Kun je beter tegen Bill Gates vertellen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef babba het volgende:
gebruik altijd de css-validator: http://jigsaw.w3.org/css-validator/
Tja, andersom is dat het zelfde.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:37 schreef DutchBlood het volgende:
Ben je leuk een site aan het designen dmv css layertjes etc, ziet het er in Mozilla Firefox allemaal mooi uit.
Bekijk je het in IE, kan je weer van voor af aan beginnen met designen omdat IE weetikhoeveel van je CSS-werk verkeerd of niet interpreteerd
*Klaagt
Dat is nu ook net het probleem, Firefox voldoet er grotendeels aan, maar IE dus niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef babba het volgende:
gebruik altijd de css-validator: http://jigsaw.w3.org/css-validator/
Soms, het is me nu gelukt het vrijwel hetzelfde te krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, andersom is dat het zelfde.
Mjah, firefox interpreteert HTML 4.01 commando's al niet correct (scrolling=yes in een iframe bv)quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:52 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Soms, het is me nu gelukt het vrijwel hetzelfde te krijgen.
Feit blijft dat Firefox de CSS interpreteerd volgens de standaard, en IE niet.
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, firefox interpreteert HTML 4.01 commando's al niet correct (scrolling=yes in een iframe bv)
Nope, dus is het het handigst voor de meest gebruikte browser te gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:57 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee.
Maar eigenlijk is er geen browser te vinden die alles correct interpreteerd en ook nog door meerendeel van de internetters gebruikt wordt..
Misschien, maar als je toevallig niet weet dat IE bijv.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nope, dus is het het handigst voor de meest gebruikte browser te gaan.
Firefoxquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:37 schreef DutchBlood het volgende:
Ben je leuk een site aan het designen dmv css layertjes etc, ziet het er in Mozilla Firefox allemaal mooi uit.
Bekijk je het in IE, kan je weer van voor af aan beginnen met designen omdat IE weetikhoeveel van je CSS-werk verkeerd of niet interpreteerd
*Klaagt
Inderdaad, om mijn menu toch een position: fixed effect te geven moest ik een workaround met overflow-y gebruiken, maar dat is dan weer niet helemaal w3c compatible...quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:58 schreef Henno het volgende:
Het liefst zou ik m'n sites gewoon W3C-compliant maken en bij IE-gebruikers melden dat ze een echte browser moeten installeren... maar ja, dat is zoveel publiek...
Als het om je eigen site gaat, ok, kan je voor optie 1 kiezen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef maartena het volgende:
Oplossingen:
1) Internet Explorer gebruikers PECH laten hebben en je site w3c compatible houden.
2) Je overgeven aan Bill Gates en je site aanpassen an Internet Explorer.
Veel meer keuzes heb je niet ben ik bang
Open deurquote:Op zondag 23 mei 2004 17:38 schreef Flaman het volgende:
http://www.iwriteyouwrong.com/v2
ok ik zet dus bij a:hover neer dat de letters WIT moet zijn
maar hij doet dwars en blijft zwart. Bij mozilla gaat het natuurlijk wel weer goed. Hoe komt dit?
doet niksquote:Op zondag 23 mei 2004 17:38 schreef Flaman het volgende:
http://www.iwriteyouwrong.com/v2
ok ik zet dus bij a:hover neer dat de letters WIT moet zijn
maar hij doet dwars en blijft zwart. Bij mozilla gaat het natuurlijk wel weer goed. Hoe komt dit?
Ja, maar meestal is een workaround niet genoeg...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:06 schreef erikkll het volgende:
met een kleine workaround zijn trouwens de meeste sites wel geschikt te maken voor IE hoor![]()
Ik neem aan dat je hier een bugreport voor gestuurd hebt ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, firefox interpreteert HTML 4.01 commando's al niet correct (scrolling=yes in een iframe bv)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |