abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:57:46 #1
73888 DIA
die ja .....
pi_19277570
Ik heb nu maandlenzen met een hoge zuurstofsoorlatendheid, toch heb ik last van droge ogen bij autorijden-airco en langdurig computerwerk.

Voor mij 2 keuzes:
- Hydro-gel lens (nieuw)
- Nachtlens

Iemand ervaringen met deze lenssoorten?

Informatie Hydro-gel lens:
betaalbaar en zullen de huidige zachte maand- en halfjaarlenzen gaan vervangen.

Voordelen:
Deze contactlenzen hebben een tot 6 keer hogere zuurstofdoorlaatbaarheid dan de normale hoog zuurstofdoorlatende zachte contactlenzen. Hierdoor krijgt het oog net zoveel zuurstof als wanneer geen lenzen worden gedragen. Het oog merkt niet eens dat er een contactlens op zit. Dit is uiteraard het meest gezonde voor uw ogen.

Meer comfort:
De hydrogel contactlens is uitstekend geschikt voor mensen met droge ogen. Deze lenzen hebben maar de helft aan vocht nodig van het oog. Last van droge ogen zoals bij werk achter de computer of van de airco behoort tot het verleden. Het meest ultieme is toch wel dat je deze lenzen ook 's nachts in zou kunnen houden. Dit komt omdat het oog niet meer merkt dat er een lens op zit. Natuurlijk is het 's nachts inhouden van de lenzen vrij invulbaar. Het geeft wel aan wat de mogelijkheden zijn van deze contactlens.
pi_19278167
hmmmmm ik ben gister bij m'n lenzenzaak geweest, maar ik heb niks gehoord over die hydro-gel lens

ben eigenlijk toch wel benieuwd nu ik dit zo lees. Heb je ook al een indicatie van de kosten? Ik betaal nu ¤168,- per half jaar (maandlenzen).

Achter de computer zet ik nu altijd m'n bril maar op omdat ik anders binnen no time droge lenzen heb

laseren is ook nog een oplossing
pi_19278300
Op hierheen verplaatst Het grote lenzen topic [centraal]
Daar graag verder
Slotje helaas.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')