abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19296254
Dafjedaf wel ja. Die houdt wel van ranzigheden.
pi_19297803
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
In het verlengde van mijn topic over de aanranding/verkrachting als gevolg van het opgeilen van heren, volgt hier de vraag wanneer de "point of no return" aanbreekt. We waren het er met elkaar reeds over eens, dat aanranding/verkrachting eigenlijk nooit goed te praten valt, maar in hoeverre is het in moreel opzicht juist om iemand in een laat stadium nog de toegang tot de private delen te ontzeggen? Ik zal dit schetsen aan de hand van een voorbeeld.

Karel en Klarien ontmoeten elkaar in de disco. Ze drinken wat en ze raken wat opgewonden van elkaar. Klarien besluit met Karel mee te gaan naar huis, alwaar ze elkaar al hevig opgeilen. Al uitkledend stompelen ze de trap op richting de slaapkamer van Karel. Karel heeft een ontzettende harde en zijn zaakje staat op knappen... hij moet neuken! Klarien ligt ontdaan van haar kleding op zijn bed en hij trekt zijn onderbroek uit. Beiden zijn nu poedelnaakt. Karel staat voor de van geilheid spartelende Klarien met zijn neukpaal strak voor zich uit. Karel gaat op zijn knieen op bed en buigt zich voorover naar Klarien. Zijn penis raakt haar buik wat hem nog een extra opwinding geeft... hij houdt het niet meer en plaatst zijn penis voor haar vagina. Opeens duwt Klarien hem van zich af en zegt: "nee Karel, ik wil dit toch niet... sorry." Karel wordt woest en zegt: "eerst mij opgeilen? nu maak je het af ook!"

Dit zal ongetwijfeld een situatie zijn die wel eens voorkomt. Nu vraag ik mij af, wanneer komt de "point of no return"? Hoe ver kun je in moreel opzicht gaan waarbij je nog kunt zeggen dat je het niet wilt? Eerlijk is eerlijk, het is knap vervelend om op het laatste moment voor de penetratie weggestuurd te worden. Ik denk dat dit voor de man meer geldt dan voor de vrouw.

Nogmaals, dit is geen topic op aanranding/verkrachting goed te praten, maar een topic waarin we het punt van geen terugkeer in moreel opzicht bepalen. Persoonlijk vind ik de situatie van Karel en Klarien een moeilijk punt. Als Klarien niet wil, dan moet ze dat zeker zeggen, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:17:37 #278
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_19297993
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_19298186
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.
zelfs in het heetst van de strijd als je ziet dat ze het echt niet leuk vind kan ik met niet voorstellen dat ik door zou kunnen gaan - instant slappe denk ik.

weleens gehad dat ik haar in een ingewikkeld standje opeens heel erg pijn deed - ik raakte inwendig iets ofzo denk ik.
toen was alle geilheid echt in één keer weg. (was niks ergs aan de hand trouwens bleek).
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:26:53 #280
22944 Breetai
....Relax....
pi_19298219
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:
willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Wat voor nee is NEE. Daar bestaan verschillende gradaties in naar mijn idee.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:29:20 #281
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_19298264
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:25 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.
zelfs in het heetst van de strijd als je ziet dat ze het echt niet leuk vind kan ik met niet voorstellen dat ik door zou kunnen gaan - instant slappe denk ik.

weleens gehad dat ik haar in een ingewikkeld standje opeens heel erg pijn deed - ik raakte inwendig iets ofzo denk ik.
toen was alle geilheid echt in één keer weg. (was niks ergs aan de hand trouwens bleek).
Ja psies, maar dat was toch de situatie van de TS.... ineens wilde de vrouw niet meer.. reden onbekend, maar doet er niet toe.. ze wilde ineens stoppen... dan respecteer je dat gewoon... gaat tegen elkaar aanliggen en komt samen tot bedaren.... geef haar het gevoel dat ze meer is dan alleen maar een neukpop.. maar dat je om d'r geeft.... Ik zou het ook niet kunnen en op het moment dat ze "auw" zegt.. heb ik spontaan een slappe en maak me zorgen om haar....
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:37:55 #282
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19298443
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:42:07 #283
22944 Breetai
....Relax....
pi_19298506
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
Dat ga je dus goedmaken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19298822
of je denkt daar als jongen al aan en vraagt van te voren of ze het écht wel wil, om dit soort situaties te voorkomen hè
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:12:33 #285
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19306670
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:17 schreef Phalanxxx het volgende:
Jij bent een vies meisje
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf wel ja. Die houdt wel van ranzigheden.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19307506
Dat mensen hier serieus op ingaan
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:44:52 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19307595
Het is misschien een beetje vreemd, maar ik wil graag ontopic reageren ....
Fuifduif zegt dat het voor de voortplanting niet nodig is dat de vrouw klaarkomt, das dus pure onzin, er is bekend dat het vrouwelijk orgasme de kans op bevruchting vergroot, maar het klopt wel dat het mannelijk orgasme belangrijker is in dit verband.
En helemaal Ontopic : ik vind dat nee altijd nee is, al moet je je afvragen of iemand die vaak ja zegt en dan opeens nee wel relatiemateriaal is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19308099
quote:
Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:11:09 #289
95158 HighwayDevil
Linkerbaan... Mine! Mine! Mine
pi_19308112
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
Altijd in jezelf blijven geloven...

* HighwayDevil heeft niet eens de moeite genomen om die discussie te volgen...
Best thing: AMD64-3400+, 1Gb DDR400, GF5900XT, 1x Raptor 36Gb SATA, 1x Seagate 160Gb SATA, PX-708A
Other best thing: from 0-60mph in less than 4 seconds!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:15:12 #290
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_19308190
NEE= NEE sim-pel...

alleen wat jammer dat oestrogeen en testosteron elkaar zo slecht begrijpen
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:16:06 #291
95158 HighwayDevil
Linkerbaan... Mine! Mine! Mine
pi_19308202
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
NEE= NEE sim-pel...

alleen wat jammer dat oestrogeen en testosteron elkaar zo slecht begrijpen
Wat dat betreft ben ik 100% lesbisch... Alleen vrouwen bij mij in bed...
Best thing: AMD64-3400+, 1Gb DDR400, GF5900XT, 1x Raptor 36Gb SATA, 1x Seagate 160Gb SATA, PX-708A
Other best thing: from 0-60mph in less than 4 seconds!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:25:01 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19308364
weer een fokking kolere kuttopic van fuidruif
Proud Powerpauper
pi_19308369
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

wat die rechter ook zegt/denkt/vind ik vind het fout als 1 van de 2 net voor of tijdens de daad wil stoppen dien je dat te respecteren, ik heb respect voor de wet maar ben het niet met alles eens...

neem een boete voor het niet dragen van de gordels, ik vind dat volledig onterrecht als ik nou graag bij een eventueel ongeluk met mn kop tegen de ramen wil vliegen laat me dan!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19308381
quote:
ja je hebt wat gemist hoor was superrrrrrr hahaha
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19308411
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"

mocht ik niet meer met jou in discussie gaan dan weet je waarom
pi_19308886
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"

mocht ik niet meer met jou in discussie gaan dan weet je waarom
hehe... ik had het zelf niet beter kunnen zeggen..
dag
  zaterdag 22 mei 2004 @ 06:23:40 #297
93727 kofkof
draait het maar om, hahahah!
pi_19310342
Mijn standpunt:

Als je mannen opgeilt dan ga je ze ook maar geven wat je beloofd. Bij sommige culturen geef je toestemming tot sex wanneer je glimlacht naar de man, helaas zijn dat soort lieden in Nederland in veelvoud aanwezig.
pi_19310825
kofkof, ik maak op uit jouw standpunt, dat je wel vindt dat de seks door moet gaan wanneer de vrouw de man heeft opgegeild, maar dat enkel glimlachen geen reden is tot de seksverplichting? Maar dan is mijn vraag, wat is dan opgeilen? Het kan zijn dat een glimlach al genoeg is om de man geil te maken. Dus in het verlengde van jouw standpunt zou hij dan seks moeten hebben met de vrouw in kwestie.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:40:36 #299
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19312580
* Nuek gaat met de kont omhoog op haar knieën liggen en vraagt Fuifdruif haar alsjeblieft te penetreren. Als fuifdruif dichterbij komt zegt Nuek 'GRAPJE!!!'
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:05:45 #300
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19313021
* dafjedaf glimlacht naar heel mannelijk (en vrouwelijk) Fok!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')