Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.
Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Hoezo dat? Je kan toch ook lekker afgetrokken worden en als de vrouw er wel zin in heeft een goeie pijpbeurt?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
dan zou je evt. kunnen rukken op de plee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
Dit vind ik echt een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
There's no such thing as. Nee is nee. Iemand kan zich op elk moment bedenken. Hoewel het erg vervelend kan zijn om de rest van de nacht niet op je buik te kunnen slapenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
*knip*
het punt van geen terugkeer
*knip*
HELEMAAL mee eens..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
Nou nou, dat zijn natuurlijk weer sprookjes, dat je zo geil wordt dat je erom smeekt. Zo heftig zal het nooit zijn. Maar ik ben het wel met je eens... gewoon doorgaan... het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.
Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.
"Het gebeurde gewoon..."
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
Waarom? En hoe reageerde je?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
dat zou B.V. een hele goede reden kunnen zijn, maar al heeft ze ineens geen zin meer dan nog dien je dat te respecteren... kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTAquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:26 schreef RemCOW het volgende:
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
Omdat ze niet verder wilde (gecompliceerde situatie) .quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? En hoe reageerde je?
Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:42 schreef GewoneMan het volgende:
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...
Tijd voor castratie dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.
beidenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
ik vraag me af waarom fd toch telkens dit soort topics start...
seksueel gefrustreed soms? of ge-obsedeerd??
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
ik vraag me af waarom fd toch telkens dit soort topics start...
seksueel gefrustreed soms? of ge-obsedeerd??
De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTA
Wat is er vaag aan? Het is controversieel misschien, maar daarom niet minder interessant. En wat noem je pervers? Een paar jaar geleden was praten over anale seks ook pervers. Als je seksuele vrijheid wilt, moet je ook tegen een stootje kunnen vind ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef petre86 het volgende:
maar jij opent altijd van die vage sex topics...
stel dat je dit overkomt... wat doe je dan
meestal iets pervers of gelovigs...
Laten we Richard Pryor maar ff quoten:quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
Ben je padvinder?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.
Dan zie ik ook wel in dat er weinig meer te redden valt. Voor het komende weekend heb ik maar een extra dik matje en fleece deken gekocht. Dat gebeurd me niet nog een keer. Mijn slaapzak ligt gespreid komend pinksterkamp.
Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuifquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? En hoe reageerde je?
Ik heb 12 jaar bij scouting gezeten in Middelburg (BvB). Op dit moment doe ik alleen nog 1 keer per jaar mee met het Pinksterkamp.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben je padvinder?
Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
fd jij zit zelf altijd te zeuren dat we eens inhoudelijk moeten reageren.. en dat vertik je zelf ook zo vaak.
verder ben je koppig en dat vind ik erg irritant!
Ja tuurlijk zou ik stoppen. Overigens was dit topic ook voor het andere geslacht bedoeld. Het kan beide kanten op, hoewel ik denk dat mannen moeilijker uit de mood te brengen zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuif![]()
Je komt zo respectloos over tov vrouwen !
jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?
Jullie zijn ook koppig. Ik heb nog nooit iemand hier echt overtuigd zien worden door een ander.
Ik wil wel overtuigd worden, maar ik raak niet overtuigd. Dat is een groot verschil en het verschil zit hem in koppigheid en in niet de juiste argumenten voorgeschoteld te krijgen. Ik ben er eentje uit de laatste categorie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...
dat vind ik al een slecht uitgangspunt
Als ik in de kroeg weer eens zo'n rijtje arrogante ijskoninginnen zie staan dan kan je het prinicipe 'respect voor mannen' bij hun ieder geval niet vinden. Dat houdt nog steeds niet in dat je geen respedt moet tonen tegenover de dame waar je het wel goed mee kan vinden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Je komt zo respectloos over tov vrouwen !
tja, als je niet meer te stoppen bent en ze wil het niet, maar je doet hjet toch, dan gaat het wel erg op aanranding/verkrachting lijken. Als je zodanig ver komt dat je met elkaar in beland na een leuk avondje moet je natuurlijk wel in je achterhoofd kunnen houden dat hij/zij misschien niet zo ver wil gaan als je zelf zou willen en dat zou je dan moeten respecteren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef Party_P het volgende:
en dat de man toch aan zijn trekken komt.
nou fuifduif heeft in zijn openingspost toch wel redelijk duidelijk over neuken, en naja je kunt ook andere dingen doen dan neuken tijdens de seks en dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.
Daar gaat het nog steeds over naar mijn idee.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind ook dat je gewoon je bek moet opentrekken zodra die weer aanspreekbaar wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
heeeeeel sterk puntquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA![]()
En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!!
Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
hypocriete sletten zijn ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef dafjedaf het volgende:
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
daar heb je bij de jongere kerels toch bijna nooit last van...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Caesu het volgende:
[..]
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef 303 het volgende:
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
lichamelijk is er ook een verschil he..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
volgens mij heb je een beetje zelfzuchtige partners gehad.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.
"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
kijk dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?
EN
Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
hoezo moet een man ejaculeren om zich prettig te voelen bij seks??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
een vrouw doet het met de manquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
Gelul. Wij kunnen ons net zo onbevredigd voelen en er zijn ook mannen die het niet erg vinden om niet klaar te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
lichamelijk misschien nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
ja dus??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef FuifDuif het volgende:
petre86, er komen nog wel eens wetenschappelijke programma's op Discovery Channel bijvoorbeeld.
Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
Amen........quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Soms hoeft het ook niet hoor.... Maar meestal wel en dus ligt de verhouding verkeerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef petre86 het volgende:
ja dus??
als dafjedaf als vrouw zegt te moeten klaarkomen om zich bevredigd te voelen. wie ben jij om te zeggen dat ze ongelijk heefd??
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
Dan duurt het nog maar even. Ik ben niet van plan om mijn mening zo even bij te stellen, enkel om de reden om te kunnen scoren. Dat zou vrij zwak zijn. Verder vind ik dat men onderhand maar eens op moet houden met zeuren over emancipatie. Ik hoef niet zo nodig ge-emancipeerd te zijn en ik laat mij dat ook niet opleggen. En nee, de man is niet belangrijker... hou eens op om in dat soort termen voor mij te spreken. Ik zeg alleen dat het biologisch gezien voor de man meer noodzakelijker is... gemiddeld gezien. Het feit dat je zoiets gewoon wilt ontkennen getuigt van zo weinig kennis op het gebied.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef petre86 het volgende:
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.
maar ik vind jou standpunt gewoon achterlijk en onge-emancipeerd.
"een vrouw hoefd niet klaar te komen.. alleen de man is belangrijk" zo komt dat gezwets van jou op mij over!
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef fr0x het volgende:
Pff, egt een FuifDuif topic.
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.
tegelijk klaarkomen bijvoorbeeld is 10x intenser/lekkerder.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Caesu, nee.
Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!
waar heb ik dat eerder gezien... hmmmm irritant!!!
uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef petre86 het volgende:
biologisch gezien... onder bouw dat eens?
zijn blauwe ballen schadelijker dan de spanning opgebouwd bij een vrouw die niet ontladen is??
jij begint off topic... en anderen verwijten niet goed te reageren??? krom erg kromquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.tering heej, mannen ook altijd!
Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef dafjedaf het volgende:
Wij zeggen dat alleen maar dat het zonder ook bevredigend is, want als een man zn ego gkrenkt is wil ie al helemaal niet meer neuken.
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef FuifDuif het volgende:Wat een schandelijk figuur ben jij zeg. Echt walgelijk
.
JIJ komt met zogenaamde feiten.. en je kunt ze NERGENS mee onderbouwen.. kun je ze dus ook niet gebruiken!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
Steek onder water? Huh?
Oh met mijn vriend heb ik hier geen last van hoor, die was nog maagd, die is nog kneedbaar. Het waren meer de mannen daarvoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Breetai het volgende:
Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.
Ik wil best wel wat moeite er in steken om het voor allebei een aangename ervaring te maken maar het moet wel van 2 kanten komen.
als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer..
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef dafjedaf het volgende:
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!
Oh datte... Das geen steek onder water, das een kutopmerkingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
Neuh, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?
neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???
Neeee, wij moeten eens een verkeerde opmerking maken. Dan kunnen we meteen getuige worden van een thermonucleaire ontploffing. Mogen we ook eens van ons af gaan bijten en emotioneel gaan reageren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen.tering heej, mannen ook altijd!
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Caesu het volgende:
je hebt je eigen topic weer hard en diep verneukt
Life is hard.... And so am I.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.
Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!
Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
(of heb ik je nu uit je droom geholpen??)
fd kan niet tegen kritiek! dan rent ie weg! schijtluis!
als jij nou gewoon onze mening accepteerd en eens moeite doet je in te leven in de vrouwen.. en waarom het voor hen belangrijk zou kunnen zijn om OOK klaar te komen.... maar ne hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef dafjedaf het volgende:
Life is hard.... And so am I.....
ooow gaan we anderen napraten???? zeg dat danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.
[..]
Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.
De realiteit is iets wat alleen bestaat in jouw subjectieve perceptie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
zelfreflectie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
Iedere dag worden 16 miljoen M&M's afgekeurd omdat de m niet recht op het snoepje staat. Deze snoepjes worden gebruikit voor B-producten, zoals de McFlurry.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:24 schreef petre86 het volgende:
"ja ik zeg iets.. maar warom ik het zeg? geen idee.. had ik ergens gehoord.."
Ik wil de andere meningen best accepteren, maar hoe kan het dan toch, dat ik telkens het gevoel heb dat ik niet geaccepteerd wordt? Dat bij ieder topic dat ik open, ik direct een lading kritiek krijg... simpelweg omdat het topic van mij is? En is het nu ook eens afgelopen met telkens maar proberen te prediken dat ik een vrouwenhater ben? Dat ben ik geenzins en ik weet ik ook dat ik geen ervaring heb met vrouwen en ik geloof direct dat het voor hen belangrijk kan zijn om klaar te komen. Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
als jij nou gewoon onze mening accepteerd en eens moeite doet je in te leven in de vrouwen.. en waarom het voor hen belangrijk zou kunnen zijn om OOK klaar te komen.... maar ne hoor.
je hebt totaal geen ervaring met vrouwen.. hoe kun je het dat beter weten dan de vrouwen zelf???
uit boekjes en in theorie is altijd nog heeeeel anders dan in het echt!
met een theorie-examen auto, kun je ook nog niet rijden hoor!(vergeleiking ja!)
jij onderbouwd je mening bijna nooit goedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil de andere meningen best accepteren, maar hoe kan het dan toch, dat ik telkens het gevoel heb dat ik niet geaccepteerd wordt? Dat bij ieder topic dat ik open, ik direct een lading kritiek krijg... simpelweg omdat het topic van mij is? En is het nu ook eens afgelopen met telkens maar proberen te prediken dat ik een vrouwenhater ben? Dat ben ik geenzins en ik weet ik ook dat ik geen ervaring heb met vrouwen en ik geloof direct dat het voor hen belangrijk kan zijn om klaar te komen. Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
goh ik krijg kritiek vaan heeeeeeeeel veel mensen.... wat zou er toch zijn...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil de andere meningen best accepteren, maar hoe kan het dan toch, dat ik telkens het gevoel heb dat ik niet geaccepteerd wordt? Dat bij ieder topic dat ik open, ik direct een lading kritiek krijg... simpelweg omdat het topic van mij is? En is het nu ook eens afgelopen met telkens maar proberen te prediken dat ik een vrouwenhater ben? Dat ben ik geenzins en ik weet ik ook dat ik geen ervaring heb met vrouwen en ik geloof direct dat het voor hen belangrijk kan zijn om klaar te komen. Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
Tja, als iedere keer mijn topics direct uitlopen op onzinnigheden, dan voel ik niet meer zo de behoefte om de zaak de redden. Maar in feite heb je wel gelijk vind ik. Ik onderbouw mijn meningen niet altijd even goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef petre86 het volgende:
jij onderbouwd je mening bijna nooit goed
je lult maar wat zonder er eerst eens goed over na te denken..
das kroegpraat voor dronkelappen!
vind je het gek dat niemand je hier serieus neemt!!
hulp nodig??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik wil ook serieus genomen worden.
Nou pijnlijke ballen lijken mij toch vervelende dan gewoon even een onvoldaan gevoel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
.
Dat is jouw mening, geen feit. En dus mogen wij het er mee oneens zijn
Ah jij bent er zo eentje die altijd achter de meerderheid aanloopt? De meerderheid heeft altijd gelijk? Nou, ik heb altijd geleerd dat de meerderheid niet altijd gelijk hoeft te hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
goh ik krijg kritiek vaan heeeeeeeeel veel mensen.... wat zou er toch zijn...
doe ik iets fout of zijn al die tig andere mensen gewoon gek....
Ja. TAAAGNAAAR!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:
hulp nodig??
tipje:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tja, als iedere keer mijn topics direct uitlopen op onzinnigheden, dan voel ik niet meer zo de behoefte om de zaak de redden. Maar in feite heb je wel gelijk vind ik. Ik onderbouw mijn meningen niet altijd even goed.
Nou dan trekken ze zich maar af, krijgen wij ook zo vaak te horen "maak het zelf maar af".quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
Nou pijnlijke ballen lijken mij toch vervelende dan gewoon even een onvoldaan gevoel.
De barbaar?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja. TAAAGNAAAR!!!!!
Ja, met die bijl. Die klootzak zit veels te ver wegquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef FuifDuif het volgende:
De barbaar?
Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef dafjedaf het volgende:
Nou dan trekken ze zich maar af, krijgen wij ook zo vaak te horen "maak het zelf maar af".
en een kapotte relatie omdat de vrouw niet aan haar trekken komt is niet erg??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou pijnlijke ballen lijken mij toch vervelende dan gewoon even een onvoldaan gevoel.
Wat een respect voor je vriendje zeg. En dat terwijl jij wel respect van anderen vereist. Moet ik anders even langskomen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, met die bijl. Die klootzak zit veels te ver weggdvrdmm
uuuhm ff denken:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.
Ja doe dat, ik heb nog geen bokstraining gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een respect voor je vriendje zeg. En dat terwijl jij wel respect van anderen vereist. Moet ik anders even langskomen?
Nou ja en ik blijf erbij dat een vrouw niet zo moet zeuren. Als ik een vriendin zou hebben die daar zoveel waarde aan hecht, dan zou ik niet eens meer verder willen. Kom zeg, er is meer in het leven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
en een kapotte relatie omdat de vrouw niet aan haar trekken komt is niet erg??
Ja dat zou kunnen. Ik kan alleen mijn postgedrag aanpassen, tenminste proberen, maar mijn mening is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
en nee ik loop niet achter de massa aan... waar zou ik dat gezegd hebben?
HEB ik NIET gezegd!!! LEZEN!!!!!!! ik schreef dat je, als er zoveeeeeeeel mensen je afkraken je misschien het idee kunt lkrijgen dat je misschien toch maar iets moet gaan veranderen??
Ja, maar dus niet altijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
(meerderheid heeft niet altijd gelijk.... maar heel vaak wel!)
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja doe dat, ik heb nog geen bokstraining gedaan vandaag.
jij gaat het klooster in??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:39 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ja en ik blijf erbij dat een vrouw niet zo moet zeuren. Als ik een vriendin zou hebben die daar zoveel waarde aan hecht, dan zou ik niet eens meer verder willen. Kom zeg, er is meer in het leven.
Kinderwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
uuuhm ff denken:
zonder vrouw geen reproductie....
zonder vrouw die seks wil ...GEEN reproductie!!!!!
waarom zou een vrouw seks willen???............ genot misschien???? klaarkomen misschien??
en dat zegt wat??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.
Ja, maar wat voor man tegen wat voor vrouw....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.
Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef petre86 het volgende:
jij gaat het klooster in??
waar slaat deze reactie op?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kinderwens?
wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!quote:Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou het er niet op wagen als ik jou was
wat een ONZIN zeg:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Heee dafjedaf, hallo. Ik ben er weer.
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.
Ik ben gewend om mannen plat tegen de grond te werkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar slaat deze reactie op?
kun je ook inhoudelijk reageren??
ik reageerde op:
[..]
wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!
niet iedere vrouw doet het alleen voor kids of om haar partner tevreden te houden.
masturberen doe je toch ook voor je plezier? dus skes is er ook voor je plezier!
ook voor het plezier van de vrouw!
klaarkomen hoort daar ook bij!
Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogischquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef petre86 het volgende:
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???
helderziend ofzo??
je het idd wel kansen: 0,00000000001% ofzo??
die primitieve lusten zorgen wel voor de instandhouding van het menselijke ras hoor!
op den duur ja.. weer zo'n krom argument..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogisch
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef FuifDuif het volgende:
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.
Zei ik dat jij je toegeeft aan primitieve lusten? Wel goed lezen hè!
Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef petre86 het volgende:
op den duur ja.. weer zo'n krom argument..
dus vrouwen neuken alleen als ze kids willen? anders hoeven ze toch niet bevredigd te worden??
wat krom zeg
kijk dat vind ik zo achterlijk aan jou
je generaliseerd veel te vaak en op momenten waar dat echt niet kan
daarom heb ik eigenlijk een hekel aan duscussieren met jou!
snappie?!!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef dafjedaf het volgende:
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....
Nou, zo extreem is het niet hoor. Het is alleen dat zij nog meer in hun leven hebben wat belangrijk voor ze is. Ze zijn niet echt zo eenvoudig dat seks het enige waardevolle is. Kom op zeg, het is maar seks.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef petre86 het volgende:
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..
het eigen orgasme is niet belangrijk.. het zijn toch maar vrouwen.. die kunnen ook wel zwanger worden zonder dat ze zelf klaarkomen.. ze worden wel bevredigd in al hun behoeften door de zwangerschap...
tuuurlijk
Ja, hou daar s mee opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan zoveel zeggen hier.
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en dan word je bi, is het weer niet goed! gdvrdmm!
oke ga even mee op de gelovige toer:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.
Wie is er hier nou de loser? Junk?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, hou daar s mee opje vroeg zelf of ik echt studeer, zeg ik ja moet ik t weer bewijzen
loser
Nee, ik neuk de RM. Duuuh.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
goh een persoonlijke aanval!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
Waar?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef FuifDuif het volgende:
Junk?
Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
oke ga even mee op de gelovige toer:
god heeft de vrouw geschapen
dus ook de mogenlijkheid voor haar om van seks te genieten dmv het orgasme.
waarom zou je zo'n goddelijk geschenk niet gebruiken??
kun je dat verklaren dan??
Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
goh een persoonlijke aanval!
niet met het onderwerp te maken
ZWAK heeeeel ZWAK
dat is ook een van je minpunten fd!!
en bij de man ligt dat anders?? vertel...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.
Verbaast me niets.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee, ik neuk de RM. Duuuh.
Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
en bij de man ligt dat anders?? vertel...
zijn blauwe ballen geen test?? waarom niet??
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
Verbaast me niets.
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!
Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
en wellicht irriteer je ons allemaal zo erg dat we je wel kunnen wurgen?? maarja hoe doe je dat op een forum....
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.
Als mijn psychiater bedoel je zeker? Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.
GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
Ik zou het er niet op wagen als ik jou was
je zet geen namen bij je postjes.. ik ben niet helderziend hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.
[..]
Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?
Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef petre86 het volgende:
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijk
mannen zijn beter vrouwen zijn tweederangs burger... tuurlijk
Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
leef jij maar verder in je droomwereldje fd! of ga verhuizen naar staphorst of rijssen...
Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef FuifDuif het volgende:
Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?
niet fucken met losser he!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....
En dan ga jij rukken zeker.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Registeraccountant.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?
ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.
[..]
Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.
Hou toch op. Denk je dat ik in dat soort simpele hersenspelletjes trap? Losser slaat helemaal nergens op in de context van die zin.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....
mijne ook, HOOR!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef petre86 het volgende:
niet fucken met losser he!ligt wel in MIJN provincie he!
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verbaast me niets.
Geil zeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef FuifDuif het volgende:
Registeraccountant.
Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!
Ze bedoelde de Rector Magnificus manquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...
de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...
de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
overijssel rulez!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
mijne ook, HOOR!
Ik studeer, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef petre86 het volgende:
overijssel rulez!!!!
welke plaats woon je??
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.
Hengelo? Landbouwschool?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
Ik studeer, wat denk je zelf?
Wat een mietje he, jij vroeg tenminste meteen mn msnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Wat dacht je petre. Nu heb je jezelf wel genoeg geprofileert onder de dames en voornamelijk dafjedaf? Je maakt een move? Je vraagt naar haar woonplaats?
op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sexquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dan ga jij rukken zeker.
zwolle enschede of deventer...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Hengelo? Landbouwschool?
Nee zeer zeker niet. Wel lezen hè. Wij als mensen zijn instaat om lusten te weerstaan en dieren niet. Dat maakt ons mensen. Zolang je je toegeeft aan je lusten zonder remmingen, dan kun je net zo goed tussen de dieren gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef petre86 het volgende:
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?
hbo is geen studerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef petre86 het volgende:
zwolle enschede of deventer...
denk enschede..
zit zelf in zwolle op windesheim..
oei oei oeiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sex![]()
Ik heb een e, een e, en een e. Welke wil je?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef bolivian het volgende:
Mag ik een klinker kopen?
Heb je het nu niet over de stier in de schoolstallen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.
:'( :'( :'( snik daar gaat mn Sharp magnetron, die site van Tagnar was waarom ik fout gokte :'( :'( :'(quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.
op grond van wat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
Zou die FuifDuif misschien zo langzamerhand een permban kunnen krijgen?
Het is een strikvraag!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb een e, een e, en een e. Welke wil je?
alweer:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet. Wel lezen hè. Wij als mensen zijn instaat om lusten te weerstaan en dieren niet. Dat maakt ons mensen. Zolang je je toegeeft aan je lusten zonder remmingen, dan kun je net zo goed tussen de dieren gaan zitten.
Oh nee, Deventer is voorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het is een strikvraag!
Niet dat het op mij betrekking heeft verder, maar dat klopt niet wat je hier zegt. HBO'er zijn officiele studenten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
hbo is geen studeren
* petre86 stemt vooooooor!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
Waarom? Omdat je niet tegen een mening van een ander kunt? Of omdat ik soms wat flamerig overkom zoals 90% van de gebruikers in dit topic?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
ahum???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
hbo is geen studeren
Kan me niet schelen, ik vind het bulshit. Net als die mbo breezers die zeggen dat ze studeren voor kapsterquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef FuifDuif het volgende:
Niet dat het op mij betrekking heeft verder, maar dat klopt niet wat je hier zegt. HBO'er zijn officiele studenten.
Op grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
op grond van wat dan?
Ik heb HBO gedaan een jaartje, ik vond het geen studeren. Misschien anderen wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef petre86 het volgende:
ahum???
jij bent ook verwaand zeg
tukker! maar enschede is wel leuke stad trouwens.. lekker veel kroegen
die uni balletjes en kaksters toch altijd...
* petre86 is het hier volledig mee eens!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?
ik ben tegen een ban voor FD, reden simpel het is leuk om hem TERRECHT op zijn plaats te wijzen, ik heb de grootste lol in dit topicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
OP grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?
Heb je daarvoor HAVO of VWO gedaan? En je denkt dat HBO-V juist studie-achtig is? Dat lijkt me juist net niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb HBO gedaan een jaartje, ik vond het geen studeren. Misschien anderen wel.ligt er ook aan welke studie je doet he, verpleegster bijvoorbeeld lijkt me wel studie-achtig.
nou ze kankert mij als hbo-STUDENT wel af zegquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef FuifDuif het volgende:
petre, ik denk niet dat dafjedaf tot de categorie ballerige kakstudenten behoort. Daar lijkt ze me niet te elitair voor.
OllieA, zeur toch niet zo man. Doe eens niet zo nuchter.
It feels good to be rightquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben tegen een ban voor FD, reden simpel het is leuk om hem TERRECHT op zijn plaats te wijzen, ik heb de grootste lol in dit topic![]()
alleen mn magnetrondafjedaf ik wil mn Sharp magnetron terug!!!
Sadist!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben tegen een ban voor FD, reden simpel het is leuk om hem TERRECHT op zijn plaats te wijzen, ik heb de grootste lol in dit topic![]()
Je zou jezelf toch eens serieus moeten afvragen waar je mee bezig bent. Zeldzaam saaie relkloon dat je bent.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef FuifDuif het volgende:
OllieA, zeur toch niet zo man. Doe eens niet zo nuchter.
Beide. Nou dan niet verpleging, BIK ofzo, punt is, wat ik deed was gewoon niet serieus een studie te noemen. LOI cursusje met babysitter, hoeresimpel en maar zeuren de hele dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef FuifDuif het volgende:
Heb je daarvoor HAVO of VWO gedaan? En je denkt dat HBO-V juist studie-achtig is? Dat lijkt me juist net niet.
HBO'ers zijn ook studenten. Ik vind dat dafjedaf het wat hoog in de bol begint te stijgen. Ik ben een universitair-student, maar ik maak niet veel onderscheid tussen HBO en Uni. Zeker nu met die BAMA-structuur niet meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef petre86 het volgende:
nou ze kankert mij als hbo-STUDENT wel af zeg
wat zijn wij 14.000 studenten aan de hogeschool windesheim dan wel?? wat kunnen uni-lui zonder hbo-ers?? niks!
niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb HBO gedaan een jaartje, ik vond het geen studeren. Misschien anderen wel.ligt er ook aan welke studie je doet he, verpleegster bijvoorbeeld lijkt me wel studie-achtig.
Oh en ik ben geen "kakster" hoor... Verre van...
je zou de grijns op mn bek moeten zien loser (ja loser en niet losser)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Sadist!
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je zou jezelf toch eens serieus moeten afvragen waar je mee bezig bent. Zeldzaam saaie relkloon dat je bent.
In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de beledigingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef petre86 het volgende:
nou ze kankert mij als hbo-STUDENT wel af zeg
wat zijn wij 14.000 studenten aan de hogeschool windesheim dan wel?? wat kunnen uni-lui zonder hbo-ers?? niks!
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:Pquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
Dat weet ik wel zeker, das niks voor mijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
dankje voor hetquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de belediging![]()
Ik ben het ook volledig met hem eens. Maar zoiets als sph is niet te vergelijken met een technische studie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef GewoneMan het volgende:
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
Ja, maar wees eens eerlijk. Het is niet terecht van Ollie om enkel mij aan te wijzen in deze.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef petre86 het volgende:
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg. Je neemt niet eens de verantwoordelijkheid voor je eigen topic.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef petre86 het volgende:
dankje voor hetnou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, norwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef GewoneMan het volgende:
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje![]()
![]()
![]()
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg.
ehhmmm we dwalen een beetje afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
mocht je scoren hoop ik dat je het beter doet dan dit topic, wat me overigens zou verbazen... anyway sterkte ermee (heb je ECHT nodig)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens. Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
je laat ons in de steek? niet nog even in onzin gallen ??? (daar mag het)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
het vakquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
luistergeluiden en gesprekstechnieken
Nah, als jij een moraal had gedroeg je je niet op deze manier. Je bent meer iemand die het leuk vindt om te lopen rellen. Met als excuus dat je een of andere overtuiging hebt, die je volgens mij niet hebt, waar je je vervolgens achter verschuilt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
De hallo-groet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:37 schreef petre86 het volgende:
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
Jij bent een vies meisjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
In het verlengde van mijn topic over de aanranding/verkrachting als gevolg van het opgeilen van heren, volgt hier de vraag wanneer de "point of no return" aanbreekt. We waren het er met elkaar reeds over eens, dat aanranding/verkrachting eigenlijk nooit goed te praten valt, maar in hoeverre is het in moreel opzicht juist om iemand in een laat stadium nog de toegang tot de private delen te ontzeggen? Ik zal dit schetsen aan de hand van een voorbeeld.
Karel en Klarien ontmoeten elkaar in de disco. Ze drinken wat en ze raken wat opgewonden van elkaar. Klarien besluit met Karel mee te gaan naar huis, alwaar ze elkaar al hevig opgeilen. Al uitkledend stompelen ze de trap op richting de slaapkamer van Karel. Karel heeft een ontzettende harde en zijn zaakje staat op knappen... hij moet neuken! Klarien ligt ontdaan van haar kleding op zijn bed en hij trekt zijn onderbroek uit. Beiden zijn nu poedelnaakt. Karel staat voor de van geilheid spartelende Klarien met zijn neukpaal strak voor zich uit. Karel gaat op zijn knieen op bed en buigt zich voorover naar Klarien. Zijn penis raakt haar buik wat hem nog een extra opwinding geeft... hij houdt het niet meer en plaatst zijn penis voor haar vagina. Opeens duwt Klarien hem van zich af en zegt: "nee Karel, ik wil dit toch niet... sorry." Karel wordt woest en zegt: "eerst mij opgeilen? nu maak je het af ook!"
Dit zal ongetwijfeld een situatie zijn die wel eens voorkomt. Nu vraag ik mij af, wanneer komt de "point of no return"? Hoe ver kun je in moreel opzicht gaan waarbij je nog kunt zeggen dat je het niet wilt? Eerlijk is eerlijk, het is knap vervelend om op het laatste moment voor de penetratie weggestuurd te worden. Ik denk dat dit voor de man meer geldt dan voor de vrouw.
Nogmaals, dit is geen topic op aanranding/verkrachting goed te praten, maar een topic waarin we het punt van geen terugkeer in moreel opzicht bepalen. Persoonlijk vind ik de situatie van Karel en Klarien een moeilijk punt. Als Klarien niet wil, dan moet ze dat zeker zeggen, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Wat voor nee is NEE. Daar bestaan verschillende gradaties in naar mijn idee.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:
willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Ja psies, maar dat was toch de situatie van de TS.... ineens wilde de vrouw niet meer.. reden onbekend, maar doet er niet toe.. ze wilde ineens stoppen... dan respecteer je dat gewoon... gaat tegen elkaar aanliggen en komt samen tot bedaren.... geef haar het gevoel dat ze meer is dan alleen maar een neukpop.. maar dat je om d'r geeft.... Ik zou het ook niet kunnen en op het moment dat ze "auw" zegt.. heb ik spontaan een slappe en maak me zorgen om haar....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.
zelfs in het heetst van de strijd als je ziet dat ze het echt niet leuk vind kan ik met niet voorstellen dat ik door zou kunnen gaan - instant slappe denk ik.
weleens gehad dat ik haar in een ingewikkeld standje opeens heel erg pijn deed - ik raakte inwendig iets ofzo denk ik.
toen was alle geilheid echt in één keer weg. (was niks ergs aan de hand trouwens bleek).
Dat ga je dus goedmaken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:17 schreef Phalanxxx het volgende:
Jij bent een vies meisje![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf wel ja. Die houdt wel van ranzigheden.
Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
Altijd in jezelf blijven geloven...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
Wat dat betreft ben ik 100% lesbisch... Alleen vrouwen bij mij in bed...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
NEE= NEE sim-pel...
alleen wat jammer dat oestrogeen en testosteron elkaar zo slecht begrijpen
wat die rechter ook zegt/denkt/vind ik vind het fout als 1 van de 2 net voor of tijdens de daad wil stoppen dien je dat te respecteren, ik heb respect voor de wet maar ben het niet met alles eens...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
ja je hebt wat gemist hoor was superrrrrrr hahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
hehe... ik had het zelf niet beter kunnen zeggen..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"
mocht ik niet meer met jou in discussie gaan dan weet je waarom![]()
Is dat een psychologische uitnodiging..?? ik sta al lang droog, dus....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef dafjedaf het volgende:
* dafjedaf glimlacht naar heel mannelijk (en vrouwelijk) Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |