quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:34 schreef ivetje het volgende:
leuk dat je ook meteen het hele einde van dat boek verteld...
Ja, maar ze kaart het boek aan...dus wil ze ermee zeggen dat het een goed boek is om te lezen. Maar als je dan het einde al verteld, heeft het toch geen zin meer om het nog te lezen...echt spannend is het dan niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Swolly het volgende:
[..]
Dit topic staat in R&P en niet in LIT hoor
Nee, ik wil niet direct zeggen dat het een goed boek is (ik ken wel betere boeken), maar ik wilde de problematiek even illustreren aan de hand van een vrij bekend boek. Misschien dat dan het 1 en ander duidelijk zou worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, maar ze kaart het boek aan...dus wil ze ermee zeggen dat het een goed boek is om te lezen. Maar als je dan het einde al verteld, heeft het toch geen zin meer om het nog te lezen...echt spannend is het dan niet meer
Hoe moet ik dat weten? Ga bij jezelf te raden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:39 schreef Viking84 het volgende:
OK, discussiepunt is onduidelijkIk wil graag van anderen horen wat zij denken dat de oorzaak van deze 'jaloezie' is.
Ik heb geen enkele belangstelling voor lesbische vrouwen en zie ze zeker niet als rivalen.quote:Of er echt rivaliteit is tussen lesbische vrouwen en mannen....
Mjah, ik ga er dan gemakshalve maar vanuit dat jij elk mogelijk ander boek gelezen heb.quote:Sorry voor het verraden van de afloop van het boekmaar ik mag er toch vanuit gaan dat een beetje belezen Fok!er het boek al gelezen heeft
Als mijn vriendin er met een man vandoor zou gaan of met een vrouw. Tsja, dat zou allebei niet leuk zijn natuurlijk. Maar ik heb dat niet zo, dat ik een grotere angst heb dat ze er met een man vandoor gaat. maar dat ligt natuurlijk totaal anders als je wat hebt met een bivrouw...(en daar gaat het waarschijnlijk om) Daar kan ik niet zo heel goed over meepraten, want ik heb nog nooit iets gehad met een bivrouw. Soms lijkt het zo dat bivrouwen uiteindelijk voor een man gaan, en de vrouw meer voor erbij willen hebben. Maar ik weet niet of dat juist is...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:39 schreef Viking84 het volgende:
OK, discussiepunt is onduidelijkIk wil graag van anderen horen wat zij denken dat de oorzaak van deze 'jaloezie' is. Of er echt rivaliteit is tussen lesbische vrouwen en mannen.... Sorry voor het verraden van de afloop van het boek
maar ik mag er toch vanuit gaan dat een beetje belezen Fok!er het boek al gelezen heeft
Nou, ik vind niet dat het mannelijk geslachtsdeel zo'n grote rol moet spelen in deze discussie. Mannen doen het heel vaak af met: Nou wij hebben iets wat vrouwen niet hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef Frenkie het volgende:
Mannen hebben natuurlijk wat waar Lesbo vrouwen een puntje aan kunnen zuigen en zijn misschien bang dat zoiets triviaals de bi-vrouw doet verlangen naar een man
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Viking84 het volgende:
(waar de man vlug-vlug wil) en een vrouw kent het lichaam van een andere vrouw natuurlijk beter dan een man. Voor mij was de eerste keer met een vrouw heel natuurlijk, ze hoefde niets aan te wijzen ofzoHet ging helemaal vanzelf....
Ik denk wel dat dat juist is. Ik kijk wel eens op internet naar contactadvertenties en als ik dan een bi-vrouw voor m'n neus krijg, is dat altijd een vrouw die een vrouw voor erbij zoekt en die wil dat haar man op den duur ook gaat mee doen. Nouquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:45 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Soms lijkt het zo dat bivrouwen uiteindelijk voor een man gaan, en de vrouw meer voor erbij willen hebben. Maar ik weet niet of dat juist is...
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.
Dat hebben we ook, dat heet gevoel voor humorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik vind niet dat het mannelijk geslachtsdeel zo'n grote rol moet spelen in deze discussie. Mannen doen het heel vaak af met: Nou wij hebben iets wat vrouwen niet hebben.
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seksquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je alleen hele beroerde sex met mannen hebt gehad.
Of het is heel afgezaagdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat hebben we ook, dat heet gevoel voor humor
JIJ hebt het over sex, ik regeer op een quote van JOU!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seks
ehm, ik ben geen tuinbroek pot... Ik draag nooit tuinbroeken en ik heb lang blond haar. Dus ik ben echt geen stereotype pot. En je hoeft niet direct te gaan schelden, dat is nergens voor nodig. Voel je je dan toch bedreigd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIJ hebt het over sex, ik regeer op een quote van JOU!
Daarin generaliseer je dat mannen voornamelijk 'vlug vlug' willen. En het lichaam van een vrouw niet kennen.....
En vervolgens generaliseer je nog ff rustig verder met je 'mannen in het algemeen'
Tuinbroek pot.
Deze opmerking van jou zegt ook heel veel over jou en het vertekend beeld dat jij van mannen hebt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb totaal niets met mannen en het gaat niet alleen om de seks. Die opmerking van jou zegt ook veel over mannen in het algemeen. Liefde is synoniem voor seks
Wie begint met mannen tekortkomingen te verwijten welke nergens op gebaseerd zijn? Wie heeft er weerzin tegen bi-vrouwen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ehm, ik ben geen tuinbroek pot... Ik draag nooit tuinbroeken en ik heb lang blond haar. Dus ik ben echt geen stereotype pot. En je hoeft niet direct te gaan schelden, dat is nergens voor nodig. Voel je je dan toch bedreigd?
Aha, en daarom is het waar?quote:En ik zeg niet zomaar wat. Het beeld dat mannen 'vlug-vlug' willen wordt door heel lesbo-Nederland verkondigt.
Zoals gezegd heb je duidelijk hele beroerde sex gehad met mannen....quote:Bovendien vallen mannen in slaap na de seks en seks met mannen kent slechts 1 hoogtepunt (daarna is de man bekaf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |