abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19329751
quote:
Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:

[..]

absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
Waarom nu weer de LPF erbij halen, man
.Lighten up .

Je hoeft het niet leuk te vinden, ik vind jou niet leuk, maar gun een ander dat genoegen wel.

Waarom een waardeoordeel er aan hangen..RTL publiek, plebs, LPF
Waarom zo neerkijken op "de gewone man" (die overigens totaal niet van Teeuwen zal houden, denk ik)?

Waarom die arrogantie jezelf verheven te voelen boven?
Wie bepaalt wat leuk is en wat humor mag heten
Ik niet, hij niet, zij niet, maar jij wel?

Vreemd heel vreemd , beetje zielig ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 23 mei 2004 @ 03:02:08 #102
9713 Eightball
In control.
pi_19329773
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:
ik vind jou niet leuk
Ik voel een hoop negatieve energie.
pi_19329779
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Je hoeft het niet leuk te vinden, ik vind jou niet leuk, maar gun een ander dat genoegen wel.
Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.
pi_19329796
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.

oh my God..dat die man zoveel los maakt bij je... en dat op dit uur..waar je toch veel leukere dingen zou kunnen doen..
pi_19329818
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:04 schreef milagro het volgende:

[..]

oh my God..dat die man zoveel los maakt bij je... en dat op dit uur..waar je toch veel leukere dingen zou kunnen doen..
Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?
pi_19329822
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ik voel een hoop negatieve energie.
ach ja, plebs en incapabel , hè dan krijg je dat

maar hey, ik weet wanneer een t of een d te gebruiken
pi_19329842
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?
als je daar een harde dobber van krijgt, be my guest..

en nu ben ik je alweer zat, snel gaat dat toch
  zondag 23 mei 2004 @ 03:08:59 #108
9713 Eightball
In control.
pi_19329867
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:06 schreef milagro het volgende:
maar hey, ik weet wanneer een t of een d te gebruiken
En dat zijn ook mooie momenten!
  zondag 23 mei 2004 @ 03:09:23 #109
1484 kastanova
Ah mên..
pi_19329873
quote:
is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen.
Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.
Ik zou bijna denken dat ik je grote voorbeeld was .
Ik ben het trouwens wel met je eens, mijn enige kameraad die de laatste show van Teeuwen leuk vond lacht normaliter alleen om prutten die gelaten worden en de plaatjes in de Donald Duck...
"Dit was het nieuws" vindt hij bijvoorbeeld veel te serieus en dus saai .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19329974
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.
Ik zou bijna denken dat ik je grote voorbeeld was :').
Ik ben het trouwens wel met je eens, mijn enige kameraad die de laatste show van Teeuwen leuk vond lacht normaliter alleen om prutten die gelaten worden en de plaatjes in de Donald Duck...
"Dit was het nieuws" vindt hij bijvoorbeeld veel te serieus en dus saai .
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2004 03:17:14 ]
  zondag 23 mei 2004 @ 03:55:31 #111
1484 kastanova
Ah mên..
pi_19330411
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Het is op zich vrij simpel samen te vatten.
Hoewel het mijn beste vriend is, moet ik toch bekennen dat hij behoorlijk dom is.
Dat is op zich geen ramp; hij lacht om de plaatjes in de Donald Duck, ik lach om Theo Maassen, maar we hebben allebei lol, de manier waarop maakt vrij weinig uit.
Dat hij Dit was het nieuws niet grappig vond vanavond omdat hij niet weet wie Willem Endstra is, is op zich begrijpelijk, hij volgt het nieuws niet en dat is zijn goed recht.
Maar juist daarom vindt hij Teeuwen grappig; het is ongecompliceerde humor, vergelijkbaar met Donald Duck, maar dan voor grote mensen, want het is groffer.
"Anus" roepen op tv is grappig en grof! De koningin in haar reet neuken; hi-la-risch!
Neuken, anus, poep, plas, iemand met gekke stemmetjes, hij doet gekke dansjes, wat een lol!
Het is geen grap, het is geen humoristisch verhaal, het is geen herkenbare sketch, maar het is grof en simpele onderbroekenhumor, dus voldoende om bij enkele mensen op de lachspieren te werken.
Samengevat; de 1 houdt van simplistische humor waarbij het er vooral om gaat hoeveel "vieze" en shockerende woorden er gebruikt worden, terwijl de ander liever een goede grap hoort.
Gevoel voor humor waarbij het voornamelijk afhangt van het IQ van de toeschouwer, maar ja, ieder zijn eigen ding .
I was an atheist until I realized I was God
  Redactie Frontpage zondag 23 mei 2004 @ 03:58:48 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19330445
quote:

Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Ik durf het wel te zeggen. Iedereen wil een mening hebben over HT en kijkt daarom zijn shows, het is namelijk erg cool om te zeggen dat je naar zijn shows bent geweest. Als ik morgen kaartjes kan krijgen voor zijn nieuwste show ga ik ook. Het probleem zit hem in dat mensen niet durven toe te geven dat ze zijn humor niet begrijpen. Ik snap al jaren niet waarom Jsikefet zendtijd heeft, maar het schijnt leuk te (moeten) zijn.

Net als HT dus. Of ome Youp. Beiden teren nog steeds op het succes van de eerste show, meer van hetzelfde dus. Er is een markt voor, dus wie ben ik om te zeggen dat ie er niet mee door moet gaat. Ik bewonder hem dat ie volle zalen trekt. Maar zijn shows worden minder. Youp kan ook maar 1 kunstje: schoppen tegen datgene wat ie zelf vertegendwoordigt.

Industrie of Love had zeker 15 min met leuke momenten, maar de show duurde 120 min. Ik keek omdat ik mijn eigen oordeel wilde vellen, wilde kunnen meepraten. Zolang zijn show al is uitverkocht terwijl er nog geen sketch op papier staat zal hij met shows als IOL wegkomen. Het is hem gegund, maar mij doet hij er geen plezier mee.
  zondag 23 mei 2004 @ 04:04:02 #113
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_19330479
quote:

[..]

absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
OMG, plebs verketteren en dan quoten uit Doordevil alias Nico Dijkshoorn met de wijze woorden 'schubbekutteveen en personeelsavond', en dan ook later teruglezen "dat ik mezelf hoor praten" of iets dergelijks, nee dat is pas armoe, bittere armoe. Jongens, het was gewoon heerlijk amusement, soms plat, vaak erg leuk. Het word pas echt genant als je andere grote zielen (hahaha) moet gaan gebruiken om je eigen negatieve emotie kracht bij te zetten, en dan vooral zo rond 4 uur 's nachts.
Ben te zaai voor een signature
  zondag 23 mei 2004 @ 10:36:46 #114
38549 dewd
100% pure
pi_19331944
Zo gelly, industry of love was niet grappig, maar jij kan er ook wat van..
  zondag 23 mei 2004 @ 11:26:18 #115
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_19332493
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
  zondag 23 mei 2004 @ 11:28:18 #116
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_19332515
quote:

[..]

Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet.

(2 smiley's zegt meer dan genoeg)
pi_19332522
hans blijft geweldig

de ene show is anders dan de andere
  Redactie Frontpage zondag 23 mei 2004 @ 11:29:19 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19332526
quote:
Op zondag 23 mei 2004 10:36 schreef dewd het volgende:
Zo gelly, industry of love was niet grappig, maar jij kan er ook wat van..
  zondag 23 mei 2004 @ 11:31:33 #119
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19332552
quote:

[..]

Je blijft me verbazen wat betreft triestheid Martin. Vooral als je om 3 uur 's nachts denkt wat leuks te kunnen zeggen over 'het plebs' waar jij in Roden zooo verheven boven bent, maar dat je daarvoor andermans termen letterlijk moet gaan jatten, er een politiek statement van probeert te maken EN gelijk er een Michel Smit-vergelijking ingooit maakt je nog zieliger en humorlozer dan 90% van de mensen hier al dacht dat je was.
En dat WAS al heel erg hoor!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 23 mei 2004 @ 11:32:19 #120
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19332555
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:28 schreef Nyrem het volgende:

[..]

(2 smiley's zegt meer dan genoeg)
Veel verder dan dat komen je meeste bijdrages dan ook niet, vrind.
Lachen om gelly is trouwens niet echt iets dat pleit in je voordeel .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zondag 23 mei 2004 @ 11:33:02 #121
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_19332564
BOOOOOOOOOOTS-JJJJJJJJJJJUNGEN!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zondag 23 mei 2004 @ 12:41:50 #122
84330 Eveli
Zennnn
pi_19333656
Ik heb t helaas maar vanaf elf uur gezien, maar vanaf toen heb ik me ook rot gelachen. Echt meesterlijk brilliant. Kun je dit ergens kopen op video of dvd? En zo ja, waar?
pi_19333725
quote:

[..]

Je snapt het niet, gelly.
Je hoeft de humor van het plebs, zoals jij hen noemt ook niet te snappen of zelfs leuk te vinden.
Liever niet eerlijk gezegd, al was het maar voor de broodnodige variatie.
Als je dat nu eens zou vatten hoefde je je niet zo druk te maken dat er mensen zijn die lachen om dingen waar jij de lol niet van in kunt zien.
Maar dat je níet doet, maakt je niet arrogant.

Wél dat je je zo uitlaat over "de gewone man", ze plebs en incapabel noemt en dan ook nog niet eens realiseert dat de doorsnee RTL 4 kijker of , zo je wilt, de doorsnee LPF-er (voorheen PvdA stemmers dus, je weet wel, de arbeidersklasse, de onderklasse, de incapabelen) , ws niet naar een Teeuwen zal kijken maar eerder naar een Tineke "lach of ik schiet" Schouten zal gaan of een show van Linda de Mol of oh erger nog, Ron Bransteder op zet, bakkie of biertje erbij, verstand op nul (oh ja, dat hebben ze per definitie al natuurlijk , sorry) voeten op tafel en zo ontspannen het weekend in ( een tip misschien?)

Het maakt je arrogant , treurig én dom.
Dat dat samen kan gaan in 1 persoon is op zich wel weer een prestatie
En nee dát is idd niet om te lachen, da's triest in en in triest

:'(

[ Bericht 4% gewijzigd door milagro op 23-05-2004 13:35:04 ]
  zondag 23 mei 2004 @ 13:19:52 #124
79399 Mr.Norris
ShineOnYouCrazyDiamond
pi_19334438
Wil nog ff kwijt dat er ontzettend geknipt is in de T.V. registratie van IOL. In de integrale versie zit nóg meer improvisatie bijvoorbeeld, helemaal in 't begin als hij de hele eerste rij afgaat en bij iedere naam een grap probeert te verzinnen. Sommige dingen die dan gezegd worden, komen later nog terug in de show.
Ook kan ik iedereen aanbevelen de DVD eens te bekijken en dan doel ik vooral op de extra's. Dat interview, Teeuwen vertelt, is zeeer de moeite waard. Daar legt hij veel dingen in uit.
Hans is intellectueel, no doubt 'bout that.
  zondag 23 mei 2004 @ 13:24:59 #125
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19334549
quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:19 schreef Mr.Norris het volgende:
Wil nog ff kwijt dat er ontzettend geknipt is in de T.V. registratie van IOL. In de integrale versie zit nóg meer improvisatie bijvoorbeeld, helemaal in 't begin als hij de hele eerste rij afgaat en bij iedere naam een grap probeert te verzinnen. Sommige dingen die dan gezegd worden, komen later nog terug in de show.
Hoe heet jij?
Jakob?
Slaap jij nog
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 23 mei 2004 @ 13:27:14 #126
68978 dj_ko
*gaap*
pi_19334603
Kijk daar staat ie met un trommeltje
  zondag 23 mei 2004 @ 13:27:16 #127
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19334604
Toch vond ik 'Dat dan weer wel' leuker. Die was echt geniaal, deze was leuk, goed, maar niet zo geniaal als 'Dat dan weer wel'. Al heb ik meer gelachen toen ik in de zaal tijdens Industry zat dan toen hij op TV was, ik miste idd een hoop eruit.

Oh en mensen die sigs jatten van anderen en net doen alsof ze van zichzelf zijn, zijn nog een factor 1.000 zieliger en plebser als de ergste Tokkie-RTL4-aanhanger .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zondag 23 mei 2004 @ 13:27:25 #128
57064 Pharrell
Yeszir...
pi_19334611
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef SuperUli het volgende:
Ik zeg: wat een sof.

Ik vond er echt vrij weinig aan, ik heb geen een keer dubbel gelegen. Wat een flauwe humor af en toe. De eventuele glimlach op m'n gezicht kwam alleen door de "sociale intellilgentie", en "Hans Teeuwen" kon ik ook nog wel om lachen..voor de rest was het bar matig.
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  zondag 23 mei 2004 @ 18:16:56 #129
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19341222
Briljanter dan rooie rakker dolf jansen, pratende kotsvlek Hans Liberg of gemaakte droogdrol Herman Finkers,.. als dat je idee van goed cabaret is hoor je ergens in de middeleeuwen thuis of HEB je gewoon geen gevoel voor humor
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 23 mei 2004 @ 18:35:39 #130
36570 Ongeverfde_Deur
dan weer open, dan weer dicht
pi_19341681
Sjonge ok ok, Teeuwen vind je leuk of niet (ook om 03u00 snachts), maar ik vind dat sommige mensen hier wel erg bekrompen reageren. Teeuwen is bij lange na niet te vergelijken met de veel oubolligere en knullerige van Duin en er zit wel degelijk ietsje meer intellect dan simpelweg onderbroekenlol achter (itt Ab Normaal bijvoorbeeld). Dat het rebelse ervan inmiddels nogal achterhaald is zal ik echter ook niet ontkennen.
Het is me wat..
  zondag 23 mei 2004 @ 19:22:46 #131
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19342769
quote:
Op zondag 23 mei 2004 18:16 schreef kamagurka het volgende:
Briljanter dan rooie rakker dolf jansen
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.
Ik ga naar huis.
  zondag 23 mei 2004 @ 19:28:08 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19342912
En kan iemand me uitleggen wat er nou zo geniaal aan "Sociale intelligentie"? Wat het verband met de staat is? Kijk ik er overheen ofzo?

Ik ga wel weer fijn luisteren hoe Hans Fons pianoles geeft. Want daar kan ik wel om lachen. "Sociale intelligentie" gun ik nog geen glimlach.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2004 @ 19:34:10 #133
47213 ArmaniMania
pi_19343089
Ik vond Hans Teeuwen lachuuuuh geblazen. Wat ik wel tegen vond vallen was, dat ie zich niet echt aant afrukken was. Hoopte echt dat als ie klaar kwam, dan zo in het publiek spoot.
  zondag 23 mei 2004 @ 19:37:22 #134
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_19343185
quote:
Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.

Geen idee waar je het over hebt, maar dat sommige rooie rakkers echt elk gevoel voor humor ontberen is wel een vaststaand feit ja
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 23 mei 2004 @ 20:00:46 #135
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19343858
quote:

vele holocaustverheerlijkingen.
Blaat.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_19344262
quote:

[..]

afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gek
  zondag 23 mei 2004 @ 20:21:52 #137
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19344526
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  zondag 23 mei 2004 @ 20:22:56 #138
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19344549
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:
.

Misschien moet je tekstschrijver worden bij Hansje.
Ik ga naar huis.
pi_19344654
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

.

Oe.. spits
pi_19344749
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen HT-hater, ik vond zijn eerdere shows briljant. Daarom is Industrie of Love ook zo'n grote sof. Vorige show was al minder, deze is helemaal bagger.
Inderdaad. En zo is het. En nie anders.

pi_19344915
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:

Gevoel voor humor waarbij het voornamelijk afhangt van het IQ van de toeschouwer, maar ja, ieder zijn eigen ding .
Ik denk dat iemand met een hoog IQ ook best om Hans Teeuwen kan lachen.
  zondag 23 mei 2004 @ 20:44:12 #142
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19345240
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_19345458
quote:

[..]

Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????

Die holocaustverheerlijkingen zijn juist om dat in het belachelijke te trekken.

Iemand die zich laat arresteren omdat hij zich inzet voor greenpeace lijkt me ook niet rechts eerlijk gezegd..........
  zondag 23 mei 2004 @ 20:58:58 #144
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19345681
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:51 schreef bloodymary het volgende:
Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Ik ga naar huis.
pi_19345721
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

.

Wil je haar beledigen, ofzo?
pi_19346473
quote:
Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef nietzman het volgende:

[..]

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Ah, dan is het goed. Ben overigens dol op sarcasme.

Maar weet je wat het is, hier wordt dit soort dingen zo vaak voor menens geroepen, dat ik er ook niet meer uit kan halen wie het wel en niet meent.

Misschien moeten we een smiley maken, die een bordje omhoog houdt, met grapje of sarcasme erop of zo?
pi_19349437
Ik kan niet om hem lachen.

En voor de rest heeft hij 'mij' niks te vertellen.
  maandag 24 mei 2004 @ 00:06:30 #148
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19351699
Kheb nie alle reacties gelezen maar ik von deze voorstelling evengoed als alle andere!!!!!!!
pi_19356630
Niet op tv gezien maar gelijk de DVD gekocht
Briljant is misschien iets te overdreven maar een sof was het voor mij duidelijk niet.
  maandag 24 mei 2004 @ 10:09:32 #150
10754 alki
Alfisti
pi_19356792
Ik heb m live gezien en daar had hij nog veel meer verhalen dan op tv. Hebben flink geknipt of een slechte voorstelling gefilmt. Op tv was ie minder dan de show in Maastricht. En daar waren zijn grappen over t koningshuis nog extremer... Op tv zei ie maar de helft.
Cuore Sportivo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')