Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Er zijn genoeg alternatieven voor penetratie hoor.
Dat een vrouw op het laatste moment terugtrekt en niet instemt, dient de man gewoon altijd te accepteren. Helaas zijn er enkelen met gigantische kronkels in hun hoofd die dat niet snappen.
Hoezo dat? Je kan toch ook lekker afgetrokken worden en als de vrouw er wel zin in heeft een goeie pijpbeurt?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
dan zou je evt. kunnen rukken op de plee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar vind je het netjes van de vrouw? Ik bedoel, je laat een man wel achter met een onbevredigde stijve.
Dit vind ik echt een belachelijke opmerkingquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
There's no such thing as. Nee is nee. Iemand kan zich op elk moment bedenken. Hoewel het erg vervelend kan zijn om de rest van de nacht niet op je buik te kunnen slapenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
*knip*
het punt van geen terugkeer
*knip*
HELEMAAL mee eens..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef GewoneMan het volgende:
naar mijn bescheiden mening is het punt van no return NA de daad die op dat moment ZONDER tegenzin plaats heeft gevonden, simpel om de reden dat het dan al gebeurd is en te laat voor spijt... op het moment dat 1 van de 2 op het laatste moment niet (meer) wil, dan wil hij/zij niet en dient de ander dat te respecteren hoe klote dat ook is...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Als het gaat om sex, bestaat dat punt niet. Zo gauw het om een of andere reden niet meer met volledige instemming van beiden is, moet het stoppen. Geen discussie over mogelijk.
Nou nou, dat zijn natuurlijk weer sprookjes, dat je zo geil wordt dat je erom smeekt. Zo heftig zal het nooit zijn. Maar ik ben het wel met je eens... gewoon doorgaan... het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:24 schreef Breetai het volgende:
Ik respecteer de meningen van alle vrouwen hiero. Ik vraag me alleen af of de situatie echt zo hopeloos in elkaar zit als er nu wordt geschetst.
Als ze nog een paar minuten waren doorgaan werd ze misschien wel zo geil dat ze er om smeekte. IN zo'n geval let ik leiver op lichaamstaal dan wat er gezegd wordt.
"Het gebeurde gewoon..."
wat een onzin er kunnen talloze redenen zijn waarom iemand ineens niet meer wil of zelfs KAN... daarnaast is het feit dat ze naakt naast je licht GEEN vrijbrief om je wil op te dringen omdat jij het ongepast vind dan af te haken...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:20 schreef FuifDuif het volgende:
Weer veel politiek correcte antwoorden hier. Tuurlijk ben ik het ermee eens dat nee is nee, maar ik vind het wel wat asociaal om dan op een dergelijk punt de zaak opeens te staken. Dan had je je dat ook eerder kunnen bedenken.
Waarom? En hoe reageerde je?quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, ik ben een minuut na penetratie zelfs nog gestopt op verzoek van de partner
dat zou B.V. een hele goede reden kunnen zijn, maar al heeft ze ineens geen zin meer dan nog dien je dat te respecteren... kan me overigens wel voorstellen dat je er mega van zou balen maar je moet er IMO vanaf blijven, het gelul hierboven over: "het gebeurde gewoon" is onzin... NEE is NEE en daarmee BASTAquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:26 schreef RemCOW het volgende:
Misschien had Kareltje eerst maar eventjes voor een condoom moeten zorgen. Gelukkig had Klarien op het laatste moment een helder moment.
Omdat ze niet verder wilde (gecompliceerde situatie) .quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? En hoe reageerde je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |