Bij mij doet 'ie het wel.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
Fijn dat hetr plaatje het ook doet.
jij bent ook echt gekquote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb Sai geil gemaakt
![]()
Is daar veel voor nodig?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb Sai geil gemaakt
![]()
ik was me van geen kwaad bewust...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:08 schreef dolle_hond het volgende:
jij bent ook echt gek
Bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diaz ziet er altijd lekker uit.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bah.
Diaz heeft er nooit slechter uitgezien in een film. Vrij uitgemergeld hier.
Daar is niks bijzonders aan hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:04 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb Sai geil gemaakt
![]()
Je bedoelt die loser uit Galaxy Quest?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Rockwell.
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:31 schreef Modus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Kijk deze film en oordeel dan weerquote:Op maandag 24 mei 2004 22:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je bedoelt die loser uit Galaxy Quest?
Let's get out of here before one of those things kills Guy.
Ik zal hem eens huren.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk deze film en oordeel dan weer
Confessions Of A Dangerous Mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |