Gaaf man, hoe heb je dat geflikt! Ik heb #&(!^#( 4 dagen bij de film gewerkt en helemaal niemand gezien!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
COPYRIGHT GJ@TKSWEB.NET !!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Very coolquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
[afbeelding]
Nope, ik heb zijn foto gezocht op IMDB en dat is hem niet. Het is een kabouterachtige man met bril en baard, kijkt heel serieus en belangrijk. Ik denk dat hij van het productieteam is. Hij staat overigens ook op één van die foto's in één van de topics hier. Ga even zoeken...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerry Weintraub zou het kunnen ziijn!
Ik heb het geflikt met veel geluk!
Maar geen idee dus wie hij precies is? Hij liep steeds heel belangrijk te doen. Misschien cameraman?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk idd productieteam..dit was rond 22.30 denk ik Hare.
Xie net de foto's van de 3 in Monaco: Brad, George en Matt..dus Brad is ook weg uit Amsterdam!
WOOOOOWWWWW!! Wat een geluk (of niet) heb jij gehad!!! Brad!! Heeft ie ook nog wat "aardigs" gezegd?? zoals Matt Damon. Ik zag dat je de afgelopen weken aardig met hem kon opschietenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd
Hier de gewilde foto:
[afbeelding]
hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We hebben gepraat over ijsjes eten *heel hoogstaand gesprek*
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij traint al jaren zn ijseten!
Kan ik mezelf iig nog voorhouden dat zelfs als ik naar Adam was geweest het me niet was gelukt hem te zien aangezien mijn laatste trein om 22:47 gingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk idd productieteam..dit was rond 22.30 denk ik Hare.
Xie net de foto's van de 3 in Monaco: Brad, George en Matt..dus Brad is ook weg uit Amsterdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |