quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:54 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Ze waren idd de enigen, maar eerste instantie mochten ze er niet in, maar toen hadden ze ff met zo'n beveiliger staan praten en uiteindelijk mochten ze toch op de set! Ze hebben ook heel ff met de regisseur gepraat. Die vroeg zich af hoe die meiden het wisten dat ze daar die dag zouden filmen!
of je leest de topiques nog eens doorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:28 schreef Angell het volgende:
Zijn ze nu in Rome? En komen ze nog terug naar Nederland? Denk het niet he??
Ze zijn gewoon op de goeie gok naar Amsterdam gegaan en daar wat rond gevraagd. Gewoon heel veel mazzel gehad!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:00 schreef Angell het volgende:
Echt leuk!! En hoe wisten ze het trouwens?
[..]
Las het ook ja, volgens mij complete onzin naar wat ik heb gezien, gelezen en gehoord wat betreft zijn relaxte houding hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
trouwens las net dit stuk:
ik wist niet dat hij in Nederland problemen had met de media! Hij was nogal relaxed bij vertrek/aankomst hotel...
![]()
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Op die laatste cap zie ik volgens mij mijn fototoestel
Hoe kom je hier trouwens aan? Zelf geschoten?
ach, moet je je even indenken dat je in een paar weken tijd je eigen film tig keer helemaal moet kijken....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd, hugh grant deed het ook in nderland => wegsneaken en aan het einde "faken" alsof je de hele film hebt gezien
Goh! Jij bent er ff snel bij zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach, ben je dan eindelijk heen geweest?
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bijquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh! Jij bent er ff snel bij zeg
En was al wel eerder geweest hoor, maar goed...
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja weet ik veel ik hou dit niet dagelijks bij
Nou vertel, heb je eindelijk hnunkyhunk Brad in het echt gezien?
neuh...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja
kheb ze allemaal gezien, en allemaal niet van echt dichtbij, niet bij het hotel en heb ook geen handtekening.
Je hebt nu zeker wel medelijden met mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |