Nou, ze denken dat ze iets kunnen beinvloeden door een handdoek erop te leggen, maar dat is onzin
![]()
Toen ik psychotisch was, heb ik ook rituelen uitgehaald, van handdoeken sorteren tot en met cd's vernielen. Zelfs een cd van Metallica vernield
![]()
Trouwens, die witte kop koffie stond net weer te wachten op het aanrecht
![]()
Ik gooi de kapotte kapot in de bak. Een kapotte kop is slecht.
Net stond ineens supernova in mijn adresbalk, 20000 procent zeker dat ik die net niet erin had staan ook niet zelf in gevoerd. Mijn internet verbinding gaat eruit als ik ga lopen met de hond.
Net kwam ik een sint bernard hond tegen....mijn hond was voorheen agressief, nu amper nog. Mijn hond ben ik aan het africhten nu, op dit moment moet hij nog luisteren, het liefst heb ik dat hij precies op de middelste tegels van de stoep blijft lopen en geen stap ernaast verzet. Snuffelen aan ieder ding mag ie ook niet meer. Kan streng klinken, maar straks is het het beste voor mijn hond.
Er komt een tijd dat hij zijn eigen gezin heeft ergens op een weiland in een hondenhok.
Zowwww...genoeg gematrixed. Ik ga muziek downloaden
![]()
Maar ook dat hoort bij the matrix.
Tot later!!!! Goed dat je vragen stelt, dat houdt de discussie op gang.
Bush mag in principe geen 2e termijn vol zitten, zou slecht zijn voor alles.
Het systeem is ook producten die mensen automatisch kopen, zoals marlboro, mensen moeten eens nieuwe producten gaan vinden door te zoeken. Het draait niet om de merken die altijd boven staan. Als je onder zoekt dan vind je meer en betere producten voor minder geld.
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2004 10:36:12 (aanvulling, onvolledigheid.) ]