abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:48:41 #126
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_21594448
fucking interesting what u r saying
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:53:51 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594482
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:48 schreef displission het volgende:
fucking interesting what u r saying
Is het ook, maar dat was het altijd al. Alleen moet je het zien allemaal. Als je de ogen goed gebruikt, zie je meer dan wanneer je de helft gebruikt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:56:19 #128
91333 displission
pi_21594502
Ik zeg niet per defintie dat pie de sleutel is tot dat alles, maar het heeft er mee te maken. The neverending story.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:58:59 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594521
Die nedstat teller zit niet voor niets op vele websites De getallen zijn belangrijk, net zoals de getallen van de lotto en staatsloterij. Het draait allemaal op getallen en letters. Plus de mens, de mens is opgebouwd uit moleculen en cellen. Witte en rode bloedlichaampjes. Etc etc...dus in principe is de mens ook geprogrammeerd.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:01:14 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594539
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:56 schreef displission het volgende:
Ik zeg niet per defintie dat pie de sleutel is tot dat alles, maar het heeft er mee te maken. The neverending story.
Pi heeft zijn eigen functie inderdaad, een tand-wiel van de machine. Maar ieder mens is een tandwiel van de machine. Er zijn ook mensen die een fout tandwiel van de machine zijn, en ik vraag me sterk af, of die mensen te veranderen zijn. Mijn gevoel zegt ja, hoewel er soms mensen zijn die op het gezicht vreemde dingen doen.

Voor me staat een auto, die mensen hebben een handdoek over de versnellingspook hangen, en ze zijn al 2 maanden aan en oprit bezig, die vrouw kijkt me angstig aan vaker, maar ze is van de goede kant...dat merk ik meteen al. Alleen zit ze in een soort psychose nog.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:05:02 #131
91333 displission
pi_21594577
Hoe bedoel je dat laatste precies?
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:26:08 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594742
Nou, ze denken dat ze iets kunnen beinvloeden door een handdoek erop te leggen, maar dat is onzin Toen ik psychotisch was, heb ik ook rituelen uitgehaald, van handdoeken sorteren tot en met cd's vernielen. Zelfs een cd van Metallica vernield

Trouwens, die witte kop koffie stond net weer te wachten op het aanrecht Ik gooi de kapotte kapot in de bak. Een kapotte kop is slecht.

Net stond ineens supernova in mijn adresbalk, 20000 procent zeker dat ik die net niet erin had staan ook niet zelf in gevoerd. Mijn internet verbinding gaat eruit als ik ga lopen met de hond.

Net kwam ik een sint bernard hond tegen....mijn hond was voorheen agressief, nu amper nog. Mijn hond ben ik aan het africhten nu, op dit moment moet hij nog luisteren, het liefst heb ik dat hij precies op de middelste tegels van de stoep blijft lopen en geen stap ernaast verzet. Snuffelen aan ieder ding mag ie ook niet meer. Kan streng klinken, maar straks is het het beste voor mijn hond.

Er komt een tijd dat hij zijn eigen gezin heeft ergens op een weiland in een hondenhok.

Zowwww...genoeg gematrixed. Ik ga muziek downloaden Maar ook dat hoort bij the matrix.

Tot later!!!! Goed dat je vragen stelt, dat houdt de discussie op gang.

Bush mag in principe geen 2e termijn vol zitten, zou slecht zijn voor alles.

Het systeem is ook producten die mensen automatisch kopen, zoals marlboro, mensen moeten eens nieuwe producten gaan vinden door te zoeken. Het draait niet om de merken die altijd boven staan. Als je onder zoekt dan vind je meer en betere producten voor minder geld.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2004 10:36:12 (aanvulling, onvolledigheid.) ]
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 10:34:15 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594803
Oude kop koffie heb ik ondertussen weg gegooid, ik wil geen troep in huis. Pas geleden de hele kelder leeg geruimd, daar stond me toch een rommel in, de zolder is al helemaal schoon. Vroeger lag de hele zolder tot het plafond vol.

Net viel een schroef uit mijn stoel waar ik hier zit, meteen vast gedraaid. Het systeem is alles, Bush vormt een bedreiging maar die zal niet herkozen worden, ik hoop dat heel Amerika finaal tegen Bush stemt dus voor Kerry. Ook al is Kerry geen vietnam veteraan, Bush is een fout van het systeem.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:08:28 #134
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21596948
Geloof je het ook nog zelf?
The Most Incredible, Baby
pi_21607684
He dromenvanger je hebt het helemaal door ,geweldig!

Jouw post vind ik dus de beste van dit jaar op alle fronten!!

Vergis je niet da Dog is een God.Yep draai het om.Je bent echt een van de weinige die de intervallen snapt.

Voor wie er weer geen reet van snapt het volgende: het gaat om de intervallen.

Een interval is een deeltje wat het geheel bevat.

En elk interval heeft een agenda of het nu een kleur een klank een geur een letter of een getal is: het is een interval. Elke decimaal achter de komma van welke grootheid dan ook is een interval.

Uiteindelijk maakt dat de "martrix" wat men weer een illusie noemt, een droom als het ware en die droom kan men vangen of met moderne woorden hacken dus ,daarom noem je je zelf een Dreamcatcher!!!!

Jullie denken toch niet dat die indianen idioten zijn? Het zijn ware dreamcatchers (hackers).

Dus de intervallen zijn voor mij de structurele entiteiten.

De meeste zitten in dimensie 4.2 Het reeds bekende level 42.

Allemaal heel abstract zullen sommige van jullie zeggen maar wat denk je van de string theorie?
Is dat abstract of niet? Het is waanzinnig abstract bijna geen dog of god kan het nog snappen net zo als dromenvanger het vertelt.

Ga zo door dromenvanger you made my day!!!
pi_21614577
quote:
Op zondag 23 mei 2004 18:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

V for Victory
Die V staat wel DEGELijk voor vrijheid, vrede of victoire

Die V is uitgevonden door een belg en is uiteindelijk beroemd geworden omdat churchil hem ook na deed. Als je me niet gelooft dan moet je het maar opzoeken.

Die V staat allesinds voor een nederlands woord
pi_21615533
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Kondros het volgende:

[..]

Die V staat wel DEGELijk voor vrijheid, vrede of victoire

Die V is uitgevonden door een belg en is uiteindelijk beroemd geworden omdat churchil hem ook na deed. Als je me niet gelooft dan moet je het maar opzoeken.

Die V staat allesinds voor een nederlands woord
ja de V staat voor het nederlandse Vrijheid, of het franstalige Victoire.

de belg Victor de Laveleye (een franstalige waal) bedacht het, alswel het teken met de hand, verder werd er meermaals het teken 'V' in morse uitgezonden als het ware een herkenningscode (...-).
de BBC begon met het gebruik de openingsnoten van Beethoven's 5de sympfonie.

De V-campagne was een groot succes, niet omdat het gevolgen had, er werkelijk handelingen werden uitgevoerd, maar juist omdat het een teken van 'hoop' was, iedereen kon zo opeens 'verzetsheld' spelen, zonder dat het enige gevolgen had, maar onderhuids leefde de actie enorm.
de bezetters werden zer verontrust en probeerden tegenacties te ondernemen, het V-teken zelf te claimen, maar dit alles vergeefs.

http://home.luna.nl/~arja(...)ww-2/v-campaign.html

An sich wel interessant, in hoeverre zo'n feitelijk doelloze campagne, met geen enkel resultaat anders dan dat mensen een morse-code klopten (of soms onbedoeld deze code herkenden); wel machthebbers 'bang' maakte, een methode was om mensen te mobilseren, zonder dat ze van hun stoel hoefden te komen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21617856
quote:
Dodeca:
Allemaal heel abstract zullen sommige van jullie zeggen maar wat denk je van de string theorie?
Blijf daar maar vanaf. Ik lees hier vaag gehouwehoer waar ik niets van begrijp, en dat ligt niet aan mij. Betrek de snaartheorie er maar niet bij, dat is wel een heel erg ander straatje dan wat hier beweerd wordt. Dat gaat over wiskunde. En dat is wel logisch.
pi_21618475
Dit is iets zo massaals dat het echt beangstigend op me overkomt
Vooral als ik denk aan al die mensen (ook ouders, familie, enz.) who are 'not in the know' (niet dat ik pretenties heb het volledig doorgrond te hebben) ;D

Wat ik me altijd afvroeg is hoe het ontstaan is, zit er een architect achter, is het gewoon toevallig zo ontstaan, want in principe heeft iedereen dezelfde mogelijkheden met zijn bewustzijn, en ga ik ervanuit dat iedereen een beetje op dezelfde manier bewust is, en dat ook de president van de verenigde staten 's ochtends zijn slaperige ogen open doet, en die eerste stap in die koude kamer moet zetten op precies dezelfde manier als al die andere mensen. We zijn op zulke manieren allemaal identiek, maar toch zit dat enorme systeem ertussen. Wie heeft dat daar geplaatst, wie heeft het gestuurd dat het zo gelopen is?

Een uitkomst hiervoor is natuurlijk te zeggen dat reptillians uitkomst hebben geboden bij het aansturen op deze matrix waar wij in leven, ik neem aan dat hun bewustzijn zich op een hoger/efficienter/overzichtelijker niveau bevindt waardoor ze gemakkelijk in staat moeten zijn het wereldje waarin we ons bevinden te creeëren en aannemelijk te maken zodat je nergens iets van merkt.

Weet iemand daar verder iets over?

Pff, het is echt het verhaal met een wortel die ze je voorhouden en waar je uit alle macht achteraan rent ;P Ben nog net niet genoeg wakker om het kleurrijker onder woorden te brengen ;P

Look, but don't touch!.. Touch! But don't taste! .. Taste! ..But don't swallow! And while you're jumping from one foot to the next what does he do, he laughs his sick fucking ass off.
Senatus Populus Que Romanus
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:44:55 #140
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21620439
Er 'gebeuren/zijn' zo veel dingen in de wereld dat heel veel zogenaamde 'wonderen' gewoon toeval zijn.

Waarom zouden de illuminati eigen tekens gebruiken. Waarom maken ze het niet gewoon bekend over de hele wereld.
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:45:29 #141
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21620449
"Infinite love is the only truth.
Everything else is illusion."
- David Icke

zondag 29 augustus 2004 @ 18:43:10 #142
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21622446
http://whatisthematrix.warnerbros.com/

Nog een interessante site
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:55:40 #143
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_21623959
"Evil does not exist, only error does."

We zijn allemaal maar mensen, ook de mensen die op de diverse tronen zitten zijn maar mensen, en mensen maken fouten. Mensen zijn onderhevigd aan instinct, aan primitieve hartstochten, het is lastig voor mensen om daar ten alle tijden controle over te houden, en daarom is de wereld zoals hij is, meer is er niet, dus slaap zacht, en maak je niet te druk.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_21623983
Dus het is puur door een samenkomst van omstandigheden ontstaan en er zit verder geen architect achter?
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:06:35 #145
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_21624176
Ja precies, ik bedoel, waarom zou iemand in hemelsnaam zijn energie steken in een complot van dergelijke omvang, je zou er maar moe van worden!

Ik snap de heren conspiracy thinkers ook wel hoor, ik heb er zelf ook afentoe een handje van, t'is spannend, fijn drama, leuk tijdverdrijf, maar maak toch eens gewoon een fijne wandeling door de natuur, of ga sporten, dan valt alles plotseling heel erg mee, en dat besef is best grappig.

Gentlemen, keep the balance!
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:15:23 #146
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_21624366
En mocht er iemand zijn die er zo'n "feest" van maakt, dan is dat niet meer dan kinderachtig :-)

"Wat? U staat aan het hoofd van een complot tegen de mensheid? Waarom doet u dat? Sorry? U kreeg geen brommer van uw ouders toen u 16 werd? Gut, ja, wat vervelend nou, sterkte er mee!"

Ook al hakt ie m'n kop er af, dan nog sta ik er boven
pi_21635212
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:57 schreef Nynex het volgende:
Dus het is puur door een samenkomst van omstandigheden ontstaan en er zit verder geen architect achter?
Wat mij persoonlijk eigenlijk wel interesseert is of het accepteren van 'toeval' niet een enorm obstakel vormt voor de menselijke geest:
de mens heeft in zijn 'bewustzijn' altijd allerlei moeite gedaan om dingen te 'verklaren'.
vroeger werden daarvoor Goden uitgevonden, die het gras lieten groeien, de regen veroorzaakten en mensen dood konden laten gaan.

Uiteindelijk heeft de mens dankzij de uitvinding van de wetenschap (en het falen van methodieken om die wetenschap door dogma's te controleren, zoals in de middeleeuwen, en binnen bepaalde religieus-fundamentalistische samenlevingen) ook een hoop 'zekerheid' verloren.
De winst aan wetenschappelijke kennis betekende ook dat opeens een groot aantal culturele overleveringen feitelijk niet 'klopten' ...

Mijn vraag is een beetje of dat niet teveel voor de mens is?
Of hij niet een groot terugverlangen naar zijn 'God' heeft, het idee van een masterplan, simpelweg omdat dat 'zekerheid' geeft, een standaard conspiracy-denker leeft in een grote zekerheid, omtrend wie de 'goeden' en wie de 'kwaden' zijn.
Dat is makkelijker dan dat je je realiseert dat je gedachten over 'goed' en 'kwaad' misschien voornamelijk gebaseerd zijn op je culturele referentiekader, dat, als je in een ander land geboren was, je misschien ook probleemloos een ander 'goed' nagelopen was, een andere goeroe je dezelfde wijsheid kan meegeven als je huidige 'goeroe's'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_21637000
Ahhja, interesting ;D Zo van ze willen gewoon _ergens_ in geloven, zelfs als het niet helemaal logisch klinkt of is te bewijzen, en voila, conspiracy theories are born. ;D
Modern-day religion?

BTW, dat alfa romeo logo, wtf dat is gewoon eng ;D
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:42:49 #149
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21642656
ik ken vele mensen die juist ergen niet in willen geloven
ook al zou het waar zijn
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21645913
Meneer Giraffe zegt:Waarom zouden de illuminati eigen tekens gebruiken. Waarom maken ze het niet gewoon bekend over de hele wereld.

Goeie opmerking Giraffe. Mijn antwoordt hierop is het volgende: Tekens, zijn juist de intervallen zoals ik in mijn laatste post zei: getallen, geuren, smaken ,sensaties,geometrische figuren jazelfs de hele wiskunde met daarbij alle symbolen zijn intervallen,muziek is ook intervallen,electronen,protonen,quarks upside down of right left over ,het maakt allemaal intervallen,zelfs stings zijn intervallen,alles en alles is intervallen want het een wordt vergeleken met het ander en dat maakt een interval en of je er zeer complexe wiskunde tegen aangooit het maakt voor de matrix geen ene male moer uit het is en blijft een wirwar van intervallen.

Dus illuminati is tekens is intervallen. Het zijn de structurele entiteiten die zorgen voor deze Ilusie die we ook wel matrix noemen.

In weze is deze matrix een geprojecteerde ilusie ,een holodeck en dit deck wordt geprojecteerd vanuit de structurele energie die veroorzaakt wordt door de interferrentie van de intervallen en dat noemden de sumeriers de "Crossroads".

Het symbool voor de crossroads is in het spijkerschrift de X en dat werd later in het hebreeuws de Tau oftewel de letter T wat weer een doos op een doos voorstelt en dat controleert alles.

Maar ook hier weer, het is maar een symbool en is het dus maar weer een teken en dat maakt het weer een interval en daarbij behoort een agenda.

Het fenomeen agenda heeft een betekenis en dat is zeer cruciaal om het een en ander a-causaal te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')