Waarom nu weer de LPF erbij halen, manquote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
Ik voel een hoop negatieve energie.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:
ik vind jou niet leuk
Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft het niet leuk te vinden, ik vind jou niet leuk, maar gun een ander dat genoegen wel.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.
Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:04 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
oh my God..dat die man zoveel los maakt bij je... en dat op dit uur..waar je toch veel leukere dingen zou kunnen doen..
ach ja, plebs en incapabel , hè dan krijg je datquote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik voel een hoop negatieve energie.
als je daar een harde dobber van krijgt, be my guest..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?
En dat zijn ook mooie momenten!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:06 schreef milagro het volgende:
maar hey, ik weet wanneer een t of een d te gebruiken
Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen.
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...quote:Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.
Ik zou bijna denken dat ik je grote voorbeeld was :').
Ik ben het trouwens wel met je eens, mijn enige kameraad die de laatste show van Teeuwen leuk vond lacht normaliter alleen om prutten die gelaten worden en de plaatjes in de Donald Duck...
"Dit was het nieuws" vindt hij bijvoorbeeld veel te serieus en dus saai.
Het is op zich vrij simpel samen te vatten.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Ik durf het wel te zeggen. Iedereen wil een mening hebben over HT en kijkt daarom zijn shows, het is namelijk erg cool om te zeggen dat je naar zijn shows bent geweest. Als ik morgen kaartjes kan krijgen voor zijn nieuwste show ga ik ook. Het probleem zit hem in dat mensen niet durven toe te geven dat ze zijn humor niet begrijpen. Ik snap al jaren niet waarom Jsikefet zendtijd heeft, maar het schijnt leuk te (moeten) zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
OMG, plebs verketteren en dan quoten uit Doordevil alias Nico Dijkshoorn met de wijze woorden 'schubbekutteveen en personeelsavond', en dan ook later teruglezen "dat ik mezelf hoor praten" of iets dergelijks, nee dat is pas armoe, bittere armoe. Jongens, het was gewoon heerlijk amusement, soms plat, vaak erg leuk. Het word pas echt genant als je andere grote zielen (hahaha) moet gaan gebruiken om je eigen negatieve emotie kracht bij te zetten, en dan vooral zo rond 4 uur 's nachts.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet.
quote:Op zondag 23 mei 2004 10:36 schreef dewd het volgende:
Zo gelly, industry of love was niet grappig, maar jij kan er ook wat van..
Je blijft me verbazen wat betreft triestheid Martin. Vooral als je om 3 uur 's nachts denkt wat leuks te kunnen zeggen over 'het plebs' waar jij in Roden zooo verheven boven bent, maar dat je daarvoor andermans termen letterlijk moet gaan jatten, er een politiek statement van probeert te maken EN gelijk er een Michel Smit-vergelijking ingooit maakt je nog zieliger en humorlozer dan 90% van de mensen hier al dacht dat je was.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Veel verder dan dat komen je meeste bijdrages dan ook niet, vrind.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:28 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
(2 smiley's zegt meer dan genoeg)
Je snapt het niet, gelly.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Hoe heet jij?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:19 schreef Mr.Norris het volgende:
Wil nog ff kwijt dat er ontzettend geknipt is in de T.V. registratie van IOL. In de integrale versie zit nóg meer improvisatie bijvoorbeeld, helemaal in 't begin als hij de hele eerste rij afgaat en bij iedere naam een grap probeert te verzinnen. Sommige dingen die dan gezegd worden, komen later nog terug in de show.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef SuperUli het volgende:
Ik zeg: wat een sof.
Ik vond er echt vrij weinig aan, ik heb geen een keer dubbel gelegen. Wat een flauwe humor af en toe. De eventuele glimlach op m'n gezicht kwam alleen door de "sociale intellilgentie", en "Hans Teeuwen" kon ik ook nog wel om lachen..voor de rest was het bar matig.
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:16 schreef kamagurka het volgende:
Briljanter dan rooie rakker dolf jansen
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.
Blaat.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
vele holocaustverheerlijkingen.
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gekquote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.
Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:
[..]
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gek
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gek
Oe.. spitsquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
.
Misschien moet je tekstschrijver worden bij Hansje.
Inderdaad. En zo is het. En nie anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen HT-hater, ik vond zijn eerdere shows briljant. Daarom is Industrie of Love ook zo'n grote sof. Vorige show was al minder, deze is helemaal bagger.
Ik denk dat iemand met een hoog IQ ook best om Hans Teeuwen kan lachen.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:
Gevoel voor humor waarbij het voornamelijk afhangt van het IQ van de toeschouwer, maar ja, ieder zijn eigen ding.
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.
Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)quote:Op zondag 23 mei 2004 20:51 schreef bloodymary het volgende:
Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????![]()
![]()
![]()
Wil je haar beledigen, ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
.
Misschien moet je tekstschrijver worden bij Hansje.
Ah, dan is het goed. Ben overigens dol op sarcasme.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |