quote:Om mezelf maar eens te quoten...
Op woensdag 26 februari 2003 00:50 schreef Gorro het volgende:Confessions of a Dangerous Mind
Kewle verfilming van het leven van een bijzondere man, Chuck Barris, geweldig gespeeld door Sam Rockwell. Chuck Barris is de bedenker van shows als The Dating Show (Blind Date in Nederland) en The Gong Show (lijkt verdacht veel op de audities van Idols). Daarnaast was hij ook nog, tenminste als we zijn autobiografie mogen geloven, een hitman voor de CIA. Het scala aan sterren, George Clooney (tevens regisseur), Drew Barrymore, Julia Roberts en jawel, Rutger Hauer
, maken er een kewle film van, vol humor. Ook de cameo's van Matt Damon en Brad Pitt zijn geweldig. Niet voor iedereen geschikt denk ik, maar ik vond hem erg kewl.
9-
quote:dvd of bios??
Op vrijdag 30 mei 2003 21:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb hem toevallig vandaag gezien, niet ech pakkend moet ik zeggen. Een zesje
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:20 schreef Joppe het volgende:
Ik heb gehoord dat ze deze mooie film opnieuw een bioscooprelease gaan geven.
George Clooney's Confessions of a Dangerous Mind krijgt een re-release in de Amerikaanse bioscopen. Clooney wist dit voor elkaar te krijgen door te claimen dat hij door al zijn onbetaalde werk aan de film een tweede kans zou moeten krijgen.
Confessions of a Dangerous Mind wist tijdens zijn eerste periode in de bioscopen slechts 16 miljoen op te brengen, terwijl de film bijna het dubbele kostte. Om in de kosten van de film te snijden besloot Clooney om zelf geen salaris te vragen voor zijn werkzaamheden als regisseur en acteur (in een kleine bijrol). Ook de hoofdrolspelers in de film kregen aanzienlijk minder betaald dan in eerste instantie was afgesproken.
Confessions of a Dangerous Mind gaat over het leven van de beroemde tv-presentator Chuck Barris, die claimde een huurmoordenaar te zijn voor de CIA. In de film zagen we naast Clooney ook Sam Rockwell (The Green Mile), Charlie's Angel Drew Barrymore en Julia Roberts.
In Nederland wist Confessions of a Dangerous Mind ook weinig potten te breken. De film haalde nooit de boxoffice top tien en verdween twee weken na zijn release al uit de top twintig met slechts 71.000 euro aan opbrengsten.
Bron: FilmFan
Niet hier dus
quote:Dank je
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:35 schreef Joppe het volgende:
Clooneys Confessions krijgt Amerikaanse re-releaseNiet hier dus
Ik dacht inderdaad dat je in Nederland bedoelde
.
quote:klopt helemaal! Gemiddelde Fokker heeft een film van Vin Diesel of andere troep in zijn lijstje staan. Maar ja, als ik zo de posts hier op "Film, Tv en Radio" lees, is het niveau hier niet bijster hoog. Dit is anders op de div. dvd-fora, waar wel filmliefhebbers aanwezig zijn. Hier weten ze ook heea te waarderen en te beargumenteren.
Op zaterdag 11 oktober 2003 02:46 schreef Astronaut_Jones het volgende:
het doorsnee publiek bestaat uit idioten, weten nooit een goeie film te waarderen
quote:mee eens.
Op zaterdag 11 oktober 2003 04:23 schreef Price het volgende:[..]
klopt helemaal! Gemiddelde Fokker heeft een film van Vin Diesel of andere troep in zijn lijstje staan. Maar ja, als ik zo de posts hier op "Film, Tv en Radio" lees, is het niveau hier niet bijster hoog. Dit is anders op de div. dvd-fora, waar wel filmliefhebbers aanwezig zijn. Hier weten ze ook heea te waarderen en te beargumenteren.
Let wel: Over smaak valt niet te twisten. Dus eenieder is vrij om datgene te zeggen wat hem of haar op het hart ligt. Ik heb altijd de indruk dat meer mensen voor dj tiesto kiezen dan voor Mozart.
quote:Als je hier niet tevreden bent, ga je toch lekker op andere fora posten.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:12 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
mee eens.
hier is er bijvoorbeeld helemaal geen liefde te bekennen voor de coen broertjes. wat gelijkstaat aan heiligschennis op een filmforum
quote:doe ik zeker. maar ik vermaak me hier ook nog wel ns. er zijn hier simpelweg minder interessante filmliefhebbers dan op andere sites. een groot forum als deze kan niet alles hebben.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als je hier niet tevreden bent, ga je toch lekker op andere fora posten.
quote:Voel je dan geroepen ons dan ook eens te introduceren in de films/filmmakers die jij als filmkenner pur sang kent.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:54 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
doe ik zeker. maar ik vermaak me hier ook nog wel ns. er zijn hier simpelweg minder interessante filmliefhebbers dan op andere sites. een groot forum als deze kan niet alles hebben.
quote:Volgens mij zijn hier genoeg (in ieder geval behoorlijk wat) mensen die de Coen-films waarderen. En wat dan nog, een liefde en/of voorkeur voor Coen-films is toch niet inherent aan het 'filmkenner' zijn?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:12 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
mee eens.
hier is er bijvoorbeeld helemaal geen liefde te bekennen voor de coen broertjes. wat gelijkstaat aan heiligschennis op een filmforum
maar fok is ook niet echt een filmsite, dit is eerder een onderdeel waar mensen onderandere praten over films. de meeste komen hier niet om over films te praten, das een heel ander publiek.
maar gelijk hebben jullie, over smaak valt niet te twisten.
quote:En als iemand de films van de Coens nou wel waardeert maar A Man Apart als beste film allertijden beschouwd? Wat dan?
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:45 schreef Astronaut_Jones het volgende:
okay deze reaktie lokte ik wel uit. en aan een kant hebben jullie gelijk, maar aan de andere kant denk ik niet dat ik een 'filmkenner' serieus kan nemen als deze de coens niet waardeert.
quote:dat is wat we noemen een onmogelijkheid
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:52 schreef Sai het volgende:[..]
En als iemand de films van de Coens nou wel waardeert maar A Man Apart als beste film allertijden beschouwd? Wat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |