Ik had dat plaatje net ook al gevonden, maar ik kan me zijn rol niet echt herinneren.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:01 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
De partner van Cage in Matchstick Men?quote:Op maandag 24 mei 2004 23:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje net ook al gevonden, maar ik kan me zijn rol niet echt herinneren.
The Green Mile heb ik maar één keer (half slapend) gekeken.
Ik heb de volgende films gezien:quote:Op maandag 24 mei 2004 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De partner van Cage in Matchstick Men?
das pas in juniquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:49 schreef mamamiep het volgende:
Hem wel ja.
Ik ga trouwens zo leren. Moet nog veel doen en volgende week vrijdag een belangrijk tentamen.
Hij is wel thuis volgens mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
eigenlijk denk ik dat SoK haar ook wel kent en KQ ook
TM had natuurlijk geen tijd
en ik dacht echt dat t simpel zou zijn
waar hangt die gorro trouwens uit![]()
Nou? Als ik nu vast begin dan haal ik een heel goed cijfer hoop ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
das pas in juni
Mooi weer? waar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:58 schreef dolle_hond het volgende:
het is natuurlijk ook mooi weer weer
Ik ben nog steeds bezig met mijn eerste 10000.quote:--- edit: dit is mijn 10000e post van 2004
ik dacht al, zover zit jij nou ook weer niet van mij afquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mooi weer? waar?
Oh wacht, ik zie eindelijk de zon doorbreken.
Oh jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mooi weer? waar?
Oh wacht, ik zie eindelijk de zon doorbreken.
Hoi Brechtje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik een paardenfreak.
Sjeesh, ik ben dan wel van het vrouwelijke geslacht, maar ik dacht dat jullie me hoger achtten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |