abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19501304
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:15 schreef FatalException het volgende:

[..]

Klopt, zijn ook foto's van:

Enkele foto's van UFO's die in het 3e Rijk door Nazi's gebruikt zouden zijn met technologie van aliens. Tevens zouden ze nu een basis op Antarctica hebben. Hier de foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Onderstaande foto's toont de Haunebu-2. Deze toont opvallend veel overeenkomsten met de UFO die George Adamski gezien heeft. Hieruit stapten blonde mensen die zeiden van Venus te komen: Waren die in feite Duitsers, Ariërs?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto van Adamski:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook doet er een verhaal van Alternative 3 de ronde dat men in deze schotels op Mars is geweest. Op deze film is Mars te zien met een blauwe lucht.
Lol, het zijn bewerkte foto's van een lamp waarmee kuikens worden warmgehouden, die foto's zijn 20 jaar geleden al ontkracht , voor de rest is het een bijeenraapsel van filmshots en photosoeps...
  zaterdag 29 mei 2004 @ 21:24:35 #102
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19501680
Had allemaal gewoon Metal Gear Solid 2 gespeeld....komt wat realistischer over
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19501865
een film!
Scheren is voor schapen!
  zondag 30 mei 2004 @ 19:26:09 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19518378
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
een film!
==Offtopic modus==
ik weet niet hoe maf jij bent
maar dat is een LICHT ORANJE PAASHAAS geen paarse!!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21027027
bump
pi_21031553
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 10:21 schreef ramzes het volgende:
bump
wat? je wil jezelf graag weer voor lul zetten?
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:47:30 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21034165
ik heb de topic nog even overnieuw gelezen , en er werd gezegd dat de uil voor het in het donker kijken stond.
dit is niet waar , maar het goede nieuws is , dat het nog erger is dan dat. (overeenstemmend met ons discussie hier dus)

de uil staat , in indianen kennis voor boodschapper van de dood , en men is ook bang voor de uil in die culturen.
het word als de gevaarlijkste vogel gezien
en in sommige stammen zelfs als de duivel zelf.
de uil is wijsheid , en authoriteit.
een offer aan de uil brengt heerschappij.
vooral als het levens bevat.(bloed-offers)

het is dan ook niet vreemd dat bohemain een gigantisch beeld bezit dat gebruikt word voor de rituelen.
pi_21035079
Meneer de uil zei ook altijd al dat we onze oogjes dich moesten doen en verder je bek dicht en gaan slapen. Je wordt vanaf kinds af aan geindoctrineert!
pi_21041531
De Matrix betekend niets anders dan moeder=MA Tri=drieeenheid X= crossroads en dat is tevens de trinity.,

Maw. het is moeder van de drieeeenheid van de crossroads.

Gaan we weer, de x in het spijkerschrift is de crossroad het geen alles controleert en dat wordt in het hebreeuws de doos op een doos hetgeen als een TAU eruit ziet en dat wordt de letter T die letter T wordt later het kruis van die vaticanezen die gewoonweg de cult van de zon, bel ,bil ,baal ,Wilem,baalim ,nefelim,nafall,anunakki,chitauri,serafim,the firm,illuminati,the brotherhood of the snake,the adder society(inspiratoren voor himmler) enz,enz.

Weet je wat ook kan? Je kan die matrix zijn,eigenlijk ben je het maar zo hebben ze je het niet verteld.

Pas als ze je het verteld hebben mag je het zijn dus wordt je het, dus wees het.Je bent wat je bent dus be it!

Wat mag je zijn? Wel die drieeenheid van die crossroads dus krijg je die naam BE A TRI X

We weten dat ons konings huis genoemd is naar die perfect brandende bomen nl: De Bosche Illuminati en die stad DenBosch genoemd is naar die cult van de bomen,vandaar die perfect brandende gulden draak daarzo.

Ach u vind dat raar? Zo weten we dat een deel van die perfect brandende goden woonde in het hof van EDIN later noemden die vatikanezen dat EDEN:het hof dus en je had een inner cirkel en een buiten cirkel dus kregen we:

Het Binnenhof gelegen in Den Haag (buitenhof) en wat bouwen die masons in het moderne hof?
Bingo het : "Nieuw Babylon" daar waar broertje enlil (jaweh) woonde.

U denk toch niet dat die masons achterlijk zijn niet dan?

Toeval? Ach schei toch uit!

Beatrix woont in huis Den Bosch ze groeide op in Drakenstein en vaart in een bootje die de Groene Draak heet.

Haar zoon Willem(bel,baal,bil) woont nu in Eikenhorst (cult van de boom)

Papa beatrix heeft ook en bootje en dat bootje heet Jumbo SIX ooit afgevraagt waarom? Zes de neerlegger van het maltezer kruis.

Papa beatrix heeft ook als enige een GROENE ferrari! Denk na en als het kwartje niet valt pech! (tip: het symbool van ferrari is een paard en wat is het paard?)

Trouwens al die automerken hebben symbolen van de cult van de zon ze stellen immers de moderne shape shifters voor.

Lancia= Cirkel met kruis plus lans van barati. Barati onze oermoeder met haar lans en wow wie als ze haar lans ging bewegen! Dan krijg je ShakeSpear (zijn voornaam William kan ook niet anders) aka Francis Bacon(KHAM=HAM) en van barati krijg je de naam Britain en zo ook de nickname Britney Spears! Ze heeft ook een andere naam en dat is Madonna en ze stelt de bloem voor het geen roos of vulva is en zo krijg je PINK! U denkt toch niet dat de muziek industrie achterlijk is? Wanneer worden we wakker?
Nog meer auto symbolen:

Saab: Vuurspuwende Draak Leeuw
Peugeot: Leeuw (onze perfecte brander)
Ferrari:Paard (onze perfecte brander)
FIAT=flatium ignatium aguarum terrarum(lucht vuur water aarde) tuurlijk zeggen ze wat anders over die fabriek in torrino
BMW: Cirkel met kruis
Mercedes: Drieeenheid
Jaguar: jaguar stelt Enki voor in afrikaanse cultuur.
Renault:het wiebertje: is dus de Ocrtahedron is perfecte brander ster enki, zie bij reclame blokken ster in het wiebertje.
Mazda: Enki in de assyrische cultuur wat moet ik hier nog meer over zeggen!
Toyota: Symbool de dubbel hoorn.Spreekt voor zich!
Nissan: Skiddoo 23 (bijzonder priemgetal)
Chrysler: STER PENTAGON!
Chevrolet:KRUIS!
Maserati: Drietand zie: http://www.maserati.com/
Opel: met zijn SigRunen teken: is zonne teken
En last but not least voor mij het meest beladen idiote en faroute symbool voor zo’n vier voeter is deze: http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo/alfa_romeo_logos.gif
Alpha Romeo dus met links het maltezer kruis en rechts die draakslang die een mens opvreet.

En nu het vakantie is heeft onze BEATRIX ook vakantie en waar brengt ze dat door?

Wel in een optrekje in Italie en dat heb een naam en die naam is: Rocca Dei Draconi zie: http://www.martijnbeekman.nl/beeld_aktueel/actueel_011.html

Ja,ja sure genoemd naar drakenstein zullen weer een boel zeggen maar waarom altijd weer die Raptillians?
pi_21042029
Ik vind het allemaal best interessant. Maar soms vind ik dingen wel ver gezocht. Is trouwens Volvo geen ... iets?

of ehm;

Vond ik met google
pi_21043733
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 17:27 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Jij neemt dit niet serieus?
je moet dit cker serieus nemen.....

paranoia?
verdediger in Jong AC Fok! United !!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 04:02:02 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21046782
paranoia?

dit is pure kennis

edin.... ik wist het altijd al.

dodeca , blijf uitleggen , al luisterd de helft niet.
pi_21046792
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:57:53 #114
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21049339
Dit heb ik in november 03 ergens gepost... maar geld nog steeds voor wat ik denk...

The matrix is in mijn visie een metafoor op de werkelijkheid, waarin ze proberen duidelijk te maken dat wij (met z'n allen) bewust en onbewust, bepaalde mensen (die onze wereld, realiteit, de matrix, maken en beheren ipv machines) macht geven (ipv electriciteit) zodat wij het mogelijk maken dat deze mensen hun bezigheden en powergames kunnen uitvoeren... Ook is het daarbij (bewustwording) heel logisch dat dit jong wordt bijgebracht want op een gegeven moment ben je zo vastgeroest en afhankelijk van het systeem dat je er niet meer buiten kunt... Het weten alleen is genoeg om je leven een stuk makkelijker te maken en om een bredere visie over het globale geheel en onze geschiedenis te zien... Tsaren verspreden toch ook het woord van god? Net zoals sjeiken, de paus, imams, koningen, dictators, en dan nu ook de president van Amerika??? Is er dan niemand die ziet dat hetgene wat hen macht en energie geeft en vrijwel onkwetsbaar maakt wij zelf zijn??? Niet god, niet zijzelf (maakt niet uit hoeveel knaken ze hebben, als mensen zich niet laten verkopen hebben ze hier niets aan), maar wij, met z'n allen... En we moeten er ook met z'n allen zijn om dit te doorbreken, wat niet direct nodig is als er niets aan de hand is, helaas is dit niet het geval...

Ook vind ik het gek dat we eigenlijk met z'n allen zo gefixeerd op een leider zijn... Kunnen we dan niet zonder een gast met een Jezuscomplex die verteld dat we allemaal aardig tegen elkaar moeten zijn, en ons zegt wat we moeten doen, wat ons doel in het leven is? Moeten we een jurk aan en een belachelijke muts op alleen al om
mensen te laten luisteren? Zijn we echt zulke schapen? Of weten we eigenlijk allemaal wel hoe het zit, maar zijn we allemaal vastgeroest in een systeem, dat geniaal en alleen bedacht is om een aantal mensen de uiteindelijke onsterfelijke macht te geven die ze nu krijgen?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:28:38 #115
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_21050049
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:28 schreef dodeca het volgende:
De Matrix betekend niets anders dan moeder=MA Tri=drieeenheid X= crossroads en dat is tevens de trinity., etc etc etc...
...
Begon te lezen, vondt het al een geweldige posting!
Kbedoel, hoe verzin je het allemaal

Maaruh.. je meent het dus..
pi_21055622
Die Dodeca kan wel mooi verbanden leggen. Dat is ook een kunst ej. Maar ik dacht toch dat TRU een enigszins serieus onderdeel van Fok was.........is WFL dan het enige normale wetenschappelijke onderdeel van Fok?......................jammer.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:37:06 #117
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21056179
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 22:28 schreef dodeca het volgende:
De Matrix betekend niets anders dan moeder=MA Tri=drieeenheid X= crossroads en dat is tevens de trinity., etc.
ehm... je weet dat een matrix een figuur is met 3 waardes...
je hebt een horizontale waarde, een verticale waarde, en wat er op de kruising van die waardes
ingevuld wordt geldt voor die combinatie van die waardes...

Is dat niet wat meer down to earth uitgelegd wat je eigenlijk bedoelt?

Hoe het woord zelf is opgebouwd is een uitbouw op deze uitleg...

Wat ik alleen verder niet begrijp is wat je verder eigenlijk bedoelt te zeggen... Stel dat al die namen
van bijvoorbeeld het koningshuis een link hebben in het echte leven (i.e. cult van de bomen, cult
van de zon), wat voor conclusie wil je daaruit trekken?
Dat ze leven volgens bepaalde onzichtbare regels en hier bewust keuzes in maken en
namen in geven? Al zou dit zo zijn zou dit geen effect hebben op ons dagelijkse bestaan, toch?

Zonder je te willen beledigen (vind het overigens interessant) lijkt me dit een klein btje teveel in de
hoek van conspiracy theories...

Huis Den Bosch heet toch al heel lang huis Den Bosch? En hoe lang staat er al wel niet de drakefontijn in de echte stad Den Bosch? En Den Bosch is toch een kortere versie van 's-
Hertogenbosch (van het hertogdom)... Als we het over geheime agenda's en verborgen informatie
gaan hebben, hoe lang wil je dan wel niet terug rekenen om alles aan elkaar te linken? Waar is het
(en wat) begonnen volgens jouw theorie?

Zowieso zoals ik over de matrix denk, staat beschreven in een of 2 posts hierboven... Dit is een
btje in een notedop waar ik denk dat we uit moeten komen... Hoe denk jij hierover?
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:48:04 #118
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21056465
Maar wat ik al vaker tegen mensen gezegd heb...

Ze hebben van een metafoor een te goeie actiefilm neergezet, met te goede special effects...

Mensen zien de boodschap niet, ze kunnen machines niet vervangen met overheden en groepen
daarboven, wat in de film energie is, is in de werkelijkheid macht, de hele grote reeks batterijen is
onze samenleving... Werd me bij 1/3 van de trilogie al duidelijk...

ok, het is en blijft een film... maar een film met een hele duidelijke boodschap... Ook heb je meerdere
en oudere varianten op hetzelfde verhaal... Waar het op neer komt is dat mensen wakker moeten worden, zich niet meer laten gebruiken voor dingen waar ze zelf totaal geen keuze of invloed in hebben... Zonder al deze mensen, kunnen al de powergames niet worden gespeeld... Maar het probleem is dat degene die tevreden zijn in de "matrix", het allemaal wel best vinden en niets willen veranderen... Ze hebben het immers toch goed?
B-FliP Youtube Channel
pi_21086107
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:03 schreef ramzes het volgende:
En andere tekenen:

* In Demolision Man is Swarchenegger president geworden na eerst gouveneur van california te zijn geworden na een hertelling.
* Het stripverhaal van de 9-11 aanvallen op de gevouwde dollarbiljetten.
* De satinische symboliek in de straten en pleinen van washington.
* Het logo van " Total Information Awareness."
* De pyramide op het dollarbiljet.
* De RFID-chip in het rechteroog van de 20-dollar president.
* De verwijzing van het Skull and Bones Logo naar 3:22 van de openbaringen.
* De menselijke chip om mee te betalen als voorspelt in de openbaringen.
* Het overplaatsen van een wistleblower naar een kantoor in het ingestorte wtc-gebouw.
* Hijjacker-verhalen die te belachelijk zijn voor woorden: Fanatieke moslims die vlak voor hun martelaarsdood gaan zuipen in een stripclub.

etc.etc. Erg vermakelijk. Ze moeten zich wat af lachen die sicko's.
en tegelijkertijd moeten we ons spiritueel beseffen dat dit allemaal een toneelspel is, een real life soap, waarin wij onze rol tot beste kunnen uitoefenen > licht stralen opdat zij ook met licht overstroomt worden.

erg moeilijk allemaal ik weet het, vooral als je er midden in zit.

dit wereldverhaal dat wij aan het leven zijn begint een beetje te lijken op de verhalen uit de oudheid, de mythen.. .
pi_21131211
B-Flip je maakt hier boven goeie opmerkingen.

Met de matrix bedoel ik ook wel "Het Web" of het "holodeck". Wat we om ons heen zien is niets anders dan een illusionaire projectie van een stelletje regel entiteiten die zich in dimensie 4.2 bevinden.

Ik noem die entiteiten de "structurele" wezens. Zij zorgen voor de matrix het is hun speelTUIN.

Omdat het hun tuin is hebben ze machtsstructuren gekonstrueert die de boel in hun gareel houd en zo ook onze bloedlijnen neergelegd hebben, met een duidelijk agenda die alleen maar op structuur gebaseert is.

Er werd de opmerking gemaakt dat ik mooi verbanden kan maken en die opmerking hoor ik wel eens vaker met name van psygologen en dan vraag ik deze zelfde psygologen of zij ook zo mooi verbanden kunnen leggen zonder het over de cult van de zon,reptielen,slangen,draken,paarden,bomen,sterren en drietanden te hebben.

Helaas,helaas het is tot nu toe nog niet gelukt.

Wat ik heb neergezet in dit forum is maar een heel klein gedeelte hoe de cult van de zon zich in deze matrix manifesteert.

Je ooit wel eens afgevraagd waarom er op de vleugel van anyhow welke luchtmacht op deze planeet er een Ster(zon),cirkel met een punt(zon) of iets in drieen maakt niet uit wat (cult van de zon) of kruis (cult van de zon) staat?
Of het nu japan china usa rusland nederland of sweden of anyhow welk land, het is altijd zo'n symbool en daar bedoel ik dus een symbool van de cult van de zon mee.Nederland heeft een wel heel krachtige en dat is een cirkel met een punt wat nog eens in drieen is gedeeld.

Dit zijn geen verbanden leggen dit is een gewone constatering.

Nog zoiets: de politie, neem eens de moeite en ga met google eens op politie logo jacht als u daar weer dezelfde afbeeldingen ziet gaat u toch ook niet zeggen:"he meneer google kan leuke verbanden leggen".

Een paar voorbeelden:http://www.geocities.com/capitolhill/1531/international.htm

Altijd weer die bomen,bergen,vuurtekens,"het boek",rivieren,iets in drieen,sterren,pentagons,adelaars,het schaak bord patroon, enz,enz. Of gaat u nu zeggen dat de politie ook zo goed verbanden kan leggen?

Ook nederland munt hierin weer fantastisch uit de badge is een cirkel met een punt (zon) met een vlam (die zon fikt als een lier,perfect dus) Hoe ze het woord politie schrijven daar waar de O is staat een punt en daar onder een cirkel dus gewoon een verocculteerde cirkel met een punt dan weer dat boek wat in de fik staat dat is natuurlijk de perfect brandende kennis wat weet de cult van de zon voorsteld.

Nog wat logo's: http://sparkes.sa.utoronto.ca/antwerpen_belguim.jpg Mooi hoe die zon opkomt achter die twee handen of rijden ze daar nog steeds met oude karrewielen?

China: http://sparkes.sa.utoronto.ca/china1.JPG Ster en muur en natuurlijk de dertien bloedlijnen tel de blaadjes maar

Macau: http://sparkes.sa.utoronto.ca/china3.JPG Hier de david ster of te wel dubbele ster tetraheder en recht draakje.

Norwegen: http://sparkes.sa.utoronto.ca/norwegian_police.JPG let op links en recht van de draakleeuw de fasces dat is de bijl omringt met houten stokken trouwens de bijl zie je ook terug bij de basken en dat is het drieeenheids symbool van de Euscarra Elite de bgloedlijnen dus weer.

Slovenia: http://sparkes.sa.utoronto.ca/slovenia.JPG Mooier kan haast niet, een zeskant die binnen radieert (zon) met drie sterren en drie bergtoppen daar onder een rivier en links en recht wat blaadjes (bloedlijnen) De slovenen hebben alle "verbanden" uit de kast gehaald.

Thailand: http://sparkes.sa.utoronto.ca/thailand2.JPG Het wordt een beetje saai bij de politie weer wat sterretjes en natuurlijk weer die blaadjes en hoeveel?

Schotland: http://sparkes.sa.utoronto.ca/uk_scotland_yard3.jpg Hier zie je duidelijk een doos op een doos afgeleid van de X en later werd de X de Tau is de letter T vandaar die T de ster bij Texaco(waar je ook gaat je gaat altijd met de Tau en het pentagon,when ever you go you go Texaco) Het lijkt Hotel Carlifornia wel: You may check out every time you want but you can NEVER LEAVE!!!!!!!!!)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 10:10:34 #121
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21228043
heh, lees ik dit net, begint er op de radio hier op 't werk Hotel California te spelen... lol toevallig..

Maar ehm anyways... je hebt meer voorbeelden gegeven van dezelfde tekens/logo's/emblemen...
Wat je niet aangeeft is in hoeverre dit ons zou kunnen beinvloeden...

De 13 sterren die je ziet, gaat volgens mij niet over 13 bloedlijnen, maar over de 13 maanden (volle manen) die we oorspronkelijk hebben in 1 jaar... Hier is door de Romeinen een eind aangemaakt en
hebben we nu een onnauwkeurige jaartelling, waardoor de maanden niet gelijk verdeeld zijn en we
een schrikkeldag moeten hebben... ga naar www.tortuga.com voor een uitgebreide uitleg van de maia calender... Waar dit ook duidelijk te zien is, is dat vrouwen natuurlijkerwijs 13 keer in een jaar
ongesteld zijn, om de 28 dagen, wat precies 1 maand is in de maja kalender... "Rare jongens die Romeinen"...

Ik denk dat de zon van oudsher een geliefd en mooi object is waar mensen in hun logo's en tekens
een bepaalde diepere betekenis in vinden... Warmte, licht, het goede... Dat is waarom ik denk dat dit
zoveel als logo gebruikt wordt, especially door wetsdienaren... En natuurlijk is er een hoop van
elkaar afgekeken... draken, sterren, de zon, de maan... Het heeft allemaal iets mythisch, cosmisch
of spiritueels of simpelweg iets machtigs, en direct invloed op ons zijn... Als ik een logo of embleem
zou moeten ontwerpen zou ik het ook zo doen...

Als het allemaal gestructureerd zou worden door 1 groep, waarom zijn er dan zoveel landen en
organisaties met elkaar aan het knokken onder hetzelfde logo?

Wat ik interessant vind is dat je in het begin van je tekst over entiteiten uit andere dimensies praat...
Omdat ik ooit de gedachte heb gehad dat alles wat leeft hier op deze aardbol multidimensioneel is...
De energielijnen (leven, liefde, macht) worden op een ander vlak aangevoeld... Zo voel je meestal
al van te voren als er bijvoorbeeld iets is met iemand die een plaats in je hart heeft... Mensen met
enorm veel invloed en daardoor (bewust of onbewust) aanhangers gebruiken de energie van die
aanhangers voor hun eigen doeleinden (terug naar de matrix, waar mensen onderbewust gebruikt worden, en tegelijkertijd tevreden worden gehouden)...
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:18:52 #122
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21504188
schopje omhoog, ben benieuwd, dodeca, iemand?
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:26:22 #123
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21506783
tvp .. nu geen tijd over een heel lang verhaal wat me laatst opborrelde over een macht/monetaire matrix
in het kort .. neem de matrix .. verplaats het woord machines,robots,computers ed voor macht en geld

het knagende gevoel blijft maar het is dus niet geheel dat je binnen een computerwereld leeft
alhoewel

geld is niet bepaald evil, maar icm macht, mhaw .. laat ik het er op houden dat geld niet evil is als het enkel een ruilmiddel blijft , en dat is het al heel lang niet meer (en toch weer wel idd )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:28:06 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594323
Wij zitten allemaal in the matrix, ook overleden mensen. Ik maak zo contact met anderen, net nog Sylvia Millecam gesproken, kun je weer geloven of niet, ik vroeg aan haar waar ze was, ze wist het zelf niet. Ik vroeg of ze terug kon komen, ze zei dat is de taak van anderen. Ze heeft mijn opa gesproken? Daar gaat het beter mee.

Gisteren of eergisteren zat ik ff in een fout van het systeem, ik had 2 koppen koffie gepakt, 2 witte koppen koffie, terwijl er maar 1 witte ovale kop is. 1 kop had een stukje afgebroken, de andere kop was heel.

Ik dacht van...hoe komt die 2e kop koffie nou hier? Ik weet zeker dat ik maar 1 kop genomen had.

The matrix is geprogrammeerd ooit, door wie is de vraag, maar er zitten fouten in het systeem, ook zitten hackers de matrix te verzieken, omdat ze dat leuk vinden. Het is de taak aan de cleane hackers om the matrix op te schonen. The matrix is het hele universum dus, gisteren heeft nasa 350 nieuwe planeten ontdekt, 50 lichtjaren verder, wie weet dat de overleden mensen daar zitten.

Ik weet 100 procent zeker dat mensen niet dood gaan maar gewoon weer verder leven, gisteren had ik dat tegen mijn oma gezegd, en die stond met de oren te klapperen. Tegenwoordig praat ik er meer over met familie en vrienden. Het hoeft geen geheim te zijn.

Ik ben dus ook getallen en reeksen freak, en probeer zoveel mogelijk virussen weg te werken. Hier op fok wordt daar ook aan gewerkt door reeksen als, woorden-associatie spel en nog meer. Eigenlijk is alles reeksen en het systeem. Van kentekens tot vliegtuigspotten, tot en met een hond die tegen een lantaarnpaal zeikt

Mijn vader zegt de hele tijd dat ik uilen-ogen heb, toen ik zei dat ik wegens vermoeidheid 's avonds het uilen-ogen toetsenbord ging halen, met verlichting op de toetsen en een soort uilenogen voor op het toetsenbord, zei hij, : " Je hebt toch al uilenogen"

Mijn eigen grootste blokkade heb ik opgeheven, nu is het meer hobby en fun om verder te gaan met kraken en hacken. Zodra ik boven zit op zolder kan ik er vol tegenaan.

It's all about the game, voorheen was het bij mij dat de andere kant de baas was, nu sta ik boven de slechte invloed. En heb ik de duim onder de baas.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2004 09:33:12 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:34:51 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21594368
Nee, het is "de baas". Binnenkort zijn alle mensen eigen baas, en zal het systeem gekraakt zijn. Hoe lang dat gaat duren, ik zou het niet weten. Ik ga me met mijn eigen taak ook niet haasten, ik doe lekker waar ik zin in heb, genieten dus Af en toe een beetje werken= hacken, als het op mijn pad komt en dan zie ik wel verder.

Mijn hond bijvoorbeeld, is al een half uur aan het zeuren om te lopen, ik ga nu niet, ik ga pas als de koffie-kan leeg is. Ik laat me niet vertellen wat ik moet doen door mijn hond, als mijn hond straks zelfstandig is dan kan ik gelijk beter met hem opschieten. Als hij kan praten maakt het het leven nog prettiger.

Over een tijd kan hij zichzelf uitlaten, zoals het strip-album " Het honden-paradijs" van suske& Wiske. Mijn hond kan ooit een eigen leven leidden, hoort dat nu bij the matrix dat hij dat nu niet doet?

Hier een link over dieren.... wat de waarheids-gehalte is, moet ik nog uitzoeken, ik zoek alles uit.

Paar linkjes voor mensen die meehelpen.

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

http://www.animalfreedom.org/paginas/opinie/dialectiek.html

Eerste link is een aparte kazaa van 19 mb
Tweede link gaat over hogere dierenrechten.

In principe doe ik mijn hond kwaad als ik nu ga lopen, want dan denkt hij dat hij boven mij staat en blijft hij afhankelijk van mij. Of moet ik toch gaan nu? Nee immers hij kan nog geen klok lezen en praten en zichzelf uitlaten. Daarom ben ik hem aan het africhten. Hij moet ooit in de juiste gebieden los kunnen lopen, totdat hij zelf naar de winkel gaat om zijn eten te halen.

Het principe van macht is ook uit den boze, daarom zou het voor het systeem het beste zijn als Beatrix de kroon inleverd. De kroon van haar, houdt weer bepaalde dingen tegen, de hele etikette van het koningshuis weerhoudt het systeem ervan om uit te groeien.

Bush houdt het systeem erger tegen dan Beatrix, Beatrix is redelijk onschuldig te noemen Maar ze weet niet beter dan dat ze in het oranje-gedoe is opgegroeid, dus in principe zit zij gevangen erin. Tis zonde van haar leven, zo wilt ze volgens mij zelf ook niet oud worden. Iedere keer in de prive staan met schandalen, zou ze de troon inleveren dan kan ze een eigen leven leiden en lekker met de gouden draeck doen waar ze zin in heeft, op vakantie gaan zonder verplichtingen.

Ze roept de zeik op zichzelf af. Vraag me alleen af hoe ze dat rechtsgeldig gaan aanpakken, dan zou het hele wetboek veranderd moeten worden, het koningshuis staat in de wet beschreven toch.

Ook weer iets voor later, alle macht is taboe. Gelijkwaardigheid tussen mens-dier en natuur. De techniek staat ook gelijkwaardig, de techniek biedt zich aan, de mensen spelen ermee. En maken gebruik ervan.

Etc etc etc etc...het is een proces dat nooit stopt. De mogelijkheden zijn onbeperkt en kunnen doorgaan tot een formule die oneindiger is dan het getal pi. Of is pi de sleutel tot alles? Pi neemt iedere keer toe achter de komma, om de zoveeltijd komt er weer een getal bij.

Ik heb een rekenapparaat van de heao met onberkte functies, wie weet moet ik die eens gaan gebruiken

[ Bericht 47% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2004 09:52:11 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')