Het moet niet veel gekker worden...quote:Nieuw fenomeen, sloopsex
AMSTERDAM - De lage landen worden geconfronteerd met een nieuw fenomeen uit Amerika, het aldaar relatief populaire sloopsex. Voor deze manier van liefde bedrijven kiest men enkele objecten welke tijdens het seksen worden gesloopt. Geheel ongevaarlijk is het echter niet. Zo zijn er al enkele gevallen bekend waarbij een van de partners gewond raakte tijdens het 'spel', waaronder een enthousiaste man van 23 die zijn penis ernstig verwondde tijdens het slopen van een wasdroger.
De introducent van dit bizarre fenomeen is dhr. Antonie Oosterman uit Alphen a/d Rijn. "Toen ik in Amerika met deze geweldige nieuwe vorm van sex in aanraking kwam wilde ik maar één ding, en dat was het overbrengen naar Nederland." Ook kan Antonie ons uitleggen wat er nou precies zo leuk of speciaal aan dit spel is: "Tijdens de seks krijgt een mens enorme emoties te verduren, door dit af te reageren op een object kan je jezelf ontladen om vervolgens fris verder te gaan. Je gevoel na dit ontladen is stukken beter waardoor je veel meer geniet." Antonie is het met ons eens dat het toch wel een vreemde manier van doen is en dat het ook gevaarlijk kan zijn. "De meeste mensen reageren uiterst verbaast en lacherig, totdat ze het een keer geprobeerd hebben en dan willen ze niet anders meer." stelt Antonie resoluut. "Het kan inderdaad gevaarlijk zijn ja," vervolgt Antonie lacherig, "het is dan ook mijn advies om zachte voorwerpen zoals een knuffel of een kussen te gebruiken, hoewel het natuurlijk meer voldoening geeft om een vitrine aan poeier te slaan."
Of het daadwerkelijk zoveel voldoening geeft kunnen we u niet vertellen. "De mensen die het durven te proberen zullen het ook kunnen waarderen." aldus Antonie Oosterman. Veel succes, en vergeet niet.. vrij veilig!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef Manono het volgende:
Cryptisch woord voor het verschijnsel: kussensloop
Een slopende affaire?quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ik dacht dat het over vreemdgaan ging....![]()
tijdens de sex wel dusquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:25 schreef fraubitch het volgende:
en elkaar slopen dan? is dat ook een kussensloop?? uuhh... juist ja
Ik zal maar doen alsof ik niet weet wat jij zegt. ok?quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:23 schreef Manono het volgende:
[..]
tijdens de sex wel dus
gggg je bent ook niet echt van de gevatte he
hoef je nie veel voor te laten hequote:Op donderdag 20 mei 2004 01:27 schreef fraubitch het volgende:
Ik zal maar doen alsof ik niet weet wat jij zegt. ok?![]()
Ja lijkt me geweldigquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:58 schreef Kogando het volgende:
En? Heeft al iemand de proef op de som genomen?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:31 schreef Manono het volgende:
[..]
hoef je nie veel voor te laten he
quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:05 schreef Manono het volgende:
Cryptisch woord voor het verschijnsel: kussensloop
quote:waaronder een enthousiaste man van 23 die zijn penis ernstig verwondde tijdens het slopen van een wasdroger.
Is dat niet de bedoeling van het hele sexen dan?quote:op een object kan je jezelf ontladen om vervolgens fris verder te gaan
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb mijn hele kamer gesloopt tijdens het masten.
ik vond het niet zo'n succes, normaal moet je al rommel
opruimen, maar nu nog veel meer.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef mighty_myte het volgende:
tijdens het masten.
Ben weliswaar in een makkelijke bui op dit moment, maar iedere keer als ik hem weer lees moet ik toch weer even grinniken...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:00 schreef mighty_myte het volgende:ik vond hem zelf al leuk, maar gelukkig anderen ook.
Dus jij vond m ook wel grappig?'quote:Op zaterdag 22 mei 2004 04:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ben weliswaar in een makkelijke bui op dit moment, maar iedere keer als ik hem weer lees moet ik toch weer even grinniken...
En?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:10 schreef Magics het volgende:
HAHA![]()
![]()
Nou wie weet ga ik het een keer uitproberen. Gewoon lekker heftig tekeer gaan, oerkreten slaken enzo![]()
![]()
Nog niet gedaanquote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef Kogando het volgende:
[..]
En?
Dat is zooooo jaren '90.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:35 schreef Rabieluh het volgende:
Het moet echt niet gekker worden! Wat komt hierna? Een combinatie van necrofilie, marathon lopen en pyromanie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |