abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19279387
In het verlengde van mijn topic over de aanranding/verkrachting als gevolg van het opgeilen van heren, volgt hier de vraag wanneer de "point of no return" aanbreekt. We waren het er met elkaar reeds over eens, dat aanranding/verkrachting eigenlijk nooit goed te praten valt, maar in hoeverre is het in moreel opzicht juist om iemand in een laat stadium nog de toegang tot de private delen te ontzeggen? Ik zal dit schetsen aan de hand van een voorbeeld.

Karel en Klarien ontmoeten elkaar in de disco. Ze drinken wat en ze raken wat opgewonden van elkaar. Klarien besluit met Karel mee te gaan naar huis, alwaar ze elkaar al hevig opgeilen. Al uitkledend stompelen ze de trap op richting de slaapkamer van Karel. Karel heeft een ontzettende harde en zijn zaakje staat op knappen... hij moet neuken! Klarien ligt ontdaan van haar kleding op zijn bed en hij trekt zijn onderbroek uit. Beiden zijn nu poedelnaakt. Karel staat voor de van geilheid spartelende Klarien met zijn neukpaal strak voor zich uit. Karel gaat op zijn knieen op bed en buigt zich voorover naar Klarien. Zijn penis raakt haar buik wat hem nog een extra opwinding geeft... hij houdt het niet meer en plaatst zijn penis voor haar vagina. Opeens duwt Klarien hem van zich af en zegt: "nee Karel, ik wil dit toch niet... sorry." Karel wordt woest en zegt: "eerst mij opgeilen? nu maak je het af ook!"

Dit zal ongetwijfeld een situatie zijn die wel eens voorkomt. Nu vraag ik mij af, wanneer komt de "point of no return"? Hoe ver kun je in moreel opzicht gaan waarbij je nog kunt zeggen dat je het niet wilt? Eerlijk is eerlijk, het is knap vervelend om op het laatste moment voor de penetratie weggestuurd te worden. Ik denk dat dit voor de man meer geldt dan voor de vrouw.

Nogmaals, dit is geen topic op aanranding/verkrachting goed te praten, maar een topic waarin we het punt van geen terugkeer in moreel opzicht bepalen. Persoonlijk vind ik de situatie van Karel en Klarien een moeilijk punt. Als Klarien niet wil, dan moet ze dat zeker zeggen, maar had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
pi_19279487
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.

Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Beer4All
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:16:27 #3
64338 fr0x
Directeur
pi_19279527
Pff, egt een FuifDuif topic.
peace, nd suck a !@$%
pi_19279536
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.

Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
pi_19279652
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
Hoezo dat? Je kan toch ook lekker afgetrokken worden en als de vrouw er wel zin in heeft een goeie pijpbeurt?

Dat ze niet wil neuken, moet je maar respecteren
Beer4All
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:22:39 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_19279663
Netjes van een vrouw??????? Lul toch niet zo stom.
pi_19279727
quote:

[..]

dan zou je evt. kunnen rukken op de plee.
de hand van paus moet wel getraind zijn zo te zien
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19279768
Ben jij het eigenlijk nu zelf eens met je stelling fuifduif?
Beer4All
pi_19279794
quote:

[..]

Dit vind ik echt een belachelijke opmerking
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:41:33 #10
17067 Jutter
Subtilus nihilus
pi_19280001
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
*knip*
het punt van geen terugkeer
*knip*
There's no such thing as. Nee is nee. Iemand kan zich op elk moment bedenken. Hoewel het erg vervelend kan zijn om de rest van de nacht niet op je buik te kunnen slapen
Mijn vader heeft me leren praten, maar daar heeft hij inmiddels spijt van.
  Moderator donderdag 20 mei 2004 @ 22:58:18 #11
5428 crew  miss_sly
pi_19280317
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19280325
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:10:17 #13
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_19280536
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
HELEMAAL mee eens..
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_19280646
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
#geen
pi_19280745
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:24:31 #16
22944 Breetai
....Relax....
pi_19280829
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.

Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.

"Het gebeurde gewoon..."
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19280869
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.

Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.

"Het gebeurde gewoon..."
Nou nou, dat zijn natuurlijk weer sprookjes, dat je zo geil wordt dat je erom smeekt. Zo heftig zal het nooit zijn. Maar ik ben het wel met je eens... gewoon doorgaan... het gebeurde gewoon.
  FOK!fossiel donderdag 20 mei 2004 @ 23:26:59 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19280871
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:27:41 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19280888
Ze hád het zich inderdaad eerder kunnen bedenken, is kut voor Karel.

Maar ja, dat heb je wel 's...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:30:52 #20
81264 Ikdahman
Lalalalalalala
pi_19280951
Het is opzich wel een beetje jammer van die vrouw als ze dat zo doet, ik vind inderdaad dat ze dat wel iets eerder had kunnen vertellen, maar een punt van no return is er niet. Als die vrouw het niet wilt dan heeft die man daar maar mee te leven, en hij kan altijd vragen of ze hem wil aftrekken of pijpen. Als ze dat ook niet wilt, ja dan is het nog matiger voor die man, maar toch iedereen beslist toch wat er met het eigen lichaam gebeurd. Die beslissing die op dat moment genomen word moet gerespecteerd worden. Misschien helpt het als er uitgelegt word waarom het opeens niet meer mag/kan.
pi_19281192
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 23:43:12 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19281212
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
pi_19281236
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
Waarom? En hoe reageerde je?
pi_19281255
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:26 schreef RemCOW het volgende:
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
dat zou B.V. een hele goede reden kunnen zijn, maar al heeft ze ineens geen zin meer dan nog dien je dat te respecteren... kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTA
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 23:45:59 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19281276
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom? En hoe reageerde je?
Omdat ze niet verder wilde (gecompliceerde situatie) .
Ernstig verbaast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')