Lekker wel weerquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
Melonovy had hem dichtgegooid en geen nieuwe gemaakt
ow, als ik dat had geweten dan had ik vanzelfsprekend meteen een nieuwe gemaakt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
Melonovy had hem dichtgegooid en geen nieuwe gemaakt
Dat weet ik, daatom heb ik ook eerst nog 5 minuten gewacht en goed gekeken voordat ik het aandurfdequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef melonovy het volgende:
[..]
ow, als ik dat had geweten dan had ik vanzelfsprekend meteen een nieuwe gemaakt...
Mensen, ik heb er echt veel zin in, allemaal weer nieuwe gezichten zien, heerlijk weer een dagje banjeren door de zoo, erg leuk allemaal. En het schiet eigenlijk best al op he?
waarschijnlijk niet in aug. Als je graag wil dat ik kom en kaartjes over hebt, dan zal ik het nog eens overwegenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:08 schreef LadyS het volgende:
kom jij niet in augustus melonovy? offtopic: de foto van peter is vervangen, hoor op de beebiesite
Errug hèquote:Op maandag 24 mei 2004 13:54 schreef melonovy het volgende:Tan, jammer dat je niet een paar weekjes kon wachten....
Met hele kleine baby's gewoon in de draagdoek/zak whatever, scheelt ook een hoop gedoe met kinderwagens parkeren. Ik ben zonder kinderwagen gegaan en dat beviel prima. De keer ervoor mét kinderwagen geweest en dat vond ik veel minder relaxed. (Jessai was nu oud genoeg om zonder wagen mee te gaan)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:45 schreef juss het volgende:
Laadt de buggy/kinderwagen niet te vol, tis zwaar bult op bult af in Burgers´!
maw niet fijn voor rolstoelgebruikers ? (of de persoon die de stoel duwt ?? )quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:45 schreef juss het volgende:
Laadt de buggy/kinderwagen niet te vol, tis zwaar bult op bult af in Burgers´!
burgers licht boven op een berg/heuvelquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:47 schreef daniman het volgende:
het zal er wel mee te maken hebben dat Arnhem en omgeving nogal heuvelachtig is ...
dat hadden we gelezen jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:18 schreef dop het volgende:
[..]
burgers licht boven op een berg/heuvel
http://www.burgerszoo.nl/praktisch/toegang.html#rolstoel
Nou kijk, het kan wel, maar 't is wel zwaarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:00 schreef Danny het volgende:
[..]
maw niet fijn voor rolstoelgebruikers ? (of de persoon die de stoel duwt ?? )
Je kunt Alicia (is volgens mij nog klein toch?) wel op schoot nemen geloof ik op die elketrische stoel die je bij Burgers' kan hurenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat hadden we gelezen jaMaar ik (knor dus) heb alicia op schoot en dus niet echt mijn handen vrij omdat ding te besturen. Daarnaast houdt ik het niet lang uit op een stoel niet aangepast voor mij omdat de zit en rug voorziening niet denderend is (tenminste niet in de leenstoelen van parken die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd, zelfs die van de thuiszorg laat nog wel eens te wensen over. Dus ga het liefst in mijn eigen stoel)
En zover ik begrijp is het niet mogelijk de elektrische stoel te duwen en is Danny niet op het ogenblik niet echt in staat denk ik dan om me heuvel op heuvel af te duwen
maw. Kunnen wij dus niet mee en heb ik tig kaartjes te koop, kijken of we er een leuk centje aan kunnen verdienen dan maar
Sorryquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:10 schreef juss het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat hadden we gelezen jaMaar ik (knor dus) heb alicia op schoot en dus niet echt mijn handen vrij omdat ding te besturen. Daarnaast houdt ik het niet lang uit op een stoel niet aangepast voor mij omdat de zit en rug voorziening niet denderend is (tenminste niet in de leenstoelen van parken die we tot nu toe hebben uitgeprobeerd, zelfs die van de thuiszorg laat nog wel eens te wensen over. Dus ga het liefst in mijn eigen stoel)
En zover ik begrijp is het niet mogelijk de elektrische stoel te duwen en is Danny niet op het ogenblik niet echt in staat denk ik dan om me heuvel op heuvel af te duwen
maw. Kunnen wij dus niet mee en heb ik tig kaartjes te koop, kijken of we er een leuk centje aan kunnen verdienen dan maar
Burgers Zoo dusquote:Op zondag 30 mei 2004 08:40 schreef daniman het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer...
welke dierentuin bouwt er dan ook op zo'n heuvelachtig terrein
Hee wat een ideequote:Op zaterdag 29 mei 2004 08:02 schreef Tan het volgende:
[..]
Met hele kleine baby's gewoon in de draagdoek/zak whatever, scheelt ook een hoop gedoe met kinderwagens parkeren. Ik ben zonder kinderwagen gegaan en dat beviel prima. De keer ervoor mét kinderwagen geweest en dat vond ik veel minder relaxed. (Jessai was nu oud genoeg om zonder wagen mee te gaan)
edit, zo dus:
[afbeelding]
Jessai staat niet op de foto, maar die liep ook mee dus
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
En met een 'terreinwagen' (type stoere driewieler en zo) ook.
Ik kan natuurlijk altijd alleen met Damon gaan maar de 2 overige kaartjes hebben wij al aan vrienden beloofd, vandaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:38 schreef bixister het volgende:
aaaaaaahhhh :'(
kun jij niet gewoon 2x gaan, 1x alleen met Damon, 1x met Damon & man? (zo gaan wij 't nl ook doen. je hebt 4 kaartjes, en Damon mag gratis.)
Jaaa, ik heb 'em! Bedankt!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Grijs, je kaartje zit in de post
Echt waar? Ik zou daar echt geen begrip voor hebben hoor, maar dat kan aan mij liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:07 schreef melonovy het volgende:
Je vrienden zullen er heus wel begrip voor hebben...
haha, nee, onze vrienden krijgen die kaartjes sowieso (beloofd is beloofd inderdaad)quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zou daar echt geen begrip voor hebben hoor, maar dat kan aan mij liggen
Beloofd is beloofd, klaar maar da's mijn mening dan he.
tuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:44 schreef lily het volgende:
[..]
haha, nee, onze vrienden krijgen die kaartjes sowieso (beloofd is beloofd inderdaad)
ligt er aan hoe groot en hoe oud je kindje is. Tot 9 maanden is het voor mij geen belasting om de hele dag met een draagzak te lopen, heb er zelfs een keer een hele dag mee door de heuvels bij Valkenburg gewandeld, Jessai woog toen bijna 10 kilo.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:11 schreef melonovy het volgende:
Het zijn niet de alpen hoor, waar je je met een kinderwagen doorheen moet worstelen... Het is dan best wel heuvelachtig, maar in mijn ogen goed te doen. De hele dag een kindje in een draagzak dragen lijkt mij dan weer een grotere belasting...
Ik had je niet gemist, want ik ga ook niet meequote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga helaas niet mee naar de dierentuin. De relatie met John is op het moment niet zo goed en ik heb geen zin om hem een gunst te vragen om vrij te nemen en mij naar de dierentuin te brengen. En mijn humeur is ook al weken om op te schieten, dus geloof me, jullie zullen me niet missen![]()
Sterkte wijffiequote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef livelink het volgende:
Ik ga helaas niet mee naar de dierentuin. De relatie met John is op het moment niet zo goed en ik heb geen zin om hem een gunst te vragen om vrij te nemen en mij naar de dierentuin te brengen. En mijn humeur is ook al weken om op te schieten, dus geloof me, jullie zullen me niet missen![]()
Bixister, dat is hardstikke aardig aangeboden van je, maar het probleem is dat ik Job dan ook moet meenemen en dat zie ik sowieso niet zitten en dat zou ook denk ik niet passen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:40 schreef bixister het volgende:
Livelink, jij woont toch in de buurt van Utrecht? misschien kun je met mij mee rijden?
Waarschijnlijk zijn we bij de meeting van augustus op vakantie, maar dat is nog niet helemaal zeker. Als we niet op vakantie zijn, lijkt het me wel leuk om naar de meeting te gaan, 't is zo lekker dichtbij! Maar ik ga er vanuit dat ik er in augustus niet bij ben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:30 schreef melonovy het volgende:
..
Gezellig Grijs dat jij ook weer van de partij bent!! Kom je beide keren??
..
Je bent niet de einigequote:Op maandag 14 juni 2004 22:40 schreef LadyS het volgende:
en ik moet nog wachten tot 28 augustus
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je bent niet de einige![]()
Als ik dicht bij Arnhem zou wonen, zou ik er zo even heen rijden. Gewoon om iedereen even in het echt te zien!!!
Precies, wij willen BabyS zienquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
Nou 28 augustus kan ik mooi met BabyS showen![]()
ja, ik kan niet wachten (ben erg ongeduldig)...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:50 schreef bixister het volgende:
jammer. maar een goed excuus.
CarOnline, heb je kaartjes? Ik had er twee voor Lewis, maar aangezien zij niet komt, heb ik die dus beschikbaar. Ik moet het wel snel weten, want wij gaan zaterdag een weekje weg, en dan moet ik ze dus morgen opsturen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:08 schreef CarOnline het volgende:
*Pingpong* hier een mededeling voor de juni meeters:
de tandarts is verzet, de oppas is geregeld, dus wij komen woensdag![]()
Nee, ik heb geen kaartjes maar als je ze wil opsturen graagquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
CarOnline, heb je kaartjes? Ik had er twee voor Lewis, maar aangezien zij niet komt, heb ik die dus beschikbaar. Ik moet het wel snel weten, want wij gaan zaterdag een weekje weg, en dan moet ik ze dus morgen opsturen.
ok, mail is onderwegquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Ja, rewimo@fok.nl
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 'mIk stuur ze morgen op.
check je bent ons vegeten check checkquote:Op zondag 20 juni 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
Even een update van de woensdag meeting:
Jessicaa, Bopappa, Bo & Janneke - check -
Melonovy, Ocmerda & Chiara - check -
Grijs, Daan en Judith - check -
Bixister en Piet - check -
Danosa en Jadey - check - je ben toch nog steed van plan te komen, toch?
Troel in d'r uppie - check - komt!
Storm, Sverre en Lune + Astrid en Gerard (onder voorbehoud) - check - komen jullie nu ook? Tijd niets meer van jullie vernomen...
Zoals je weet Bix ben ik ook wat schijterig wat betreft de "wereldreis"met Jadey alleen. Ik hoop zo dat zij het naar d'r zin heeft. Ik heb geen idee of ze nu wel in slaap kan vallen in de wandelwagen, dat kan ze namelijk erg slecht. En die meid kan tegenwoordig amper stil zitten, die schreeuwt vast de hele boel bij elkaar.... Ik wil eruit mamaaaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
hmm, het lijkt me erg leuk maar ik zie er wel wat tegenop om alleen met Piet met de auto op pad te gaan (doe ik bijna nooit, bovendien heb ik laatst een heel domme deuk gereden in een andere auto, sindsdien weer wat schijterig). en ook lijkt het me wat lastig dat al die leuke hangbruggetjes enzo niet toegankelijk zijn voor de driewieler. het weer maakt me niet zoveel uit. waar ik verder nog wel wat over in zit: normaal slaapt hij altijd van 9.30-11.30u. ben benieuwd of het lukt om hem in de auto nog een beetje te laten slapen, anders zou hij wel es erg vervelend kunnen zijn. naja we zien wel. en anders houden we 't gewoon wat korter.
maarre danosa.... wel komen hoor! (heb je het kaartje ontvangen?)
Nou ik zie wel wie er komen, ik ga morgen zowiezo, Britt en Romée verheugen zich er al op sinds zaterdag, ik kan het eeecht niet maken om niet te gaan! Plus dat alles en iedereen is ingeschakeld, wegbreng - ophaaldienst, oppas voor Lara... ik ga morgen gewoon om 9:00 met de trein en hoop om 11 uur voor de ingang te staanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:31 schreef melonovy het volgende:
Nou dat gaat gezellig worden morgen!
edit: sorry, ik keek even op van de reacties, twijfels en omstandigheden, als het jullie beter uitkomt om een andere keer (maar wel spoedig) te meeten, moeten jullie dat wel vandaag even aangeven.
nee helemaal niet, ander zou ik de suggestie ook niet voorstellen om een andere keer te meeten. Maar omdat de weersverwachtingen niet denderend zijn, Jessie zich niet lekker voelt en twijfelt of ze zich wel goed geoeg voelt om te komen en jij en Danosa een beetje op zien tegen de rit alleen, vroeg ik me af of jullie het morgen wel willen door laten gaan, of liever een andere keer willen afspreken, ik bedoelde het niet als lullig of een aanval hoor!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:10 schreef bixister het volgende:
en melonovy, zo raar zijn die twijfels toch niet? maar als het een andere keer zou zijn zou ik dezelfde twijfels hebben hoor.![]()
En hier in de buurt dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:14 schreef bixister het volgende:
melonovy, ik wil best naar een overdekte speeltuin maar ook daarvoor moeten we de weg op. en dat was nou juist mijn grootste bezwaar om naar Arnhem te gaan.
en als jullie 28 augustus komen, kunnen jullie BabyS bewonderenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
Ja heel erg klote van het weerHopen dat jullie een ander keertje vinden (28 augustus is een mooie datum
![]()
)
Minimeet bij bixister
Lijkt me wel gezellig! En ik zit toch alleen thuis. Maar wel een beetje eng als er harde wind staat, maar Piet is natuurlijk heel schattigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:54 schreef bixister het volgende:
kom jij ook bief?
dat zijn de echte die-hardsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:35 schreef melonovy het volgende:
Ik denk dat alleen Caronline gaat, tenzij ze de tweeling goed kan overtuigen...
sterkte Caro!
zal ik rond een uur of half 11 bij je zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:40 schreef bixister het volgende:
zeg jij 't maar melonovy, mij maakt 't niks uit.
ik weet niet of jullie vaak met het openbaar vervoer gaan, maar meestal vinden kinderen de treinreis al een belevenis op zichquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:44 schreef CarOnline het volgende:
Shitttttttttt zeg.... sta ik morgen alleen in burgers zoo
Ja ik kan het echt niet afzeggen, maar morgen hoef ik lekker niet zo vroeg met de trein
Hoewel ik nu mn ouders niet meer af kan bellen he... nou ik zie het wel, ik ga lekker een dagje met B&R op stap, zie wel hoe erg het gaat waaien, en anders zitten we de hele dag daar in de speeltuin, dat vinden ze ook helemaal geweldig
En de trolleybussen zijn natuurlijk ook al een attractie op zich!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet of jullie vaak met het openbaar vervoer gaan, maar meestal vinden kinderen de treinreis al een belevenis op zich
veel plezier !
Gezien/gehoordquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:11 schreef melonovy het volgende:
Grijs je hebt voicemail
Je doet me denken aan de burgemeester uit samson en gert:quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:42 schreef LadyS het volgende:
mensen die gaan meeten:
veel plezieren die niet gaan meeten dankzij het weer, maar toch iets anders gaan doen: ook veel plezier
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je doet me denken aan de burgemeester uit samson en gert:
Aan iedereen die aanwezig is: welkom
En aan iedereen die niet aanwezig is: ook welkom
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:08 schreef easy-going het volgende:
Haha..............kennen jullie die mop al van die Fokkers die in Burgers Zoo gingen meeten
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ze gingen niet [afbeelding]
ik word een beetje melig van die huppelende smilies![]()
Is die niet van Octaafquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:04 schreef LadyS het volgende:
vroeger keek ik het oo altijd
maar ik ken die uitspraak helemaal nietWel die van Albertooooooooooooo: Ik moest kloppen want de bel deed het niet
neeee.. van die kapper toch?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is die niet van Octaaf
He bah, wat vervelend... En hoe is het verder met jouw pijnen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hier maar goed dat we niet gegaan zijn. Janneke heeft weer koorts
Dinsadag moet ik voor het eerst naar het peuterburo, ik heb dan de nieuwe statistieken die we dan kunnen vergelijken. Het scheelde idd erg weinig!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:32 schreef bixister het volgende:
Piet was trouwens minstens zo groot als Chiara, vond ik erg verrassend!
Wij waren er ook....quote:Op zondag 27 juni 2004 19:11 schreef bixister het volgende:
wij zijn vandaag gegaan. was erg leuk! geen (digitale) foto's helaas want er is iets mis met onze batterijen-oplader.![]()
Kunnen we voor volgende week nog afspreken?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:00 schreef melonovy het volgende:![]()
Ik ook!
![]()
Komt Jessie nog eens met een nieuw voorstel?
Leuk! Zijn er nog meer die vrijdag kunnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Jessicaa het volgende:
Ja wij kunnen vrijdag!!! Gerard heeft dan een nachtdienst vrij!
me 2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:16 schreef bixister het volgende:
(zeker niet volgende week ivm echo!).
Ik vind vrijdag prima, maar als Bixister op donderdag wél kan, lijkt dat me ook erg leuk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:26 schreef Jessicaa het volgende:
Zullen we het op vrijdag houden dan?
Ik zal eens naar de vooruitzichten voor het weer gaan kijken maandag.
En dan weer om 11 uur voor de ingang?
Neem je je man ook mee Grijs?
Gerard zit anders echt aleen tussen de vrouwen. Niet dat die het erg vind denk ik
Ja hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef Belana het volgende:
zeg, 28 augustus staat toch nog steeds wel?
pjoew....gelukkig! Komt omdat ik beefcake nu zag die postte dat ze van de week gaat ofzo en toen dacht ik ineens dat ik misschien wat gemist had. (Niet dat beefcake niet op een andere dag zou mogenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:14 schreef beefcake het volgende:
* beefcake komt ook nog steeds op 28 augustus hoor!![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef bixister het volgende:
update: ok, a.s. donderdag kan ik.
Nee helaas dan moet ik werken. Zowieso kan ik niet doordeweeks. Peet heef helaas heel weinig vrije dagen en kan dus niet zomaar vrij nemen (ik wil ook dat hij er wat achter de hand houdt voor eventuele ziekte van Bram of mij ofzo) en ik durf niet alleen dat eind te rijden.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:53 schreef bixister het volgende:
misschien kan ik wel op donderdag. maar ik had dan eigenlijk een andere (ook leuke) afspraak, eerst even kijken of die verzet kan worden.
Karin, kun je niet ook a.s. donderdag?
Melonovy, ik hoop dat Chiara geen last heeft/krijgt van de vaccinatie en dat jullie dus ook kunnen komen. Wat een lijst wordt dat alweer, leuk dat er toch nog meer meekunnen!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:29 schreef melonovy het volgende:
Update lijst!
mis ik nu nog iemand?
En ik kom -onder voorbehoud- met haar meequote:Op zondag 4 juli 2004 22:04 schreef melonovy het volgende:
Troel zal er ook zijn donderdag.
Leuk, komen er toch nog meer dan ik al gehoopt had!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik kom -onder voorbehoud- met haar mee![]()
Ja prima, daar ging ik eigenlijk wel van uitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef Jessicaa het volgende:
Houden we het gewoon weer op 11 uur voor de ingang?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef Troel het volgende:
Miss_d, hoe laat kom je op het station aan?
Het kaartje ligt al in de auto. (Die zal ik eens gaan opruimen)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is Rewimo nu aan het![]()
Als ik de trein van 10:25 pak, ben ik er om 10:42
onder voorbehoud he
Omdat Troel weer post, slimpiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is Rewimo nu aan het![]()
Ik wist niet dat jij dat kon met je teen en open teen, suffiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat Troel weer post, slimpie
we gaan ook pas overmorgen, dus dat komt goed uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me erg leuk
Ik denk eigenlijk ook wel dat ik meega (leve de OV-jaarkaart die nog net geldig is![]()
), maar moet morgen eerst ff achter een nieuw paspoort aan
Voor Troel welquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij dat kon met je teen en open teen, suffie
Ja, das ook weer zo... dat wordt dan vroeg naar bed morgenavondquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef Troel het volgende:
[..]
we gaan ook pas overmorgen, dus dat komt goed uit!
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor Troel wel
*insert aaismiley*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef Rewimo het volgende:
*ploft gauw neer*
Au!
het is voornamelijk binnen, dus ik denk dat een Ballorig achter de hand houden niet echt nodig isquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:11 schreef Jessicaa het volgende:
Nou ik hoop maar dat t niet teveel regent.
Kunnen we anders niet een alternatief zoals bv ballorig achter de hand houden.
Geer loopt ook nog eens met een ontstoken oog. Zit bijna dicht en is paars. Net of die een knal voor zijn kop gehad heeftHij heeft er een kuurtje voor. Hopelijk word dit niet erger anders word het rijden wel lastig. Maar daar gaan we maar niet van uit.
Ik heb de meiden in ieder geval al lekker gedoucht. Scheelt morgenochtend weer. Tis wel ff rijden voor ons nml. Broodjes zijn gekocht. Morgen vroeg de eieren erop even bakken. En wij zijn er klaar voor
LOL, ik denk niet in kinderwakensquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:52 schreef Jessicaa het volgende:
Met karretjes enzo is met de kinderwagen niet echt makkelijk Troel
Misschien toch een alternatief verzinnen?
Hopelijk knapt Piet op Bix, ik ben wel benieuwd naar hem en naar jou ook!!!! Maat ik zou ook niet met een snotverkouden kind afspreken als het kl*teweer word!
Ja, dat klopt... Misschien bij regen anders gewoon Ballorig Almere afspreken? Maarja, dat is voor anderen misschien weer uit de richting?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:04 schreef bixister het volgende:
de safari is tegenwoordig te voet daar, geloof ik. maar misschien zijn er ook nog karretjes hoor. maar die zijn inderdaad vast niet toegankelijk voor kinderwagens.
als het regent is het trouwens handiger om i.p.v. vóór de kassa bij het eerste restaurant ná de kassa af te spreken.
een overdekt alternatief kan inderdaad ook nog. maar zutphen is voor ons wel weer een stuk verder weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |