Ondanks dat vind ik Wuyts de beste wielercommentator van het moment.quote:Maar Wuyts is op dat vlak inderdaad heel irritant. Belgen worden veel te rap opgehemeld, ook al presteren ze niks. Maar Nederlanders zien ze hier ook graag hoor.
neer hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:04 schreef The_Hives het volgende:
Placebeau jij zegt dat ze de Nederlandse renners graag zien. Hebben de Belgen dan niet het idee van die arrogante beterwetende kaaskoppen?
Ja in zo'n koersen zien ze de hollanders niet graag omdat zei met alle premies gaan lopen vandaar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hasselt-Spa-Hasselt is redelijk lastig ja. Eerder won oa Ronald Mutsaars deze wedstrijd.
Volgens mij valt het wel mee dat ze de Nederlandse renners graag zien. Kan me nog wel herinneren dat het eens op een knokpartij uitliep omdat er zo'n 150 Nederlanders aan de start stonden in een of andere kermiskoers.
Karl overdrijft ook maar begint beter te worden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
neer hoor
Je had moeten horen hoe ze vandaag knaven aan het ophemelen waren. Terecht ook trouwens.
Ik heb het niet zo begrepen op wuyts, geef mij maar Karl Vannieuwkerke
Precies, ook over Dekker en Boogerd zijn ze meestal wel positief.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
neer hoor
Je had moeten horen hoe ze vandaag knaven aan het ophemelen waren. Terecht ook trouwens.
Die schoof inderdaad ff over het asfalt.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:17 schreef Butra het volgende:
Van Dijk maakte me daar ff een flinke smak zeg.
Wat de Nederlandse kijkers betreft niet slim (en niet leukquote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:20 schreef Dieptriest het volgende:
(voor diegene die het nog niet weet: Ivm het grote sportaanbod heeft de BRT tijdelijk een nieuw kanaal opgericht -Sporza dus-, waar de sport naar heen verhuisd. Dit kanaal wordt niet door de grote nederlandse kabelmaatschappijen doorgegeven).
Hij heeft niks gebroken en kan waarschijnlijk morgen starten. Een Pena in vorm is trouwens een hele goeie om erbij te hebben in de tour.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:11 schreef Bartoli het volgende:
Pena had wss toch niet in de tour-selectie gezeten heb ik vernomen
dat sowieso en dat die niks gebroken heeft en mss startte staat in dat stukje engelse tekst van mijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:24 schreef Biggs het volgende:
[..]
Hij heeft niks gebroken en kan waarschijnlijk morgen starten. Een Pena in vorm is trouwens een hele goeie om erbij te hebben in de tour.
Zelfs als de NOS wel uitzendt, kijken er best veel Nederlanders naar de BRT (ik bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat de Nederlandse kijkers betreft niet slim (en niet leuk). Ik geloof dat er vaak als de NOS niets uitzendt,er toch enkele tien- tot honderdduizenden Nederlanders kijken.
Misschien op TV dan. In (amateur)wedstrijden in België plaatst de jury Nederlanders altijd graag een paar plaatsjes lager als ze ook maar enigszins de kans krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
neer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |