ok, zal ik doenquote:Op zondag 23 mei 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Probeer het maar eens.... eerst in zn vrij zetten, en dan naar zn 2... dit in 2 bewegingen, blijven oefenen en dan gaat het vanzelf in 1 beweging later
want ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hollander in chaam hetzelfde gebeurde (dat ie dus in de vrij volgas gaf), maar nogmaals dat weet ik dus niet zeker...quote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benieuwd hoe hollander het doet?
Neehee... maar alleen om te proberen, of het dan wel soepel gaat.. maar je moet wel eerst door zn vrij en dan naar zn 2, dus in principe schakel je 2 keer maar dan in 1 beweging..quote:Op zondag 23 mei 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
huh? wou je zeggen dat je 2 keer je voet omhoog tilt als je vd 1 naar de 2 gaat?? dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet tijdens lessen.
in eindhovenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:43 schreef PatrickM het volgende:
Waar is Patrick281 gebleven?
ah zo, zal het vd week es proberen!quote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Neehee... maar alleen om te proberen, of het dan wel soepel gaat.. maar je moet wel eerst door zn vrij en dan naar zn 2, dus in principe schakel je 2 keer maar dan in 1 beweging..
Je moet trouwens ook niet te soft zijn voor je gearbox
Ik heb het met elke motor waar ik op heb gereden gehad. Die 2 blijft gewoon een kutversnelling als je ze op toeren jaagtquote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie je 2e post nu pas...
ik weet trouwens zeker dat mark het ook zo doet, ik vroeg hem tijdens de veluwe meet dat ie dus in de vrij kwam en hij zei precies hetzelfde, dat je flink door moet trappen om hem in de 2 te krijgen...
en als je 'm doortrekt boven de 10? bij sommige had ik het al op 8000. Dan was het naar de 2 echt goed trappenquote:Op zondag 23 mei 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb er geen last van....
Denk dat het toch aan jullie lig dan
Hoe ik het doe? Simpel eigenlijk, zacht tikje om naar zijn neutraal te gaan en hard om hem in zijn twee te krijgen. Ik tik nooit twee keer, dan zit ie namelijk in zijn 3.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie je 2e post nu pas...
ik weet trouwens zeker dat mark het ook zo doet, ik vroeg hem tijdens de veluwe meet dat ie dus in de vrij kwam en hij zei precies hetzelfde, dat je flink door moet trappen om hem in de 2 te krijgen...
Klopt ik zat toen ineens in zijn vrij. De motor is ooit omgevallen en toen is het koppelingshendeltje iets naar binnen gebogen, door het gladde vlak van mijn laarzen gebeurde het weleens dat ik net er naast zat. Hard genoeg om hem in zijn neutraal te krijgen, te zacht om naar zijn twee te gaan. Dat gebeurde tijdens die meet ook. Ik heb het je nog laten zien op een rustpunt. Ik heb hem overigens nu weer iets naar buiten gebogen en dat scheelt een hoop, als het me nu gebeurt weet ik dat het aan mij ligt.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
want ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hollander in chaam hetzelfde gebeurde (dat ie dus in de vrij volgas gaf), maar nogmaals dat weet ik dus niet zeker...
Ja... en proberen de nieuwe A5 te berijden, maar helaas, (weer) niet kunnen vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
Ben je weer vleigtuigen gaan kijken?
Heb net een stuk hier gereden, de lekdijk af richting Dordrecht en toen kwam ik in Giessenburg en ik moet zeggen, het is echt een mooi stuk met veel afwisselende bochten. Zo mooi, dat er wel een route omheen te bouwen is.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is geen vaste route ofzo....... ik weet alleen leuke weggetjes daar. Meer een soort neus-achterna-route dus, hier links, hier rechts enz![]()
Giessenburg ligt aan de andere kant van de Merwede (rivier). kleine kans dus dat we daar doorheen komen
Ik had dus eigenlijk aan de andere kant moeten zijn? Het fijne was dat er gewoon helemaal geen verkeer was.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat is wel grappig, maar stukje bij Werkendam is nog leuker
Hoeft niet, tis allebei mooi rijden!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had dus eigenlijk aan de andere kant moeten zijn? Het fijne was dat er gewoon helemaal geen verkeer was.Je kon dus lekker doorrijden. Waar kan je de Merwede oversteken eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |