Die is er nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:13 schreef teknomist het volgende:
Waar is de optie 'geen mening'
jeps, en dan bij voorkeur onder een eigen dekbed, vooral niet dat gedoe met een grote deken waar je de hele nacht om ligt te vechtenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:07 schreef milagro het volgende:
Slapen?
Lekker los, in wil nog geen voet of teen voelen van meneer.
Mijn helft tot hier.. JOUW helft, daarzo!
Als je wakker wordt/bent kruip je wel weer naar of in elkaar
Jij kan zo slapen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:32 schreef schatje het volgende:
Als lepeltjes.
.
Wij ookquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:32 schreef ivetje het volgende:
lepeltjes of zenMeestal beginnen we lepeltje, en daarna draait mannetje zich om en dan liggen we zen.
Kan je niet lezen of zo?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef moniek het volgende:
ik mis de optie alleen..
Wat zij zegt.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:39 schreef moniek het volgende:
ik mis de optie alleen..
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zij zegt.....
Verder gaaf topic!
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wij ookEerst lief lepeltje lepeltje, en daarna zijn we het zat en gaan we kont tegen kont liggen
ieuwwwwww!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerMaar 1 nadeel...mannetje laat dan wel ruften tegen je bips
Daar is de kurk of de (dubbele) dildo voor uitgevonden...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
Het wordt zo snel te warm he...zeker in de zomerMaar 1 nadeel...mannetje laat dan wel ruften tegen je bips
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:04 schreef AltamirA het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 'omstrengeld' slapen?
Half armen om/over elkaar heen, benen/voeten door elkaar heenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:04 schreef AltamirA het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 'omstrengeld' slapen?
Dito hier.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef Scandalous het volgende:
Wij ookEerst lief lepeltje lepeltje, en daarna zijn we het zat en gaan we kont tegen kont liggen
Liefquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:49 schreef Sanne het volgende:
Geen van bovenstaande. De kat ligt meestal op het voeteneind en heel soms onder het dekbed tegen mijn buik aan als ze het koud heeft.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
alleen al door die vreselijk benaming zou ik weigeren zo te liggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef Kindred_Spirits het volgende:
liefdeswieg
Same here!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Meestal slapen mijn vriend en ik los, soms lepeltje-lepeltje, maar alleen als het niet te warm is en ik moet wel echt lekker liggen.
Ik slaap meestal op mijn buik.
wij ook jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
doe je net als ik je een beetje inleven..?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:32 schreef kutnewbie het volgende:
ik mis de optie -niet....
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
lepeltjes omstrengeld dakspansgewijs () & liefdeswieg
ik heb ook nog nooit met een meid geslapenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:23 schreef The-Sorcerer het volgende:
Nog nooit met een meid geslapen... maar lepeltje lepeltje of omstrengeld lijkt mij het fijnst.
Snurken is nog veel ergerquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk slaap ik liever op de bank, als er iemand naast me slaapt krijg ik de zenuwen van dat geadem![]()
![]()
Maar goed heb momenteel geen vriendin![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit met een meid geslapen
The lucky sod !quote:Op maandag 24 mei 2004 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Meestal achtervolg ik de kat helaas.....
Naar aanleiding van het volgende topic: Hoe liggen jullie samen in bed?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goeie kick!
En als je nou van bedhelft zou wisselen?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:00 schreef SEMTEX het volgende:
onze favoriete positie: met de ruggen naar elkaar toe
Dan nog, denk ik. We hebben allbei graag genoeg ruimte om te ademen en dat lukt meestal niet zo als je dicht op elkaar ligt.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je nou van bedhelft zou wisselen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd vanmorgen zomaar wakker met mijn gezicht naar vriendjelief toe! En toen hij ook wakker werd keken twee knalblauwe kijkers mij slaperig aan..
Ik ben gewoon verliefd op die oogjes!
hmm... dat gebeurt ons nooit, we worden altijd tegelijk wakkerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Loggedln krijgt opeens een groot gevoel van leegte over zich heen
wat doen jullie trouwens als de ander nog slaapt?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:07 schreef milagro het volgende:
Slapen?
Lekker los, in wil nog geen voet of teen voelen van meneer.
Mijn helft tot hier.. JOUW helft, daarzo!
Als je wakker wordt/bent kruip je wel weer naar of in elkaar
Kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]* bloempjuh krijgt opeens een groot gevoel van leegte over zich heen
wat doen jullie trouwens als de ander nog slaapt?
Uit bed en een ontbijtje maken !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Kijken
Of een verdwaalde Suske en Wiske lezen
Wij ook. Vooral ik draai me eerst 894705384 keer om in 10 minuten voordat ik in slaap valquote:Op zondag 4 juli 2004 23:16 schreef bloempjuh het volgende:
We beginnen meestal heel lief samen, als lepeltjes ofzo.. Maar zodra we écht willen slapen gaan we met een stukje tussenruimte liggen; allebei draaikonten in bed!
Wil hij tóch niet, hij eet amper 's ochtends..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:59 schreef KeeZ het volgende:
[..]
Uit bed en een ontbijtje maken !!
ook met kilo's slaap in de ogen 's morgens?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:43 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd vanmorgen zomaar wakker met mijn gezicht naar vriendjelief toe! En toen hij ook wakker werd keken twee knalblauwe kijkers mij slaperig aan..
Ik ben gewoon verliefd op die oogjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |