Tot nu toe bij dit bedrijf (nu bijna 3,5 jaar werkzaam) nog niet voorgekomen. Niet ernstig genoeg dan om thuis te blijven.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo!
Maare Plo,
Ben jij nooit eens ziek dan![]()
_
Ik ga me niet ziek melden voor een stuk motorrijden. Daar naai ik mijn collega's flink meequote:Op donderdag 20 mei 2004 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dan moet je het zelf maar weten, als het zo'n belangrijk baantje is
Sorryquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:53 schreef stinkie het volgende:
kan ik godverdomme vandaag nog niet verder, mis wat gereedschap
en warschijnlijk komt het vers afgebroken deeltje bij het voortandwielvandaan
blijft leukquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:37 schreef ploderus het volgende:
Hier trouwens nog wel een leuk filmpie. Waarschijnlijk kent bijna iedereen hem wel, maar ik blijf hem toch leuk vinden
http://oege.ie.hva.nl/~loderu02/fok/kawasaki.mpeg
nee, net gekeken, er zit echt een verse breukplek waar dat onderdeel precies in pastquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
SorryIs het niet gewoon de borgpen?
ok danquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Jongens de vlag kan uit hoor ..
Voor mij niet .. maar ik hoor graag alle ideen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:12 schreef Rietvaerder het volgende:Leuk is dat!
Ff serieus: is een FJR1300 niks voor je?
Je hebt gelijk, en ik heb het even onderbouwd ..geedit ..quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom niet?Wel ff onderbouwen he
Ik vind een Bandit1200N is ook wel wat voor je, je oude GSX-R1100 blokje
Ik weet eigenlijk niet eens wat voor soort motor je zoekt?
quote:4. Omruilgarantie
Mocht binnen 14 dagen of maximaal 500 km na aanschaf blijken, dat je nieuwe motor om wat voor reden dan ook toch niet de juiste keuze was, dan kun je je motor bij de MotoPort omruilen tegen een andere, vergelijkbare motor van minimaal dezelfde prijs.
Een Gixxer 1000?quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan vanaf zaterdag 12.000 contant betalen .. dus geef maar jullie optie's.
Ik had gisteren nog even naar een Duc 916 Senna gekeken. Maar liefhebbersprijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een Gixxer 1000?![]()
Ducati 996?
Ducati 748/749?
Benelli Tornado? (wordt deze al verkocht eigenlijk?)
Nu alweer? Dat ding is er nog niet zo lang toch? Wat moet ie nieuw kosten?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog even naar een Duc 916 Senna gekeken. Maar liefhebbersprijzen.
- zie marktplaats.
Verder was ik niet van plan om een lening af te sluiten dus blijf ik netjes onder de 12/13 en het liefs onder de 10.
[quote]
Die prijzen heb ik ook gezien vandaar dat ik met de 996 en 748 aan kwam, deze zijn wel voor een dergelijk bedrag te krijgen.
Maarre, die gixxer 1000, is dat niet wat?
[quote]
Benellic Tornado is trouwens wel geleverd in Nederland, maar de importeur is helemaal met de vertegenwoordiging gestopt.![]()
Ik ga mijn best doen, net even gekeken bij de motor en dat wordt optisch een duidelijke verbetering. Deze slangen zijn veel dunner dan die rubber dingen die er nu op zitten.quote:Ik had in het vorige topic je verhaal gelezen over die slangen.
Sinds Replique kunnen wij niet meer quoten via copy-paste.
Nieuw geen idee, zal wel iets van 20.000 zijn .. was niet van plan te lenen .. en nog steeds.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu alweer? Dat ding is er nog niet zo lang toch? Wat moet ie nieuw kosten?
[..]
Ik ga mijn best doen, net even gekeken bij de motor en dat wordt optisch een duidelijke verbetering. Deze slangen zijn veel dunner dan die rubber dingen die er nu op zitten.
[..]Denk dat ik die gewoon neem en dan de gouden of zwarte uitvoeringen. (Kawa groen hebben ze jammergenoeg niet.)
Niet lenen dus. Doe ik zelf ook niet wat ik ook zou willen hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuw geen idee, zal wel iets van 20.000 zijn .. was niet van plan te lenen .. en nog steeds.
Doorlopend kredietje staat wel separaat met een leeg saldo en genoeg ruimte paraat.![]()
![]()
Laten we het verstandig houden.
Okee, gold it is!quote:Ik zou goud nemen voor die banjo's.![]()
Que? Te agressief? Leg eens uit....quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Gixxer1000 is echt gewoon te agressief....
Misschien een TL1000R?quote:Pepijn, what about de Hayabusa dan?
Of een BlackBird?
Gewoon... zoals ik het zeg. Gewoon veel te giftig, niks voor mijquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Que? Te agressief? Leg eens uit....
Ik snap wel wat je bedoelt, dat is een nadeel van al de fietsen in die categorie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gewoon... zoals ik het zeg. Gewoon veel te giftig, niks voor mij
Ga er maar eens op rijden.... dan weet je wat ik bedoel.
In principe zoek ik een supersport zonder ketting. Die bestaan helaas niet.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Gixxer1000 is echt gewoon te agressief....
Pepijn, what about de Hayabusa dan?
Of een BlackBird?
OK .. daar hebben we wat aan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:28 schreef ondeugend het volgende:
Doe maar een zwarte... past goed bij mijn broek![]()
![]()
Heb ik ooit 2 jaar geleend van een collega .. moest je zelf uitzetten die dingen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:14 schreef Blue Thunder het volgende:
FF vraagje tussendoor
Ik heb een yamaha XJ600 uit 87 en kan het kloppen dat daar de knipperlichten automagisch uitgaan of zijn die van mij stuk waardoor ze automagisch uitgaan?![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:07 schreef ZX9R het volgende:
Gefeliciteerd Pepijn!
Rara politiepet... Wat zal het gaan worden?
Zoals in de Ghostrider filmsquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef ondeugend het volgende:
Alhoewel zwart wel stoer en mysterieus is.
Misschien wel. Ben aan het proberen vrij te krijgen zodat ik erheen kan. Zoiets moet je toch een keer meegemaakt hebbenquote:Wie gaan er hier allemaal naar de TT eigenlijk ?
Races en/of nacht ?
Dat zeggen BMW R1150RT rijders ook over hun machinequote:Op donderdag 20 mei 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch maar een FJR dan Pepijn!
Je moet er voor de grap eens een proefrit op maken. Serieus, doe nou maar.. volgens FJR-rijders ben je dan meteen verkocht
Beter is een relatief begrip... ambulance personeel in Utrecht vonden 'm te veel vermogen hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Een FJR rijd zeker beter dan een BMW R1150RT{
Daar zat ik nou jaren geleden bijna dagelijks achteropquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:06 schreef LangeJan het volgende:
Weet je wat een vette motor is? Een CBX!
Das deze,
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis wel een oudje, maar wel een heel gaaf oudje!
Ik ken de testenquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zijn anders zat testen geweest tussen de BMW en de FJR (samen met de Pan) en telkens kwam de FJR er als beste uit.
hmm, * One_Punch_Mickey heeft nu zijn bedenkingen over die Blade over 1,5 jaar...als ie niet eens een geknepen Bandit van zich af kan schudden...ik weet t, ligt aan de rijder!quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag was ik een eindje wezen rijden, uiteindelijk in de ''strijd'' met een 900RR (Tiger uitvoering, 98-er) gekomen
Ging er vrij hard aan toe op de dijkjes.... tot wel 140km/hMaar hij kreeg me maar niet van zn kont geschud
Telkens in zn spiegels kijken, op zo'n moment geniet ik echt
![]()
Stoppen we even later.... zegt ie, " zo dat wilt ook wel aardig zo'n Bandit? 80pk toch?"
-"Nee, 35pk"
vetquote:-", hoe hield je me dan bij?"
Vandaar die oude broek.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar zat ik nou jaren geleden bijna dagelijks achterop
Komop, bovenaan zetten die advertentie.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
balenniks gehoord van mijn geinteresseerde...
Luc heeft zijn prijs weer met 100 euro verlaagd...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:40 schreef Patrick281 het volgende:
Komop, bovenaan zetten die advertentie.![]()
Salsa .. swingen .. verkopen die handel.
Ik had echt verwacht dat jij en Luc de motorfiets veel sneller zouden verkopen dan ik.
Wonderen bestaan.
Je hebt er niet eens op gereden...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:29 schreef Patrick281 het volgende:Misschien rood wit gestippeld.
![]()
Sorry maar ik kan er niet warm of koud van worden mannen.
Nee .. trekt mij echt voor geen meter.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens op gereden...
was ook niet serieus bedoeldquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je je bedenkingen hebben om een Blade te kopen? Is een hele fijne motor hoor
Ik ga zeker naar de TT ... alleen overdag denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:40 schreef ondeugend het volgende:
Wie gaan er hier allemaal naar de TT eigenlijk ?
Races en/of nacht ?
Ik ga wel even kijken, maar die kuip is zo kolossaal en de rest van de motor heeft ook nergens subtiel design. Dat is gewoon mijn mening .. het model doet gewoon niets van binnen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat trekt je niet? Wedden dat ie je trekt na een eindje rijden
vind ik ook hoor, tuurlijk zal sportief zijn in zijn klasse en zal zeker niet verkeerd rijden. maar wat mij betreft duurt dat echt nog wel een lange tijd voordat ik naar zo'n model ga kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
het model doet gewoon niets van binnen.![]()
Was niet verkeerd naar jou toe bedoeld maar als ik even wat dingen op een rijtje zet dan lijkt me dat logisch. Pepijn rijdt al langer rond dan jij en heeft de nodige motoren al versleten.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh..
Hij is voor iedereen heel giftig hoor.. maakt niet uit hoelang je al rijdJe moet van zo'n karakter houden.... je hebt gewoon ZOVEEL vermogen, altijd en overal....
Enne, waarom zou Pepijn hem wel ''aankunnen'' en ik niet?
Rietje ligt vast al te knorren.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vet ding. Staat ie al voor je deur?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
Daar gaan we nog een keer .. 4.800 kilometer, bouwjaar 2003 ..
[afbeelding]
Uitlaatjes in het kontje zijn net niet te zien.
U zei?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rietje ligt vast al te knorren.![]()
@OPM: ik zie nog geen ZXR400 bovenaan staan hoor op Marktplaats!!
Je moet hem ook zien met originele ruit en zonder koffersquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga zeker naar de TT ... alleen overdag denk ik.
[..]
Ik ga wel even kijken, maar die kuip is zo kolossaal en de rest van de motor heeft ook nergens subtiel design. Dat is gewoon mijn mening .. het model doet gewoon niets van binnen.![]()
[afbeelding]
Krijg er een hoog politiemotor gevoel bij.Vooral die ruit.
Dikke achterkant.
Nou nu ik de prijs zie staat deze wel bovenaan het lijstje.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet ding. Staat ie al voor je deur?
Ach ja, ik ken niemand die zich zou kunnen inhouden op een GSX-R1000.. ècht niet..quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was niet verkeerd naar jou toe bedoeld maar als ik even wat dingen op een rijtje zet dan lijkt me dat logisch. Pepijn rijdt al langer rond dan jij en heeft de nodige motoren al versleten.
Ik heb niet gezegd dat je hem niet aan zou kunnen, ik denk dat iedereen dat wel kan met een beetje gezond verstand en dito motoriek. Ik zou het zelf best aandurven, met een FZR1000 kon ik ook redelijk rijden. Ik vind het overigens ook niet erg dat mensen op een "minder" krachtige motor me inhalen of passeren, dat scheelt denk ik ook. Als je daar niet tegen kan dan wordt de kans op zelfoverschatting enorm veel groter en dat loopt meestal niet goed af.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je moet hem ook zien met originele ruit en zonder koffers
Jullie snappen er ook niks van he![]()
Heb je er al op geredenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou nu ik de prijs zie staat deze wel bovenaan het lijstje.![]()
Is 4 jaar nieuwer dan die bij Motoport.
Aparte uitvoering, en dus pas 10 maanden oud.
Bod loopt .. zal wel gaan bleren .. even geduld.![]()
Ga toch fietsen manquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Nou nog steeds alsof de motor voor een lachspiegel staat.![]()
[afbeelding]
Toch wel een kek ding he.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je er al op geredenIk vind hem wel vet
Een wat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch wel een kek ding he.![]()
Morgen werkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen werken.Nog even beneden hapje, drankje televisie.
En dat plaatje van die 748 in senna kleuren die ik gepost had dan? Precies binnen je budget en tsja, gewoon een prachtmachine.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
het model doet gewoon niets van binnen.![]()
Ik denk dat ik het wel zou kunnen, ik ontbeer in vrijwel alle gevallen de geldingsdrang die nodig is om je te pletter te rijden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken niemand die zich zou kunnen inhouden op een GSX-R1000.. ècht niet..
enne, ik weet niet wie er beter kan rijden van ons, Pepijn of ik.. hij rijdt idd al wel langer
Dat lijkt me sterk, dat zou wel heel snel zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoorde zoiets van om de 5000km kleppen stellen bij Duc
Ja, dat zei een vriend van me.... dat zijn oom zijn Duc elke 5000km de kleppen moet laten stellenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dat zou wel heel snel zijn.
Aan de andere kant, is dat echt een probleem? Kijk eens goed naar zo'n machine, daar zou je toch bijna je vriendin voor inruilen?![]()
Mwah valt mee, het klinkt afgezaagd als ik het zo zeg maar ik geloof er heilig in.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, dat zeg je nu. Maar wedden dat als je op zo'n ding zit dat je bij de eerste de beste rechte weg het gas open gooiAl is het maar om te kijken wat ie doet
En dan kan het al mis gaan! Te hard op een bocht afkomen bijvoorbeeld.
Maar ja. Pepijn kan zich misschien beter inhouden ja, maar ik weet wel wat ik doe ALS ik me eens laat gaan
quote:Beste bezoeker,
Het bod dat u heeft uitgebracht op een advertentie in groep BMW en rubriek Motoren/scooters/brommers/accessoires is verwijderd door de adverteerder.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=bmw&ID=14040
Loopt de link niet geheel door? Kopieer dan de twee delen naar de adresbalk in uw browser.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
http://www.marktplaats.nl
jawelquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
@OPM: ik zie nog geen ZXR400 bovenaan staan hoor op Marktplaats!!
Dus toch een beslissing genomen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga straks met de middagpauze de BMW R1100S in Vlissingen belllen voor een afspraak.
Hij moet eigenlijk deze kant op willen komen, kunnen we de boel gelijk overschrijven en rijden.
Wordt wel een matig weertje dit weekend ..
Beemer is het verstandigst en heeft ook nog een beetje passie in zich.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus toch een beslissing genomen?
Enne, mogen wij ook uit slapen als we eens niet hoeven te werken?
Je kan ook de vormen van het blok uit de kozijnen halen om hem naar binnen te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer is het verstandigst en heeft ook nog een beetje passie in zich.
Gisteren alle merken en typen weer gehad op Marktplaats en er komt toch steeds hetzelfde uit.
Toen ik bij Motoport was viel mij oog er ook iedere keer weer op, al meer dan een half jaar lang.
De keuze van materialen, aantal slimmigheidjes, cardan, injectie en styling details gecombineerd met de in-en in betrouwbare techniek maken in dit geval de kandidatuur.
Wie komt er even de schuur verbouwen.![]()
![]()
Uitslapen .. vast.![]()
Hij is er nog niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Teerd Pepijn! Het is een hele vette fiets(Niet letterlijk opvatten
)
Enne, niemand op laten rijden behalve mij he![]()
Net voor het eerste keren voorwiel 2cm los van de grond gehad....
> 1e keer: stoplichtsprint, flink koppeling laten slippen en ineens laten schieten
> 2e keer: nadering stoplicht.. (vering dus ingeveerd), springt op groen, hengst hem terug naar zn 2 en t gas erop, daar ging ie![]()
![]()
Dat gaat toch een all risk verzekering worden. Alleen 25 Kw'er zal wel niet onder de dekking vallen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou serieus weleens op zo'n BMW willen sturen![]()
![]()
![]()
moet je schijten dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
*Kakstem opzet*
Ach, ik regel wel iets met 1 van mijn BMW-vriendenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat gaat toch een all risk verzekering worden. Alleen 25 Kw'er zal wel niet onder de dekking vallen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is mooiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus toch de beemer, pepijn? wel een aparte fiets
goed hoor, met jou ook? al iets gehoord van Haribo?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee hoor
Hoe is het ?
pepijn, in deze kleurstelling is ie echtquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
In dit geval een soort kattenlui onderaan voor het boxerblok.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan ook de vormen van het blok uit de kozijnen halen om hem naar binnen te kunnen rijden.
Wat voor kofferset komt er op eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
Koffers...
en voor 8.500 euro, houd je nog genoeg over voor accesoires ofzo (of een andere hobby natuurlijk)quote:Duc916 laat de hebzucht ook weer ontwaken .. brrrrrrr ...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet je er ook een extra hoge ruit op Pepijn ? En een radio?
Heeft ie ook ABS en handvatverwarming?
Handvatverwarming zat er op.. de rest weet ik niet. Voor radio geen plaats .. tis een S weet je wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet je er ook een extra hoge ruit op Pepijn ? En een radio?
Heeft ie ook ABS en handvatverwarming?
Ik moet nog een nieuwe helm, pak en handschoenen .. en nog wat andere dingen idd buiten de motor om.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
en voor 8.500 euro, houd je nog genoeg over voor accesoires ofzo (of een andere hobby natuurlijk)
Komt mede door de gebruikte fototechniek trouwens.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pepijn, in deze kleurstelling is ie echt![]()
Al mijn hele motorleven vraag ik mij of hoe ze dat ontwerp konden continueren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen dat dat blok een halve meter uitsteekt vind ik wat minder
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al mijn hele motorleven vraag ik mij of hoe ze dat ontwerp konden continueren.![]()
![]()
Moet je nu kijken..Ga het nog mooi vinden ook onderhand.
en dan volgende week zelf op een beemer aan komen rijdenquote:Ik zei vroeger altijd: BMW heeft geen bestaansrecht als motormerk.
Moest je 2 collega's zien kijken .. BMW rijders.. was ik even vergeten aan de lunchtafel.
Gewoon aan beide kanten een hap uit de deurpost halen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
In dit geval een soort kattenlui onderaan voor het boxerblok.
Een BMW zonder koffers is geen BMW he? Als je er geen koffers opzet heeft ie zo'n gecastreerd uiterlijk.quote:Koffers..![]()
Wat zeg je nu.
![]()
En wat vond je van die 748?quote:@iedereen. Kan niet zoveel posten momenteel .. zwarte is inderdaad erg mooi.Staat er 1 in Amsterdam.
Duc916 laat de hebzucht ook weer ontwaken .. brrrrrrr ...
Deze slank "getailleerde" achterzijde behoeft echt geen koffers hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een BMW zonder koffers is geen BMW he? Als je er geen koffers opzet heeft ie zo'n gecastreerd uiterlijk.
[..]
En wat vond je van die 748?
dat zal ik ook zeker niet doenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoef je niet te laten idd
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:27 schreef ZX9R het volgende:
Net in de nieuwe Moto73 een test gelezen van de nieuwe MV Agusta F4 1000S
[afbeelding]
Design is hetzelfde dus als de "oude" 750 ..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:27 schreef ZX9R het volgende:
Net in de nieuwe Moto73 een test gelezen van de nieuwe MV Agusta F4 1000S
[afbeelding]
Wat een fiets! Super gewoon. 166 pk @ 11750 rpm!
Toch wel een leuke fiets Pepijn!
Er stond ook een heeeeeeeeel bizarre fiets van Bimota in.![]()
Zeer extreem design:
[afbeelding]
Is trouwens dezelfde fiets als de Vyrus:
[afbeelding]
Check dat uitlaatsysteem![]()
Hopelijk zijn ze net zo makkelijk als die lui voor de Bimota gisteren. Morgen 10:00 is het afscheid nemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kreeg net een telefoontje, ze komen over een uur kijkendamn, das snel ff snel wassen nog...
zo ff snel gewassen. wel gek, toen ik aan het wassen was had ik ook zoiets vanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:21 schreef Patrick281 het volgende:
Hopelijk zijn ze net zo makkelijk als die lui voor de Bimota gisteren. Morgen 10:00 is het afscheid nemen.![]()
Neem alsjeblieft wel een systeemhelm met iets erop .. niet zo'n egale.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er zit een heuze HJC sticker opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft wel een systeemhelm met iets erop .. niet zo'n egale.![]()
Polycarbonaadje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er zit een heuze HJC sticker op
Maar zal ik dan toch maar een polykarbonaadje helm nemen? Hij zit tenslotte super
Overigens, de enigste systeemhelm die ik echt mooi vind is de Airoh Mathisse, maar die zit voor geen meter...
Ik mis www.autotrader.nl en www.motortrader.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:21 schreef Patrick281 het volgende:
Motor Occasion (Tip)
MotorHit altijd raak
Motormuizen.nl
Motornet
Motorweb
Nederland Mobiel
Occasion Domein
Verkoop Je Motorfiets
Deze links heb ik al .. voordat iemand moeite doet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan nu wel makkelijk het oliepeil checken!
quote:Rij impressie
Na veel omzwervingen in het Honda segment uitgekomen bij de BMW R1100S. Ik ben in de eerste plaats een sportieve rijder maar ik heb de motor daarbij ook voor woon werk nodig. Voorheen een Fireblade voor de sportieve rijstijl en een oud gebakje van 20 jaar voor woonwerk. Nadeel is dat de mooiste motor veel stil staat en dat de oude veel bereden wordt waarop er vervolgens vanwege zijn ouderdom veel oudersdomsgebreken telkens naar boven kwamen. Met andere woorden ik stond met één van beide motoren nogal eens bij de dealer voor de alledaagse beurten, reparaties en bandenwisselingen.
Bij toeval (omdat mijn broer BMW rijd) eens proef gereden op een BMW R1100R maar die bood te weinig windbescherming.
Vervolgens de R1100S geprobeerd en die is het voor mij helemaal. Onderhoudsvrij, sportief rijden zeer goed mogelijk!!) comfotabel voor de woon werkkilometers en een motor met een eigen gezicht.
Mijn overtuiging is dan ook dat deze R1100S de ideale combinatie is tussen, sportief veel kilometers rijden en toch betrouwbaar en onderhoudsvrij zijn.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik mis www.autotrader.nl en www.motortrader.nl
ze vonden hem iets inhoudenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Beurtje nodig? In welk opzicht?
ja ze zouden nog mailen/bellen, maar ik heb het idee dat het wel goed gaat komen. je kunt het zien als mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:OK OPM .. en veel mensen gaan inderdaad eerst even kijken om erover na te denken.
Is je vering nog verstelbaar, misschien dat je achter iets minder voorspanning kan geven.
niet dat ik weet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Is je vering nog verstelbaar, misschien dat je achter iets minder voorspanning kan geven.
Hee cool voor je man.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze vonden hem iets inhoudennooit wat van gemerkt, heb ik ze ook gezegd.
[..]
ja ze zouden nog mailen/bellen, maar ik heb het idee dat het wel goed gaat komen. je kunt het zien als mensenworden op een motor, he.
ze liepen weg langs de zijkant van mijn (hoek)huis en ik hoorde ze: 'het is wel een hele mooie motor' en 'hij gaat echt lekker de bochten in' en meer van dat soort dingen...
zx6r missch...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee cool voor je man.
Maare, wat wil je als je je ZXR verkocht hebt
quote:Dit is een nieuwe, geen gerestaureerde motor. De motorfiets is opgebouwd uit enkel en alleen nieuwe originele BMW fabrieksonderdelen. 100%! Omdat het frame ook fabrieksnieuw is heeft de motor nog geen kenteken.Nieuw! ¤ 15.000,00
Je wilde toch meer koppel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zx6r missch...
haha nah das weer te veel van het goede, plus ik wil een supersportquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je wilde toch meer koppel.Voor de prijs hoef je het niet te laten.
[afbeelding]
Eind jaren 80 was dat supersportquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
haha nah das weer te veel van het goede, plus ik wil een supersport
gelukkig leven we 15 jaar verderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eind jaren 80 was dat supersport
Correctie .. eind jaren 80 was de Kawasaki ZX-10 de snelste supersportmotor ..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eind jaren 80 was dat supersport
En deze dingen zijn zeker wel sportief / met groot veegbereik te rijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig leven we 15 jaar verder
dat is eigenlijk het enige wat ik minder vind, dat hoge stuur. qua looks mag hij er zeker wezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
het stuur wat hoog staat. Aan het laatste is best wat te doen OPM.
Ik weet niet of het stuur~clip ons verstelbaar zijn, meestal wel namelijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is eigenlijk het enige wat ik minder vind, dat hoge stuur. qua looks mag hij er zeker wezenmaar om dat stuur weer helemaal aan te passen, is weer zo'n gedoe
Ik mis de ZX7 .. mag er geen 1.000-1.500 euro bij van thuis.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mwah, vind het er zo kaal uitzien. Past niet bij het logootje zeg maar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze slank "getailleerde" achterzijde behoeft echt geen koffers hoor.
748 zie ik alleen maar een kruisje.
Ik zie het ook .. die (heel evenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze ziet me al aankomen! ze heeft mijn pak al betaald...
TNX is inderdaad een hele mooie motor. Maar ik zie mij er niet vaak op rijden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Hier linkje van het topic voor de 748, heel misschien wordt je toch nog verliefd op deze.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/62179/1
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zie het ook .. die (heel even)grote ogen als je het zegt .. schat mag ik even ..
vertelquote:Misschien een handeltje ergens mee beginnen om bij te verdienen?
Jaren geleden deed ik iets met computers in de prive sfeer.
In no time had ik met in-verkoop 1.000 euro bij elkaar.
Niets bijzonders, wilde er niet zo diep op ingaan maar ok..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vertel![]()
Lijkt net alsof ik mezelf hier hoor pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, wilde er niet zo diep op ingaan maar ok..
Zelf was ik handig met computers dus bouwde systeempjes voor derden via mond op mond reclame, installeerde thuisnetwerkjes en bood een avond of 3 instructie aan per verkochte computer. Ook deed ik van oude computers nieuwe maken (upgraden, zowel hardware als software) en weer verkopen op Marktplaats, enz. Op een gegeven moment ben ik er ook weer mee gestopt, mijn intresse was ineens weg. Al het geld was apart gezet en in een paar maandjes bleek het aardig opgelopen.
Dus met welke kennis kan jij iets mee verdienen. Extra voor de motor.![]()
OK .. komt trouwens nog bij dat doordat ik eerste rang zat zelf altijd de nieuwste computerspullen kon hebben. Dus apart van het geld vernieuwde ik mijn eigen systeem ook zo ongeveer iedere maand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ik mezelf hier hoor pratenAlleen dan op iets kleinere schaal
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Maar goed, ik bouwde vroeger dus ook pc's voor kennisen en vrienden..... en vooral ook voor mezelf. Maar dat was meer voor mn plezier en niet voor t geld.. verdiende er dan ook niks mee
Maar 1 ding is zeker.. ben wel een nerdje soms
Mijn 2 beste vrienden zijn agent, en mijn zus is aspirant geweest..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:35 schreef PatrickM het volgende:
Ik haat politiestelletje hypocriete hufters
Er zijn echt wel politieagenten die wel plezier in hun werk hebben, dingen door de vingers kunnen zien, een voorbeeldrol in de maatschappij nemen... Ook wij hier thuis hebben een kennis die politieagent is. Maar het meerendeel is gewoon zwaar zelfingenomen en hypocriet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn 2 beste vrienden zijn agent, en mijn zus is aspirant geweest..![]()
Maar over het algemeen heb je zeker gelijk .. wie is het grootste schorem ..
Kijk maar naar die foto's van die Amerikanen in Irak.
kan er met mijn hoofd niet bij. Beroepseer 0%.
Idemquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hem ook wel te koop staan; als men er een goede prijs voor geeft
hmm daar wil ik best over nadenkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar misschien kunnen we zelf motoren gaan importeren of zoiets.
Er was laatst iemand op televisie die dat sinds kort deed en er ook heel veel geld mee verdiende.
(was een item over die man dus die last had van een conflict met zijn dealer.. betrof een slepende fabrikage fout in een splinternieuwe Mercedes SLK auto .. en dat is een dure vierwieler!)
ik kan de vlag nog niet uithangen...maar ze waren wel erg positiefquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef ZX9R het volgende:
Dus,
Zoals het er nu naar uitziet ben ik de enige die nog een brommer te koop heeft staan?
helaas ben ik niet zo handig met computers...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, wilde er niet zo diep op ingaan maar ok..
Zelf was ik handig met computers dus bouwde systeempjes voor derden via mond op mond reclame, installeerde thuisnetwerkjes en bood een avond of 3 instructie aan per verkochte computer. Ook deed ik van oude computers nieuwe maken (upgraden, zowel hardware als software) en weer verkopen op Marktplaats, enz. Op een gegeven moment ben ik er ook weer mee gestopt, mijn intresse was ineens weg. Al het geld was apart gezet en in een paar maandjes bleek het aardig opgelopen.
Dus met welke kennis kan jij iets mee verdienen. Extra voor de motor.![]()
Was ook een open zin ..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 06:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] helaas ben ik niet zo handig met computers...
Wat voor kennis / beroep kan jij iets mee verdienen ..kan wat duidelijker zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dus met welke kennis kan jij iets mee verdienen. Extra voor de motor.![]()
![]()
ah zoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was ook een open zin ..
[..]
Wat voor kennis / beroep kan jij iets mee verdienen ..kan wat duidelijker zijn.
ZX7 is mooi.
Mensen helpen met het invullen van de belastingaangifte bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..] ah zowas nog vroeg toen ik het las...
maar ok, dat zal alleen op administratief gebied zijn...
idd, die tijd is net voorbij...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen helpen met het invullen van de belastingaangifte bijvoorbeeld.
Zullen er alleen nu niet meer zoveel zijn.
quote:Ze rijden net weg met de Bimota.![]()
![]()
Je hebt achter een instelbare veer. Onderop zit een draaiknop waarmee je de voorspanning kan regelen in 4 standen. Om hem lager te zetten kan je de moer bovenaan de veer omhoog draaien. (hier moet je wel een tooltje voor maken cq bestaande tang aanpassen.)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet dat ik weet?
Maar met kofferset!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om naar Vlissingen te gaan met de auto.
edit: hij is toch al verkocht....Weg op Marktplaats... man gebeld .. gisteren afgehaald.
nieuwe kans:
[afbeelding]
Jammer van dat rode zadel ..
quote:Carbon delen, Onderkuip, Spec. uitlaatsyst.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar met kofferset!![]()
onderop de veer? wat heeft dit voor nut dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt achter een instelbare veer. Onderop zit een draaiknop waarmee je de voorspanning kan regelen in 4 standen. Om hem lager te zetten kan je de moer bovenaan de veer omhoog draaien. (hier moet je wel een tooltje voor maken cq bestaande tang aanpassen.)
Mocht je het nog niet begrijpen/vinden dan maak ik wel een piccie voor je.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het is voor een meisje van 1.65 m...ze kon nog net met haar benen (beentjes) bij de grond!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
Is je vering nog verstelbaar, misschien dat je achter iets minder voorspanning kan geven.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je hebt achter een instelbare veer. Onderop zit een draaiknop waarmee je de voorspanning kan regelen in 4 standen. Om hem lager te zetten kan je de moer bovenaan de veer omhoog draaien. (hier moet je wel een tooltje voor maken cq bestaande tang aanpassen.)
Mocht je het nog niet begrijpen/vinden dan maak ik wel een piccie voor je.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]onderop de veer? wat heeft dit voor nut dan?
Zijn zat bijbaantjes te verzinnen waar je flink extra mee kan verdienen en waar je geen speciale kennis oid voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ah zowas nog vroeg toen ik het las...
maar ok, dat zal alleen op administratief gebied zijn...
Nu ben ik ook even de weg kwijt. OPM, lees jij de reacties wel waar je op reageert?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe moet je nu in Eindhoven komen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hang nu aan de lijn ermee of ik langskom .. prijsvoorstel.
Ze doen er 750 euro af zonder inruil .. ik ga even naar Eindhoven.
Hij heeft 15 pk meer dan een standaard model en open Laser blerpijpen.
Als ik vaag benquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu ben ik ook even de weg kwijt. OPM, lees jij de reacties wel waar je op reageert?
jawel maar soms komen ze niet doorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:38 schreef hollander172 het volgende:
Nu ben ik ook even de weg kwijt. OPM, lees jij de reacties wel waar je op reageert?
vetquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hang nu aan de lijn ermee of ik langskom .. prijsvoorstel.
Ze doen er 750 euro af zonder inruil .. ik ga even naar Eindhoven.
Hij heeft 15 pk meer dan een standaard model en open Laser blerpijpen.
Geeft ook niet, als ik zelf op mijn werk zit lees ik ook maar maximaal 50% voor ik reageer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jawel maar soms komen ze niet doorben ook tegelijk aan het werk hier, vandaar
Bla bla standaard verhaal .. deze is heel bijzonder ..tuned, laser, carbon spullen.. ja hoor...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vetklinkt niet gek, 750 euro = 1650 gulden !! korting...
tis iig handig mochten ze nog een keer contact opnemen. dan kan ik dit iig vermelden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geeft ook niet, als ik zelf op mijn werk zit lees ik ook maar maximaal 50% voor ik reageer.
Denk je als je het terugleest dat je weet wat waar zit en wat je ermee kan doen? Standaard zal die knop al goed staan, een ZXR is zo hard afgeveerd dat de vorige eigenaar voor het behoud van zijn klokkenspel al wel de zachtste waarde zal hebben gekozen. Als ze nou weer komen kijken kan je die veer beter instellen zodat ze beter bij de grond kan en zal de koop waarschijnlijk sneller geregeld zijn. Je kan een ZXR zo laag instellen dat zelfs een dwerg ermee weg zou kunnen rijden.
Kijk dat is echt sleutelen! Je gaat op zoek naar het ene en komt weer iets anders tegen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis iig handig mochten ze nog een keer contact opnemen. dan kan ik dit iig vermelden.
ik ben net dus bezig geweest om de boel even los te halen, was nieuwsgierig naar die knop en wat zie ik? 1 bougie kabel hing er een beetje zielig bij zeg maar. ik denk, nouja ik zal hem even terugduwen en toen was ie helemaal los!
dat zal dat inhouden van gisteren verklaren! maar en nu? moet ik nu een nieuwe kabel halen of...?
ik haal wel gewoon een nieuwe, veel makkelijkerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Kijk dat is echt sleutelen! Je gaat op zoek naar het ene en komt weer iets anders tegen.
Als de kabel echt los is en je kan hem niet meer vastzetten dan moet je een andere kopen. Of hij nog bruikbaar is kan je zo zien door hem goed te bekijken en voel ondertussen ook even aan de kabel of er niet ergens een breekpunt in zit. Dat inhouden kan hier makkelijk door veroorzaakt worden, als 1 cilinder maar af en toe meedoet door het uitblijven van een vonk van de ontsteking dan mis je ineens heel veel vermogen. Bij twijfel zou ik gewoon een nieuwe halen, zo duur zijn die kabels ook weer niet. Het best zou nog zijn om ze allemaal te vervangen maar aangezien je hem wil verkopen weet ik niet of je dit nog zou moeten doen.
nope, toen ik die kabel zag heb ik niet meer gekeken. en nu regent het hierquote:Heb je die knop wel gevonden eigenlijk? En zie je ook die ring zitten waarmee je je veer in kan stellen?
genoeg om de garage te halenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Max. 80..... maar dan nog is het niet echt betrouwbaar
Een tijdelijke verbindingsschakel voor je kettingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:28 schreef PatrickM het volgende:
wat is een visje?
* noteert in boekje de term visje, voor als er een kettingfiets komtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een tijdelijke verbindingsschakel voor je ketting
* PatrickM is lichtelijk verliefd op de Soes GSX 1400...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
En jullie maar denken dat ik geen smaak hebquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
stelt idd weinig voorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwalijk zaakie OPM
Idd..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:17 schreef PatrickM het volgende:
Waarom moet het stuur lager
ik beoordeel dat van alle reacties bij verschillende topics op MF. thundercat is meer sport-tour en een zx6r bijv een echte supersport. en de zithouding (en het rijgedrag) bevalt me erg goed van mijn kawa, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 23 mei 2004 00:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Je beoordeelt van een foto of je te rechtop zitWeleens op gezeten dan?
Succes en niet huilen als je ketting breekt he..quote:Op zondag 23 mei 2004 02:00 schreef stinkie het volgende:
Morgen toch maar naar Zeeland, na bijna een maand is de verleidinggewoon te groot
Dan laat je het stuur toch iets zakkenquote:Op zondag 23 mei 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik beoordeel dat van alle reacties bij verschillende topics op MF. thundercat is meer sport-tour en een zx6r bijv een echte supersport. en de zithouding (en het rijgedrag) bevalt me erg goed van mijn kawa, vandaar mijn vraag
trouwens, als ik al die info lees neig ik toch naar een echte ss...maar een proefrit kan nooit kwaad natuurlijk
gammaquote:Op zondag 23 mei 2004 09:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan laat je het stuur toch iets zakken![]()
Ik zie daar een heuse Viper demperquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan het stuur van de thundercat ook iets lager?
[afbeelding]
dan zou ik het wel wat vinden
nog beter ja!quote:Op zondag 23 mei 2004 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie daar een heuse Viper demper
Je kan hem toch gewoon iets door zn kroonplaat laten zakken... gaat ie nog extremer sturen ook
quote:Past wel goed bij jou, zo'n ervaren rijder als jij
dat zullen dan wel subjectieve meningen zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhm... zal niet veel uitmaken denk ik.
Bij een 2e hands Thundercat moet je alleen effe op de eerste versnelling letten (veertje)Net als de eerste R6-en overigens.
Verder, tja, ik denk dat het niet echt uitmaakt
huh? wou je zeggen dat je 2 keer je voet omhoog tilt als je vd 1 naar de 2 gaat?? dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet tijdens lessen.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet dus wel eerst door zn vrij he... je kan hem niet in 1 keer van zn 1 naar zn 2 trappen....
hij schiet er niet uit maar als ik zeg maar niet hard genoeg 'trap' (omhoog trap dan) dan heb je kans dat ie in de vrij komt. heb ik de 1e paar keer wel gehad toen ik hem net had. toen ben ik maar wat harder gaan trappen en dat gaat wel goed.quote:Is je schakelvork dan niet krom ofzo? Alstie uit versnellingen schiet...
ok, zal ik doenquote:Op zondag 23 mei 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Probeer het maar eens.... eerst in zn vrij zetten, en dan naar zn 2... dit in 2 bewegingen, blijven oefenen en dan gaat het vanzelf in 1 beweging later
want ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hollander in chaam hetzelfde gebeurde (dat ie dus in de vrij volgas gaf), maar nogmaals dat weet ik dus niet zeker...quote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
benieuwd hoe hollander het doet?
Neehee... maar alleen om te proberen, of het dan wel soepel gaat.. maar je moet wel eerst door zn vrij en dan naar zn 2, dus in principe schakel je 2 keer maar dan in 1 beweging..quote:Op zondag 23 mei 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
huh? wou je zeggen dat je 2 keer je voet omhoog tilt als je vd 1 naar de 2 gaat?? dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet tijdens lessen.
in eindhovenquote:Op zondag 23 mei 2004 11:43 schreef PatrickM het volgende:
Waar is Patrick281 gebleven?
ah zo, zal het vd week es proberen!quote:Op zondag 23 mei 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Neehee... maar alleen om te proberen, of het dan wel soepel gaat.. maar je moet wel eerst door zn vrij en dan naar zn 2, dus in principe schakel je 2 keer maar dan in 1 beweging..
Je moet trouwens ook niet te soft zijn voor je gearbox
Ik heb het met elke motor waar ik op heb gereden gehad. Die 2 blijft gewoon een kutversnelling als je ze op toeren jaagtquote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie je 2e post nu pas...
ik weet trouwens zeker dat mark het ook zo doet, ik vroeg hem tijdens de veluwe meet dat ie dus in de vrij kwam en hij zei precies hetzelfde, dat je flink door moet trappen om hem in de 2 te krijgen...
benieuwd hoe hollander het doet?
en als je 'm doortrekt boven de 10? bij sommige had ik het al op 8000. Dan was het naar de 2 echt goed trappenquote:Op zondag 23 mei 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb er geen last van....
Denk dat het toch aan jullie lig dan
Hoe ik het doe? Simpel eigenlijk, zacht tikje om naar zijn neutraal te gaan en hard om hem in zijn twee te krijgen. Ik tik nooit twee keer, dan zit ie namelijk in zijn 3.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie je 2e post nu pas...
ik weet trouwens zeker dat mark het ook zo doet, ik vroeg hem tijdens de veluwe meet dat ie dus in de vrij kwam en hij zei precies hetzelfde, dat je flink door moet trappen om hem in de 2 te krijgen...
benieuwd hoe hollander het doet?
Klopt ik zat toen ineens in zijn vrij. De motor is ooit omgevallen en toen is het koppelingshendeltje iets naar binnen gebogen, door het gladde vlak van mijn laarzen gebeurde het weleens dat ik net er naast zat. Hard genoeg om hem in zijn neutraal te krijgen, te zacht om naar zijn twee te gaan. Dat gebeurde tijdens die meet ook. Ik heb het je nog laten zien op een rustpunt. Ik heb hem overigens nu weer iets naar buiten gebogen en dat scheelt een hoop, als het me nu gebeurt weet ik dat het aan mij ligt.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
want ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hollander in chaam hetzelfde gebeurde (dat ie dus in de vrij volgas gaf), maar nogmaals dat weet ik dus niet zeker...
Ja... en proberen de nieuwe A5 te berijden, maar helaas, (weer) niet kunnen vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 16:47 schreef ZX9R het volgende:
Ben je weer vleigtuigen gaan kijken?
Heb net een stuk hier gereden, de lekdijk af richting Dordrecht en toen kwam ik in Giessenburg en ik moet zeggen, het is echt een mooi stuk met veel afwisselende bochten. Zo mooi, dat er wel een route omheen te bouwen is.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is geen vaste route ofzo....... ik weet alleen leuke weggetjes daar. Meer een soort neus-achterna-route dus, hier links, hier rechts enz![]()
Giessenburg ligt aan de andere kant van de Merwede (rivier). kleine kans dus dat we daar doorheen komen
Ik had dus eigenlijk aan de andere kant moeten zijn? Het fijne was dat er gewoon helemaal geen verkeer was.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat is wel grappig, maar stukje bij Werkendam is nog leuker
Hoeft niet, tis allebei mooi rijden!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had dus eigenlijk aan de andere kant moeten zijn? Het fijne was dat er gewoon helemaal geen verkeer was.Je kon dus lekker doorrijden. Waar kan je de Merwede oversteken eigenlijk?
dat dacht ik ookquote:Op zondag 23 mei 2004 13:40 schreef hollander172 het volgende:
Hoe ik het doe? Simpel eigenlijk, zacht tikje om naar zijn neutraal te gaan en hard om hem in zijn twee te krijgen. Ik tik nooit twee keer, dan zit ie namelijk in zijn 3.
och ja, das waar ookquote:Klopt ik zat toen ineens in zijn vrij. De motor is ooit omgevallen en toen is het koppelingshendeltje iets naar binnen gebogen, door het gladde vlak van mijn laarzen gebeurde het weleens dat ik net er naast zat. Hard genoeg om hem in zijn neutraal te krijgen, te zacht om naar zijn twee te gaan. Dat gebeurde tijdens die meet ook. Ik heb het je nog laten zien op een rustpunt. Ik heb hem overigens nu weer iets naar buiten gebogen en dat scheelt een hoop, als het me nu gebeurt weet ik dat het aan mij ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |