Jij lelijke stalker jij!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Bron?quote:Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Belachelijk. Die zouden ze moeten uittrekken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij. Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is
You just made my day.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- gebroken huwelijken
- etc.
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
overspelige heupbroek
Verwacht je van BSB een onderbouwing?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Wanneer komt nou de onderbouwing?
Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OPquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Verwacht je van BSB een onderbouwing?
Nee. Er staat een aantal losse flarden in de OP. En een aantal waanzinnig geuitte persoonlijke meningen. En een aantal aannames. En een paar fantasietjes.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zanik je nou, onderbouwing staat toch in OP
Wat versta jij onder 'we'?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Wat verstaan we onder schaars geklede dames ?
Waar maak jij uit op dat ze respectloos zijn?quote:Dat zijn dames die in principe respectloos
Sluit dit dames uit die niet met hema-makeup rondlopen maar met dure makeup? En waar haal je vandaan dat ze hema-makeup dragen?quote:door de stad of het bagijnhof rondslenteren, liefst in groepjes van 6 á 7 meiden, die in giechelende hoedanigheid verkeren en uitermate strak en/of doorzichtig gekleed zijn al dan niet zwaar op gemaakt met goedkope hema-makeup.
Hoe kom jij zo snel tot de conclusie dat dit uitschot is? Een degelijke onderbouwing is op zijn plaats voordat je zulke zware veroordelingen zou uitspreken.quote:Wat zijn de beweegredenen van dergelijk uitschot ?
Voor wie of wat is deze kledij schadelijk? En waar wordt er precies gelaxeerd?quote:Dit soort "dames" denken de wijsheid in pacht te hebben door als laxerende poedels rond te dwarrelen in schadelijke kledij.
Ah, ja. De overspelige heupbroek..quote:Veel van deze dames kan het niet schelen of hun onderbroek te zien is en dus vaak ook uitsteekt boven hun overspelige heupbroek.
Waar haal je nu vandaan dat deze dames zieke geesten zijn?quote:Waarom deze zieke geesten
Graag zag ik een gedegen beschrijving van de onderzoeksmethoden die gebruikt zijn om bovenstaande ten eerste vast te stellen en ten tweede te staven!quote:dit doet weten alleen zijn, helaas laten ze dit nooit uitlekken naar derden
Ok, leuk en aardig, maar wat is het probleem dan ?
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer, veel van deze dames hebben onderling wedstrijden, de prijzen worden meestal de 21ste van elke maand uitgekeerd als de studie-financiering binnen is bij hen.
Bron! Hoe vaak?quote:Vaak
Duidelijk? Eerst even onderbouwen en aangeven wat er precies duidelijk is!quote:zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- gebroken huwelijken - Bron?
- etc. - Pardon?
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen - *proest Bron?
- Ja - Ja
- Jongens die niet meer naar school gaan omdat zij hun tijd liever verdoen in de stad waar zij de dames in kwestie gericht volgen. - Bron?
Ok, duidelijk, hoe lossen we dit op ?
Het feit dat het onzedelijk gedrag is is mijns inziens totaal onvoldoende onderbouwd. Je neemt klakkeloos aan dat je stelling uit de eerste zin klopt zonder daar enige gedegen uitleg aan te wijden!quote:De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag
Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.quote:wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- etc.
- Ja
quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[knip]
Samenvattend zou ik willen stellen dat je 'essay' niet meer is dan een uitleg van een warrige mening. Het mist diepgang, bijft uiterst oppervlakkig. De hoeveelheid onzinredeneringen is overweldigend maar niet overtuigend.
Tegengeluiden zie ik helemaal niet? Het zou schappelijk zijn op z'n minst aan te geven wat de voordelen en nadelen zijn van de beschreven stof.
De ene aanname volgt de andere in rap tempo op. Het tekstje nodigt uit tot niet-nadenkend nablaten. Dat doet het echter zo belabberd dat dat niet wil vlotten, gezien de reacties.
Volgende keer iets meer aandacht besteden aan achtergrondinformatie en onderbouwing, bansheeboy.
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:04 schreef yvonne het volgende:
naar GC, waar je ook de andere essays kunt bewonderen.
Waarom denk je dat die gezonde boom er nog staat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:53 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hmmmm wij hebben een jonge en erg gezonde kastanje achter het huis staan, maar ik heb er nog geen overspelige praktijken waargenomen.
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstruerenquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:52 schreef DeHeldjes het volgende:
heb je iets tegen vrouwen ofzo???![]()
Ik heb geen vrouw, en weiger principieel met zulks soort vrouwen te trouwenquote:En jouw wijf draagt iedere dag mantelpakjes ofzo?
Is helemaal niet sarcastisch bedoelt, ik zou niet weten waarom je dat denktquote:p.s. is je essay Sarcastisch bedoeld ofzo? Zo ja: dan ben je slecht in sarcasme...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen vrouwen, voor veel vrouwen heb ik zelfs respect, vrouwen die zich zedelijk kleden en er voor gekozen hebben niet te menstrueren
Volgens mij zit hier de kern van het probleem BSB.quote:Bansheeboy blaatte het volgende:
Ah. Voor vrouwen die zich, zonder bescherming van enige vorm van anticonceptie, laten palen door een vent en derhalve 9 maanden zwanger door het leven gaan?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maakquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen heb je zelfs respect ? Is dat iets bijzonders dan ofzo joh ?![]()
Ja dag ! Topic begon in klaagbak, ging naar WFL toen gaar GC en jij wil naafr ONZquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef HAL9000S het volgende:
schopje-->ONZ
Je maakt je schuldig aan vergrijp? Dat is interessant. Zou je daar meer over willen vertellen?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het is niet bijzonder vind ik maar het is wel een feit dat ik me aan dergelijk vergrijp schuldig maak
Iddquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed topic! En een belangrijk maatschappelijk onderwerp.
Zomaar ?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:09 schreef Stuart het volgende:
Wat een belachelijk Essay weer van je BSB
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrentquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:15 schreef FLipKick het volgende:
BansheeBoy, No offence hoor, Maar het lijkt echt alsof je iedere keer met je zogenaamde "essays" probeert te bewijzen dat je er niets van kan en totaal geen onderbouwing kan maken.
Ook zijn je "essays" Alles behalve overtuigend...
Leer goede essays schrijven, of stop ermee
Het is jammer dat een man van inhoud zoals jij niet reageert op mijn inhoudelijke reactie eerder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de meeste belachelijke be-argumtering ooit gehoord. Het is de bedoeling dat je er inhoudelijk op in gaat, als je dat niet doet laat dat je zwakte zien wat betreft kennis hieromtrent
Nee, ik ben moslims sinds mijn geboorte waar ik niet bij heb kunnen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:35 schreef GewoonPim het volgende:
Is TS zwaaaaar christelijk?
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?quote:Nekschot dan. (is geen doodverwensing)
Een Fok!term. Lees je eens in verdommequote:Op donderdag 20 mei 2004 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het geen doodverwensing is, wat is het dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |