Hooguit een der Spanjaarden of Argentijnen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef mitt het volgende:
en wie doet Roger Federer wat?
Ach ik denk dat hij tot de 3de of de 4de ronde kan komen als hij een beetje een goeie loting heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef Biggs het volgende:
Ah Verkerk komt ff al zijn puntjes avn vorig jaar verliezen
Dat zou al meteen een leuke verassing kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:58 schreef vluggejapie het volgende:
Andere leuke wedstrijd in de eerste ronde:
Ferrero - Haas; Ferrero nog niet echt op dreef dit jaar op gravel, Haas op de weg terug na veel blessures.
Hij heeft toch een aardige vorm te pakken, je weet nooit..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:52 schreef tong80 het volgende:
Verkerk gaat veel rankings punten verspelen.
Je zet je tv aan en je ziet gemalen baksteen de komende twee weken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:44 schreef 61neorej het volgende:
Wordt het uitgezonden op tv?
Neem aan dat ze het wel laten zien.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:32 schreef mitt het volgende:
Ik heb er zin in
van Lottum moet meteen om 11.00 tegen Moya, weet niet of ze dat bij de NOS gaan laten zien, laten we hopen van wel.
ook van Scheppingen en Sluiter moeten morgen
Jammer dat de tijd dat ik daar tijd voor had verleden tijd is.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hé overdag tennis kijken. Leuk.
gelukkig maar, das zo irritquote:Op maandag 24 mei 2004 11:15 schreef Butra het volgende:
Geluid loopt lekker gelijk met het beeld.
Nu wel.
Henin op Eurosport en v Lottum - Moya op de NOSquote:Op maandag 24 mei 2004 11:46 schreef suus21 het volgende:
welke wedstrijd is er op eurosport te zien en welke op de NOS??
van Lottum kan helaas te kort goed spelen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Moya wint de eerste set helaas
Hij heeft ook altijd de pech vaak tegen een wereldspeler te moeten beginnen. Een willekeurige andere speler buiten de top 30 had hij vandaag makkelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef mitt het volgende:
van Lottum kan helaas te kort goed spelen.
Hij maakt enkele mooie punten maar is zo snel van de wijs dat hij het daarna vergooid.
Kijk, dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef mitt het volgende:
Henman staat tegen Cyril Saulnier met 4-6 4-6 achter
okay thanksquote:Op maandag 24 mei 2004 12:52 schreef mitt het volgende:
suus, Agassi gaat zo beginnen op Eurosport.
6-2 laatste set.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:22 schreef Eightball het volgende:
Nu gaat het hard met van Lottum.
is zijn vriendin lesbisch?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:24 schreef Frenkie het volgende:
hoe laat begint de pot van Sluiter ongeveer?
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:24 schreef At_Fundum het volgende:
Rusedski hard geveegd door Verdasco 6-7 0-6 0-6; Henman mag de britten nog even laten hopen met zijn vijfde set![]()
Je speelt toch een Potje tennis..?? Pas ik me eens aanquote:Op maandag 24 mei 2004 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
is zijn vriendin lesbisch?
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Je speelt toch een Potje tennis..?? Pas ik me eens aan
En van jou Agassi gezever zijn we ook af de komende 2 wekenquote:Op maandag 24 mei 2004 14:57 schreef suus21 het volgende:
jezus ik ben in shock GODVERDOMME ZEG
Inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:59 schreef Butra het volgende:
Henman toch nog door. Balen.
En ze was slecht men...quote:Op maandag 24 mei 2004 15:01 schreef Komakie het volgende:
en ja ik weet dat ze zelf prof tennister is geweest.
Ja, klopt.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:59 schreef Butra het volgende:
Henman toch nog door. Balen.
Sluiter wordt geloof ik niet uitgezonden.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:24 schreef Frenkie het volgende:
hoe laat begint de pot van Sluiter ongeveer?
Daar gaat het mij niet om.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
En ze was slecht men....
Bizar gewoon, nooit wat aansprekends gewonnen.
zit wel wat waarheid in, maar toch vind ik het wel goed dat in Nl tegenwoordig gebruik wordt gemaakt van oud-sportser voor het commentaar.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat ik daarmee probeer te zeggen is dat er dan toch wel verwacht mag worden dat mevrouw Mesker iets van het spelletje af weet. Maar dat is duidelijk niet het geval. Heb ook een stukje van haar gelezen en het slaat allemaal gewoon nergens op.
En ik weet uit ervaring dat ze ook nog eens gepikeerd is als je haar geen gelijk geeft....
Die overleeft me daar toch ff 6 matchpoints.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:28 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Spadea pakt de strohalm 4-5 achter 5-6 voor in laatste zet
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef mitt het volgende:
Even leuk voor over twee weken:
Finalisten mannen/vrouwen met winnaar: Coria - Federer , Henin - Hantuchova
Prestatie Nederlanders: Verkerk(3e ronde), Sjeng Schalken(2e ronde), Raemon Sluiter(2e ronde), van Lottum(1e ronde), van Scheppingen(1e ronde)
Tegenvaller: Martin Verkerk, Sjeng Schalken
Verrassing: Horna, Haehnel, Hantuchova,
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef mitt het volgende:
Even leuk voor over twee weken:
Finalisten mannen/vrouwen met winnaar: Federer - Coria en Mauresmo - S. WIlliams
Prestatie Nederlanders: Verkerk(4de ronde) Schalken (3de ronde) Sluiter (3de ronde) Van Lottum (1e ronde) Van Scheppingen (1e ronde)
Tegenvaller: Henin (mede door blessure), Agassi, Davenport, V. Williams, Ferrero, Roddick.
Verrassing: Horna, Corretja, Verkerk (dat hij toch nog zo ver komt)
mooi, dus wordt uitgezonden bij de NOS.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
Verkerk is morgen om 11.00 op baan 2 aan de beurt.
Horna, das mijn mannetje die ik als "verrassing" aan gegeven hebquote:Op maandag 24 mei 2004 20:31 schreef mitt het volgende:
Philippoussis als verwacht verliest van Luis Horna.
Roland Garros was toch al niet echt zijn favoriete grand slam, dus zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef Suijk het volgende:
Voor het eerst in de laatste 40 grand slamt toernooien dat Sjeng er niet bij is, toch? Jammer, maar laat hij zich maar goed voorbereiden op de rest van het jaar.
Precies. Nooit echt aansprekende resultaten behaald daarin Parijs. Hopelijk brengt Wimbledon dit jaar weer wat moois voor hemquote:Op maandag 24 mei 2004 22:46 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Roland Garros was toch al niet echt zijn favoriete grand slam, dus zo erg is het nou ook weer niet
Ik dacht dat ik 35 hoorde zeggen vanmorgen....quote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef Suijk het volgende:
Voor het eerst in de laatste 40 grand slamt toernooien dat Sjeng er niet bij is, toch? Jammer, maar laat hij zich maar goed voorbereiden op de rest van het jaar.
Nee, op Eurosport is Pierce-Schaul bezig (4-1).quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:26 schreef GRUMBLER het volgende:
Federer ook live op eurosport? staat al 5-0...
En de stand ook waarop ze het afbreken.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:34 schreef mitt het volgende:
Omg Santoro - Clement 4 uur en 38 minuten bezig.
5-5 vijfde set, breken ze em af door de 'duisternis'
Leuk voor het publiek ook
Zegt niks. Vorige week had ik ontzettende moeite met mn service, tegenstander sloeg alleen maar winners en aces met zn service. Tiebreak pakte ik ineens met 7-1 .....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:33 schreef At_Fundum het volgende:
Ik heb toch het idee dat zonder de blesurebehandeling bij 6-5 (nieuwe tapejes om zijn vingers) Martin de eerste set aan Boutter had moeten laten; die had de laatste games geen problemen meer op zijn service gehad.
Nee, hij zit er idd. helemaal door.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou Boutter nog een gamepie winnen of nie?
nee dusquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou Boutter nog een gamepie winnen of nie?
Blijkbaar had Verkerk ook nog tijd om even op het forum te lezen, dit bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:54 schreef At_Fundum het volgende:
en meteen een break in set 3; nu even hard afrossen deze set en laten zien dat je de beste bent.
gaat dat ook op voor onderbroken wedstrijden of alleen voor wedstrijden die in 1 keer worden uitgespeeld?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:15 schreef Butra het volgende:
Nog 20 minuten, en dat is Santoro - Clement de langste wedstrijd ooit.
Ze zeiden het op de Belg, dus ik neem aan dat het ook geldt voor onderbroken wedstrijden. Al is 1 volledige partij leuker om te zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:20 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
gaat dat ook op voor onderbroken wedstrijden of alleen voor wedstrijden die in 1 keer worden uitgespeeld?
Qua scoreverloop is het leuk ja. Van het tennis raak ik niet opgewonden hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fantastische partij, zelden tot nooit vertoond bij een eerste ronde
16-14 komt zowaar nog bijna uit ook voor Santoroquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:33 schreef At_Fundum het volgende:
Ik vind Fabrice eigenlijk wel lachen; zo speelde ik in vroegere betere tijden ook; vrijwel geen enkele winnende slag in huis hebben, maar alles lekker hoog in het achterveld terug spelen/kaatsen. Lekker je tegenstander frustreren en fouten laten maken en winnen op je uithoudingsvermogen![]()
De spanning vergoedt veelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:35 schreef Butra het volgende:
Qua scoreverloop is het leuk ja. Van het tennis raak ik niet opgewonden hoor.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
16-14 komt zowaar nog bijna uit ook voor Santoro
uurtje geleden voorspelt; alleen zat ik 18 minuten naast de eindtijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:35 schreef At_Fundum het volgende:
14-16 Santoro
in 6 uur en 17 minuten
Malisse mag serveren voor de 2e set.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:47 schreef At_Fundum het volgende:
Nu Schuettler nog even verliezen en alle uitslagen worden als gewenst.
Inderdaad in de eerste ronde tot nu toe 8 verliezende en 7 winnende fransen; met een hoop wildcards en qualifiers is dat best een goede prestatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef okee6 het volgende:
De Fransen zijn goed bezig dit jaar itt de Belgen
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:35 schreef At_Fundum het volgende:
Gaat lekker met Schuettler dit seizoen; behalve in Rotterdam, München en Monaco (overigens wel finale) geen eerste ronde doorgekomen![]()
wel vette schoenenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:37 schreef At_Fundum het volgende:
Dat pakje van Serenawat afzichtelijk grappig
![]()
Soderling won op Wimbledon in de 1ste ronde van ene M. Verkerk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
Die Soderling is ook begonnen, die mepte toch vorig jaar een hoge eruit? Of was dat op Wimbledon.
En Marat gaat lekker![]()
Als titelverdediger een 1e ronde Tommy Haas ... je kan het stukken beter treffenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
En Haas breekt Ferrero naar 5-3
Is niet voor te huilen. Safin roeleert zwaar!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:28 schreef mitt het volgende:![]()
![]()
Calleri heeft opgegeven tegen Safin..
Hantuchova heeft verloren van Asagoe (6-1, 6-3)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:43 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn Hantuchova, Sharapova en Dokic ook van de partij?
Zijn favo's van me, omdat ze heel goed zijn
Jammerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hantuchova heeft verloren van Asagoe (6-1, 6-3)![]()
Sharapova zit in de 2e ronde na winst op Schwartz (6-3, 6-0)
Dokic is er ook al uit tegen Perebiynis (6-4, 6-1)![]()
De screamqueenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jammer
gelukkig hebben we de Screamqueen nog
Laten we dan maar hopen dat zij verliesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:29 schreef Butra het volgende:
Kuerten breekt terug.
Zitten wij naar Capriati te kijken op Eurosport.
Is 4 op 7 door dan zo slecht voor België?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef okee6 het volgende:
De Fransen zijn goed bezig dit jaar itt de Belgen
Malisse en Henin moeten het maar doen
Hanescu zal nog niet zo'n heel groot probleem vormen denk ik. Ik heb eerder het idee dat Hewitt erg moeilijk wordt. Maar dat maakt het ook interresant.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:29 schreef At_Fundum het volgende:
Lijkt me vrij nutteloos om zo laat in dit topic nog een poll toe te voegen, maar okee denk dat Federer het gewoon lekker zal doen.
Mocht Verkerk het trouwens overmorgen gaan redden tegen Hanescu, dan heb ik er vertouwen in dat hij er pas in de halve finale tegen eerder genoemde Federer uit vliegt.
De zege van Malisse mag er wezen, maar die stond er nog niet. Los daarvan werden er maandag twee Belgen weggepoetst. C. Rochus en Elseneer dan ook nog gewonnen van gelijkwaardige tegenstanders. Al met al kan je het nu als redelijk stellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Is 4 op 7 door dan zo slecht voor België?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |