abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 05:43:40 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97528320
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Dan zou ik me misschien teveel haasten en zie ik tenminste meer. Ik ga misschien maar eerst even een plan maken wat ik allemaal wil zien, wat precies leuke plekken zijn.
Ook: grote delen van het mid-westen zijn saai, tenzij je een fan bent van graanvelden en maisvelden. Het wordt niet voor niets "fly over country" genoemd..... ;)

Er zijn wel veel mensen die bijv. 3 weken zuid-westen doen om alle natuur te bekijken in California, Nevada, Arizona, Idaho, etc.... en dan 1 week naar het oosten vliegen en dan bijv. 3 dagen Washington DC, 3 dagen New York doen.

Ik heb er deze week Chicago opzitten, morgen weer terug naar California. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_97528636
Als je maar 2,5 week hebt, dan zou ik net zoals Maartena zegt, mij beperken tot slechts een deel. Ik zou het persoonlijk erg zonde vinden. Maar ja, dat is natuurlijk toch echt persoonlijk.

De meeste bekende nationale parken liggen inderdaad voornamelijk in het zuid-westen geconcentreerd. Wat je ook zou kunnen doen is bijvoorbeeld tot pakweg Atlanta zuidelijk blijven, en dan langzaamaan naar het noorden richting New York via bijv. shenandoah en washington oid. Maar zoals gezegd, er zijn legio mogelijkheden. Ik denk het voor jou iig het beste is als je gewoon google maps er bij gaat pakken; je begin- en eindbestemming bepaalt en vervolgens de tussenstops gaat bepalen. En dan voor jezelf bepalen of het niet teveel wordt en of je het haalbaar vind.

Die dropoff kosten geven ze volgens mij inderdaad al wel gewoon op bij het boeken op internet, dus dat is wel makkelijk te vergelijken.

quote:
Ik vond 250 euro voor 2 weken met een vrij grote auto al zo goedkoop
inclsuief verzekering enzo? dat is best goedkoop nml!
Voor wat foto's, kijk hier
pi_98309876
In oktober vlieg ik met United Airlines naar Chicago... eerste x USA ook.
Ervaringen met deze airline? vliegtuig is een Boeing 767-300 :)
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_98322082
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:24 schreef Ladyxima het volgende:
In oktober vlieg ik met United Airlines naar Chicago... eerste x USA ook.
Ervaringen met deze airline? vliegtuig is een Boeing 767-300 :)
Ik ben vorig jaar met United naar San Francisco gevlogen met tussenstop in Washington. Beviel goed! Stewardessen komen steeds langs met drinken en je krijgt 1 hoofdmaaltijd + een aantal keer wat snacks. Ik vloog economy maar ik vond de beenruimte voldoende. (Ben niet zo groot, 1,73)
pi_98325496
Voor wat foto's, kijk hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')