vetquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hang nu aan de lijn ermee of ik langskom .. prijsvoorstel.
Ze doen er 750 euro af zonder inruil .. ik ga even naar Eindhoven.
Hij heeft 15 pk meer dan een standaard model en open Laser blerpijpen.
Geeft ook niet, als ik zelf op mijn werk zit lees ik ook maar maximaal 50% voor ik reageer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel maar soms komen ze niet doorben ook tegelijk aan het werk hier, vandaar
Bla bla standaard verhaal .. deze is heel bijzonder ..tuned, laser, carbon spullen.. ja hoor...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vetklinkt niet gek, 750 euro = 1650 gulden !! korting...
tis iig handig mochten ze nog een keer contact opnemen. dan kan ik dit iig vermelden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, als ik zelf op mijn werk zit lees ik ook maar maximaal 50% voor ik reageer.
Denk je als je het terugleest dat je weet wat waar zit en wat je ermee kan doen? Standaard zal die knop al goed staan, een ZXR is zo hard afgeveerd dat de vorige eigenaar voor het behoud van zijn klokkenspel al wel de zachtste waarde zal hebben gekozen. Als ze nou weer komen kijken kan je die veer beter instellen zodat ze beter bij de grond kan en zal de koop waarschijnlijk sneller geregeld zijn. Je kan een ZXR zo laag instellen dat zelfs een dwerg ermee weg zou kunnen rijden.
Kijk dat is echt sleutelen! Je gaat op zoek naar het ene en komt weer iets anders tegen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis iig handig mochten ze nog een keer contact opnemen. dan kan ik dit iig vermelden.
ik ben net dus bezig geweest om de boel even los te halen, was nieuwsgierig naar die knop en wat zie ik? 1 bougie kabel hing er een beetje zielig bij zeg maar. ik denk, nouja ik zal hem even terugduwen en toen was ie helemaal los!
dat zal dat inhouden van gisteren verklaren! maar en nu? moet ik nu een nieuwe kabel halen of...?
ik haal wel gewoon een nieuwe, veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Kijk dat is echt sleutelen! Je gaat op zoek naar het ene en komt weer iets anders tegen.
Als de kabel echt los is en je kan hem niet meer vastzetten dan moet je een andere kopen. Of hij nog bruikbaar is kan je zo zien door hem goed te bekijken en voel ondertussen ook even aan de kabel of er niet ergens een breekpunt in zit. Dat inhouden kan hier makkelijk door veroorzaakt worden, als 1 cilinder maar af en toe meedoet door het uitblijven van een vonk van de ontsteking dan mis je ineens heel veel vermogen. Bij twijfel zou ik gewoon een nieuwe halen, zo duur zijn die kabels ook weer niet. Het best zou nog zijn om ze allemaal te vervangen maar aangezien je hem wil verkopen weet ik niet of je dit nog zou moeten doen.
nope, toen ik die kabel zag heb ik niet meer gekeken. en nu regent het hierquote:Heb je die knop wel gevonden eigenlijk? En zie je ook die ring zitten waarmee je je veer in kan stellen?
genoeg om de garage te halenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Max. 80..... maar dan nog is het niet echt betrouwbaar
Een tijdelijke verbindingsschakel voor je kettingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:28 schreef PatrickM het volgende:
wat is een visje?
* noteert in boekje de term visje, voor als er een kettingfiets komtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een tijdelijke verbindingsschakel voor je ketting
* PatrickM is lichtelijk verliefd op de Soes GSX 1400...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En jullie maar denken dat ik geen smaak hebquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
stelt idd weinig voorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwalijk zaakie OPM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |