abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21825620
B-Flip het grootste gros heeft geen flauw benul van de links in die tekens sterker nog ze zien die tekens geen eens!

Even een voorbeeld: zo'n drie weken geleden werd ik gebeld door NOVA die wat informatie van mij wilde en nadat ik mijn antwoordt had gegeven vroeg ik aan die journalist van NOVA wie die ronde witte tafel met zwarte punt in het midden heeft ontworpen.Die journalist die er al een hele tijd werkt was die tafel nog nooit opgevallen!

Zo zie je maar we zien niet alles omdat we er niet opletten maar het is er wel en dat "wel" heeft een betekenis ,alles heeft een betekenis want alles is een interval of interferentie in het holodeck.

Sommige zeggen dat het een beteklenis heeft wat wij eraan geven voor mij gaat het verder,het is een structurele betekenis.

Dus die structurele betekenis is voor mij voorbij deze dimensie het is niet van ons het is van de structurele entiteiten of van de intervallen.

Op jouw vraag van hoe lang gaat dit terug, kan ik alleen "oneindig" beantwoorden.

Misschien is niet iedereen het met me eens, maar die sybolen vertegenwoordeigen voor mij een code en die code benader ik op mijn gevoel,maar ik kan het "zien" uitschakelen,dat kan je jezelf leren.

Het is belangrijk om in de fase van het "zien" berusting te krijgen want reken maar je krijgt een boel te verwerken.
pi_21827708
Ja maar als je alleen maar overal tekenen ziet, word je dan niet gek?
  donderdag 9 september 2004 @ 01:44:42 #178
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21831480
Pi... maar ik vind dit uitermate interessant. Ben helaas nog teveel bezig om de dingen in het systeem zelf te verklaren om mij bezig te houden met het hoe en wat van het hele systeem, maar ik heb toch het gevoel dat er meer is en dat wij als mens nog vrij beperkt zijn in onze ontwikkeling.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 9 september 2004 @ 10:04:15 #179
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21833663
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:32 schreef GBCHEATER het volgende:
Ja maar als je alleen maar overal tekenen ziet, word je dan niet gek?
gek in de zin dat je gek kan worden van "waarom willen al die anderen zo graag erin blijven ?" tja
--was ff on topic -- gek van het aantal tekenen dat je kan zien, mhaw. is ook relatief. als je ze niet wil zien maar wel ziet of dat je ze wilt zien en ook gaat zien (ongeacht of ze dan ook allemaal waar of gedeeltelijk waar zijn).

Neo: A black cat went past us, and then another that looked just like it.
Trinity: How much like it, was it the same cat?
Neo: Might have been, I'm not sure.

anderen kunnen ook tekenen zien waarvan iemand anders weer een betekenis van weet
maar gek ervan worden is niet handig, of het nou toeval of lot is, hetgeen wat gebeurd is kan je niet veranderen. als de tekenen aan de muur voor velen duidelijk zijn, kunnen we er wel wat aan doen , hopelijk. of geloof je in Neo of God of aliens dat alles goed komt ?
en momenteel worden alle Neo's neergesabelt met "ik geloof het niet" "je bent gek" "het interesseerd me niets" "je ziet allemaal shit wat er niet is" "paranoide complottheorist" "naief" enzenzenz

Oracle: I'd ask you to sit down, but your not going to anyway. And don't worry about the vase.
Neo: What vase?
Oracle: That vase.
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 9 september 2004 @ 10:55:45 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21834436
"There is no spoon" niet te vergeten...

Wat in mijn idee op de gedachtengang en realiteitsbesef van mensen slaat...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_21834773
quote:
Op donderdag 9 september 2004 10:04 schreef coz het volgende:

stuke tekst uit de film Matrix
Met alle respect, maar het komt bijna over alsof je een film naspeelt, je denken bepaalt wordt door wat je op een bioscoopdoek gezien hebt ...

Ik ken dat ook van mezelf, dat als ik een spannend boek lees, dit mijn gedachten bepaald, een 'wereld' schept waarin je kunt fantaseren, projecteren.

Ik hecht zelf aan dat 'fantaseren' een grote waarde, het is ook een mogelijkheid om creatief te zijn, onconformistisch:
mensen die enkel in gebaande paden denken, kunnen geen 'nieuwe' gedachtes hebben...

Maar anderszijds is het ook zo dat je ook zelf-kritisch moet zijn, immers die fantasieen leven ook enkel op verhalen, entertainment-schepsel die je worden voorgevoerd:
zodra je letterlijk hele film-conversaties gaat napraten, ontstaat bij mij ook een beetje de vraag of die 'fantasie-wereld' niet evenzeer vastgekoppeld wordt aan toevallig die ene grote hollywood-film:

in welk mate is die 'matrix-gedachte' dan nog een vrije gedachte, of begint hij eerder te worden het herhalen van vastgelegde concepten zoals de scriptschrijver van de film 'The Matrix' die opgeschreven heeft, en door de acteur 'Keanu Reeves' uitgesproken zijn?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 9 september 2004 @ 11:40:29 #182
90061 coz
pi_21835263
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:14 schreef RM-rf het volgende:
ik had eea uit de matrix gequote omdat het in de buurt van de vraag lag waarop ik een antwoord poogde te geven.

het concept matrix bestond ook wel voor de film, maar idd heeft die film wel wat hoofdjes doen tollen
  donderdag 9 september 2004 @ 11:40:30 #183
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21835265
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Met alle respect, maar het komt bijna over alsof je een film naspeelt, je denken bepaalt wordt door wat je op een bioscoopdoek gezien hebt ...

Ik ken dat ook van mezelf, dat als ik een spannend boek lees, dit mijn gedachten bepaald, een 'wereld' schept waarin je kunt fantaseren, projecteren.

Ik hecht zelf aan dat 'fantaseren' een grote waarde, het is ook een mogelijkheid om creatief te zijn, onconformistisch:
mensen die enkel in gebaande paden denken, kunnen geen 'nieuwe' gedachtes hebben...

Maar anderszijds is het ook zo dat je ook zelf-kritisch moet zijn, immers die fantasieen leven ook enkel op verhalen, entertainment-schepsel die je worden voorgevoerd:
zodra je letterlijk hele film-conversaties gaat napraten, ontstaat bij mij ook een beetje de vraag of die 'fantasie-wereld' niet evenzeer vastgekoppeld wordt aan toevallig die ene grote hollywood-film:

in welk mate is die 'matrix-gedachte' dan nog een vrije gedachte, of begint hij eerder te worden het herhalen van vastgelegde concepten zoals de scriptschrijver van de film 'The Matrix' die opgeschreven heeft, en door de acteur 'Keanu Reeves' uitgesproken zijn?
Sorry, begrijp je helemaal, maar heel het verhaal (en soortgelijke verhalen) heeft een sterke
metaforische boodschap... En quotes kunnen dat idd ontkrachten... Maar als je de metaforen
begrijpt, of denkt te begrijpen, dan mag je hier toch wel op in gaan?

Ik denk dat the matrix een te dure spectaculaire film is geworden waardoor heel veel mensen niets meer dan een film zien... Het zijn geen hapklare brokken, maar metaforen...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 12:19:03 #184
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_21836088
Achter deze film ligt een waarheid waar jij je ogen niet voor opend. Op zich hoeft het geen waarheid te zijn net zoals precies in de film..denk aan alien vs predator..maar er is een basis en die komt voort uit creatie.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 9 september 2004 @ 13:02:57 #185
90061 coz
pi_21837003
quote:
Op donderdag 9 september 2004 12:19 schreef displission het volgende:
Achter deze film ligt een waarheid waar jij je ogen niet voor opend. Op zich hoeft het geen waarheid te zijn net zoals precies in de film..denk aan alien vs predator..maar er is een basis en die komt voort uit creatie.
andersom kan ook
de broertjes wisten dat het publiek maar onwetend gehouden wordt en vroegen zich af hoe krijg je dit nou zo snel en duidelijk mogelijk de wereld in, dat ze ook nog wakker worden
ach laten we het een beetje verbloemen in een mooi verhaaltje

om toch maar weer in matrix quotes te vervallen
"i can only show the door, you have to walk through it"
  donderdag 9 september 2004 @ 13:07:55 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21837109
AAN DODECA

ik heb wat symbolen gevonden , en ik zou graag willen weten wat ze betekenen.
en waar ze werkelijk vandaan komen , ik zou het echt heel erg op prijs stellen als je daar even tijd voor vrij zou willen maken

hieronder de symbolen :

dit is een amulet van kutulu , wat de symbolen betekenen weet ik niet.
maar als je op een crossed eye method kijkt lijkt het net een schouwspel van de paring.
(in het midden)
maar dat is wat vergezocht , dus zou ik willen weten wat de symbolen zelf betekenen.

bij deze ben ik vooral geinterreseerd in de middelste , ik heb het gevoel dat ik dat symbool ken.
het trekt me erg aan.

en als laatste een wat bekender symbool , die van de rabobank (de corruptste bank in europa)

bedankt voor de moeite

nb. kan ik je bereiken op msn?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 9 september 2004 @ 13:17:54 #187
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21837293
Die middelste die lijkt op een figuur dat je krijgt als je de grote beer (het steelpannetje) met
andere lijnen met elkaar verbind....

Ook vind ik het errug vaag dat er trouwens ook een kleine beer is met dezelfde verhoudingen,
misschien een terugkomende factor in ons sterrenstelsel waar we er maar 2 van kunnen zien?

Bij nader inzien is het toch een ander figuur... Waar komen deze vandaan?
Het pentagram ken ik, maar de andere 2?
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 13:42:46 #188
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21837826
Net gegoogled op cult of the sun, krijg egyptische mythelogien over Ra die zichzelf
geschapen had en een nieuw rijk van de doden en de levenden had gecreeerd...

Egyptische goden = illuminati? (whow, dejavu, misschien dat ik dit al ergens eerder gelezen heb?)

De Maya's waren ook een volk die de zon vereerden en net als de egyptenaren over
grote astrologische kennis (misschien nog wel meer dan de Egyptenaren) beschikten... Ook hadden ze een calender die veel accurater was dan de onze nu,
die door een stel arrogante Romeinen door onze keel is geduwd waardoor we
ongelijke maanden hebben, 1 maand minder, een schrikkeljaar, en tijdscorrectie...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 13:50:28 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21837980
het heeft wel degelijk met egyptische maar vooral (LINK!!!) sumerische goden te maken.

het komt uit de Necron omnicom , oftewel , Doden omnibus.

de amulet en 3 tekens , zijn uit een gedeelte genaamd , KUTULU

er zijn personen die verslagen hebbben gegeven , onder anderre iemand genaamd
THE MAD ARAB (zoek maar)

de egyptische goden stammen af van de sumerische goden.
neem nu anubis.
dat is niemand minder dan anu.

vergeet niet de egyptische overgod oftewel hoogste god der goden :

YAH.

die ook terugkomt in rastafari geloof , babylonische geloof >> naar sumerische geloof

het heeft dus wel degelijk iets met elkaar te maken , en deze symbolen zijn belangrijk.
daarom wil ik weten wat ze betekenen.
en ik denk dat dodeca daar wel wat over weet.
pi_21838203
Ik bedoelde dus gek op de manier van paranoide...
Van waarom zie ik het wel, en de anderen niet...

(en je bedoeld nu tekens in de manier van pentagrammen etc toch of?)
  donderdag 9 september 2004 @ 14:12:30 #191
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21838410
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:03 schreef GBCHEATER het volgende:

Heb jij Pi gezien? Als er ergens een patroon in zit, dan wil je dit tot de bodem uitzoeken of niet?

Als dit later op niets uit draait weet je het tenminste zeker... Tuurlijk, je kan je tijd ook anders besteden, maar dat is een keuze die je zelf maakt...
B-FliP Youtube Channel
pi_21838658
Ik zeg niet dat jij gek bent he!!!
Maar beschrijf eens hoe zo een patroon er uit ziet?
  donderdag 9 september 2004 @ 14:34:13 #193
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21838919
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:23 schreef GBCHEATER het volgende:
Ik zeg niet dat jij gek bent he!!!
Maar beschrijf eens hoe zo een patroon er uit ziet?
Bijvoorbeeld woorden en namen... Hoe deze zijn opgebouwd en de dingen aan welke deze
woorden en namen worden toegeschreven... In dit topic worden een heel groot aantal voorbeelden
gegeven die zouden kunnen wijzen op een patroon, waar we onszelf niet van bewust zijn...
Een heel interessant iets imho...

In Pi vindt een man het patroon achter economische schommelingen op de effectenbeurs,
waardoor dingen voordat ze gebeuren duidelijk zullen worden... Een nieuw pi gital... Dit is natuurlijk
fictie, maar het is een voorbeeld...

Een ander nog simpeler voorbeeld is: Stel, je hebt een machine die bierflesjes bottelt... En jij bent
degene die de ongebottelde bierflesjes voorbij ziet komen en eruit moet pakken... Na 1 miljoen bier
flesjes denk je een patroon te zien... Dit ga je bestuderen, en kom je uiteindelijk op een conclusie...
En als je conclusie de juiste is, zal de machine aangepast kunnen worden zodat deze vrijwel alle
bierflesjes bottelt... Terwijl als je alle ongebottelde bierflesjes er zonder na te denken uit pakt en opdrinkt, je er nooit achter zal komen, terwijl het onder je neus gebeurd... Maar hey, je hebt je biertje!
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 14:48:38 #194
90061 coz
pi_21839243
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:03 schreef GBCHEATER het volgende:
moeten ze ook willen kijken, en als ze het zien niet verwerpen als toeval of bullshit
quote:
tekens in ze algemeenheid, dat als je de dollarbiljetten (behalve 1) op een bepaalde manier vouwd kan je bijvoorbeeld zga 911 in een stripverhaal zien. dit kan je als teken zien of als toeval of als bullshit dat het met elkaar verbanden heeft

maar ook tekens die niet zo duidelijk zijn, de rare verbanden
die pyramide (driehoek,trinity) met topsteen op de 1dollar die omcirkeld is door die tekst van die nwo
waarbij je een lijntje kan trekken dat je een ster krijgt met de letters M A S O N ,
zouden ze weleens kunnen namaken / terugmaken(?) in het echt.. hoefden ze alleen maar niet gehinderd te zijn door egypte rond de echte eeuwwisseling, remember.
quote:
cancelled because many Islamic citizens of Egypt objected to the "Masonic" nature of the ceremony
oh ps die dollarvouwen .. ik neem aan dat jullie ook geen $165 hebben zwerven
en die $1 geloven jullie wss wel, dat is commen knowledge

quote:
Actually, if you fold the $5, $10, $50, and $100 bills the same way as shown here for the $20, they all portray the 9/11 attack in the order that it happened, from the WTC towers standing correct in the $5, to smoke in the $100.
ben zo aardig geweesd om ze te googlen en te printen en vouwen. ter verificatie
toen bedacht dat het ook digitaal kon
  donderdag 9 september 2004 @ 14:54:01 #195
90061 coz
pi_21839353
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:48 schreef coz het volgende:
egypte rond de eeuwwisseling
quote:
Giza was nonetheless astronomically connected to many of the other key sites around the globe.

For instance, at "Giza Midnight," there were interesting alignments in Washington, Paris and New York.

In Washington, Orion/Osiris' belt star Mintaka was dead on the Eastern horizon. Mars was also above the city at the Masonic altitude of 33° 33'. In New York, it was Alnitak on the (near) Eastern horizon, and at Paris, Sirius was at the "tetrahedral" 19.5° altitude.

The Sirigi symbolism of the Dogon also made an appearance in Paris at local midnight. The Eiffel Tower sits just off the river Seine, at the end of long parkway named "The Avenue of Mars." This avenue is offset from the famous Champs Elysees (Avenue of Elysium) at an angle of 19.5°. The Louvre museum straddles the Champs Elysees and contains three glass pyramids in the main courtyard (the largest of which serves as the entrance to the museum and has the same proportions as the Great Pyramid), and a room known as the "Vestibule of Mars." An Egyptian obelisk adorns the Plaza De la Concorde at the opposite end of the parkway which leads to the museum.
volgens mij is hier nog geen verband getrokken, maar ik denk dat je daar geen moeite voor hoeft te doen
  donderdag 9 september 2004 @ 14:58:12 #196
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21839446
Van die dollarbiljetten weet ik niet wat ik moet denken... Maar wie komt er op het
idee om geld te gaan vouwen om zo een patroon te ontdekken? Ik vind persoonlijk
wel dat de tekenen in 1 oogopslag gezien moeten kunnen worden...

[ Bericht 65% gewijzigd door B-FliP op 09-09-2004 15:06:59 ]
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 15:10:12 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21839670
klopt (saddam > varken) dat plaatje heb ik in die tijd nog gehad.

over egypte nog iets.

de Freemason meesters , of top.
hebben een grote samenkomst 2012 sunsolstice.

ze hadden 2000 al eerder een samenkomst die veel voor hun betekende (wat weet ik ook niet )
dit gebeurde op het GIZEH PLATEAU,

geen idee wat het betekend.
ik zou het wel graag weten.
mischien dat dodeca dit ook weet.
  donderdag 9 september 2004 @ 15:16:46 #198
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21839772
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
klopt (saddam > varken) dat plaatje heb ik in die tijd nog gehad.

over egypte nog iets.

de Freemason meesters , of top.
hebben een grote samenkomst 2012 sunsolstice.

ze hadden 2000 al eerder een samenkomst die veel voor hun betekende (wat weet ik ook niet )
dit gebeurde op het GIZEH PLATEAU,

geen idee wat het betekend.
ik zou het wel graag weten.
mischien dat dodeca dit ook weet.
2012 is het jaar dat de Maya calender stopt... Misschien met reden, misschien zonder reden...
Ik zal eens naar gizeh plateau en freemason zoeken...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 9 september 2004 @ 15:18:47 #199
90061 coz
pi_21839811
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:58 schreef B-FliP het volgende:
Van die dollarbiljetten weet ik niet wat ik moet denken... Maar wie komt er op het
idee om geld te gaan vouwen om zo een patroon te ontdekken? Ik vind persoonlijk
wel dat de tekenen in 1 oogopslag gezien moeten kunnen worden...
.. wie komt op het idee om een (weet even niet welke, davidster / pentagram ) ster rond die all-seeing-eye te tekenen en op de letters mason uit te komen.

in dezelfde strekking valt ook
"waarom zouden ze in vredesnaam zoveel hints geven ?"

ik denk dat het btw eerder is geld vouwen _en_ een patroon ontdekken dan _om_
pi_21839906
Nou kijk, beste Dromenvanger, ik kan mij best voorstellen dat Lithion het volgend citaat:
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan zijn dat het andersom ontstaat? Dat nu pas het universum gaat ontstaan zoals het is?
opvat als gewauwel. Hoe kan iets andersom ontstaan? Hoe kan het universum ''gaan ontstaan zoals het is''? Een kosmisch [i]Denn du sollst werden was du bist[i]? Alle betekenis wordt toch aan de woorden ontnomen op deze wijze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')