Aantonen dat het anti-islamisme blijkbaar een groeiend probleem is, en volgens mij onterecht. Overal is het te zien, maar blijkbaar wordt er niet tegen opgetreden. Zelfs in de landelijke politiek heb je mensen die zeer respectloos omgaan met de islam.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef Dagonet het volgende:
TT verduidelijkt.
En waar wil je heen met je topic?
blij dat ik je kon helpenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
pro-islamitischme is misschien wel een groter probleem aan het worden
http://members.lycos.nl/wo2wo2wo2wo2/
Sorry Dago, moest hem ergens posten!
Dat gebeurd toch ook met anti-semitisme?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:29 schreef Fatality het volgende:
Tsjonge.. hoe vaak ze een opmerking hebben gehoord. Kun je daar tegenwoordig ook al conclusies uit trekken?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
Helaas wel....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Klop TT, en je ziet ook weer aan de reacties hoe de problemen gebagetalliseerd worden. Als hier Anti-semitisme had gestaan waren de reacties toch wel anders geweest.
*opgevoed is*quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:14 schreef robh het volgende:
Er moet weer opgevoed worden in Nederland![]()
Zou dat nou BSB zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
Klopt, maar dat gebeurd dan ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:22 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Het is dus nogal kort door de bocht om uit dergelijke cijfers conclusies te trekken in de aard van "bevolkingsgroep A is haatdragender dan bevolkingsgroep B".
Het zijn er volgens jou niet zoveel dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:58 schreef pomtiedom het volgende:
Wat ik altijd zo laf en achterbaks vindt zijn mensen die weten dat sommige mensen die rechts georienteerd zijn de waarheid zeggen
Niet iedere rechtsgeorienteerde praat over dit onderwerp, dus die hoeven niet de mond te worden gesnoerd en zeggen dus op dat onderwerp ook niet de waarheid omdat ze er helemaal niets over zeggen. Simpel toch.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zijn er volgens jou niet zoveel dus
Hoe kom je bij je conclusie? Koran gelezen..??? Ik kan het je vertellen, islam is wel vredelievend, alleen mensen wie jij "moslims" noemt, doen alles in de naam van de islam. Wat helemaal verkeerd is. Onschuldige mensen doden, Heilige oorlog, enz....BULLSHIT!quote:Ook is de Islam zelf als geloof niet echt vredelievend ook al houden de aanhangers zichzelf dat voor.
Jij bent zeker een moslim he? zo kijkende naar je username bevestig je weer een hoop vooroordelenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:11 schreef cyberterrorist het volgende:
Hoe kom je bij je conclusie? Koran gelezen..??? Ik kan het je vertellen, islam is wel vredelievend, alleen mensen wie jij "moslims" noemt, doen alles in de naam van de islam. Wat helemaal verkeerd is. Onschuldige mensen doden, Heilige oorlog, enz....BULLSHIT!
Jammer dat zo weinig mensen het kunnen verpesten voor een veel groter groep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |