat valt dus beslist niet terug te voeren op teleurstellingen op het gebied van seks.
Vrouwen daarentegen hebben van dat soort fratsen helemaaaaaaaaaaaaaaaaal geen lastquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:10 schreef Viking84 het volgende:
En dan nog een toevoeging: ik denk dat het nogal uiteen loopt wat mannen ZEGGEN en wat ze DOEN.
Je WORDT niet homoseksueel nee, daar heb je gelijk in. Ik zeg ook niet dat je het wordt. Ik wil alleen maar zeggen dat het in je vroege puberteit nog wel eens onduidelijk kan zijn en dat intimiteit met beide sekses dus uitsluitsel moet geven. Bovendien heb je ook nog die gevallen van vrouwen die opgroeien in een streng religieus gezin, waarin homoseksualiteit onacceptabel is. Die proberen het toch met een man, totdat blijkt dat het niet om uit te houden is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*Zucht* Volgens mij snap jij het zelf nog niet helemaal, je wordt niet homoseksueel, dat bén je! Ik voel me ook totaal niet bedreigd in mijn mannelijkheid door lesbische vrouwen, dat is weer meer iets voor die "domme mannen" waar ik het eerder over had.
Echt? Interessantquote:Dat doen we express, we worden verliefd op lesbische vrouwen omdat we het erg leuk vinden om op totaal onbereikbare vrouwen verliefd te worden en om jullie te pesten. Ik ben zelf ooit verliefd geweest op een lesbisch meisje (wist ik niet toen ik verliefd op haar werd) en geloof me, dat was voor mij heel wat erger dan voor haar...
Oke, als je 100% lesbisch bent, kan een vrouw je natuurlijk veeel meer geven. Maar als je hetero bent dan niet natuurlijik. En nog iets je wordt niet lesbisch, je BENT lesbisch. Er zijn echt geen vrouwen die na slechte sex met een man denken van, dat nooit meer!!,ik word nu maar lesbisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat een vrouw een andere vrouw toch iets meer kan geven dan een man?
Want mannen draaien het verhaal natuurlijk om, terwijl er, zoals ik al zei, meer vrouwen zijn die lesbisch worden, dan vrouwen die bi (of zelfs hetero) worden.
Je hebt absoluut gelijk, volkomen mee eens. Ik had trouwens niet de bedoeling om de suggestie te wekken dat homoseksualiteit aangeleerd is. Iets dergelijks heb ik juist ook gezegd in een andere post (vanwege maatschappelijke normen en waarden toch maar heterootje spelen). Aangezien veel mensen wel uit mijn woorden halen dat homoseksualiteit aangeleerd zou zijn, heb ik het blijkbaar verkeerd geformuleerd. Excuses.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent echt in de middeleeuwen blijven hangen he?
Je geaardheid ligt vast vanaf je geboorte. Dat is geen aangeleerd gedrag.
Wat WEL aangeleerd gedrag is is het feit dat velen eerst het maatschappelijk verantwoorde doen en dus huisje boompje beestje met het andere geslacht proberen. Om vervolgens gewoon te leven naar hun aangeboren geaardheid en DUS de man verlaten om een lesbische gevoelens te sublimeren.
Maar het lijkt me niet dat vrouwen lesbisch worden DOOR een man. Als je dat ook maar 1 minuut serieus denkt, zal ik je maar wat verder in de zij aan zij verdiepen.
Of jij hebt een probleem met formulerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DAT ZEG IK!!!
Mijn god, je hebt een probleem met begrijpend lezen.
Zo interessant is het niet hoor, ik vond haar gewoon een hele leuke meid en ik wist niet dat ze lesbisch was, dan is een verliefdheidje zo gebeurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Echt? InteressantTrouwens, verliefd worden is toch niet rationeel? Dus: het leuk vinden om op onbereikbare vrouwen verliefd te worden? Daar hoef je geen man voor te zijn, daar kunnen vrouwen ook wat van
Ah, gelukkig, ik vond het al zo vreemd dat iemand die zelf lesbisch is er zo'n verkeerd beeld van zou hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt absoluut gelijk, volkomen mee eens. Ik had trouwens niet de bedoeling om de suggestie te wekken dat homoseksualiteit aangeleerd is. Iets dergelijks heb ik juist ook gezegd in een andere post (vanwege maatschappelijke normen en waarden toch maar heterootje spelen). Aangezien veel mensen wel uit mijn woorden halen dat homoseksualiteit aangeleerd zou zijn, heb ik het blijkbaar verkeerd geformuleerd. Excuses.
Oh ja: ik kan de posts bijna niet bijhouden. Help! Doe eens even rustig
Nee dat zeg ik ook niet. Blijkbaar leent jouw uitspraak zich voor verschillende interpretaties. Sorry hoor! Ik kan het niet helpen dat ik er niet altijd uithaal wat jij zeggen wil.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Lees het nog een keer terug... hint
JIJ zegt alle mannen willen vlug vlug en snappen een vrouwen lichaam niet
IK zeg "Dan heb je alleen beroerde sex met een man gehad"
Dat is duidelijk geen stoere mannenmacho reactie op iemand welke verkondigd lesbo te zijn.
Als je de nuance niet snapt houdt het hier op.
Neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:23 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, ik vond het al zo vreemd dat iemand die zelf lesbisch is er zo'n verkeerd beeld van zou hebben![]()
Over allemaal denk ik, maar op dit moment gaat de discussie vooral over formuleringsmisverstanden tussen mij en Swetseneggerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:26 schreef Caar2 het volgende:
Eigenlijk begrijp ik de discussie nou niet meer zo, waar gaat het nu om? Dat bimeiden liever een man hebben en een vrouw erbij? Of dat mannen slechte minnaars zijn?Of dat lesbo's geen relatie willen met een bivrouw. ......... Of dat lesbo's bang zijn dat hun vriendin er met een man vandoor gaat...
en dan nog: nee, dat zeg je niet. Je hebt het over 'dingen er uithalen'. Net alsof ik een rijtje redeneringen lees en dan selecteer waar ik zelf profijt van heb. Nou als dat niet rationeel is, dan ben ik de pausquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DAT ZEG IK!!!
Mijn god, je hebt een probleem met begrijpend lezen.
Prachtig!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:16 schreef marsterretje het volgende:
Voordat deze discussie de viswijven kant op gaat zal ik eens pogen zelf te reageren.
Ik zal het opdelen in 2 delen: algemeen eerst, en daarna mijn persoonlijke meemakingen.
Het heeft (alles imho natuurlijk) te maken met een aantal zaken:
* De lesbische gemeenschap
* De recente trend voor bisexuailiteit onder vrouwen en meisjes
* Kleinere scheidslijnen tussen homoseksuailteit en heteroseksualiteit dan bij mannen het geval is.
Uitleg:
De lesbische gemeenschap komt voort uit de veranderde seksuale moraal van de tweede feministische golf. Vrouwen kregen de mogelijkheid om te breken met de mannelijke seksualiteit en de mannelijke dominante manier van seks beleven. In deze tijd kon je zelfs nog lesbische zijn als keuze, door met vrouwen naar bed te gaan, liet je de vijand geheel links liggen.
De lesbische scene bezit deze starheid ten opzichte van mannelijke seksualiteit soms nog steeds zo: mannen moeten daarom worden gemeden als partner. Een man is een bedreiging, een vrouw is "een van ons"
Tegenwoordig is het voor meiden veel makkelijker om een zijstapje te maken en met een meisje te zoenen of the seksen. Dan kun je jezelf al bi noemen. Onder potten bezitten meiden die alleen met een meisje zoenen een slechte naam, want ze gaan toch nog gewoon terug op een gegeven moment naar hun vriendjes. En emoties en energie investeren in een meisje dat eigenlijk niet verder met je wil heeft niet zo veel zin he..
Verder zijn er veel vrouwen die gewoonweg verliefd zijn geworden op een vrouw terwijl ze eerder met een man waren. Dit is bij homoseksuele mannen veel minder het geval, in ieder geval vroeger. De scheidslijnen tussen homo en heteroseksualtiteit is bij vrouwen diffuser, ook omdat ze bij een vrouw wel de emotionele voldoening vinden, die ze bij mannen niet vinden. Dit laatste is echter een veralgemenisering, die ikzelf in het geheel ondersteun. Maar je hoort het vaker.
Maar omdat ook in de pottenwereld hersen veel vooroordelen en nog veel meer gedragscodes, en is het voor veel potten te moeilijk om te accepteren dat er meer dan 2 soorten liefde mogelijk zijn. Want ook lesbische vrouwen kunnen vreselijke vooroordelen bezitten
Daar zit waarschijnlijk wel een kern van waarheid in. Maar je wordt nog altijd verliefd op iemand. En eigenlijk heb je dat natuurlijk niet zelf voor het zeggen. Maar ja, verliefd worden op een hetero man is makkelijker dan op een lesbovrouw. Ja, je wordt verliefd op een vrouw en meestal is diegene hetero. dat is nou zo irritant aan lesbisch zijn. Je moet er echt voor gaan stappen, in 'lesbotenten'. En ja als het daarbuiten gebeurd en het is werderzijds, ja das eigenlijk puur geluk hebben. zwaar leven hebben wij hequote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat bimeiden liever voor een man als vaste partner kiezen kan ik me wel goed voorstellen eigenlijk... Homoseksualiteit is natuurlijk nog lang niet door iedereen geaccepteerd, wat een biseksueel toch zou kunnen bewegen om voor het andere geslacht te gaan. Verder heeft het als voordeel dat je op de "normale" manier kinderen kan krijgen.
En veel bivrouwen zullen toch ook wel door hebben dat ze manlief hoogstwaarschijnlijk wel zo gek krijgen om eens met 2 vrouwen te gaan seksen...
Je mag me er op wijzen ook al wist ik het natuurlijk al lang al, maar het heeft toch geen zak met het topic te maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Prachtig!!Je hebt het prachtig geformuleerd. Heel interessant ook. Mag ik er wel even op wijzen dat in de antieke oudheid homoseksualiteit veel meer geaccepteerd was? Jonge jongens ondergingen ook een homoseksuele 'opvoeding'. Ze waren bij een man in de leer die hen leerde hun lichaam te beminnen. Ook meisjes ontvingen een seksuele opvoeding van vrouwen, maar die was eerder gericht op het beminnen van je eigen lichaam (masturbatie) dan het toepassen van die kennis bij een andere vrouw.
Nee eigenlijk heeft het niets met het topic te maken, maar er wordt hier wel meer gepost dat er niets mee te maken heeft, dus alles is nu eigenlijk geoorloofd, als het maar over homoseksualiteit gaatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:38 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Je mag me er op wijzen ook al wist ik het natuurlijk al lang al, maar het heeft toch geen zak met het topic te maken?
Hooguit dat de uiting van je seksuele geaardheid in het verleden anders werd genormeerd dan nu. Maar voor de sapphische liede moet je een heel ander deel van de griekse oudheid in.
Hmm, die had ik zelf ook wel kunnen bedenken, ligt eigenlijk zeer voor de hand...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:38 schreef Caar2 het volgende:
Maar ja, verliefd worden op een hetero man is makkelijker dan op een lesbovrouw. Ja, je wordt verliefd op een vrouw en meestal is diegene hetero. dat is nou zo irritant aan lesbisch zijn. Je moet er echt voor gaan stappen, in 'lesbotenten'. En ja als het daarbuiten gebeurd en het is werderzijds, ja das eigenlijk puur geluk hebben. zwaar leven hebben wij he![]()
Je kan zoveel tweedelingen maken als je wil, maar deze lijkt me wel een beetje kort door de bocht eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Een andere interessant discussiepunt: (en hier kom ik weer met m'n vooroordelen): Ik onderscheid toch wel twee soorten potten.
- kort haar, tuinbroek, huis-, tuin- en keukenpot, MBO = hoogste opleidingsniveau
- vrouwelijke lesbo's, HBO/academisch niveau, vaak aparte leefstijl: artistiek, filosofisch, bourgondisch, feministisch.
zijn er meer mensen die het idee hebben dat er een tweedeling te maken valt?
en toch is het echt zo dat lesbische vrouwen dit vaak roepen. Al berust dit dan vast op vooroordelen en niet op feiten. Louter napraten van wat ze van anderen horen, aangezien ze het zelf niet geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:15 schreef miss_sly het volgende:
De bewering dat 'lesbo Nederland weet dat mannen alleen maar vlug-vlug willen' vind ik echt dom
Nogal representatief als vrouwen die niet op mannen vallen en er dus eigenlijk liever geen sex mee willen dit vinden.....
Als ik ergens tegen aan het strijden ben, dan is het dit wel!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:37 schreef Viking84 het volgende:
Een andere interessant discussiepunt: (en hier kom ik weer met m'n vooroordelen): Ik onderscheid toch wel twee soorten potten.
- kort haar, tuinbroek, huis-, tuin- en keukenpot, MBO = hoogste opleidingsniveau
- vrouwelijke lesbo's, HBO/academisch niveau, vaak aparte leefstijl: artistiek, filosofisch, bourgondisch, feministisch.
absoluut!!! Je hebt altijd nog de protopotten (het beeld dat hetero's vaak van 'ons'hebben)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:37 schreef Viking84 het volgende:
tuurlijk is het gezeur, maaaar het is en blijft toch wel zo. Al maakt het allemaal helemaal niks uit. Iemand is en blijft zoals ie is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:42 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Als ik ergens tegen aan het strijden ben, dan is het dit wel!!!
Laten we het hele butch/femme gezeur nou eens ergens uit laten, dat is toch niet meer van deze tijd?!
Straks ge je nog beweren dat er altijd eentje een mannetje is en eentje het vrouwtje.
Nee, niet waar, kort door de bocht en vooroordeelbevestigend.
Ik zal niet ontkennen dat er ongetwijfeld protopotten rondlopen, zat zelfs, maar de dichotomie die hierboven staat is gewoon niet realistisch. De meesten hiervan zijn juist academisch geschooldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:43 schreef Caar2 het volgende:
[..]
absoluut!!! Je hebt altijd nog de protopotten (het beeld dat hetero's vaak van 'ons'hebben)
En de vrouwelijke lesbo (waar ikzelf onder val)
Alleen het opleidingsniveau is me geheel onduidelijk. Het is meer een uitingsvorm naar mijn menig...
haha, nou toch heb ik het gevoel dat het zo is, hoor. Ik mijd bepaalde vrouwen dus ook, omdat ze voor mij een heel arsenaal aan aan hetzij butch of femme gerelateerde eigenschappen representeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:42 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Als ik ergens tegen aan het strijden ben, dan is het dit wel!!!
Laten we het hele butch/femme gezeur nou eens ergens uit laten, dat is toch niet meer van deze tijd?!
Straks ge je nog beweren dat er altijd eentje een mannetje is en eentje het vrouwtje.
Nee, niet waar, kort door de bocht en vooroordeelbevestigend.
Ik geeft toe dat de tweedeling er wel een beetje is, maar dat niet zo heel erg zwart wit ligt. Dat heeft dan weer te maken met het voornoemde juk van de mannelijke norm over schoonheid en seksualiteit. Veel mannelijke potten kan het gewoon gn reet schelen hoe ze eruit zien, en gelijk hebben ze!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:47 schreef Caar2 het volgende:
[..]
tuurlijk is het gezeur, en niet nodig om daar moeilijk over te gaan doen, maaaar het is en blijft toch wel zo. Al maakt het allemaal helemaal niks uit. Iemand is en blijft zoals ie is.
eentje het mannetje en het vrouwtje, is bullshit!!! Alleen je ziet toch wel twee soorten 'potten'(vreselijk woord btw)
Nee, je hebt natuurlijk duizenden soorten. Zoals je ook duizenden soorten hetero's hebt..
Maar toch, als ik uit ga in 'the scene' Zie ik toch wel twee soorten (dat is wat op dat moment opvalt he) (ik haat mensen in hokjes plaatsen) mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen..
ik welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:47 schreef Caar2 het volgende:
[..]
tuurlijk is het gezeur, maaaar het is en blijft toch wel zo. Al maakt het allemaal helemaal niks uit. Iemand is en blijft zoals ie is.
eentje het mannetje en de ander het vrouwtje, is bullshit!!! Alleen je ziet toch wel twee soorten 'potten'(vreselijk woord btw)
Nee, je hebt natuurlijk duizenden soorten. Zoals je ook duizenden soorten hetero's hebt..
Maar toch, als ik uit ga in 'the scene' Zie ik toch wel twee soorten (dat is wat op dat moment opvalt he) (ik haat mensen in hokjes plaatsen) mannelijke vrouwen en vrouwelijke vrouwen..
snapt iemand dit nog...
goeie vraag...hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weleen vraag: is Marsterretje eigenlijk hetero of lesbisch? (of bi?
![]()
)
meen je dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:48 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er ongetwijfeld protopotten rondlopen, zat zelfs, maar de dichotomie die hierboven staat is gewoon niet realistisch. De meesten hiervan zijn juist academisch geschoold
oh ja, mijn superhetero moeder ("Ik snap niet dat jij op vrouwen valt, brr, ik moet er niet aan denken") vraagt mij ook voortdurend of ik het vrouwtje of het mannetje ben. Ze denkt dat ik het mannetje ben. Maar daarmee beweer ik niet dat een lesbisch stel perse uit een mannetje en een vrouwtje zou MOETEN bestaan. Mannetje-mannetje, vrouwtje-vrouwtje gaat net zo goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:54 schreef Caar2 het volgende:
Het mannetje vrouwtje idee is waarschijnlijk bedacht door hetero's die kijken er zo tegenaan. want ja, twee vrouwen samen he, er moet er toch een de plaats van de man innemen...!!
Absoluut. Diegene die mij deze vraag dan ook serieus stelde heeft er nog steeds spijt van, zo veel briesend geweld kreeg hij over zich heen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:54 schreef Caar2 het volgende:
Het mannetje vrouwtje idee is waarschijnlijk bedacht door hetero's die kijken er zo tegenaan. want ja, twee vrouwen samen he, er moet er toch een de plaats van de man innemen...!!
je plaatst mensen wel een beetje in hokjes hoor! Je kan toch aan iemands uiterlijk niet zien wat voor opleiding diegene heeft genoten...!!!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
meen je dat?
Wat betreft uitingsvorm en scholing. Het zijn toch echt de academische vrouwen die zich artistiek uiten, hoor, dat merk je aan hun taalgebruik. Protopotten hebben het eerder over 'gezellig een glaasje wijn drinken' , terwijl de vernieuwende, feministische potten (waaronder ik) een dergelijke sententie vaker in dichtvorm zullen gieten
nee niet aan uiterlijk, maar wel aan taalgebruik. Academische vrouwen hanteren een ander taalgebruik dan HBO'ers of MBO'ers.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:01 schreef Caar2 het volgende:
[..]
je plaatst mensen wel een beetje in hokjes hoor! Je kan toch aan iemands uiterlijk niet zien wat voor opleiding diegene heeft genoten...!!!?
Je gaat je nu bewegen in heel dubieus vaarwater, waar de moralisering van hogere en lager klasse niet van de lucht is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee niet aan uiterlijk, maar wel aan taalgebruik. Academische vrouwen hanteren een ander taalgebruik dan HBO'ers of MBO'ers.
aha, dus als jij met iemand praat, hoor je of diegene HBO heeft gedaan of een academische opleiding...???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee niet aan uiterlijk, maar wel aan taalgebruik. Academische vrouwen hanteren een ander taalgebruik dan HBO'ers of MBO'ers.
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat het 'lesbisch/bi'zijn ofzo te maken heeft met opleiding..??? Ik bedoel, ik vind dat niet zo heel belangrijk allemaal...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:05 schreef Caar2 het volgende:
[..]
aha, dus als jij met iemand praat, hoor je of diegene HBO heeft gedaan of een academische opleiding...???
Haha!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er bestaan zo veel schemergebiedenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik weleen vraag: is Marsterretje eigenlijk hetero of lesbisch? (of bi?
![]()
)
En dat 'taalgebruik'koppel jij weer aan het soort lesbo..????quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
LOL jij bent gewoon een man...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:16 schreef marsterretje het volgende:
We kunnen dit topic ook naar de meer oorspronkelijke vorm teruggoien en weer over biseksualiteit ouwehoeren, in plaats van ons te buigen over de orale () tradities van lesbische vrouwen
Je moet niet alles geloven wat er in een profiel staat! Internet weet je welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:20 schreef Caar2 het volgende:
[..]
LOL jij bent gewoon een man...![]()
mmzz..jaja...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er in een profiel staat! Internet weet je wel
Dat man zijn verberg je anders prima IRLquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:22 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er in een profiel staat! Internet weet je wel
Nee, die ervaring uit de lesbische scene zuig ik uit mijn duimquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:25 schreef Caar2 het volgende:
[..]
mmzz..jaja...![]()
Ja, zit jij hier even in een pottentopic de boel dood te ouwehoeren zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat man zijn verberg je anders prima IRL.
Dat was dus "subtiel"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:32 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ja, zit jij hier even in een pottentopic de boel dood te ouwehoeren zeg!
Maargod, je kunt wel Caatje duidelijk maken dat ik stiekum een meiske ben
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:32 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Maargod, je kunt wel Caatje duidelijk maken dat ik stiekum een meiske ben
Stoer, wil je moet me uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:36 schreef Caar2 het volgende:
[..]
oke ik geloof je....
![]()
nu gaat je geloofwaardigheid weer wat achteruit hoor!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:41 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Stoer, wil je moet me uit
De tijd dat vrouwen gedwee aan de kant horen te wachten is geweest, daar waren het we toch net uit? Enniewee, dat begint verdacht op een slowchat topic te lijken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:43 schreef Caar2 het volgende:
[..]
nu gaat je geloofwaardigheid weer wat achteruit hoor!!![]()
je mag me best Caatje noemen hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:32 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Maargod, je kunt wel Caar duidelijk maken dat ik stiekum een meiske ben
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:07 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat het 'lesbisch/bi'zijn ofzo te maken heeft met opleiding..??? Ik bedoel, ik vind dat niet zo heel belangrijk allemaal...
die opmerking zegt dan weer veel over mannen en zo komen we weer terug bij een discussie die in dit topic al eerder gevoerd is: mannen en seks zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:29 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Nee, die ervaring uit de lesbische scene zuig ik uit mijn duim
Als je hier als vrouw op Fok rondloopt krijg je al snel :he, ben jij een lekker wijf/neubaar/ foto's!!! naar je toe, dan helpt het heel veel om hier man in te vullen.
als je iets te zeggen hebt, doe het dan op een normale manierquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:13 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat lesbo's en bi's aandacht tekort komen.
pfff...nou van mij hoeft iemand echt geen universitaire opleiding te hebben genoten. Tuurlijk moet iemand qua niveau wel bij je passen. Maar, of nou opleiding zo heel veel daar mee te maken heeft. Oke, het heeft er wel mee te maken(nu l*l ik mezelf vast). Oh, hoe leg ik dit uit...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ja, nu ik erover nadenk lijkt het nu net alsof de hoogopgeleide femme fatales de keuze maken om lesbisch te zijn, omdat dat deel uitmaakt van hun levensstijl. Weer volstrekt in tegenspraak met wat ik eerder zeiAnyway ik snap het niet meer. Maar ik vind het belangrijk als iemand een universitaire opleiding genoten heeft. Al moet ik toegeven dat deze ideeen waarschijnlijk meer met persoonlijke voorkeur te maken hebben, dan met op feiten gebaseerde generalisaties. Ik denk er nog even over na als jullie t niet erg vinden
Ja, want dat zijn de mannenkennersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het beeld dat mannen 'vlug-vlug' willen wordt door heel lesbo-Nederland verkondigt.
Als je lesbisch bent, voel je niets voor mannen. Ik vond jongens altijd wel leuk, maar ik werd niet verliefd! Dat bedoelde ze..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de mannenkenners.
Er wordt op dit moment inderdaad een hoop stoergedaan onder meisjes die eenmaal met een meisje hebben gezoend en zich daarna op elke cu2 als bi profileren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:28 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben zelf ook lesbisch, maar heb niks tegen bi-seksuele vrouwen.
Wel heb ik iets tegen gothic-meisjes van 12 die roepen dat ze bi-seksueel zijn. Ik had het er zelf vrij moeilijk mee in het begin en die meisjes doen net alsof het niks is (Ik zou ook het liefst zo doen! Maar helaas kan dat niet..).
Eerlijk gezegd geloof ik niet zo in biseksualiteit. Veel mensen die zich bi noemen, willen vaak alleen maar seks met mensen van hetzelfde geslacht, maar zullen daar nooit een relatie mee aangaan. Veel homo's/potten noemen zichzelf denk ik ook 'bi' om geen al te erge stempel op zichzelf te drukken.
Haha, die quote kende ik niet!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:07 schreef marsterretje het volgende:
[..]
"If you don't eat pussy, you're not a dyke!"
Maar je tweede zin gaat denk ik niet zo makkelijk op. Vrouwen als Mathilde Santing hebben jarenlang monogame relaties met mannen EN met vrouwen, en noemen zich biseksueel juist omdat het verlangen naar een relatie er naar beide seksen is, niet alleen het verlangen naar seks.
En de stempel bi neemt juist veel negatievere associaties met zich mee.
nice quote. Mag ik er even op wijzen dat Mathilde Santingh nogal bekritiseerd is? Ze ging jarenlang met een vrouw en nu heeft ze ineens een relatie met een vrouw. Dat wordt in ieder geval door Zij aan Zij - lezend Nederland niet geaccepteerd, gezien de verschillende negatieve reacties.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:07 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment inderdaad een hoop stoergedaan onder meisjes die eenmaal met een meisje hebben gezoend en zich daarna op elke cu2 als bi profileren.
Ik zeg dan, om met de woorden van Sex and the city te spreken: "If you don't eat pussy, you're not a dyke!"
Maar je tweede zin gaat denk ik niet zo makkelijk op. Vrouwen als Mathilde Santing hebben jarenlang monogame relaties met mannen EN met vrouwen, en noemen zich biseksueel juist omdat het verlangen naar een relatie er naar beide seksen is, niet alleen het verlangen naar seks.
En de stempel bi neemt juist veel negatievere associaties met zich mee. Als homo ben je zo geboren is het gezegde, maar als bi ben je hoegenaamd een slet, niet trouw, en wil je van twee walletjes eten. Juist de acceptatie van homoseksualiteit is verder, omdat dat voor de hetero meerderheid nog te behappen is, want vaststaand. Maar bij biseksualiteit kunnen mensen zich geen goede voorstelling maken, en zien een nymfomane bedriegend persoon. Terwijl dit ook nog eens wel kan in een open relatie, maar zeker niet hoeft. Te veel onzekerheid dus voor de buitenstaander, die niet begrijpend afhaakt.
Dat is ontzettend fake. Ik zou zelf nooit mannelijkheid simuleren trouwens door kunstmatige middelen te gebruiken. Mijn vriendin zei een keer dat we maar eens een dildo moesten kopen. Nou, toen was ik nog een klein, onschuldig meisje, maar toen ik erover nadacht, dacht ik: dat wil ik helemaal niet. Het talent van vrouwen ligt in hun handen (vingers) en in hun mond en ga als lesbo alsjeblieft niet voor surrogaatman spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef X-Ray het volgende:
Wat ik trouwens wel altijd zo lachwekkend vind, zijn van die notoire mannenhatende potten, die echt een hekel aan mannen hebben, maar dan wel een (voorbind)dildo hebben om dat zelfde stuk mannelijkheid te immiteren.
Daarin ga ik geheel mee, en vind de ontwikkelingen om jezelf maar uit stoerheid het etiktje bi op te plakken, niet erg goed voor mensen die serieus relaties aanknopen met mannen en vrouwen, en die dan op hun beurt weer als uitvreters worden geëtiketterd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Oke, er zijn vast mensen die echt bi-seksueel zijn. Maar vaak roepen veel mensen het, omdat ze wel eens seks willen met iemand van hetzelfde geslacht.. Geen relatie! (ik duid zo het verschil aan tussen bi-seksualiteit en 'nep-biseksualiteit').
Niet alleen de hetero meerderheid is hier inderdaad debet aan, maar de lesbische wereld mag de hand ook wel eens in eigen boezem steken.quote:Ik denk trouwens dat veel mensen niet snappen dat een persoon niet 'kiest' tussen de twee seksen. Het feit dat je alletwee de opties open laat, is onbegrijpelijk voor veel mensen.
Ben ik het mee eens.. Al heeft iedereen natuurlijk de keus om dat alsnog te doen. Als je het leuk vindt: waarom niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ontzettend fake. Ik zou zelf nooit mannelijkheid simuleren trouwens door kunstmatige middelen te gebruiken. Mijn vriendin zei een keer dat we maar eens een dildo moesten kopen. Nou, toen was ik nog een klein, onschuldig meisje, maar toen ik erover nadacht, dacht ik: dat wil ik helemaal niet. Het talent van vrouwen ligt in hun handen (vingers) en in hun mond en ga als lesbo alsjeblieft niet voor surrogaatman spelen
De post hierboven geef ik deze vrouwen even een veeg uit de pan!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nice quote. Mag ik er even op wijzen dat Mathilde Santingh nogal bekritiseerd is? Ze ging jarenlang met een vrouw en nu heeft ze ineens een relatie met een vrouw. Dat wordt in ieder geval door Zij aan Zij - lezend Nederland niet geaccepteerd, gezien de verschillende negatieve reacties.
een universitaire opleiding betekent wel een heel ander denkniveau. Daar was ik me zelf eerst niet zo van bewust, maar naarmate ik meer vrouwen heb leren kennen wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:16 schreef Caar2 het volgende:
[..]
pfff...nou van mij hoeft iemand echt geen universitaire opleiding te hebben genoten. Tuurlijk moet iemand qua niveau wel bij je passen. Maar, of nou opleiding zo heel veel daar mee te maken heeft. Oke, het heeft er wel mee te maken(nu l*l ik mezelf vast). Oh, hoe leg ik dit uit...Ik vind opleiding nou niet op de eerste plaats belangrijk. Ik bedoel das nou niet het eerste wat ik vraag aan iemand, wat voor opleiding heb je gedaan?!. Maar je merkt vanzelf wel of het klikt of niet... Ik zou echt nooit zeggen van, mijn toekomstige partner moet minstens HBO hebben...dat vind ik echt onzin. Maar dat is persoonlijk natuurlijk...
Ik ben nog maar 17 (bijna 18quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik nog maar 20 en van je als lesbo 'losmaken van klassieke rolpatronen' , daar heb ik niet zoveel van mee gekregen. Ik ben wel vrij beschermd opgevoed en de meeste dingen de ik weet van de lesbo scene, heb ik uit de Zij aan Zij, of ze berusten op persoonlijke ervaringen en observaties. Dus wees alsjeblieft niet te streng. Ik moet het allemaal nog leren![]()
Een vrouwelijk lichaam kent vele erogene zones, en veel vrouwen vinden iets in hun vagina hebben een fijne belevenis. En omdat een fallusvorm hier nogal praktisch voor is, wordt deze gebruikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:25 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.. Al heeft iedereen natuurlijk de keus om dat alsnog te doen. Als je het leuk vindt: waarom niet?
Geen zorgen, toen ik 20 was wist ook nog van toeten nog blazen, en maakte ik deels dezelfde redenering als jij. Sindsdien is mijn grootste liefde tot nu toe een meisje met mavo (ok, inmiddels hbo) en blijkt opleiding maar een klein puntje van iemands karakter. Maar als universitair geschoolde kom je sowieso mensen tegen uit dit milieu, dat gaat gewoon automatisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedankt voor alle reacties!Ontzettend leuk topic! (ook al krijg ik er zo nu en dan flink van langs
)
Overigens ben ik nog maar 20 en van je als lesbo 'losmaken van klassieke rolpatronen' , daar heb ik niet zoveel van mee gekregen. Ik ben wel vrij beschermd opgevoed en de meeste dingen de ik weet van de lesbo scene, heb ik uit de Zij aan Zij, of ze berusten op persoonlijke ervaringen en observaties. Dus wees alsjeblieft niet te streng. Ik moet het allemaal nog leren![]()
Maar vrouwen worden ieder jaar leuker![]()
Ja, een paar jaar geleden ben ik nog in de put gepraat door mannen die zeiden dat potten standaard kort haar en een tuinbroek aan hadden. En dat terwijl ik op mooie vrouwelijke vrouwen valquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:31 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 17 (bijna 18) maar ik kan me wel ergeren aan de 'klassieke' potten. Ik loop vaak met de vraag 'Waarom gedraag je je als een man, als je toch duidelijk een vrouw bent?' Vrouw zijn is leuk, maar waarom zijn er dan vrouwen die zich als een kerel gedragen? Misschien omdat ze het leuk vinden ja, maar ik vind het wel jammer, want zo blijft dat beeld van lesbo's bestaan.
Gister was ik op een verjaardag en daar zei iemand ook: 'Stephanie, jij bent best mannelijk..' Dat zijn dan weer mensen die nog nooit een ras-echte pot hebben gezien. Als men erachter is dat je lesbisch bent, zien ze meteen meer dan dat er is.
mail me maar even met vragen enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:35 schreef Foxxy het volgende:
Heel erg offtopic @ Viking84:
Ik zag in je profiel dat je Nederlands studeert! Ik ga dat volgend jaar ook doen.. Doe je Uni of HBO?
Antwoords is eigenlijk vrij simpel: omdat het KAN. Je hoeft je niet meer mooi te maken om aan een bepaalde normte voldoen, om de aandacht van jongens te krijgen, je kan gewoon lekker aantrekken wat je zelf wil. Bovendien ligt het ook aan Nederland. Nederlandse vrouwen boven een bepaalde leeftijd krijgen sowieso van boven ineens het idee om zich zo potterig mogelijk aan te kleden, en af te zien van alle franje. Haar opscheren en broek met smalle pijpen komt niet alleen bij potten voor, let maar eens opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:31 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 17 (bijna 18) maar ik kan me wel ergeren aan de 'klassieke' potten. Ik loop vaak met de vraag 'Waarom gedraag je je als een man, als je toch duidelijk een vrouw bent?' Vrouw zijn is leuk, maar waarom zijn er dan vrouwen die zich als een kerel gedragen? Misschien omdat ze het leuk vinden ja, maar ik vind het wel jammer, want zo blijft dat beeld van lesbo's bestaan.
Gister was ik op een verjaardag en daar zei iemand ook: 'Stephanie, jij bent best mannelijk..' Dat zijn dan weer mensen die nog nooit een ras-echte pot hebben gezien. Als men erachter is dat je lesbisch bent, zien ze meteen meer dan dat er is.
DAT is zo waar ja! Er fietste vandaag een vrouw voor me, van rond de 45-50 denk ik. Kort haar, foute kleding.. Ze had zo een pot kunnen zijn, maar ik voelde dat ze t niet was..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:43 schreef marsterretje het volgende:
Nederlandse vrouwen boven een bepaalde leeftijd krijgen sowieso van boven ineens het idee om zich zo potterig mogelijk aan te kleden, en af te zien van alle franje. Haar opscheren en broek met smalle pijpen komt niet alleen bij potten voor, let maar eens op
Lijkt me een zeer goed plan!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Wellicht moet ik minder zwart/wit denken
komt je geaardheid voort uit je liefde voor vrouwen, of een afkeer tegen mannen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Naar aanleiding van een discussie in een ander topic, heb ik deze topic maar even aangemaakt. Het is bekend dat lesbische vrouwen vaak iets tegen bi-vrouwen hebben. Zelf ben ik ook lesbisch en ik ben ook niet dol op bi-vrouwen. Ik zou niet snel met een bi-vrouw uitgaan. Ik heb wel een relatie gehad met een bi-vrouw, maar die had de laatste jaren alleen maar iets met vrouwen gehad. Toch sprak ze soms wel over mannen en dat vond ik nogal weerzinwekkend. Ik voelde me verraden. Ze had het over een man die haar wilde fotograferen, en ik dacht direct: dat wil ik absoluut niet hebben. Andere vrouw ok, maar mannen... nee.
Ik denk dat het iets te maken heeft met gekrenkte trots. Ik zou er minder problemen mee hebben als mijn vriendin er met een andere vrouw vandoor zou gaan, dan met een man. In dat laatste geval zou ik haar wel wat kunnen doen. Onvergeeflijk.
Zie in dit geval ook 'Twee vrouwen' van Harry Mulisch. De jongste vrouw gaat er met de ex-man van haar vriendin vandoor, hij maakt haar zwanger, en dan gaat ze weer terug naar haar vriendin, om samen het kind op te voeden. Zover komt het echter niet: hij doodt haar uit jaloezie.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer goed plan!
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik snap werkelijk niet waar jij (Viking dus) je zo druk om maakt.
"Mathilde Santing wordt bekritiseerd omdat..." Boeien! Dat gaat toch niemand wat aan, behalve haarzelf en haar partner?
"Meiden die alleen maar willen zoenen met een andere meid..." So what? Lekker toch?
"Gezellig een wijntje drinken"![]()
Dat zeg ik ook hoor, en ik ben toch écht academisch geschoold.
Meid, het lijkt wel of jij lééft volgens dat blad Zij-aan-Zij... Heb je ook een eigen mening?
Oh, nog iets, als je over vrouwen fantaseert maar er geen sex mee hebt, wat ben je dan?
Je bent een homofiel als je over vrouwen fantaseert, maar er geen seks mee hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer goed plan!
Ik heb het hele topic doorgelezen en ik snap werkelijk niet waar jij (Viking dus) je zo druk om maakt.
"Mathilde Santing wordt bekritiseerd omdat..." Boeien! Dat gaat toch niemand wat aan, behalve haarzelf en haar partner?
"Meiden die alleen maar willen zoenen met een andere meid..." So what? Lekker toch?
"Gezellig een wijntje drinken"![]()
Dat zeg ik ook hoor, en ik ben toch écht academisch geschoold.
Meid, het lijkt wel of jij lééft volgens dat blad Zij-aan-Zij... Heb je ook een eigen mening?
Oh, nog iets, als je over vrouwen fantaseert maar er geen sex mee hebt, wat ben je dan?
uit liefde voor vrouwen, absoluut. Die afkeer jegens mannen is trouwens pas de laatste jaren begonnen. Ik word altijd benaderd door dezelfde 'foute' mannen. Altijd worden die mannen weer verliefd op me, altijd zeggen ze dezelfde foute dingen en altijd willen ze cyberseksenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
komt je geaardheid voort uit je liefde voor vrouwen, of een afkeer tegen mannen?
heb ik ook een jaartje gedaanquote:[b]Op vrijdag 21 mei 2004 22:38 schreef Foxxy het volgende:
Ow en Viking84.. ik ga HBO doen..!
een groot deel is wel zo, maar dat is ook vaak betrekkelijk. gewoon in het dagelijks leven heb je weinig last van dat soort mannenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit liefde voor vrouwen, absoluut. Die afkeer jegens mannen is trouwens pas de laatste jaren begonnen. Ik word altijd benaderd door dezelfde 'foute' mannen. Altijd worden die mannen weer verliefd op me, altijd zeggen ze dezelfde foute dingen en altijd willen ze cyberseksentja, heb ik nu de pech dat de foute mannen op me af komen? (overigens uit alle leeftijdsgroepen en uit heel Nederland). Of ZIJN mannen nu zo?
ikzelf denk niet dat ik 100% ben, en als er iets veranderlijk is ben ik dat zelf wel, dus over de toekomst wil ik al helemaal niet speculerenquote:Trouwens: ook lieve, tedere mannen kunnen mij niet bekoren, voor de duidelijkheidIk ben 100 % lesbo, always been and always will be.
Nee, dat komt omdat het grootste gedeelte van de mannen 'zo is'quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:52 schreef X-Ray het volgende:
Ik moet zeggen dat de mannenhaat er toch wel vanaf druipt hoor dames.
Penisnijd, zo gezegd.
Tuurlijk. Iedereen wil wel zo'n fantastisch uitziend wormvormig aanhangsel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:52 schreef X-Ray het volgende:
Ik moet zeggen dat de mannenhaat er toch wel vanaf druipt hoor dames.
Penisnijd, zo gezegd.
Vandaar dat de dildo´s en voorbinders zeer gretig aftrek vinden bij de lesbo-dames.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen wil wel zo'n fantastisch uitziend wormvormig aanhangsel.
Surrogaatpenissen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Vandaar dat de dildo´s en voorbinders zeer gretig aftrek vinden bij de lesbo-dames.
dat beweer ik dan ook niet. een groot deel van de vrouwen is ook een krengquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:57 schreef Caar2 het volgende:
Ik snap dat allemaal niet zo, die zogenaamde mannenhaat. ik ben lesbisch want ik wordt gewoonweg verliefd op vrouwen. Klaar!! En ik heb geen slechte ervaringen met mannen. En ik vind ook niet dat een 'groot'deel van de mannen zo is, zo als er gezegd wordt. Net of alle vrouwen alleen maar lieverdjes zijn en alles op de juiste manier doen...
Nee, totaal niet vergelijkbaar!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Surrogaatpenissen?
Laat me niet lachen. Weet je wat voor dildo's en vibo's vrouwen lekker en sexy vinden? De meeste mannen geven als cadeau een zo realistisch mogelijke(!) Terwijl vrouwen kiezen voor de vibo's in leuke kleurtjes. Ik vind dat niet vergelijkbaar.
Och, het doel is redelijk hetzelfde toch? Je brengt iets in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Surrogaatpenissen?
Laat me niet lachen. Weet je wat voor dildo's en vibo's vrouwen lekker en sexy vinden? De meeste mannen geven als cadeau een zo realistisch mogelijke(!) Terwijl vrouwen kiezen voor de vibo's in leuke kleurtjes. Ik vind dat niet vergelijkbaar.
Omdat ik me afvroeg in welk hokje dergelijke fantasieën volgens jou thuishoren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef Viking84 het volgende:
Je bent een homofiel als je over vrouwen fantaseert, maar er geen seks mee hebtWaarom vraag je dat?
Wat een kul. Alsof zo'n (quote:Jazeker heb ik een eigen mening en Zij aan Zij heeft heus niet altijd gelijk (persoonlijk vind ik het voornamelijk een flutblaadje). Maar ja, als je het over lesbisch Nederland gaat hebben, moet je toch gauw terug grijpen op de Zij aan Zij om een beetje een beeld te kunnen geven van wat lesbische vrouwen (over het algemeen) denken.
uiteraard ben ik het daarmee eens. Maar dat wil niet zeggen dat men dan ook denkt dat men een penis in brengt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, het doel is redelijk hetzelfde toch? Je brengt iets in.
Dat idee had ik ook. En het vooral stoer vind geen 'bi' breezer meid te zijn, maar een ECHTE lesbo...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:03 schreef Moonah het volgende:
Ik heb zomaar het idee, dat jij sinds een poosje uit de kast bent gekomen en dat je nu jezelf en de wereld het eea wil bewijzen. Maw, je slaat imo een beetje door met je hokjes en denkbeelden. Wellicht schept het een bepaalde duidelijkheid/structuur voor je, maar 'mag ik je erop wijzen' dat dat dus ook zéér beperkend werkt.
Nee, een surrogaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
uiteraard ben ik het daarmee eens. Maar dat wil niet zeggen dat men dan ook denkt dat men een penis in brengt.
nou ik heb liever een realistische dan een glimmende mix and match zuurstokroze met bloemetjes, hoor, maar dat ben ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Surrogaatpenissen?
Nou, dan ben je geen echte lesbo...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ik heb liever een realistische dan een glimmende mix and match zuurstokroze met bloemetjes, hoor, maar dat ben ik
Als ik aan het spelen ben met een vibrator denk ik niet aan een dikke pik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, een surrogaat.
En jij denkt dat het enige wat hetro vrouwen denken als ze geneukt worden "dikke pik" is? Volghens mij is het namelijk een stuk gereedschap... net als je dildo....met hetzelfde doel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als ik aan het spelen ben met een vibrator denk ik niet aan een dikke pik.
Maar je brengt wel een surrogaatpik in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik wel, een grote dikke kloppende spuitende lulquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dus je hebt toch een fibie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik wel, een grote dikke kloppende spuitende lul
Is sex met jezelf bij jou dan zo saai dat je ook dan aan je boodschappenlijstje denkt of zo
neequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:12 schreef Lammie het volgende:
[..]
Dus je hebt toch een fibie.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik wel, een grote dikke kloppende spuitende lul
Is sex met jezelf bij jou dan zo saai dat je ook dan aan je boodschappenlijstje denkt of zo
Het bewijs is geleverd: mannen kunnen er slecht tegen als blijkt dat ze overbodig zijn (geworden).quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En jij denkt dat het enige wat hetro vrouwen denken als ze geneukt worden "dikke pik" is? Volghens mij is het namelijk een stuk gereedschap... net als je dildo....met hetzelfde doel.
Dus...surrogaat
Oh vertel eens dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:15 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder saai bent als je alleen maar óf aan dikke kloppende pikken óf aan boodschappen kunt denken. Tussen die twee valt nog heel wat meer te denken namelijk.
En vrouwen als blijkt dat mannen het in hun specifieke geval totaal niet boeit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het bewijs is geleverd: mannen kunnen er slecht tegen als blijkt dat ze overbodig zijn (geworden).
Want?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het bewijs is geleverd: mannen kunnen er slecht tegen als blijkt dat ze overbodig zijn (geworden).
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:18 schreef milagro het volgende:
[..]
En vrouwen als blijkt dat mannen het in hun specifieke geval totaal niet boeit.
Niet mannen, maar SOMMIGE mannen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die opmerking zegt dan weer veel over mannen en zo komen we weer terug bij een discussie die in dit topic al eerder gevoerd is: mannen en seks zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ooit een vrouw ontmoet die 'ben jij een lekker wijf/neukbaar/foto's' naar je roept? Vrouwen zijn doorgaans veel subtieler.
Ik ben geen lesbiënne en ik heb een leuke man. Ik zei alleen dat als ik met een vibrator speel ik niet denk aan een dikke pik en jij blijft dan volhouden dat het een surrogaatpik is. Is dat wel zo? Hoezo surrogaat? Het is geen vervanging, het is onvergelijkbaar...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
Lekker onderbouwde stelling.
Het interesseert me geen flikker of jij met andere vrouwen het bed wilt delen. Ga je gang. Wat ik weerzinwekkend vind is dat er in dit topic regelmatig gesuggereerd wordt dat vrouwen Lesbisch worden door slechte mannen.
Op de eerste plaats heb je dan je eigen sexuele voorkeur niet begrepen en op de tweede plaats is het ernstig generaliserend.
Die vrouwen zijn er, maar die waren al lesbisch, hadden dat zelf niet in de gaten, gingen relaties met mannen aan, die dan natuurlijk op niets uitlopen en vervolgens worden er door henzelf of buitenstaanders de verkeerde conclusies getrokken, i.e. teleurgesteld in mannen dus lesbisch geworden terwijl het natuurlijk lesbisch dus teleurgesteld in (relaties met) mannen moet zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
Lekker onderbouwde stelling.
Het interesseert me geen flikker of jij met andere vrouwen het bed wilt delen. Ga je gang. Wat ik weerzinwekkend vind is dat er in dit topic regelmatig gesuggereerd wordt dat vrouwen Lesbisch worden door slechte mannen.
Op de eerste plaats heb je dan je eigen sexuele voorkeur niet begrepen en op de tweede plaats is het ernstig generaliserend.
Kom zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbiënne en ik heb een leuke man. Ik zei alleen dat als ik met een vibrator speel ik niet denk aan een dikke pik en jij blijft dan volhouden dat het een surrogaatpik is. Is dat wel zo? Hoezo surrogaat? Het is geen vervanging, het is onvergelijkbaar...
Persoonlijk word ik niet geil van een dildo in de shape van Hello Kitty of zoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kom zeg!
Een vibrator of dildo is toch geïnspireerd op ene pik?
Je kunt moeilijk zeggen dat zoiets op een auto lijkt, ik noem maar wat...
er zijn een hele hoop modellen die niet eens meer in de buurt komen van een pik...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kom zeg!
Een vibrator of dildo is toch geïnspireerd op een pik?
Tuurlijk komt de vorm overeen maar dat komt omdat de mens nou eenmaal zo geëvolueerd is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kom zeg!
Een vibrator of dildo is toch geïnspireerd op een pik?
Je kunt moeilijk zeggen dat zoiets op een auto lijkt, ik noem maar wat...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
er zijn een hele hoop modellen die niet eens meer in de buurt komen van een pik...
oorspronkelijk is het daar denk ik wel op gebaseerd, al is het maar omdat een pik een van de eerste dingen is die naar binnen ging in de oertijd
Ik krijg niet echt het idee dat jij openstaat voor nieuwe dingenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:32 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarna volgde al snel de ontnieter, de verdeelstekker en de stoeptegel.
Jij pijpt met een slabbertje om, hèquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt het idee dat jij openstaat voor nieuwe dingen
Als mijn kerel zo'n outfit spannend vindt zal ik dat niet laten neequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij pijpt met een slabbertje om, hè
Ah je past je graag aan ook al bekoort het jou niet, dus die stoeptegel mag er ook in, zolang het maar NIET op een lul lijkt, want hey we willen geen surrogaatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als mijn kerel zo'n outfit spannend vindt zal ik dat niet laten nee
En jij doet aannames die nergens over gaan. Ik heb nergens gezegd dat ik een gewone pik niet lekker vindt. Daarnaast bekoor ik mijn vriend graag. Het is geven en nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah je past je graag aan ook al bekoort het jou niet, dus die stoeptegel mag er ook in, zolang het maar NIET op een lul lijkt, want hey we willen geen surrogaat
Geven en nemen , schijt over me heen me schat, tuurlijk lieverd, ik vind het smerig maar ik bekoor graag dat weet jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
En jij doet aannames die nergens over gaan. Ik heb nergens gezegd dat ik een gewone pik niet lekker vindt. Daarnaast bekoor ik mijn vriend graag. Het is geven en nemen.
Ik gooi je stoeptegeltjes dan ook maar niet terug... aangezien je zelf vast stil blijft liggen tot het over is zou ik je nog kunnen raken ook.
Zolang de vrouw nog geen pot appelmoes open krijgt zijn we nog niet overbodig hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
daar heb je van die handige wippertjes voorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zolang de vrouw nog geen pot appelmoes open krijgt zijn we nog niet overbodig hoor.
ow, daar zit wat in :pquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zolang de vrouw nog geen pot appelmoes open krijgt zijn we nog niet overbodig hoor.
waar baseer je dit op? cijfers? statistiekjes? nu ben je ook al aan het generaliseren. er zijn genoeg vrouwen die geen dildo's, vibo's willen en op een natuurlijke manier willen vrijen!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Vandaar dat de dildo´s en voorbinders zeer gretig aftrek vinden bij de lesbo-dames.
Ja schat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar baseer je dit op? cijfers? statistiekjes? nu ben je ook al aan het generaliseren. er zijn genoeg vrouwen die geen dildo's, vibo's willen en op een natuurlijke manier willen vrijen!
Blame Zij aan Zij dan, zij profileren zich als een tijdschrift van lesbisch Nederland! En hoe moet ik anders stellingen formuleren over de denkwereld van lesbiennes?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Omdat ik me afvroeg in welk hokje dergelijke fantasieën volgens jou thuishoren.
[..]
[quote]
Wat een kul. Alsof zo'n (flut
Waarom lees je het dan, en waarom haal je het dan zo vaak aan?)-blaadje een representatief beeld zou geven van 'lesbisch Nederland'. Het is toch een bepaalde groep die zoiets leest.
Ik ben al jaren uit de kast. Niet altijd even goede ervaringen mee gehad en ik verwoord ook maar de wereld zoals ik haar ziequote:Ik heb zomaar het idee, dat jij sinds een poosje uit de kast bent gekomen en dat je nu jezelf en de wereld het eea wil bewijzen. Maw, je slaat imo een beetje door met je hokjes en denkbeelden. Wellicht schept het een bepaalde duidelijkheid/structuur voor je, maar 'mag ik je erop wijzen' dat dat dus ook zéér beperkend werkt.
dat wordt dan niet door mij gesuggereerd, want:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zeg niet dat dat niet zo is, maar ik zeg dat je niet zomaar van alles mag beweren zonder bewijzen te hebben. Maar goed, dit is zo typisch: ik mag niet generaliseren, maar jullie wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ja schat.
Dildos en vibos zijn absoluut niet gewild he bij de pottenclub?
LOL...
Tegenwoordig mag je nergens trots op zijn...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:06 schreef X-Ray het volgende:
Je komt me nogal gefrustreerd over viking84.
Alsof je hele identiteit afhangt van je lesbisch zijn.
Proud to be gay. Yeah!
We´ll I´m proud to be hetero..of zo... en nu?
Als je nou eens niet probeert stellingen van lesbiennes te formuleren? Volgens mij is de groep 'lesbiennes' vrij groot en bestaat die uit duizenden vrouwen die 1 ding gemeen hebben: ze vallen als vrouw op vrouwen ipv op mannen. Verder is dat geen homogene groep ofzo, die overal hetzelfde over denkt en dezelfde ervaringen heeft enzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blame Zij aan Zij dan, zij profileren zich als een tijdschrift van lesbisch Nederland! En hoe moet ik anders stellingen formuleren over de denkwereld van lesbiennes?
dat snap ik idd ook niet helemaal..trots op je geaardheidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:06 schreef X-Ray het volgende:
Proud to be gay. Yeah!
als het met kracht niet lukt, dan altijd met een mespunt en een beetje behendigheidquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach mensen, dan is er altijd nog die spin die in de hoek zit, de gootsteen die lekt, de wasmachine die het niet meer doet etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
als het met kracht niet lukt, dan altijd met een mespunt en een beetje behendigheid
Het gekke is dat ik hier de 'klusjesman' ben. Ik moet zeker mijn vriend gaan inruilen voor een echte man...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach mensen, dan is er altijd nog die spin die in de hoek zit, de gootsteen die lekt, de wasmachine die het niet meer doet etc.
Voor een vrouw. Je bent duidelijk pot.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik hier de 'klusjesman' ben. Ik moet zeker mijn vriend gaan inruilen voor een echte man...
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor een vrouw. Je bent duidelijk pot.
als je de boel een beetje schoonhoudt gebeurt dat anders niet zo snelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach mensen, dan is er altijd nog die spin die in de hoek zit,
ok you got a pointquote:de gootsteen die lekt, de wasmachine die het niet meer doet etc.
Weet je waarom ik 'proud to be gay' onder mijn avatar heb gezet? omdat ik zat was van vunzige mannetjes die me mailden om foto'squote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:06 schreef X-Ray het volgende:
Proud to be gay. Yeah!
Off-topic:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je waarom ik 'proud to be gay' onder mijn avatar heb gezet? omdat ik zat was van vunzige mannetjes die me mailden om foto'sdus, just wanted to make it clear
aanstellerij..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je waarom ik 'proud to be gay' onder mijn avatar heb gezet? omdat ik zat was van vunzige mannetjes die me mailden om foto'sdus, just wanted to make it clear
niet alleen mailen maar ook hier op fokquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:33 schreef milagro het volgende:
[..]
aanstellerij..
zet je email adres dan niet open en bloot neer als je dat niet wilt..
zet dan je mailadres niet neer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet alleen mailen maar ook hier op fokik heb er gewoon geen zin in als jongens hier avanches gaan lopen maken, dus maak ik dat gelijk even duidelijk. Zeur niet zo
Ik denk niet dat het zozeer 'trots' is. Ik kan niet echt zeggen dat ik er trots op ben. Het wordt dan weer snel van: "Wow! Ik ben lesbisch! Anders ben ik he!"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat snap ik idd ook niet helemaal..trots op je geaardheid
alsof het een verworvenheid is of zo
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:30 schreef Moonah het volgende:
Ik word nooit gemaild door vunzige mannetjes.
Heb je ook een hekel aan je vader?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:27 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan je vader?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zet dan je mailadres niet neer.
sim-pel
en na dit topic heb je nergens meer last van, al was je 300% hetero
zo sympathiek en relaxed kom je over
Ik vind haar best relaxedquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zet dan je mailadres niet neer.
sim-pel
en na dit topic heb je nergens meer last van, al was je 300% hetero
zo sympathiek en relaxed kom je over
ben ook wel relaxed hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind haar best relaxed
dat verbaast me nietsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind haar best relaxed
Kwetseneggertjuuuuuuuuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
niet dat ik mij aan jou zou opdringen. zeikneusquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Kwetseneggertjuuuuuuuuuuuuuuuh.
Lesbo's zijn vaak zo opdringerig in het uitgaansleven
Niet dat ik klaag , hoor
Lesbo's betrekken alles meteen zo op zichzelfquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet dat ik mij aan jou zou opdringen. zeikneus![]()
Kouwe kille mensen .... die mannenhatende potten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:38 schreef Foxxy het volgende:
Wat een liefde hier in dit topic!
ja naast lesbo-hatende mannenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kouwe kille mensen .... die mannenhatende potten.
Gelukkig ben ik een pot die mannen wel oke vind.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kouwe kille mensen .... die mannenhatende potten.
Die ben ik nog niet tegen gekomen in dit topicquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja naast lesbo-hatende manneneng he, die concurrentie
Knuffelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een pot die mannen wel oke vind.
Dat doe ik alleen maar met vrienden (mannelijk) Ik knuffel voor de rest alle vrouwen die ik tegenkomquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Knuffelen?
zie je wel, opdringerigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:47 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar met vrienden (mannelijk) Ik knuffel voor de rest alle vrouwen die ik tegenkom! Als je een leuk meisje bent, wil ik wel knuffelen! (A)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Knuffelen?
Och, ik ben zo opdringerig, je wil het niet wetenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:48 schreef milagro het volgende:
[..]
zie je wel, opdringerig
je draagt toch geen tuinbroeken, hèquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:49 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Och, ik ben zo opdringerig, je wil het niet weten!
Daar valt niets aan te doen. Ik zat dit jaar in een klas met 17 mannen en 4 vrouwen. Alle vooroordelen over t gedrag van sommige mannen zijn bevestigd dit jaar. Ik zeur er niet meer over, ik accepteer het maar gewoon.. Als ik me daar ook nog eens druk over zou moeten maken.. :Squote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee het is een man!! Dat bedoel ik dus met typische mannen
en oh wat hebben ze een commentaar als ik de waarheid spreek, maar intussen buiten ze dat imago wel zelf uit
Neen! Kijk maar in mn fotoboek! Ik heb wel opgeschoren haar.. en ik rook shagquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
je draagt toch geen tuinbroeken, hè
ieeeeeeuwquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:51 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Neen! Kijk maar in mn fotoboek! Ik heb wel opgeschoren haar.. en ik rook shag! (
)
Dan mag het nog niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ieeeeeeuw
ik draag trouwens wel eens een tuinbroek.. maar da's okay want ik ben geen pot
Nooooooo it's a chip on your shoulderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]is het een vogel, is het een vliegtuig? [zeikzanikmopperfrust]
wel, ik heb een bijzonder lekker lijfquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:53 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Dan mag het nog niet!
Ja, knuffelen impliceert natuurlijk direkt dat ik haar aan mijn lange macho neuklat wil prikken...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]is het een vogel, is het een vliegtuig? Nee het is een man!! Dat bedoel ik dus met typische mannen
en oh wat hebben ze een commentaar als ik de waarheid spreek, maar intussen buiten ze dat imago wel zelf uit
Ow?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:55 schreef milagro het volgende:
[..]
wel, ik heb een bijzonder lekker lijf
Is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, knuffelen impliceert natuurlijk direkt dat ik haar aan mijn lange macho neuklat wil prikken...
Yeah babyquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:55 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ow?![]()
een lijf waar iedereen aan heeft gezeten jaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:55 schreef milagro het volgende:
[..]
wel, ik heb een bijzonder lekker lijf
Gelukkig voornamelijk mannen. Die laten niet zo'n verbitterde lucht achter als jijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een lijf waar iedereen aan heeft gezeten ja
oh hoe weet jij dat? heb je t al eens geprobeerd? Ik ben trouwens niet verbitterd, maar jullie zien gewoon niet in dat het gewoon zo IS. Ik ga af op jullie uitlatingen en alle uitlatingen van mannen (:r) volgen mijn hypothese dat mannen het altijd op het lichamelijke vlak zoekenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig voornamelijk mannen. Die laten niet zo'n verbitterde lucht achter als jij
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een lijf waar iedereen aan heeft gezeten ja
nee hoor, vrouwen (zoals ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh hoe weet jij dat? heb je t al eens geprobeerd? Ik ben trouwens niet verbitterd, maar jullie zien gewoon niet in dat het gewoon zo IS. Ik ga af op jullie uitlatingen en alle uitlatingen van mannen (:r) volgen mijn hypothese dat mannen het altijd op het lichamelijke vlak zoeken
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
lighten up , likkepotje van me
hoezo? Ik zie de link tussen mij en kopspijkers nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, vrouwen (zoals ik) ook..
kun je ms nog iets gefrusteerder overkomen en dat dan graag binnen 10 minuten, Kopspijkers begint zo namelijk![]()
dan zou je asexueel wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef Nuek het volgende:
Als ik lesbisch zou zijn zou ik ook anti-vrouw worden!
misschien omdat die link er niet isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoezo? Ik zie de link tussen mij en kopspijkers niet
niet anti-vrouw, maar wel anti-afgelebberde, halfdode lichamen jaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef Nuek het volgende:
Als ik lesbisch zou zijn zou ik ook anti-vrouw worden!
* Viking84 doet klompendansje.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
dan zou je asexueel worden
je zie t wel meer niet, heb ik het ideequote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoezo? Ik zie de link tussen mij en kopspijkers niet
sommige mensen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:09 schreef milagro het volgende:
[..]
je zie t wel meer niet, heb ik het idee
natuurlijk maakt dat niets uit,maar dan zou je geen lesbo meer zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:09 schreef Nuek het volgende:
[..]Maakt het wat uit? A-sexuelen zijn ook mensen!
Ik ken geen lesbische gothics...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet anti-vrouw, maar wel anti-afgelebberde, halfdode lichamen jaben geen necrofiel
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:04 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
lighten up , likkepotje van me
ja, niet op de reply button drukkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen...kun je hier ook bepaalde personen ignoren btw?
het is te verleidelijk om toch even te reageren op dat uitschot der maatschappijquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
ja, niet op de reply button drukken
Omdat ze een andere mening heeft dan jij hebt, is ze meteen uitschot?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is te verleidelijk om toch even te reageren op dat uitschot der maatschappij
Leuk... met jezelf lullen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is te verleidelijk om toch even te reageren op dat uitschot der maatschappij
nee niet omdat ze een andere mening heeft, maar omdat ze mij voortdurend afzeikt. Als mensen dat gaan doen, dan doe ik dat terug.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Omdat ze een andere mening heeft dan jij hebt, is ze meteen uitschot?
Het gaat allemaal iets te snel voor mij..![]()
dat is dus weten hoe het moet, maar het niet willen/doenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zeikt mannen toch ook af?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee niet omdat ze een andere mening heeft, maar omdat ze mij voortdurend afzeikt. Als mensen dat gaan doen, dan doe ik dat terug.
Leuk babietje heb je!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk... met jezelf lullen.
nee, ik presenteer feiten over mannen en is zij een man? nee. Dan hoeft ze zich ook niet aangesproken te voelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:14 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Jij zeikt mannen toch ook af?
Ze heeft blijkbaar gewoon een mening over de manier waarop je die feiten presenteert..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik presenteer feiten over mannen en is zij een man? nee. Dan hoeft ze zich ook niet aangesproken te voelen.
Maar goed, wat mij betreft is deze discussie voldoende uitgemolken. We hebben alle meningen gehoord, alles is duidelijk en om nu op deze toer verder te gaan, daar sta ik bovenToedels
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik presenteer feiten vooroordelen over mannen en is zij een man?
laat haar dat dan zeggen ipv mij persoonlijk aan te vallenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:17 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar gewoon een mening over de manier waarop je die feiten presenteert..
Wat als zij nou een mannenhatende lesbiënne wordt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je![]()
waar mannen zelf aan mee werken, swetsenegger, dus ook jji! maar goed! Kopspijkerrrrs!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die vinden toch hun papa nog wel liefquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wat als zij nou een mannenhatende lesbiënne wordt?
Waarom denk je dat de mannen in dit topic dat doen? Om je te pesten.. Als je er niet zo op in had gehakt, waren ze niet doorgegaan. Maar goed, ik ga douchen.. ciao!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
laat haar dat dan zeggen ipv mij persoonlijk aan te vallenklinkt logisch toch?
Sommige mensen kunnen niet discussiëren. Die hebben gewoon een mening die van tevoren al vaststaat en ze zijn onvermurwbaar om die te veranderen.
Ik ben best bereid om mijn mening over mannen te veranderen, maar de mannen hier nemen er een loopje mee, dus er is voor mij geen reden om het tegendeel van mijn bewering te moeten onderkennen.
Toch raar dat van alle lesbisch hier alleen JIJ het zo interpreteert.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar mannen zelf aan mee werken, swetsenegger, dus ook jji! maar goed! Kopspijkerrrrs!
Precies! Kijk, ik ben het afgelopen jaar met mannen omgegaan die aan deze vooroordelen voldoen, dus misschien dat ik daardoor het wat beter kan accepteren. Tussen mannen zitten lomperds, maar die heb je net zo goed onder de vrouwen..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toch raar dat van alle lesbisch hier alleen JIJ het zo interpreteert.
nouja dan weet je nu wat je te doen staatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Tot dit topic was ik me er niet van bewust dat ik me als man blijkbaar op een bepaalde manier tov lesbiënes zou moeten gedragen... als ik viking84 moet geloven.
Potje pesten? Da's toch een kaartspel...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:48 schreef X-Ray het volgende:
Goh viking84, je doet wel heel erg je best al mijn vooroordelen jegens potten te bevestigen he?
Meid, je moet je ook niet inlaten met mensen die geen academisch niveau hebben...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Sommige mensen kunnen niet discussiëren.
Eigenlijk had ik besloten om niet te reageren in dit topic, maar ik wilde toch even zeggen dat je hier toch wel een punt hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:09 schreef milagro het volgende:
[..]
je zie t wel meer niet, heb ik het idee
Dat weet ik niet, ik ben een man, dat soort spellen zijn te ingewikkeld voor me. Ik wil alleen snel snel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Potje pesten? Da's toch een kaartspel...
Wat is de link tussen kopspijkers en dit topic?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
-knip-Ik ga Kopspijkers kijken enzo
De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet. letterlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
laat haar dat dan zeggen ipv mij persoonlijk aan te vallenklinkt logisch toch?
Sommige mensen kunnen niet discussiëren. Die hebben gewoon een mening die van tevoren al vaststaat en ze zijn onvermurwbaar om die te veranderen.
Ik ben best bereid om mijn mening over mannen te veranderen, maar de mannen hier nemen er een loopje mee, dus er is voor mij geen reden om het tegendeel van mijn bewering te moeten onderkennen.
Cool man, als het topic half is uitgestorven ga je op elke reactie een reactie plaatsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:42 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet. letterlijk.
reactie roept reactie op:{quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:43 schreef Nuek het volgende:
[..]
Cool man, als het topic half is uitgestorven ga je op elke reactie een reactie plaatsen.
Nietus!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
reactie roept reactie op:{
Ach, jij bent er toch nog?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:43 schreef Nuek het volgende:
[..]
Cool man, als het topic half is uitgestorven ga je op elke reactie een reactie plaatsen.
Je word niet lesbisch of bi of hetero, en je kan er niet op overstappen, je bent het gewoon, klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn anders nog VEEEEL meer vrouwen die hetero zijn dan bi of zelfs lesbisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zou daarmee dus kunnen stellen dat er niet meer vrouwen zijn die ''besluiten'' lesbisch te worden, maar hooguit dat vrouwen er gemiddeld langer over doen om hun identiteit en daarmee ook hun voorkeuren te exploreren, ervan uitgaande dat die stelling van de TS correct is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Je word niet lesbisch of bi of hetero, en je kan er niet op overstappen, je bent het gewoon, klaar.
Nu komen we weer ergensquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:24 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Je zou daarmee dus kunnen stellen dat er niet meer vrouwen zijn die ''besluiten'' lesbisch te worden, maar hooguit dat vrouwen er gemiddeld langer over doen om hun identiteit en daarmee ook hun voorkeuren te exploreren, ervan uitgaande dat die stelling van de TS correct is.
hai les(bi's)O+quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu komen we weer ergens![]()
Goed, ik ben inmiddels afgekoeld (Jack Spijkerman doet wonderen) en ik wil mijn visie op de man in het algemeen even nuanceren
Maar jullie mogen mij niet zo pesten hoor
ik ben al zo kwetsbaar
(
). Goed: mannen zijn best aardig en ik haat ze ook niet (zoals ik al zei bestaat mijn vriendenkring grotendeels uit mannen), maar op één of andere manier is er toch iets wat ik aanstootgevend vind aan mannen, ik weet het niet. Het gaat hier niet om mannen die ik echt ken, waarmee ik irl gesproken heb, maar vooral mannen die op internet heel stoer doen. Willen cyberseksen enzo. Tja, en aangezien Fok! ook internet is, waren mijn generalisaties wellicht niet helemaal terecht
Dus misschien moet ik me toch maar bedenken dat er onder dat macho gedrag een piepklein hartje zit
Maar goed, ik begon deze mail met het exploreren van de weerzin van lesbo's tegen bi-vrouwen en het ontaardde in een felle discussie tussen de seksen (of beter: tussen mij en de man).
Als er nog mensen zijn die iets aardigs over mij te zeggen hebben, kunnen ze dat doen (), maar ik vind dat we elkaar nu wel genoeg afgezeken hebben
Dus, als je nog iets te melden hebt over het onderwerp waarom het allemaal begonnen is, zeg het dan nu, of zwijg voor altijd!
![]()
de optimist zegt dan dat-ie nog voor een stukje leeg isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:43 schreef Nuek het volgende:
[..]
hai les(bi's)O+
(bijna vol!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |