jij bedoelt within the woods deze zou toen op de book of the dead edtie van the evil dead komen maar wegens een rechten kwestie ging dit niet door als je goed zoekt kan je hem op 1 van de download programma's vinden voorlopig kan je er nog niet legaal aankomen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
Persoonlijk 1 van mijn favorieten. De hele Evil Dead trilogy is goed maar deze is toch wel 1 van de meest grappige.
Is trouwens de prequel, ook iets met Dead in de titel en geschoten om geld te verzamelen voor Evil Dead 1 ook op dvd?
Zoals Antichrist al melde hierbovenquote:Op donderdag 20 mei 2004 01:23 schreef engessa het volgende:
Is trouwens de prequel, ook iets met Dead in de titel en geschoten om geld te verzamelen voor Evil Dead 1 ook op dvd?
En dat ie dan het laatste woord kucht!quote:Wiseman: Remember, you'll have to say to whole sentence when you take away the book of the dead.
Ash: Okay, I got that stupid sentence remembered.
Helaas is de versie die op internet circuleert van een zeer slechte kwaliteit. Althans de versie die ik heb gezien. Het lijkt wel of ze de videoband eerst langs een magneet hebben gehaald, daarna hun kont ermee hebben afgeveegd en het toen hebben geconverteerd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zoals Antichrist al melde hierboven
WITHIN THE WOODS
Ik eigenlijk niet. Typisch iets voor Ash met zijn eeuwige pech!quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:27 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vind het einde van de director's cut overigens een stuk minder leuk dan het supermarkt einde. Maar ik geloof dat de meeste mensen het daar wel over eens zijn.
Duke Nukem 3D dan? Al die on -liners van duke zijn bijna direct van Ash overgenomenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:45 schreef L3viathan het volgende:
yo, she-bitch!![]()
bruce is tha man... jammer dat alle games gebaseerd op de Evil Dead trilogy zo slecht zijn![]()
ik hoor dat wel vaker, vreemd toch, ik vind het origineel weer het best.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:12 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik stelde vorige week dezelfde vraag aan Antichrist en hij gaf me dit adres:quote:Op zondag 23 mei 2004 22:49 schreef Stallion75 het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik de MGM Regio 3 van Army of Darkness versie kan bestellen?
Ik heg gelezen dat deze versie het beste in beeld moet wezen en wil daarom graag deze versie bestellen.
Ik heb al bij diverse sites gekeken maar kan heb tot nu toe nergens vinden.
Wie oh wie kan mij hier mee helpen?
Greetz,
Stallion
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:03 schreef Takje het volgende:
Deel 2 vind ik net een tikkeltje beter dan dit al behoorlijk geniale derde deel. Dat komt omdat deel 2 zoveel van die visuele geintjes en maf hyperactief camerawerk heeft. Dat heeft AoD in mindere mate.
Dat geweldige fout moest dus geweldige film zijn.quote:Maar in ieder geval geweldige fout, ondanks, of misschien mede door de (leuke) fouten in de film. Waar hij in de beginscene zijn geweer opeens vandaan tovert is me nog altijd een raadsel.
Okee thanks, ga hem hier ook maar bestellen dan.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik stelde vorige week dezelfde vraag aan Antichrist en hij gaf me dit adres:
http://www.dddhouse.com/d(...)etail&productID=2852
Ik heb hem daar ook net besteld, maar het zal nog wel even duren voordat hij binnen is, dus ik kan je weinig zeggen over de dienstverlening van het bedrijf. Cdwow had de dvd ook een hele tijd in het assortiment, maar helaas nu niet meer.
'Blah' is toch best een mooi woord?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik hoor dat wel vaker, vreemd toch, ik vind het origineel weer het best.
Toch wel geinig dat de smaken zo verschilllen
![]()
jawel hoor, heb je wel op 'watch preview' geklikt?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:58 schreef onlogisch het volgende:
die trailer werkt niet![]()
No Problemoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:44 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb de Regio 3 versie nu ook. Binnen een week binnen na bestelling op www.dddhouse.com.
Bedankt nog voor de tip Antichrist.
Oe, die heb ik gezien!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:46 schreef kinky_queen het volgende:An alternate version includes a scene where Ash sings "London bridge is falling down" while stomping on his small doppelgangers in the windmill.
de R3 dat is tot nu toe de enige versie met de sheila boob shot erinquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:03 schreef kinky_queen het volgende:
Zeg Antichrist, jij weet nogal veel he?wat is volgens jou nou de meest complete versie verkrijgbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |