abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:07:34 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19269886
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -

Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?

Dat zijn dames die in principe respectloos door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.

Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?

Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek. Waarom deze zieke geesten dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden

Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?

Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.

Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.

Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?

De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later



Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19269909
Wat een belachelijk Essay weer van je BSB
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19269918
Ben je afgewezen?
pi_19269922
pi_19269924
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Jij lelijke stalker jij!
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:10:15 #6
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19269932
quote:
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Bron?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_19269933
-> WFL
pi_19269936
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?

Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is
Belachelijk. Die zouden ze moeten uittrekken.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:10:38 #9
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_19269940
whahahaha
pi_19269943
Ik zou ze in een tent steken net als onze middeleeuwse vrienden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_19269952
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
You just made my day.
pi_19269959
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.


moeten die meisjes dan niet naar school?
pi_19269980
foto's?
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_19269997
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
overspelige heupbroek
Wat is dat?
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:16:16 #15
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19270088
Wanneer komt nou de onderbouwing?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_19270111
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Wanneer komt nou de onderbouwing?
Verwacht je van BSB een onderbouwing?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:19:21 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19270160
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Verwacht je van BSB een onderbouwing?
Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OP

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:20:26 #18
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19270186
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OP

Nee. Er staat een aantal losse flarden in de OP. En een aantal waanzinnig geuitte persoonlijke meningen. En een aantal aannames. En een paar fantasietjes.

Waar blijft nu die onderbouwing, vraag ik, derhalve.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_19270372
Vooroordelen beste Banshee. Vooroordelen. Wat is er eigenlijk mis met make-up van de Hema?
pi_19270432
.................................
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:32:20 #21
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19270495
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -

Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?
Wat versta jij onder 'we'?
quote:
Dat zijn dames die in principe respectloos
Waar maak jij uit op dat ze respectloos zijn?
quote:
door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
Sluit dit dames uit die niet met hema-makeup rondlopen maar met dure makeup? En waar haal je vandaan dat ze hema-makeup dragen?
quote:
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Hoe kom jij zo snel tot de conclusie dat dit uitschot is? Een degelijke onderbouwing is op zijn plaats voordat je zulke zware veroordelingen zou uitspreken.
quote:
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Voor wie of wat is deze kledij schadelijk? En waar wordt er precies gelaxeerd?
quote:
Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek.
Ah, ja. De overspelige heupbroek..
quote:
Waarom deze zieke geesten
Waar haal je nu vandaan dat deze dames zieke geesten zijn?
quote:
dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden

Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?

Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Graag zag ik een gedegen beschrijving van de onderzoeksmethoden die gebruikt zijn om bovenstaande ten eerste vast te stellen en ten tweede te staven!
quote:
Vaak
Bron! Hoe vaak?
quote:
zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- gebroken huwelijken - Bron?
- etc. - Pardon?
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen - *proest Bron?
- Ja - Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen. - Bron?

Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?
Duidelijk? Eerst even onderbouwen en aangeven wat er precies duidelijk is!
quote:
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag
Het feit dat het onzedelijk gedrag is is mijns inziens totaal onvoldoende onderbouwd. Je neemt klakkeloos aan dat je stelling uit de eerste zin klopt zonder daar enige gedegen uitleg aan te wijden!
quote:
wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later



Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.
Tegengeluiden zie ik helemaal niet? Het zou schappelijk zijn op z'n minst aan te geven wat de voordelen en nadelen zijn van de beschreven stof.
De ene aanname volgt de andere in rap tempo op. Het tekstje nodigt uit tot niet-nadenkend nablaten. Dat doet het echter zo belabberd dat dat niet wil vlotten, gezien de reacties.

Volgende keer iets meer aandacht besteden aan achtergrondinformatie en onderbouwing, bansheeboy.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:33:11 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19270517
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19270581
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:

- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:50:45 #24
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19270869
bwahaha lol, aan de topictitel had ik kunnen weten wie de TS was. BSB ik hoop echt dat jij niet serieus bent, anders ben je echt een ernstig geval
pi_19270902
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:32 schreef mvdlubbe het volgende:

[knip]

Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.
Tegengeluiden zie ik helemaal niet? Het zou schappelijk zijn op z'n minst aan te geven wat de voordelen en nadelen zijn van de beschreven stof.
De ene aanname volgt de andere in rap tempo op. Het tekstje nodigt uit tot niet-nadenkend nablaten. Dat doet het echter zo belabberd dat dat niet wil vlotten, gezien de reacties.

Volgende keer iets meer aandacht besteden aan achtergrondinformatie en onderbouwing, bansheeboy.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:52:33 #26
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_19270908
heb je iets tegen vrouwen ofzo???

En jouw wijf draagt iedere dag mantelpakjes ofzo?

Als je die al hebt... (betwijfel ik)

vindt het nergens op slaan sorry...


p.s. is je essay Sarcastisch bedoeld ofzo? Zo ja: dan ben je slecht in sarcasme...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_19270933
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.
Wie stemt er voor dat ik mijn webcam op de boom richt, zodat we de omgeving rond deze prachtige plant met zijn allen in de gaten kunnen houden? Dan maken we een rooster dat we allemaal om de beurt de wacht houden zodat we het gelijk zien als er iets aan de hand is.
If you can't beat them: beat harder next time.
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:55:31 #28
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19270959
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef yvonne het volgende:
naar GC, waar je ook de andere essays kunt bewonderen.
Dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19270964
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.
Waarom denk je dat die gezonde boom er nog staat?
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:05:23 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19271186
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef DeHeldjes het volgende:
heb je iets tegen vrouwen ofzo???
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
quote:
En jouw wijf draagt iedere dag mantelpakjes ofzo?
Ik heb geen vrouw, en weiger principieel met zulks soort vrouwen te trouwen
quote:
p.s. is je essay Sarcastisch bedoeld ofzo? Zo ja: dan ben je slecht in sarcasme...
Is helemaal niet sarcastisch bedoelt, ik zou niet weten waarom je dat denkt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:06:52 #31
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19271218
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
pi_19271243
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:08:15 #33
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19271245
quote:
Bansheeboy blaatte het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
Volgens mij zit hier de kern van het probleem BSB.
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:08:38 #34
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19271259
schopje-->ONZ
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:09:26 #35
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19271272
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
[..]

Ah. Voor vrouwen die zich, zonder bescherming van enige vorm van anticonceptie, laten palen door een vent en derhalve 9 maanden zwanger door het leven gaan?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:10:18 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19271285
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef Stuart het volgende:

[..]

Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maak

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:13:34 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19271336
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef HAL9000S het volgende:
schopje-->ONZ
Ja dag ! Topic begon in klaagbak, ging naar WFL toen gaar GC en jij wil naafr ONZ

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:13:36 #38
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19271338
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maak

Je maakt je schuldig aan vergrijp? Dat is interessant. Zou je daar meer over willen vertellen?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 16:24:24 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19271541
Goed topic! En een belangrijk maatschappelijk onderwerp.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:27:50 #40
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19271610
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed topic! En een belangrijk maatschappelijk onderwerp.
Idd , ik vind het ook belangrijk dat elke lente en zomer meiden weer schaarsgekleed gaan . Altijd iets om naar uit te kijken .

BSB, mischien kun je eens vertellen waar die meiden rondlopen, want denk dat BHFH en Schtoppel dat wel interessant zullen vinden
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:31:11 #41
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19271677
Deze is wel humor van de bovenste plank. Met als toppunt de overspelige heupbroek en de kastanjebomen......
Onzin graag.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:15:41 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19272790
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Stuart het volgende:
Wat een belachelijk Essay weer van je BSB
Zomaar ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19272795
BansheeBoy, No offence hoor, Maar het lijkt echt alsof je iedere keer met je zogenaamde "essays" probeert te bewijzen dat je er niets van kan en totaal geen onderbouwing kan maken.
Ook zijn je "essays" Alles behalve overtuigend...
Leer goede essays schrijven, of stop ermee
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:17:54 #44
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19272850
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef FLipKick het volgende:
BansheeBoy, No offence hoor, Maar het lijkt echt alsof je iedere keer met je zogenaamde "essays" probeert te bewijzen dat je er niets van kan en totaal geen onderbouwing kan maken.
Ook zijn je "essays" Alles behalve overtuigend...
Leer goede essays schrijven, of stop ermee
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:20:34 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_19272909
Doe je baard voor je ogen, zie je het ook niet.

btw, hebben schaars geklede dames ook gevolgen voor leegstand van huizen of zit dat er deze keer niet bij ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:25:30 #46
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_19273023
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent

Het is jammer dat een man van inhoud zoals jij niet reageert op mijn inhoudelijke reactie eerder.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_19273214
Is TS zwaaaaar christelijk? Nekschot dan. (is geen doodverwensing)
pi_19273339
echt humor die topics van BSB
>> ONZ
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:44:25 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19273377
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef GewoonPim het volgende:
Is TS zwaaaaar christelijk?
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijn
quote:
Nekschot dan. (is geen doodverwensing)
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?


Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 20 mei 2004 @ 17:45:06 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_19273388
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?
Een Fok!term. Lees je eens in verdomme
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')