abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19279387
In het verlengde van mijn topic over de aanranding/verkrachting als gevolg van het opgeilen van heren, volgt hier de vraag wanneer de "point of no return" aanbreekt. We waren het er met elkaar reeds over eens, dat aanranding/verkrachting eigenlijk nooit goed te praten valt, maar in hoeverre is het in moreel opzicht juist om iemand in een laat stadium nog de toegang tot de private delen te ontzeggen? Ik zal dit schetsen aan de hand van een voorbeeld.

Karel en Klarien ontmoeten elkaar in de disco. Ze drinken wat en ze raken wat opgewonden van elkaar. Klarien besluit met Karel mee te gaan naar huis, alwaar ze elkaar al hevig opgeilen. Al uitkledend stompelen ze de trap op richting de slaapkamer van Karel. Karel heeft een ontzettende harde en zijn zaakje staat op knappen... hij moet neuken! Klarien ligt ontdaan van haar kleding op zijn bed en hij trekt zijn onderbroek uit. Beiden zijn nu poedelnaakt. Karel staat voor de van geilheid spartelende Klarien met zijn neukpaal strak voor zich uit. Karel gaat op zijn knieen op bed en buigt zich voorover naar Klarien. Zijn penis raakt haar buik wat hem nog een extra opwinding geeft... hij houdt het niet meer en plaatst zijn penis voor haar vagina. Opeens duwt Klarien hem van zich af en zegt: "nee Karel, ik wil dit toch niet... sorry." Karel wordt woest en zegt: "eerst mij opgeilen? nu maak je het af ook!"

Dit zal ongetwijfeld een situatie zijn die wel eens voorkomt. Nu vraag ik mij af, wanneer komt de "point of no return"? Hoe ver kun je in moreel opzicht gaan waarbij je nog kunt zeggen dat je het niet wilt? Eerlijk is eerlijk, het is knap vervelend om op het laatste moment voor de penetratie weggestuurd te worden. Ik denk dat dit voor de man meer geldt dan voor de vrouw.

Nogmaals, dit is geen topic op aanranding/verkrachting goed te praten, maar een topic waarin we het punt van geen terugkeer in moreel opzicht bepalen. Persoonlijk vind ik de situatie van Karel en Klarien een moeilijk punt. Als Klarien niet wil, dan moet ze dat zeker zeggen, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
pi_19279487
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.

Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Beer4All
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:16:27 #3
64338 fr0x
Directeur
pi_19279527
Pff, egt een FuifDuif topic.
peace, nd suck a !@$%
pi_19279536
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.

Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
pi_19279652
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
Hoezo dat? Je kan toch ook lekker afgetrokken worden en als de vrouw er wel zin in heeft een goeie pijpbeurt?

Dat ze niet wil neuken, moet je maar respecteren
Beer4All
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:22:39 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_19279663
Netjes van een vrouw??????? Lul toch niet zo stom.
pi_19279727
quote:

[..]

dan zou je evt. kunnen rukken op de plee.
de hand van paus moet wel getraind zijn zo te zien
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19279768
Ben jij het eigenlijk nu zelf eens met je stelling fuifduif?
Beer4All
pi_19279794
quote:

[..]

Dit vind ik echt een belachelijke opmerking
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:41:33 #10
17067 Jutter
Subtilus nihilus
pi_19280001
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
*knip*
het punt van geen terugkeer
*knip*
There's no such thing as. Nee is nee. Iemand kan zich op elk moment bedenken. Hoewel het erg vervelend kan zijn om de rest van de nacht niet op je buik te kunnen slapen
Mijn vader heeft me leren praten, maar daar heeft hij inmiddels spijt van.
  Moderator donderdag 20 mei 2004 @ 22:58:18 #11
5428 crew  miss_sly
pi_19280317
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19280325
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:10:17 #13
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_19280536
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
HELEMAAL mee eens..
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_19280646
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
#geen
pi_19280745
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:24:31 #16
22944 Breetai
....Relax....
pi_19280829
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.

Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.

"Het gebeurde gewoon..."
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19280869
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.

Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.

"Het gebeurde gewoon..."
Nou nou, dat zijn natuurlijk weer sprookjes, dat je zo geil wordt dat je erom smeekt. Zo heftig zal het nooit zijn. Maar ik ben het wel met je eens... gewoon doorgaan... het gebeurde gewoon.
  FOK!fossiel donderdag 20 mei 2004 @ 23:26:59 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19280871
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:27:41 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19280888
Ze hád het zich inderdaad eerder kunnen bedenken, is kut voor Karel.

Maar ja, dat heb je wel 's...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:30:52 #20
81264 Ikdahman
Lalalalalalala
pi_19280951
Het is opzich wel een beetje jammer van die vrouw als ze dat zo doet, ik vind inderdaad dat ze dat wel iets eerder had kunnen vertellen, maar een punt van no return is er niet. Als die vrouw het niet wilt dan heeft die man daar maar mee te leven, en hij kan altijd vragen of ze hem wil aftrekken of pijpen. Als ze dat ook niet wilt, ja dan is het nog matiger voor die man, maar toch iedereen beslist toch wat er met het eigen lichaam gebeurd. Die beslissing die op dat moment genomen word moet gerespecteerd worden. Misschien helpt het als er uitgelegt word waarom het opeens niet meer mag/kan.
pi_19281192
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 23:43:12 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19281212
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
pi_19281236
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
Waarom? En hoe reageerde je?
pi_19281255
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:26 schreef RemCOW het volgende:
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
dat zou B.V. een hele goede reden kunnen zijn, maar al heeft ze ineens geen zin meer dan nog dien je dat te respecteren... kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTA
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 23:45:59 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19281276
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Omdat ze niet verder wilde (gecompliceerde situatie) .
Ernstig verbaast.
pi_19281286
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:42 schreef GewoneMan het volgende:
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...
Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.
pi_19281313
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:46 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wel als de intenties daarbij waren om seks te hebben. Tenminste, dat is dan geen vrijbrief, maar op een gegeven moment kan iemand zo opgewonden zijn, dat diegene niet meer te stoppen is.
Tijd voor castratie dus
Beer4All
pi_19281334
nee is nee...
ik vraag me af waarom fd toch telkens dit soort topics start...
seksueel gefrustreed soms? of ge-obsedeerd??
dag
pi_19281373
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
beiden
pi_19281384
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:48 schreef petre86 het volgende:
nee is nee...
Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
pi_19281421
maar jij opent altijd van die vage sex topics...
stel dat je dit overkomt... wat doe je dan

meestal iets pervers of gelovigs...
dag
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:52:46 #32
22944 Breetai
....Relax....
pi_19281431
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef GewoneMan het volgende:
kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTA
De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.

Dan zie ik ook wel in dat er weinig meer te redden valt. Voor het komende weekend heb ik maar een extra dik matje en fleece deken gekocht. Dat gebeurd me niet nog een keer. Mijn slaapzak ligt gespreid komend pinksterkamp.
pi_19281455
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef petre86 het volgende:
maar jij opent altijd van die vage sex topics...
stel dat je dit overkomt... wat doe je dan

meestal iets pervers of gelovigs...
Wat is er vaag aan? Het is controversieel misschien, maar daarom niet minder interessant. En wat noem je pervers? Een paar jaar geleden was praten over anale seks ook pervers. Als je seksuele vrijheid wilt, moet je ook tegen een stootje kunnen vind ik.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:54:48 #34
22944 Breetai
....Relax....
pi_19281472
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee hoor. Het gaat niet specifiek over mij. Ik zag toevallig vanavond een docu over seksuele opwinding waarbij sommigen soms niet meer te stoppen zijn. Toen kwam ik op het idee voor dit topic.
Laten we Richard Pryor maar ff quoten:
"What do you mean: 'no sex!'
I can cut diamonds with this thing."

Shit happends, je kan je niet op alles voorbereiden. Alleen ervaring kan je redden in dat soort situaties.
pi_19281474
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:52 schreef Breetai het volgende:

[..]

De latste keer dat ik het deed moest ik ook na 10 minuten stoppen. We lagen in m'n tent en zij lag op het grondzeil en koelde gigantisch snel af. Het was ook ijzingwekkend koud afgelopen april.

Dan zie ik ook wel in dat er weinig meer te redden valt. Voor het komende weekend heb ik maar een extra dik matje en fleece deken gekocht. Dat gebeurd me niet nog een keer. Mijn slaapzak ligt gespreid komend pinksterkamp.
Ben je padvinder?
pi_19281534
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuif
Je komt zo respectloos over tov vrouwen !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:58:27 #37
22944 Breetai
....Relax....
pi_19281543
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ben je padvinder?
Ik heb 12 jaar bij scouting gezeten in Middelburg (BvB). Op dit moment doe ik alleen nog 1 keer per jaar mee met het Pinksterkamp.
pi_19281858
fd jij zit zelf altijd te zeuren dat we eens inhoudelijk moeten reageren.. en dat vertik je zelf ook zo vaak.
verder ben je koppig en dat vind ik erg irritant!
dag
pi_19281939
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
fd jij zit zelf altijd te zeuren dat we eens inhoudelijk moeten reageren.. en dat vertik je zelf ook zo vaak.
verder ben je koppig en dat vind ik erg irritant!
Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?
Jullie zijn ook koppig. Ik heb nog nooit iemand hier echt overtuigd zien worden door een ander.
pi_19281968
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Zo'n vraag wekt bij mij de indruk, dat jij niet zou stoppen FuifDuif
Ja tuurlijk zou ik stoppen. Overigens was dit topic ook voor het andere geslacht bedoeld. Het kan beide kanten op, hoewel ik denk dat mannen moeilijker uit de mood te brengen zijn.
pi_19282000
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik reageer regelmatig inhoudelijk. Niet altijd, maar overwegend wel. Of niet?
Jullie zijn ook koppig. Ik heb nog nooit iemand hier echt overtuigd zien worden door een ander.
jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...
dat vind ik al een slecht uitgangspunt
dag
pi_19282255
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:17 schreef petre86 het volgende:

[..]

jij gedraagd je altijd alsof het maar een schijn discussie is aangezien JIJ niet overtuigd wil worden...
dat vind ik al een slecht uitgangspunt
Ik wil wel overtuigd worden, maar ik raak niet overtuigd. Dat is een groot verschil en het verschil zit hem in koppigheid en in niet de juiste argumenten voorgeschoteld te krijgen. Ik ben er eentje uit de laatste categorie.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:26:24 #43
22944 Breetai
....Relax....
pi_19282262
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:58 schreef Stuart het volgende:
Als ik in de kroeg weer eens zo'n rijtje arrogante ijskoninginnen zie staan dan kan je het prinicipe 'respect voor mannen' bij hun ieder geval niet vinden. Dat houdt nog steeds niet in dat je geen respedt moet tonen tegenover de dame waar je het wel goed mee kan vinden.

Verder weet iedereen het volgende ook heel goed te interpreteren. Ze zegt: "We gaan toch niet neuken???" en tegelijkertijd doet ze haar slipje uit. Op zo'n moment moet je zowel voor psychische als lichamelijke voldoending gaan zorgen. Dus je zegt "Nee, we gaan niet neuken" en je pakt je condoom alvast.

Allebei sexueel voldaan en ze hoeft zichzelf niet als slet te zien. Iemand hier problemen mee?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:28:06 #44
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_19282305
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

tja, als je niet meer te stoppen bent en ze wil het niet, maar je doet hjet toch, dan gaat het wel erg op aanranding/verkrachting lijken. Als je zodanig ver komt dat je met elkaar in beland na een leuk avondje moet je natuurlijk wel in je achterhoofd kunnen houden dat hij/zij misschien niet zo ver wil gaan als je zelf zou willen en dat zou je dan moeten respecteren.
Zoals jij (fuifduif) bedoelde in je openingspost: er zijn idd zat andere alternatieven dan alleen penetratie en dat de man toch aan zijn trekken komt.
Drugs are good mkay?
pi_19282353
je bent te koppig om een goede discussie mee te kunnen hebben.. vandaar
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:30:13 #46
22944 Breetai
....Relax....
pi_19282371
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:28 schreef Party_P het volgende:
en dat de man toch aan zijn trekken komt.
Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.
Daar gaat het nog steeds over naar mijn idee.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:32:20 #47
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_19282428
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:30 schreef Breetai het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker: zonder trekken komt.
Daar gaat het nog steeds over naar mijn idee.
nou fuifduif heeft in zijn openingspost toch wel redelijk duidelijk over neuken, en naja je kunt ook andere dingen doen dan neuken tijdens de seks en dat bedoelde ik
Drugs are good mkay?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:34:05 #48
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282479
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!! Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:38:01 #49
22944 Breetai
....Relax....
pi_19282594
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, mannen mogen lekker klagen als wij ons bedenken, hoei hoei hoei, als HIJ niet is klaargekomen is het een DRAAAAMAAAAA En ondertussen PROBEREN ze niet eens om de vrouw te laten klaarkomen, en als je daar wat van zegt ben je een bitch. JA HOOR!!! Wij zouden het eens moeten proberen, dit soort opmerkingen, stelletje hypocrietelingen!
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind ook dat je gewoon je bek moet opentrekken zodra die weer aanspreekbaar wordt.

Nee ik vind je geen bitch als je er wat van zegt. Ik hou de stelling aan: "Het meisje komt eerst" Naar mij idee komen de meiden tenminste terug voor de volgende portie. Nou nog eens in praktijk brengen.
pi_19282610
quote:
heeeeeel sterk punt
ik ben het als man wel met je eens..
hoe denkt de rest daar over??
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:39:29 #51
39446 303
(C) Roland
pi_19282641
quote:
Beetje gefrustreerd?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:41:15 #52
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282688
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
pi_19282742
en waarom faken vrouwen het dan best wel vaak eigenlijk???
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
dag
pi_19282765
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:41 schreef dafjedaf het volgende:
Ja! Ik vind dat zo'n hypocriete mentaliteit, alsof een vrouwelijk orgasme is, iets wat je "ook kunt doen". En wij maar zeggen nee hoor schatje, geeft niet dat ik niet klaarkwam, ik vond het zo ook heel lekker. Hypocriete sletten zijn we!!
hypocriete sletten zijn ok.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:46:09 #55
39446 303
(C) Roland
pi_19282805
Een deel van de vrouwen is zelf nog nooit klaargekomen zelfs! Niet zelf experimenteren, bang zijn om je te laten gaan en weet ik niet wat meer voor ongein krijg je als datende man over je heen hoor!

Als vrouw inititatief nemen om zelf ook klaar te komen zou bij veel vrouwen zeker helpen, zeg je bedgenoot wat je wilt en laat het hem niet zelf uitzoeken.
pi_19282806
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
dan komen ze ook niet overtuigend over als ze gaan zeuren dat zij nooit klaarkomen....
omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:47:32 #57
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282835
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:43 schreef petre86 het volgende:
Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:47:44 #58
39446 303
(C) Roland
pi_19282838
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
pi_19282859
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:46 schreef Caesu het volgende:

[..]

omdat ze willen slapen en hun ego te strelen anders zijn ze bang dat ie helemaal niet meer omhoog gaat staan.
daar heb je bij de jongere kerels toch bijna nooit last van...
is ze ook niet goed begonnen met haar partner te leren om haar te laten genieten..
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:49:45 #60
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282878
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef 303 het volgende:
Het zijn trouwens wel altijd de vrouwen die opeens willen stoppen met sex, dat heb ik nog nooit van een man gehoord (maarja, die hoeft ook weinig te zeggen als hij het niet wil omdat het resultaat van niet willen wel duidelijk is bij een man)
Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.

"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
pi_19282902
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:47 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik fake niet.... Heb wel eens gehad dat een jongen dacht dat ik klaarkwam maar dat was helemaal niet, ik ben gewoon luidruchtig. En wij zeuren veel minder vaak als wij niet zijn klaargekomen, dat is eerder uitzondering dan regel, terwijl mannen het als heel vreemd ervaren als zij tijdens het vrijen niet komen. Dat vind ik STOM!!!
lichamelijk is er ook een verschil he..
de penis is makkelijker te stumileren dan de clitoris..
die raak je niet altijs even goed.. de eikel word altijd wel gestimuleerd, voor de clitoris moet je meer werk doen..
maar iig moet je er wel voor zorgen dat beide genieten van de seks
dag
pi_19282924
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.

Heee dafjedaf, hallo. Ik ben er weer.
pi_19282936
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:49 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja, mannen kunnen het dan geeneens gewoon zeggen, die gaan gewoon expres heel ongemotiveerd doen totdat de vrouw denkt van, ja laat dan maar zitten lamlul.

"Laat maar schatje, je bent moe he, ga maar lekker slapen"
volgens mij heb je een beetje zelfzuchtige partners gehad.....
dag
pi_19282959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat klaar laten komen van vrouwen. Een vrouw kan net zo goed voldaan zijn zonder klaar te komen. Maar het mannelijk orgasme, die is cruciaal.
kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??

hoe weet jij wat vrouwen willen?
beetje zwart wit he!
sex is er alleen om kids te krijgen en de vrouw hoefd niet te genieten het is haar taak de man te pleziere..... bijbel bla bla vers 69:69 ?
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:54:09 #65
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19282991
quote:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?

EN

Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
pi_19283000
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

kijk dat bedoel ik nou
zo'n achterlijke post..
wat wil je hiermee bereiken?
dat je nog minder serieus genomen wordt??
Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
pi_19283019
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het mannelijk orgasme cruciaal en dat van ons niet?

EN

Wat weet jij van het vrouwelijk orgasme?
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:55:58 #68
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283027
Wij zeggen dat alleen maar dat het zonder ook bevredigend is, want als een man zn ego gkrenkt is wil ie al helemaal niet meer neuken.
pi_19283033
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat zou dan eerder aan jou liggen, want ik vertel gewoon een stukje feitelijke informatie. Een vrouw hoeft niet klaar te komen om voldoening te krijgen van seks, dat is bekend. Daarentegen zal de man wel moeten ejaculeren om bevredigd te worden.
hoezo moet een man ejaculeren om zich prettig te voelen bij seks??
wie zegt dat een vrouw zich bevredigd voelt als je niet is gekomen? jij? ben jij een vrouw die dat uit ervaring kan zeggen??
dag
pi_19283049
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

een vrouw doet het met de man
pi_19283059
petre86, er komen nog wel eens wetenschappelijke programma's op Discovery Channel bijvoorbeeld.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:57:19 #72
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283063
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
Nou ik mag toch aannemen dat dit soort kennis wel bekend is. Een man die niet klaarkomt heeft een vrij groot probleem na die tijd en een vrouw hoeft niet per se klaar te komen.
Gelul. Wij kunnen ons net zo onbevredigd voelen en er zijn ook mannen die het niet erg vinden om niet klaar te komen.
pi_19283075
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

lichamelijk misschien niet
maar ze is wel teleurgesteld of hopeloos.. of vol met stress..
een man kan ook wel met "blauwe ballen" leven hoor
is dus ook geen noodzaak dus!
dag
pi_19283089
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:58:54 #75
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283107
Ik heb blauwe eierstokken soms.
pi_19283109
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:57 schreef FuifDuif het volgende:
petre86, er komen nog wel eens wetenschappelijke programma's op Discovery Channel bijvoorbeeld.
ja dus??
als dafjedaf als vrouw zegt te moeten klaarkomen om zich bevredigd te voelen. wie ben jij om te zeggen dat ze ongelijk heefd??
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:59:36 #77
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283121
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:58 schreef FuifDuif het volgende:
Zucht... waarom probeer ik het uberhaupt nog. De meeste kerels hier reageren met van die totaal vrouwvriendelijke en vrouwbegrijpende posts, gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.
pi_19283135
quote:
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.
maar ik vind jou standpunt gewoon achterlijk en onge-emancipeerd.
"een vrouw hoefd niet klaar te komen.. alleen de man is belangrijk" zo komt dat gezwets van jou op mij over!
dag
pi_19283137
quote:
gewoonweg om in een goed daglicht te komen bij de dames en er wellicht nog wel eentje te scoren.
zou je ook eens moeten doen.
en dan wel Discovery Channel even uit doen en het licht aan laten.
pi_19283152
quote:
Amen........
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:01:42 #81
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283166
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef petre86 het volgende:
ja dus??
als dafjedaf als vrouw zegt te moeten klaarkomen om zich bevredigd te voelen. wie ben jij om te zeggen dat ze ongelijk heefd??
Soms hoeft het ook niet hoor.... Maar meestal wel en dus ligt de verhouding verkeerd.
pi_19283187
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja, en daarom hebben zij wel vrienden en seks en mensen die het met ze eens zijn en jij niet.
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
pi_19283199
heb je weleens een vrouw zien klaarkomen FuifDuif?

-ok je bent maagd, maar het zou kunnen-
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:03:43 #84
39446 303
(C) Roland
pi_19283225
Het is mij niet geheel duidelijk meer hoe een topic over verkrachting opeens kan omslaan in een topic over het vrouwelijke orgasme.

Dit zijn toch wel 2 uitersten lijkt mij

En er zijn genoeg mannen die het vrouwelijke orgasme wel belangrijk vinden en ik deel de mening van dafjedaf. En dat heeft echt niks met het proberen te scoren van vrouwen te maken, in hemelsnaam, dit is een forum?! Wat heeft dat nu met het "scoren" te maken?
pi_19283231
Caesu, nee.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:04:08 #86
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283240
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
Hahaha, wat een compleet domme post dit. Ten eerste heb ik genoeg vrienden. Het feit dat je daarmee komt geeft al weer aan hoe jij bent, zwak wanneer je het niet kunt winnen (vrienden hebben hier totaal niet mee te maken namelijk). Ten tweede zie ik niet wat seks ermee te maken heeft. Alsof ik seks wil hebben met iemand hier op het forum. Ten derde, jij zegt dingen dus alleen maar om ergens bij te horen? Lekker persoontje ben je dan. Ik heb een eigen mening en daar kom ik voor uit.
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.
pi_19283250
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!
waar heb ik dat eerder gezien... hmmmm irritant!!!
dag
pi_19283309
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:00 schreef petre86 het volgende:
jij hebt nog nooit gescoord en het zal nog wel even duren als je zo doorgaat ja.
maar ik vind jou standpunt gewoon achterlijk en onge-emancipeerd.
"een vrouw hoefd niet klaar te komen.. alleen de man is belangrijk" zo komt dat gezwets van jou op mij over!
Dan duurt het nog maar even. Ik ben niet van plan om mijn mening zo even bij te stellen, enkel om de reden om te kunnen scoren. Dat zou vrij zwak zijn. Verder vind ik dat men onderhand maar eens op moet houden met zeuren over emancipatie. Ik hoef niet zo nodig ge-emancipeerd te zijn en ik laat mij dat ook niet opleggen. En nee, de man is niet belangrijker... hou eens op om in dat soort termen voor mij te spreken. Ik zeg alleen dat het biologisch gezien voor de man meer noodzakelijker is... gemiddeld gezien. Het feit dat je zoiets gewoon wilt ontkennen getuigt van zo weinig kennis op het gebied.
pi_19283328
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef fr0x het volgende:
Pff, egt een FuifDuif topic.
LOL
Lambo of Rekt
pi_19283350
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik kom bijna klaar. Bijna.
Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
pi_19283353
biologisch gezien... onder bouw dat eens?
zijn blauwe ballen schadelijker dan de spanning opgebouwd bij een vrouw die niet ontladen is??
dag
pi_19283362
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Caesu, nee.
tegelijk klaarkomen bijvoorbeeld is 10x intenser/lekkerder.
moet je wel goed het "point of no return" kunnen uitstellen.

=> en daarbij ook nog eens beter voor de voortplanting

is vast weleens op Discovery geweest.
pi_19283369
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:04 schreef petre86 het volgende:

[..]

goh hij veranderd weer van ondetwerp en reageerd niet OT!!!!
waar heb ik dat eerder gezien... hmmmm irritant!!!
Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.
pi_19283389
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Logische reactie dit. Je kunt er niet eens inhoudelijk op ingaan en dus geef je er zo'n draai aan. En er maar voor zorgen, dafjedaf, dat iedereen je hier maar mag. Ook al houdt dat in, dat jij je meningen een beetje bij moet schaven.
uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??
dag
pi_19283398
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:08 schreef petre86 het volgende:
biologisch gezien... onder bouw dat eens?
zijn blauwe ballen schadelijker dan de spanning opgebouwd bij een vrouw die niet ontladen is??
Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:10:25 #96
39446 303
(C) Roland
pi_19283407
Waarom maakt iedereen zich nu zo druk om de mening van fuifduif? Wees blij dat je niet vanavond met hem in bed ligt en laat hem toch.

Elkaar gaan afzeiken in dit topic is zo nutteloos, helemaal omdat je hem niet eens goed in zijn ballen kan trappen na het maken van zulke kutopmerkingen
pi_19283424
quote:

[..]

Dus ik moet steeds OT reageren, terwijl anderen op- en aanmerkingen maken? Daag.
jij begint off topic... en anderen verwijten niet goed te reageren??? krom erg krom
je kunt ook niet ingaan op dingen.. ga gewoon ot verder bijv.
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:11:16 #98
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283425
quote:
Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen. tering heej, mannen ook altijd!
pi_19283426
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:09 schreef petre86 het volgende:

[..]

uuuuhm heet dat misschien "je aanpassen aan de normen en waarden van de hedendaagse maatschappij en je niet a-sociaal, discriminerend of beledigend gedragen" ??
Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer. .
pi_19283447
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jongen, ik ben stoned en ik wil klaarkomen, hou s op met je gedram, ik zit hier even te kankeren op mannen in het algemeen dus voel je niet zo aangevallen. tering heej, mannen ook altijd!
Wat een schandelijk figuur ben jij zeg. Echt walgelijk .
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:12:36 #101
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283458
Steek onder water? Huh?
pi_19283465
Ik heb wel weer genoeg gehad voor vanavond. Jullie bekijken het maar. Ik wilde een goede start maken, maar dat is met dit soort puberaal gekakel niet mogelijk. Trusten.
pi_19283470
je hebt je eigen topic weer hard en diep verneukt
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:13:26 #104
22944 Breetai
....Relax....
pi_19283472
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:55 schreef dafjedaf het volgende:
Wij zeggen dat alleen maar dat het zonder ook bevredigend is, want als een man zn ego gkrenkt is wil ie al helemaal niet meer neuken.
Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.
Ik wil best wel wat moeite er in steken om het voor allebei een aangename ervaring te maken maar het moet wel van 2 kanten komen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:13:47 #105
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283482
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een schandelijk figuur ben jij zeg. Echt walgelijk .
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!
pi_19283483
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben geen seksuoloog. Lees eens een boek erover zou ik zeggen.
JIJ komt met zogenaamde feiten.. en je kunt ze NERGENS mee onderbouwen.. kun je ze dus ook niet gebruiken!!!!
vrouwen zijn misschien wel erg teleurgesteld en stressvol zonder hoogtepunt. en wellicht kan dat geestelijke schade opleveren..
of anders schade aan je relatie!!!
(ja fd er zijn mensen die in een relatie zitten... daar draait het om geven en nemen!)
dag
pi_19283499
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:12 schreef dafjedaf het volgende:
Steek onder water? Huh?
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:15:17 #108
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283528
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Breetai het volgende:
Dan zoek je jezelf toch een andere man. Of je legt het ff uit hoet het precies zit. Verder gaat het er ook om dat de dame in kwestie weet wat ze nodig heeft om een orgasme te krijgen.
Ik wil best wel wat moeite er in steken om het voor allebei een aangename ervaring te maken maar het moet wel van 2 kanten komen.
Oh met mijn vriend heb ik hier geen last van hoor, die was nog maagd, die is nog kneedbaar. Het waren meer de mannen daarvoor Luie verpeste verwende nesten zijn het!!
pi_19283538
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nu moet je toch meemaken. Je negeert de gehele steek onder water van dafjedaf en je durft mij terecht te wijzen? Hoe typerend weer. .
als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???
dag
pi_19283545
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef dafjedaf het volgende:
Ga anders op iemand kotsen die het wel een hol kan schelen wat jij denkt, huillie!
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:16:16 #111
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283551
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Eerst mij proberen te pakken op vrienden/seks/en mensen die het niet met mij eens zijn... dingen die gewoon nergens op slaan dus... en dan net doen alsof je neus bloed. Tja, je bent nu eenmaal stoned. Dat vind ik geen argument, dafjedaf.
Oh datte... Das geen steek onder water, das een kutopmerking
Argument waarvoor trouwens? Dat ik een bitch ben?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:17:03 #112
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283569
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
En ben je nu ook verslaafd aan de wiet trouwens?
Neuh, waarom zou ik?
pi_19283590
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!

(of heb ik je nu uit je droom geholpen??)
fd kan niet tegen kritiek! dan rent ie weg! schijtluis!
dag
pi_19283596
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef petre86 het volgende:

[..]

als iemand gelijk heefd.. waarom zou ik haar niet steunen???
Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:18:43 #115
22944 Breetai
....Relax....
pi_19283612
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:11 schreef dafjedaf het volgende:
Neeee, wij moeten eens een verkeerde opmerking maken. Dan kunnen we meteen getuige worden van een thermonucleaire ontploffing. Mogen we ook eens van ons af gaan bijten en emotioneel gaan reageren.

Hoe staat het met klaarkomen??
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:19:01 #116
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283619
Mijn wereld werkt niet, die is stuk. Hij draait nog wel trouwens.
pi_19283644
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:13 schreef Caesu het volgende:
je hebt je eigen topic weer hard en diep verneukt
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:21:10 #118
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283667
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
Van jou had ik dan toch op zijn minst meer hulp verwacht in de strijd. Maar nee, je verlaat voor voor de schone dafjedaf. Want tja, als je kunt kiezen tussen een FuifDuif en een chick on a mission... dan kiest de man voor de laatste.
Life is hard.... And so am I.....
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:21:34 #119
39446 303
(C) Roland
pi_19283677
fuifduif had toch al trusten gezegd? Dit doet me denken aan het zoontje van een vriendin die na het in bed liggen nog 10 keer naar beneden komt om te zeuren...
pi_19283683
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
neej jou argumenten zijn briljant..... duh NIET dus!!
Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef petre86 het volgende:
(of heb ik je nu uit je droom geholpen??)
fd kan niet tegen kritiek! dan rent ie weg! schijtluis!
Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.
pi_19283691
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze haar woede op mij afreageert door totaal niet relevante zaken erbij te betrekken. Alsof je alleen vrienden hebt wanneer je ze naar de oren praat. Mijn vrienden en ik accepteren elkaars mening, hoe anders die ook is. Maar ik begrijp dat dafjedaf's wereld anders werkt.
als jij nou gewoon onze mening accepteerd en eens moeite doet je in te leven in de vrouwen.. en waarom het voor hen belangrijk zou kunnen zijn om OOK klaar te komen.... maar ne hoor.
je hebt totaal geen ervaring met vrouwen.. hoe kun je het dat beter weten dan de vrouwen zelf???
uit boekjes en in theorie is altijd nog heeeeel anders dan in het echt!
met een theorie-examen auto, kun je ook nog niet rijden hoor!(vergeleiking ja!)
dag
pi_19283704
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:21 schreef dafjedaf het volgende:
Life is hard.... And so am I.....
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
pi_19283736
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik haalde een stuk aan uit de serie Seks Sense van Discovery Channel. De achterliggende gedachte ervan weet ik niet.
[..]

Ik kan wel tegen kritiek, mits die ergens op slaat.
ooow gaan we anderen napraten???? zeg dat dan
ik kan ook wet quoten van mensen... weel alleen niet hoe zij dingen onderbouwd hebben....
duh.
"ja ik zeg iets.. maar warom ik het zeg? geen idee.. had ik ergens gehoord.."
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:24:30 #124
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283739
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:
Valt mee, je moet je natuurlijk niet te veel illusies maken in je illusionaire wereld waarin je nu verkeerd. Straks ga je er nog in geloven.
De realiteit is iets wat alleen bestaat in jouw subjectieve perceptie.
pi_19283748
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:23 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

zelfreflectie.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:25:47 #126
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283768
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:24 schreef petre86 het volgende:
"ja ik zeg iets.. maar warom ik het zeg? geen idee.. had ik ergens gehoord.."
Iedere dag worden 16 miljoen M&M's afgekeurd omdat de m niet recht op het snoepje staat. Deze snoepjes worden gebruikit voor B-producten, zoals de McFlurry.
pi_19283769
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
als jij nou gewoon onze mening accepteerd en eens moeite doet je in te leven in de vrouwen.. en waarom het voor hen belangrijk zou kunnen zijn om OOK klaar te komen.... maar ne hoor.
je hebt totaal geen ervaring met vrouwen.. hoe kun je het dat beter weten dan de vrouwen zelf???
uit boekjes en in theorie is altijd nog heeeeel anders dan in het echt!
met een theorie-examen auto, kun je ook nog niet rijden hoor!(vergeleiking ja!)
Ik wil de andere meningen best accepteren, maar hoe kan het dan toch, dat ik telkens het gevoel heb dat ik niet geaccepteerd wordt? Dat bij ieder topic dat ik open, ik direct een lading kritiek krijg... simpelweg omdat het topic van mij is? En is het nu ook eens afgelopen met telkens maar proberen te prediken dat ik een vrouwenhater ben? Dat ben ik geenzins en ik weet ik ook dat ik geen ervaring heb met vrouwen en ik geloof direct dat het voor hen belangrijk kan zijn om klaar te komen. Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
pi_19283851
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik wil de andere meningen best accepteren, maar hoe kan het dan toch, dat ik telkens het gevoel heb dat ik niet geaccepteerd wordt? Dat bij ieder topic dat ik open, ik direct een lading kritiek krijg... simpelweg omdat het topic van mij is? En is het nu ook eens afgelopen met telkens maar proberen te prediken dat ik een vrouwenhater ben? Dat ben ik geenzins en ik weet ik ook dat ik geen ervaring heb met vrouwen en ik geloof direct dat het voor hen belangrijk kan zijn om klaar te komen. Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
jij onderbouwd je mening bijna nooit goed
je lult maar wat zonder er eerst eens goed over na te denken..
das kroegpraat voor dronkelappen!
vind je het gek dat niemand je hier serieus neemt!!
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:29:41 #129
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283856
quote:
Maar ik stelde alleen dat het voor mannen meer consequenties heeft wanneer hij niet klaarkomt.
.
Dat is jouw mening, geen feit. En dus mogen wij het er mee oneens zijn
pi_19283886
quote:

[..]

goh ik krijg kritiek vaan heeeeeeeeel veel mensen.... wat zou er toch zijn...
doe ik iets fout of zijn al die tig andere mensen gewoon gek....
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:31:01 #131
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283893
Ik wil ook serieus genomen worden.
pi_19283897
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef petre86 het volgende:
jij onderbouwd je mening bijna nooit goed
je lult maar wat zonder er eerst eens goed over na te denken..
das kroegpraat voor dronkelappen!
vind je het gek dat niemand je hier serieus neemt!!
Tja, als iedere keer mijn topics direct uitlopen op onzinnigheden, dan voel ik niet meer zo de behoefte om de zaak de redden. Maar in feite heb je wel gelijk vind ik. Ik onderbouw mijn meningen niet altijd even goed.
pi_19283905
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik wil ook serieus genomen worden.
hulp nodig??
dag
pi_19283919
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:29 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

.
Dat is jouw mening, geen feit. En dus mogen wij het er mee oneens zijn
Nou pijnlijke ballen lijken mij toch vervelende dan gewoon even een onvoldaan gevoel.
pi_19283940
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:30 schreef petre86 het volgende:

[..]

goh ik krijg kritiek vaan heeeeeeeeel veel mensen.... wat zou er toch zijn...
doe ik iets fout of zijn al die tig andere mensen gewoon gek....
Ah jij bent er zo eentje die altijd achter de meerderheid aanloopt? De meerderheid heeft altijd gelijk? Nou, ik heb altijd geleerd dat de meerderheid niet altijd gelijk hoeft te hebben.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:33:03 #136
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283941
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:
hulp nodig??
Ja. TAAAGNAAAR!!!!!
pi_19283947
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tja, als iedere keer mijn topics direct uitlopen op onzinnigheden, dan voel ik niet meer zo de behoefte om de zaak de redden. Maar in feite heb je wel gelijk vind ik. Ik onderbouw mijn meningen niet altijd even goed.
tipje:
denk eerst een na over hoe mensen gaan reageren en zet in de ts neer waarom jij vind dat dat geen goede redenen zijn!
nu denkt iedereen dat je koppig bent en jou eigen mening door probeert te drukken.
dag
pi_19283948
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:

[..]

hulp nodig??
Afkickcentrum.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:33:57 #139
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283957
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
Nou pijnlijke ballen lijken mij toch vervelende dan gewoon even een onvoldaan gevoel.
Nou dan trekken ze zich maar af, krijgen wij ook zo vaak te horen "maak het zelf maar af".
pi_19283961
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja. TAAAGNAAAR!!!!!
De barbaar?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:35:23 #141
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19283984
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:34 schreef FuifDuif het volgende:
De barbaar?
Ja, met die bijl. Die klootzak zit veels te ver weg gdvrdmm
pi_19283995
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:33 schreef dafjedaf het volgende:
Nou dan trekken ze zich maar af, krijgen wij ook zo vaak te horen "maak het zelf maar af".
Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.
pi_19283999
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

en een kapotte relatie omdat de vrouw niet aan haar trekken komt is niet erg??

en nee ik loop niet achter de massa aan... waar zou ik dat gezegd hebben?
HEB ik NIET gezegd!!! LEZEN!!!!!!! ik schreef dat je, als er zoveeeeeeeel mensen je afkraken je misschien het idee kunt lkrijgen dat je misschien toch maar iets moet gaan veranderen??

(meerderheid heeft niet altijd gelijk.... maar heel vaak wel!)
dag
pi_19284008
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:35 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, met die bijl. Die klootzak zit veels te ver weg gdvrdmm
Wat een respect voor je vriendje zeg. En dat terwijl jij wel respect van anderen vereist. Moet ik anders even langskomen?
pi_19284041
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:35 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vind ik niet. Biologisch gezien kan een vrouw alleen zwanger worden door een ejaculerende man, ook al komt zij zelf niet klaar. Dus de ejaculatie van de man is voor de reproductiefunctie cruciaal en die van de vrouw niet.
uuuhm ff denken:
zonder vrouw geen reproductie....
zonder vrouw die seks wil ...GEEN reproductie!!!!!
waarom zou een vrouw seks willen???............ genot misschien???? klaarkomen misschien??
waarom trek jij je af?????
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:38:46 #146
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284046
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een respect voor je vriendje zeg. En dat terwijl jij wel respect van anderen vereist. Moet ik anders even langskomen?
Ja doe dat, ik heb nog geen bokstraining gedaan vandaag.
pi_19284050
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
en een kapotte relatie omdat de vrouw niet aan haar trekken komt is niet erg??
Nou ja en ik blijf erbij dat een vrouw niet zo moet zeuren. Als ik een vriendin zou hebben die daar zoveel waarde aan hecht, dan zou ik niet eens meer verder willen. Kom zeg, er is meer in het leven.
quote:
en nee ik loop niet achter de massa aan... waar zou ik dat gezegd hebben?
HEB ik NIET gezegd!!! LEZEN!!!!!!! ik schreef dat je, als er zoveeeeeeeel mensen je afkraken je misschien het idee kunt lkrijgen dat je misschien toch maar iets moet gaan veranderen??
Ja dat zou kunnen. Ik kan alleen mijn postgedrag aanpassen, tenminste proberen, maar mijn mening is mijn mening.
quote:
(meerderheid heeft niet altijd gelijk.... maar heel vaak wel!)
Ja, maar dus niet altijd.
pi_19284069
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:38 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja doe dat, ik heb nog geen bokstraining gedaan vandaag.
Ik denk dat jij mij echt niet zomaar aankunt. Een man tegen een vrouw, weet je.
pi_19284070
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:39 schreef FuifDuif het volgende:

Nou ja en ik blijf erbij dat een vrouw niet zo moet zeuren. Als ik een vriendin zou hebben die daar zoveel waarde aan hecht, dan zou ik niet eens meer verder willen. Kom zeg, er is meer in het leven.
jij gaat het klooster in??
dag
pi_19284078
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:38 schreef petre86 het volgende:

[..]

uuuhm ff denken:
zonder vrouw geen reproductie....
zonder vrouw die seks wil ...GEEN reproductie!!!!!
waarom zou een vrouw seks willen???............ genot misschien???? klaarkomen misschien??
Kinderwens?
pi_19284088
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

en dat zegt wat??
ik heb klasgenotes die op kickboxen zitten. die leggen iedere jongen zo neer..
weer zo'n vooroordeel van fuifduif
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:41:47 #152
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284100
quote:
Ja, maar wat voor man tegen wat voor vrouw....
pi_19284108
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:40 schreef petre86 het volgende:
jij gaat het klooster in??
Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.
pi_19284124
Hahaha, nou sorry hoor er moet wel heel wat gebeuren wil een vrouw echt de overhand hebben.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:44:21 #155
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284152
Ik zou het er niet op wagen als ik jou was
pi_19284168
quote:

[..]

Kinderwens?
waar slaat deze reactie op?
kun je ook inhoudelijk reageren??
ik reageerde op:
quote:
wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!
niet iedere vrouw doet het alleen voor kids of om haar partner tevreden te houden.
masturberen doe je toch ook voor je plezier? dus skes is er ook voor je plezier!
ook voor het plezier van de vrouw!
klaarkomen hoort daar ook bij!
dag
pi_19284179
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.
pi_19284191
quote:

Heee dafjedaf, hallo. Ik ben er weer.
wat een ONZIN zeg:

A. je bent geen vrouw!
B. waarom zou een vrouw minder graag klaarkomen dan een man?

en dan nog de nadruk leggen dat het voor de man heel cruciaal is en voor de vrouw dus niet jeez heb echt medelijden met jouw ((eventuele(moeilijk voor te stellen dat je er een hebt (krijgt)) vriendin
pi_19284204
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij denkt dat iedere vrouw zo is, zoals jij ze graag ziet. Maar jammer voor je, er zijn ook nog fatsoenlijke vrouwen. Denk je dat ik omga met mensen, die zich zo toegeven op hun primitieve lusten en daar nog trots op zijn ook? Doe maar niet alsof mijn kansen niet bestaan, want ik weet wel beter.
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???
helderziend ofzo??
je het idd wel kansen: 0,00000000001% ofzo??
die primitieve lusten zorgen wel voor de instandhouding van het menselijke ras hoor!
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:47:06 #160
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284205
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, nu je stonend ben zul je in ieder geval dan minder controle hebben. Normaal gesproken kun je me misschien wel aan.
Ik ben gewend om mannen plat tegen de grond te werken routineklusje
pi_19284215
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:

[..]

waar slaat deze reactie op?
kun je ook inhoudelijk reageren??
ik reageerde op:
[..]

wat vind je van mijn argumenten? dat een vrouw seks lekker moet vinden omdat ze anders niet wil neuken? als een vrouw er geen genot van zou ondervinden, waarom zou ze dan nog seks willen?? er moet voor haar ook iets te winnen zijn hoor!
niet iedere vrouw doet het alleen voor kids of om haar partner tevreden te houden.
masturberen doe je toch ook voor je plezier? dus skes is er ook voor je plezier!
ook voor het plezier van de vrouw!
klaarkomen hoort daar ook bij!
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:49:03 #162
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284239
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:
Intelligentie ontbreekt er bij jou wel aan, of niet? Ik zei kinderwens ja. Veel vrouwen krijgen op den duur een kinderwens (lijkt me vrij normaal trouwens). In principe hoeft seks dan niet eens lekker te zijn, want de bevrediging haalt ze dan uit het zwanger worden. Immers, haar wens gaat daarmee in vervulling.
Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogisch
pi_19284251
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef petre86 het volgende:
dus jij weet ineens dat ik me toegeef aan primitieve lusten???
helderziend ofzo??
je het idd wel kansen: 0,00000000001% ofzo??
die primitieve lusten zorgen wel voor de instandhouding van het menselijke ras hoor!
Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.

Zei ik dat jij je toegeeft aan primitieve lusten? Wel goed lezen hè!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:50:36 #164
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284266
Ja, primtieve lusten ja!
pi_19284268
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

op den duur ja.. weer zo'n krom argument..
dus vrouwen neuken alleen als ze kids willen? anders hoeven ze toch niet bevredigd te worden??
wat krom zeg
kijk dat vind ik zo achterlijk aan jou
je generaliseerd veel te vaak en op momenten waar dat echt niet kan
daarom heb ik eigenlijk een hekel aan duscussieren met jou!
snappie?!!
dag
pi_19284269
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Mensen, als je stoned bent is dit net zo onlogisch
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:52:14 #167
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284304
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef FuifDuif het volgende:
En jij studeert? Of zei je dat ook eens in een stoned bui? Kan me het namelijk nauwlijks voorstellen, of anders moet de wetenschappelijke wereld vrezen... want jij bent geen aanwinst.
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....
pi_19284312
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waar baseer jij die kans op? Ik ken toch meisjes in mijn directe omgeving, die er net zo over denken? Verder hele normale mensen hoor. Ze studeren enzovoort.

Zei ik dat jij je toegeeft aan primitieve lusten? Wel goed lezen hè!
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..
het eigen orgasme is niet belangrijk.. het zijn toch maar vrouwen.. die kunnen ook wel zwanger worden zonder dat ze zelf klaarkomen.. ze worden wel bevredigd in al hun behoeften door de zwangerschap...

tuuurlijk
dag
pi_19284319
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef petre86 het volgende:
op den duur ja.. weer zo'n krom argument..
dus vrouwen neuken alleen als ze kids willen? anders hoeven ze toch niet bevredigd te worden??
wat krom zeg
kijk dat vind ik zo achterlijk aan jou
je generaliseerd veel te vaak en op momenten waar dat echt niet kan
daarom heb ik eigenlijk een hekel aan duscussieren met jou!
snappie?!!
Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.
pi_19284338
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef dafjedaf het volgende:
Op dit moment sta ik hoog genoeg voor een cum laude, dus och....
Ja, ik ook.

Ik kan zoveel zeggen hier.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:53:48 #171
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284344
Ja, en dan word je bi, is het weer niet goed! gdvrdmm!
pi_19284357
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef petre86 het volgende:
zielig voor die meisjes.. dat ze alleen maar seks gaan hebben om hun partner klaar te laten komen en om kinderen te krijgen..
het eigen orgasme is niet belangrijk.. het zijn toch maar vrouwen.. die kunnen ook wel zwanger worden zonder dat ze zelf klaarkomen.. ze worden wel bevredigd in al hun behoeften door de zwangerschap...

tuuurlijk
Nou, zo extreem is het niet hoor. Het is alleen dat zij nog meer in hun leven hebben wat belangrijk voor ze is. Ze zijn niet echt zo eenvoudig dat seks het enige waardevolle is. Kom op zeg, het is maar seks.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:54:48 #173
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284359
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan zoveel zeggen hier.
Ja, hou daar s mee op je vroeg zelf of ik echt studeer, zeg ik ja moet ik t weer bewijzen loser
pi_19284367
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en dan word je bi, is het weer niet goed! gdvrdmm!
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
pi_19284379
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, niet bepaald. Ik zie zoveel mensen hier generaliseren als het over mij gaat en dan vaak met betrekking tot het geloof. Ik vind dat ook momenten waarop dat echt niet kan, maar ja. Vrouwen neuken niet alleen wanneer ze kinderen willen, ik bracht het naar voren als argument voor een situatie waarbij vrouwen wel seks willen, maar eventueel klaarkomen geen issue is.
oke ga even mee op de gelovige toer:

god heeft de vrouw geschapen
dus ook de mogenlijkheid voor haar om van seks te genieten dmv het orgasme.
waarom zou je zo'n goddelijk geschenk niet gebruiken??
kun je dat verklaren dan??
dag
pi_19284380
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja, hou daar s mee op je vroeg zelf of ik echt studeer, zeg ik ja moet ik t weer bewijzen loser
Wie is er hier nou de loser? Junk?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:56:31 #177
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284389
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan die goede cijfers? Ga je regelmatig onder de tafel bij je professoren?
Nee, ik neuk de RM. Duuuh.
pi_19284398
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

goh een persoonlijke aanval!
niet met het onderwerp te maken

ZWAK heeeeel ZWAK
dat is ook een van je minpunten fd!!
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:57:13 #179
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284400
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef FuifDuif het volgende:
Junk?
Waar?
pi_19284405
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef petre86 het volgende:

[..]

oke ga even mee op de gelovige toer:

god heeft de vrouw geschapen
dus ook de mogenlijkheid voor haar om van seks te genieten dmv het orgasme.
waarom zou je zo'n goddelijk geschenk niet gebruiken??
kun je dat verklaren dan??
Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.
pi_19284414
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef petre86 het volgende:

[..]

goh een persoonlijke aanval!
niet met het onderwerp te maken

ZWAK heeeeel ZWAK
dat is ook een van je minpunten fd!!
Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?
pi_19284419
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met de kracht om de lust te weerstaan. Vergelijk de boom in het hof van Eden. God had Adam en Eva verboden van de vruchten te eten van de boom en toch deden ze het. Hun lusten waren zo groot, dat ze zich niet konden bedwingen. Het is één grote test.
en bij de man ligt dat anders?? vertel...
zijn blauwe ballen geen test?? waarom niet??
dag
pi_19284422
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Nee, ik neuk de RM. Duuuh.
Verbaast me niets.
pi_19284433
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef petre86 het volgende:

[..]

en bij de man ligt dat anders?? vertel...
zijn blauwe ballen geen test?? waarom niet??
Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.
pi_19284440
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Sorry? Ik word constant persoonlijk aangevallen. Zie je nu zelf ook het dubbele van je aantijgingen?
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!

en wellicht irriteer je ons allemaal zo erg dat we je wel kunnen wurgen?? maarja hoe doe je dat op een forum....
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:00:18 #186
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284445
quote:
Verbaast me niets.
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....
pi_19284456
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef petre86 het volgende:
nee hoor, mijn persoonlijke aanvallen hebben weldegelijk met het onderwerp te maken!
Ik had het niet over jou, maar over dafjedaf. Ze noemde me onder andere loser.
quote:
en wellicht irriteer je ons allemaal zo erg dat we je wel kunnen wurgen?? maarja hoe doe je dat op een forum....
Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?
pi_19284465
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is toch wat anders? Dat is juist een afstraffing van het niet klaren van de klus. Immers, het doel is nog steeds de voortplanting.
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijk
mannen zijn beter vrouwen zijn tweederangs burger... tuurlijk

leef jij maar verder in je droomwereldje fd! of ga verhuizen naar staphorst of rijssen...
dag
pi_19284473
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef dafjedaf het volgende:
Ach, als ik straks volkomen onterecht mijn papiertje heb, spreek ik je vast nog wel eens....
Als mijn psychiater bedoel je zeker? Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:02:24 #190
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284474
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk losser, niet zo zeiken over spellingsfouten zeg....
pi_19284477
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:44 schreef dafjedaf het volgende:
GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_19284486
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[..]

Meen je serieus dat je echt geirriteerd bent door mij?
je zet geen namen bij je postjes.. ik ben niet helderziend hoor!

en nee die eer geef ik je niet.. ik ga er vanuit dat iemand anders me voor is...
dag
pi_19284499
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:01 schreef petre86 het volgende:
tuurlijk we verdraaien het nog even verder.. de vrouw moet al het werk doen.. de man is toch het belangrijkste.. zonder zijn goddelijke zaad geen mens..tuurlijk
mannen zijn beter vrouwen zijn tweederangs burger... tuurlijk
Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.
quote:
leef jij maar verder in je droomwereldje fd! of ga verhuizen naar staphorst of rijssen...
Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:04:08 #194
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284501
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef FuifDuif het volgende:
Wat wil je eigenlijk gaan doen uiteindelijk?
Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?
pi_19284513
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

niet fucken met losser he! ligt wel in MIJN provincie he!
dag
pi_19284518
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

GO dafje GO, beloof ons 1 ding FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan ga jij rukken zeker.
pi_19284532
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dictator worden. Of huisvrouw. Of beide. En jij?
Registeraccountant.
pi_19284537
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat heeft er niets mee te maken. Kijk naar de dierenwereld. Het mannetje moet klaarkomen om voortplanting mogelijk te maken. Klaarkomen van het vrouwtje is niet nodig. Het is zo ongelofelijk simpel allemaal.
[..]

Wat jij wilt. Het is vrij logisch dat mensen die het niet kunnen winnen de zaak afdoen met een droomwereldje-argument. Lekker makkelijk.
ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!
dag
pi_19284547
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Hou toch op. Denk je dat ik in dat soort simpele hersenspelletjes trap? Losser slaat helemaal nergens op in de context van die zin.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:07:03 #200
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284550
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef petre86 het volgende:
niet fucken met losser he! ligt wel in MIJN provincie he!
mijne ook, HOOR!
pi_19284551
quote:

[..]

Verbaast me niets.
ik gok (gezien de site van Tagnar) dat ze met RM gewoon RoleMaster bedoeld...

de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:07:40 #202
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284559
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef FuifDuif het volgende:
Registeraccountant.
Geil zeg.
pi_19284560
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:05 schreef petre86 het volgende:

[..]

ga jij tussen de dieren wonen...apen dacht ik zelf wel bij je passen.. zijn wij van je af!
Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.
pi_19284562
tering dit topic gaat hard
pi_19284570
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:

de RPGers onder ons weet wel wat dat is (ik gok op Tagnar) dafjedaf ga ik door voor de magnetron???
Ze bedoelde de Rector Magnificus man
pi_19284574
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Geil zeg.
Ja, vind ik ook.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:09:01 #207
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284577
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef GewoneMan het volgende:

RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.
pi_19284584
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

mijne ook, HOOR!
overijssel rulez!!!!

welke plaats woon je??
dag
pi_19284596
Wat dacht je petre. Nu heb je jezelf wel genoeg geprofileert onder de dames en voornamelijk dafjedaf? Je maakt een move? Je vraagt naar haar woonplaats?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:11:16 #210
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284597
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef petre86 het volgende:
overijssel rulez!!!!

welke plaats woon je??
Ik studeer, wat denk je zelf?
pi_19284600
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nou, ik dacht toch echt dat mensen zoals jij meer tussen de dieren horen als we afgaan op je seksuele overtuigingen.
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?
dag
pi_19284610
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef dafjedaf het volgende:
Hengelo? Landbouwschool?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:12:09 #213
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284613
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Wat dacht je petre. Nu heb je jezelf wel genoeg geprofileert onder de dames en voornamelijk dafjedaf? Je maakt een move? Je vraagt naar haar woonplaats?
Wat een mietje he, jij vroeg tenminste meteen mn msn
pi_19284614
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En dan ga jij rukken zeker.
op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sex
pi_19284617
quote:

[..]

zwolle enschede of deventer...
denk enschede..
zit zelf in zwolle op windesheim..
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:12:37 #216
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19284618
quote:

[..]

Mag ik een klinker kopen?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:13:04 #217
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284622
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef FuifDuif het volgende:
Hengelo? Landbouwschool?
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.
pi_19284624
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef petre86 het volgende:
pardon?? onderbouwing?? jij geeft zelf aan dat jij je wilt gedragen zoals dieren het doen.. wat zeg ik daarover dan?? nou? nou? vertel!!?
Nee zeer zeker niet. Wel lezen hè. Wij als mensen zijn instaat om lusten te weerstaan en dieren niet. Dat maakt ons mensen. Zolang je je toegeeft aan je lusten zonder remmingen, dan kun je net zo goed tussen de dieren gaan zitten.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:13:35 #219
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284628
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef petre86 het volgende:
zwolle enschede of deventer...
denk enschede..
zit zelf in zwolle op windesheim..
hbo is geen studeren
pi_19284632
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

op de foto waar jij op staat nadat je klappen hebt gehad van dafjedaf??? nee dank je enne ben al leeg, ik heb namelijk in tegenstelling tot jou weleens sex
oei oei oei

die kwam hard aan bij fd!
dag
pi_19284638
Zou die FuifDuif misschien zo langzamerhand een permban kunnen krijgen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:14:21 #222
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284640
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef bolivian het volgende:
Mag ik een klinker kopen?
Ik heb een e, een e, en een e. Welke wil je?
pi_19284641
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
De rector magnificus van de landbouwschool heeft me toch een dikke lul jongen, sow.
Heb je het nu niet over de stier in de schoolstallen?
pi_19284643
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:09 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

RM betekent Rector Magnificus. Geef die magnetron maar hier, I need one.
:'( :'( :'( snik daar gaat mn Sharp magnetron, die site van Tagnar was waarom ik fout gokte :'( :'( :'(
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:15:01 #225
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284646
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
op grond van wat dan?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:15:03 #226
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19284647
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:14 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb een e, een e, en een e. Welke wil je?
Het is een strikvraag!
Lissabon!
pi_19284649
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:13 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee zeer zeker niet. Wel lezen hè. Wij als mensen zijn instaat om lusten te weerstaan en dieren niet. Dat maakt ons mensen. Zolang je je toegeeft aan je lusten zonder remmingen, dan kun je net zo goed tussen de dieren gaan zitten.
alweer:
pardon ???
jij had het er over dat vrouwtjesdieren ook niet klaar kwamen.. dat dat overbodig was.. precies zoals jij het met vrouwen denkt te moeten doen.. dus WEL een goede vergelijking
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:15:32 #228
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_19284650
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:

[..]

Het is een strikvraag!
Oh nee, Deventer is voor HBO'ers .
Lissabon!
pi_19284654
quote:

[..]

hbo is geen studeren
Niet dat het op mij betrekking heeft verder, maar dat klopt niet wat je hier zegt. HBO'er zijn officiele studenten.
pi_19284655
quote:
* petre86 stemt vooooooor!
dag
pi_19284664
quote:
Waarom? Omdat je niet tegen een mening van een ander kunt? Of omdat ik soms wat flamerig overkom zoals 90% van de gebruikers in dit topic?
pi_19284673
quote:

[..]

hbo is geen studeren
ahum???
jij bent ook verwaand zeg
tukker! maar enschede is wel leuke stad trouwens.. lekker veel kroegen
die uni balletjes en kaksters toch altijd...
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:17:38 #233
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284675
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef FuifDuif het volgende:
Niet dat het op mij betrekking heeft verder, maar dat klopt niet wat je hier zegt. HBO'er zijn officiele studenten.
Kan me niet schelen, ik vind het bulshit. Net als die mbo breezers die zeggen dat ze studeren voor kapster ophoeren!
pi_19284678
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:15 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

op grond van wat dan?
Op grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?

[ Bericht 0% gewijzigd door OllieA op 21-05-2004 02:19:04 (typo) ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:19:00 #235
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284692
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef petre86 het volgende:
ahum???
jij bent ook verwaand zeg
tukker! maar enschede is wel leuke stad trouwens.. lekker veel kroegen
die uni balletjes en kaksters toch altijd...
Ik heb HBO gedaan een jaartje, ik vond het geen studeren. Misschien anderen wel. ligt er ook aan welke studie je doet he, verpleegster bijvoorbeeld lijkt me wel studie-achtig.

Oh en ik ben geen "kakster" hoor... Verre van...
pi_19284695
petre, ik denk niet dat dafjedaf tot de categorie ballerige kakstudenten behoort. Daar lijkt ze me niet te elitair voor.

OllieA, zeur toch niet zo man. Doe eens niet zo nuchter.
pi_19284697
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef OllieA het volgende:

[..]

Op grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?
* petre86 is het hier volledig mee eens!!
dag
pi_19284702
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:17 schreef OllieA het volgende:

[..]

OP grond van het maar voortdurend openen van niet-integere topics waarbij ie voor zichzelf de gelegenheid creëert om het slachtoffer uit te hangen en vervolgens mensen af te zeiken, bijvoorbeeld?
ik ben tegen een ban voor FD, reden simpel het is leuk om hem TERRECHT op zijn plaats te wijzen, ik heb de grootste lol in dit topic

alleen mn magnetron :'( dafjedaf ik wil mn Sharp magnetron terug!!!
pi_19284707
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb HBO gedaan een jaartje, ik vond het geen studeren. Misschien anderen wel. ligt er ook aan welke studie je doet he, verpleegster bijvoorbeeld lijkt me wel studie-achtig.
Heb je daarvoor HAVO of VWO gedaan? En je denkt dat HBO-V juist studie-achtig is? Dat lijkt me juist net niet.
pi_19284710
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef FuifDuif het volgende:
petre, ik denk niet dat dafjedaf tot de categorie ballerige kakstudenten behoort. Daar lijkt ze me niet te elitair voor.

nou ze kankert mij als hbo-STUDENT wel af zeg
wat zijn wij 14.000 studenten aan de hogeschool windesheim dan wel?? wat kunnen uni-lui zonder hbo-ers?? niks!
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:20:58 #241
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284715
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
ik ben tegen een ban voor FD, reden simpel het is leuk om hem TERRECHT op zijn plaats te wijzen, ik heb de grootste lol in dit topic

alleen mn magnetron dafjedaf ik wil mn Sharp magnetron terug!!!
It feels good to be right

*ping!*
pi_19284720
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
Sadist!
pi_19284729
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef FuifDuif het volgende:

Je zou jezelf toch eens serieus moeten afvragen waar je mee bezig bent. Zeldzaam saaie relkloon dat je bent.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:22:15 #244
95158 HighwayDevil
Linkerbaan... Mine! Mine! Mine
pi_19284734
De gemiddelde Karel kennende: hij kan het ook af met zijn handje op de WC.
De gemiddelde Klarien kennende, komt er een moment van enorme goedmaak-sex.

En mij kennende: tja... ach... als het vrouwtje niet wil, dan niet he...
Best thing: AMD64-3400+, 1Gb DDR400, GF5900XT, 1x Raptor 36Gb SATA, 1x Seagate 160Gb SATA, PX-708A
Other best thing: from 0-60mph in less than 4 seconds!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:22:38 #245
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284739
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef FuifDuif het volgende:
Heb je daarvoor HAVO of VWO gedaan? En je denkt dat HBO-V juist studie-achtig is? Dat lijkt me juist net niet.
Beide. Nou dan niet verpleging, BIK ofzo, punt is, wat ik deed was gewoon niet serieus een studie te noemen. LOI cursusje met babysitter, hoeresimpel en maar zeuren de hele dag.
pi_19284740
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef petre86 het volgende:
wat zijn wij 14.000 studenten aan de hogeschool windesheim dan wel?? wat kunnen uni-lui zonder hbo-ers?? niks!
HBO'ers zijn ook studenten. Ik vind dat dafjedaf het wat hoog in de bol begint te stijgen. Ik ben een universitair-student, maar ik maak niet veel onderscheid tussen HBO en Uni. Zeker nu met die BAMA-structuur niet meer.
pi_19284746
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh en ik ben geen "kakster" hoor... Verre van...
niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
dag
pi_19284761
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Sadist!
je zou de grijns op mn bek moeten zien loser (ja loser en niet losser)
pi_19284764
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:21 schreef OllieA het volgende:

[..]

Je zou jezelf toch eens serieus moeten afvragen waar je mee bezig bent. Zeldzaam saaie relkloon dat je bent.
Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:24:12 #250
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284766
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef petre86 het volgende:
In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de belediging
pi_19284772
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit topic is gelopen zoals die is gelopen. Waar maak jij je druk over? Ga ook dan even de andere gebruikers aanspreken op hun gedrag.
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:25:14 #252
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284777
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:
ik doe een technische studie.. die zul jij niet makkelijk vinden!! (is er trouwens niet eens op uni-niveau!)
Dat weet ik wel zeker, das niks voor mij
pi_19284781
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:22 schreef petre86 het volgende:

[..]

niet alle hbo-studies zijn zo easy als hbo-v..
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
pi_19284788
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

In mijn vakgebied verkloten de HBO-ers het voor de WO-ers. Bij jou zal dat anders zijn... Ik bedoelde dus wat betreft mijn studie, sorry voor de belediging
dankje voor het nou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, noorwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor! ja gewoon als ba afstuderen in mijn 4e jaar in het buitenland ja
dag
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:26:17 #255
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284790
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:25 schreef GewoneMan het volgende:
hij heeft een punt dafjedaf... (een best wel groot punt eigenlijk)
Ik ben het ook volledig met hem eens. Maar zoiets als sph is niet te vergelijken met een technische studie.
pi_19284791
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef petre86 het volgende:
misschien pikt ie de storendste factor eruit...:P
Ja, maar wees eens eerlijk. Het is niet terecht van Ollie om enkel mij aan te wijzen in deze.
pi_19284798
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje
pi_19284806
petre, een zwak puntje van je? Je studie? Wat studeer je dan? Informatica?
pi_19284807
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:24 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg. Je neemt niet eens de verantwoordelijkheid voor je eigen topic.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:27:35 #260
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284812
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef petre86 het volgende:
dankje voor het nou is mun hele dag weer goed
p.s. ik kan afstuderen aan een uni in dld, denemarken, norwegen en in de VS dus zo easy is mijn studie niet hoor!
Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:28:11 #261
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284818
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:26 schreef GewoneMan het volgende:
en ik ben mn magnetron kwijt en krijg niet eens een troost kusje
pi_19284829
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nah, al die ander gebruikers lopen niet voortdurend de MoreleDuif uit te hangen zoals jij doet. Voor mij ben je een suffe kloon die een permban verdient. Je ouwehoert maar een eind weg.
Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
pi_19284830
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Technische hbo-ers moeten ook zeker doostromen. Ik zit alleen niet te wachten op medestudenten in mn mastertrack die alleen maar luistergeluiden en gesprekstechnieken kennen.
ehhmmm we dwalen een beetje af

enne nog steeds geen troost gehad van juh
pi_19284834
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:28 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

bevalt je nieuwe speeltje? damn hoe moet ik nou mn bapao warm maken???
pi_19284836
LTV
Logistiek en Technisch Vervoerskunde
word opgeleid als manager
met verstand van vervoerskwesties.. van machine opstellingen in een fabriek, tot plaatsbepaling van een distributiecentrum, tot planner, tot patientenvervoer, documentenstroom, projectleider, intermodaal transport enz enz
dag
pi_19284851
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens . Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:31:47 #267
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19284868
Mjah ik ga ook pitten. Jammer dat ie niet volgekomen is
pi_19284871
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:30 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Ik ben moe. Misschien dat ik morgen nog even kom kijken, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een aantal dingen te doen. Morgenavond heb ik een feest, dus dan wordt het sowieso niet meer. Hopelijk scoor ik dan overigens . Trusten een ieder en denk nog maar eens fijn aan dit topic.
mocht je scoren hoop ik dat je het beter doet dan dit topic, wat me overigens zou verbazen... anyway sterkte ermee (heb je ECHT nodig)
pi_19284882
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
je laat ons in de steek? niet nog even in onzin gallen ??? (daar mag het)
pi_19284885
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]
luistergeluiden en gesprekstechnieken
het vak
PV /HRM ??
heb ik ook.. klote vak! maar wel goed als je manager word..
dag
pi_19284901
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus dat is het gewoon. Jij wilt gewoon iedereen met een moraal het zwijgen opleggen. Iedereen mag blijven, zolang hij/zij maar in jouw straatje past. En wie ben jij dan? Meneer politieagent?
Nah, als jij een moraal had gedroeg je je niet op deze manier. Je bent meer iemand die het leuk vindt om te lopen rellen. Met als excuus dat je een of andere overtuiging hebt, die je volgens mij niet hebt, waar je je vervolgens achter verschuilt.
Pathetisch, kortom, en qua gedrag verdien je een ban.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_19284943
het grote probleem bij fd is dat hij overal op het forum zit.. je kunt hem ook niet negeren...:(
daarme krijgen velen het gevoel dat fd aan ze opgedrongen word..
misschien als ie om meerdere forums gaat... hebben we hier iets minder aandacht van fd en dus meer rust!
dag
pi_19284953
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
dag
pi_19291911
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:37 schreef petre86 het volgende:
fd welke groet maakt je paus trouwens op de avatar???
De hallo-groet.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 15:17:03 #275
94402 Phalanxxx
Wat je ziet is niet alles
pi_19293675
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:31 schreef dafjedaf het volgende:
Jij bent een vies meisje
De driehoeksformatie was toch niet zo succesvol als eerst gedacht
pi_19296254
Dafjedaf wel ja. Die houdt wel van ranzigheden.
pi_19297803
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
In het verlengde van mijn topic over de aanranding/verkrachting als gevolg van het opgeilen van heren, volgt hier de vraag wanneer de "point of no return" aanbreekt. We waren het er met elkaar reeds over eens, dat aanranding/verkrachting eigenlijk nooit goed te praten valt, maar in hoeverre is het in moreel opzicht juist om iemand in een laat stadium nog de toegang tot de private delen te ontzeggen? Ik zal dit schetsen aan de hand van een voorbeeld.

Karel en Klarien ontmoeten elkaar in de disco. Ze drinken wat en ze raken wat opgewonden van elkaar. Klarien besluit met Karel mee te gaan naar huis, alwaar ze elkaar al hevig opgeilen. Al uitkledend stompelen ze de trap op richting de slaapkamer van Karel. Karel heeft een ontzettende harde en zijn zaakje staat op knappen... hij moet neuken! Klarien ligt ontdaan van haar kleding op zijn bed en hij trekt zijn onderbroek uit. Beiden zijn nu poedelnaakt. Karel staat voor de van geilheid spartelende Klarien met zijn neukpaal strak voor zich uit. Karel gaat op zijn knieen op bed en buigt zich voorover naar Klarien. Zijn penis raakt haar buik wat hem nog een extra opwinding geeft... hij houdt het niet meer en plaatst zijn penis voor haar vagina. Opeens duwt Klarien hem van zich af en zegt: "nee Karel, ik wil dit toch niet... sorry." Karel wordt woest en zegt: "eerst mij opgeilen? nu maak je het af ook!"

Dit zal ongetwijfeld een situatie zijn die wel eens voorkomt. Nu vraag ik mij af, wanneer komt de "point of no return"? Hoe ver kun je in moreel opzicht gaan waarbij je nog kunt zeggen dat je het niet wilt? Eerlijk is eerlijk, het is knap vervelend om op het laatste moment voor de penetratie weggestuurd te worden. Ik denk dat dit voor de man meer geldt dan voor de vrouw.

Nogmaals, dit is geen topic op aanranding/verkrachting goed te praten, maar een topic waarin we het punt van geen terugkeer in moreel opzicht bepalen. Persoonlijk vind ik de situatie van Karel en Klarien een moeilijk punt. Als Klarien niet wil, dan moet ze dat zeker zeggen, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:17:37 #278
3658 _joepie_
pi_19297993
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens ergens gelezen over een voorval, het was: een vrouw had eerst toestemming gegeven aan een man om te vrijen, maar ze zei ineens dat ze toch niet wilde. De man ging echter toch door - tegen haar zin dus.
Later had hij zichzelf aangegeven, maar hij werd vrijgesproken door de rechter. "Wie begint te vrijen, kan niet worden verkracht" was de redenering. Tja, dat is natuurlijk wel een moeilijke kwestie.
Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_19298186
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Maar je relatie is uiteindelijk wel stuk, omdat je je lief tot onvrijwillige sex hebt gedwongen.. is het dat allemaal waard.. omdat je zo nodig dat orgasme mòest hebben.. is het vertrouwen in jou ineens helemaal kapot... nee dank je wel... Je moet respect voor elkaar hebben en op welk willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.
zelfs in het heetst van de strijd als je ziet dat ze het echt niet leuk vind kan ik met niet voorstellen dat ik door zou kunnen gaan - instant slappe denk ik.

weleens gehad dat ik haar in een ingewikkeld standje opeens heel erg pijn deed - ik raakte inwendig iets ofzo denk ik.
toen was alle geilheid echt in één keer weg. (was niks ergs aan de hand trouwens bleek).
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:26:53 #280
22944 Breetai
....Relax....
pi_19298219
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:17 schreef _joepie_ het volgende:
willekeurig moment ook.. nee is nee... en dan stop je... omdat je anders de ander verdriet doet en je het vertrouwen voor altijd verliest.
Wat voor nee is NEE. Daar bestaan verschillende gradaties in naar mijn idee.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:29:20 #281
3658 _joepie_
pi_19298264
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:25 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja als je duidelijk ziet dat ze wil stoppen is de lol er wel af.
zelfs in het heetst van de strijd als je ziet dat ze het echt niet leuk vind kan ik met niet voorstellen dat ik door zou kunnen gaan - instant slappe denk ik.

weleens gehad dat ik haar in een ingewikkeld standje opeens heel erg pijn deed - ik raakte inwendig iets ofzo denk ik.
toen was alle geilheid echt in één keer weg. (was niks ergs aan de hand trouwens bleek).
Ja psies, maar dat was toch de situatie van de TS.... ineens wilde de vrouw niet meer.. reden onbekend, maar doet er niet toe.. ze wilde ineens stoppen... dan respecteer je dat gewoon... gaat tegen elkaar aanliggen en komt samen tot bedaren.... geef haar het gevoel dat ze meer is dan alleen maar een neukpop.. maar dat je om d'r geeft.... Ik zou het ook niet kunnen en op het moment dat ze "auw" zegt.. heb ik spontaan een slappe en maak me zorgen om haar....
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:37:55 #282
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_19298443
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 21 mei 2004 @ 18:42:07 #283
22944 Breetai
....Relax....
pi_19298506
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:37 schreef Kamphuys het volgende:
Mensen, bedankt voor deze SCHITTERENDE discussie hierboven, ik heb echt genoten en spijt tot aan m'n tenen dat ik er niet bij was vannacht
Dat ga je dus goedmaken.
pi_19298822
of je denkt daar als jongen al aan en vraagt van te voren of ze het écht wel wil, om dit soort situaties te voorkomen hè
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:12:33 #285
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19306670
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 15:17 schreef Phalanxxx het volgende:
Jij bent een vies meisje
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf wel ja. Die houdt wel van ranzigheden.
pi_19307506
Dat mensen hier serieus op ingaan
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:44:52 #287
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19307595
Het is misschien een beetje vreemd, maar ik wil graag ontopic reageren ....
Fuifduif zegt dat het voor de voortplanting niet nodig is dat de vrouw klaarkomt, das dus pure onzin, er is bekend dat het vrouwelijk orgasme de kans op bevruchting vergroot, maar het klopt wel dat het mannelijk orgasme belangrijker is in dit verband.
En helemaal Ontopic : ik vind dat nee altijd nee is, al moet je je afvragen of iemand die vaak ja zegt en dan opeens nee wel relatiemateriaal is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19308099
quote:
Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:11:09 #289
95158 HighwayDevil
pi_19308112
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het was schandalig! Niet nader te noemen personen hebben zich tijdens de discussie van vannacht duidelijk kenbaar gemaakt als geen geschikte en waardige discussiepartners. Maar ik denk dat ik ze uiteindelijk wel overtuigd heb.
Altijd in jezelf blijven geloven...

* HighwayDevil heeft niet eens de moeite genomen om die discussie te volgen...
Best thing: AMD64-3400+, 1Gb DDR400, GF5900XT, 1x Raptor 36Gb SATA, 1x Seagate 160Gb SATA, PX-708A
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:15:12 #290
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_19308190
NEE= NEE sim-pel...

alleen wat jammer dat oestrogeen en testosteron elkaar zo slecht begrijpen
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:16:06 #291
95158 HighwayDevil
pi_19308202
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
NEE= NEE sim-pel...

alleen wat jammer dat oestrogeen en testosteron elkaar zo slecht begrijpen
Wat dat betreft ben ik 100% lesbisch... Alleen vrouwen bij mij in bed...
  zaterdag 22 mei 2004 @ 01:25:01 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19308364
weer een fokking kolere kuttopic van fuidruif
Proud Powerpauper
pi_19308369
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 18:08 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

wat die rechter ook zegt/denkt/vind ik vind het fout als 1 van de 2 net voor of tijdens de daad wil stoppen dien je dat te respecteren, ik heb respect voor de wet maar ben het niet met alles eens...

neem een boete voor het niet dragen van de gordels, ik vind dat volledig onterrecht als ik nou graag bij een eventueel ongeluk met mn kop tegen de ramen wil vliegen laat me dan!!!
pi_19308381
quote:
ja je hebt wat gemist hoor was superrrrrrr hahaha
pi_19308411
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"

mocht ik niet meer met jou in discussie gaan dan weet je waarom
pi_19308886
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 01:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Nough: "Never discuss with an idiot, he'll just pull you down to his own level and beat you with experience"

mocht ik niet meer met jou in discussie gaan dan weet je waarom
hehe... ik had het zelf niet beter kunnen zeggen..
dag
  zaterdag 22 mei 2004 @ 06:23:40 #297
93727 kofkof
draait het maar om, hahahah!
pi_19310342
Mijn standpunt:

Als je mannen opgeilt dan ga je ze ook maar geven wat je beloofd. Bij sommige culturen geef je toestemming tot sex wanneer je glimlacht naar de man, helaas zijn dat soort lieden in Nederland in veelvoud aanwezig.
pi_19310825
kofkof, ik maak op uit jouw standpunt, dat je wel vindt dat de seks door moet gaan wanneer de vrouw de man heeft opgegeild, maar dat enkel glimlachen geen reden is tot de seksverplichting? Maar dan is mijn vraag, wat is dan opgeilen? Het kan zijn dat een glimlach al genoeg is om de man geil te maken. Dus in het verlengde van jouw standpunt zou hij dan seks moeten hebben met de vrouw in kwestie.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:40:36 #299
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19312580
* Nuek gaat met de kont omhoog op haar knieën liggen en vraagt Fuifdruif haar alsjeblieft te penetreren. Als fuifdruif dichterbij komt zegt Nuek 'GRAPJE!!!'
Proud Powerpauper
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:05:45 #300
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19313021
* dafjedaf glimlacht naar heel mannelijk (en vrouwelijk) Fok!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:48:43 #301
3658 _joepie_
pi_19313701
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef dafjedaf het volgende:
* dafjedaf glimlacht naar heel mannelijk (en vrouwelijk) Fok!
Is dat een psychologische uitnodiging..?? ik sta al lang droog, dus....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')