abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8969410
Heb m net gezien. Zeer goede film, maar ik vond m niet zo schokkend als iedereen hier zegt. Sommige momenten vond ik zelfs grappig. De muziek was wel fantastisch.
RfaD heeft trouwens wel wat weg van Magnolia. Hiermee bedoel ik de opbouw die steeds meer een climax nadert in combinatie met de muziek.
pi_8970562
Net driekwart van deze film gekeken. Oeh wat een schokkende film. Ga nu weer verder kijken..

[edit]Hij was echt briljant! Ik ga de dvd maar is bestellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Maarten_k op 09-03-2003 01:57]

dinsdag 25 maart 2003 @ 14:59:17 #153
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9363177
weet iemand waar die DVD nog te krijgen is?
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  dinsdag 25 maart 2003 @ 15:10:26 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9363475
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
weet iemand waar die DVD nog te krijgen is?
hmmm, bestellen bij FRS?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:39:49 #155
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_9651767
Ik zag dat deze film op IMDB, en tevens hier, goede kritieken kreeg. Daardoor ben ik benieuwd geworden naar deze film.

Nu ik hem afgekeken heb, moet ik helaas toch zeggen dat deze film niet helemaal mijn ding is. Zeer zwarte, deprimerende film, wat je echt met een naar gevoel achter laat. Wel hulde voor het acteerwerk en de technische aspecten van de film, maar het verhaal boeide mij eigenlijk niet echt. Sorry......

Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:42:09 #156
52640 schroefje
Undercover camera
pi_9651805
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:39 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zag dat deze film op IMDB, en tevens hier, goede kritieken kreeg. Daardoor ben ik benieuwd geworden naar deze film.

Nu ik hem afgekeken heb, moet ik helaas toch zeggen dat deze film niet helemaal mijn ding is. Zeer zwarte, deprimerende film, wat je echt met een naar gevoel achter laat. Wel hulde voor het acteerwerk en de technische aspecten van de film, maar het verhaal boeide mij eigenlijk niet echt. Sorry......

jammer joh
Ik hoor en zie alles
  zaterdag 19 april 2003 @ 23:40:42 #157
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_9889452
af en toe technisch leuke stukjes (versnellen, vertragen, splitscreen) en ik weet niet waar sommigen 'schokkend' vandaan halen, ik vond em eerder somber en deprimerend Een soort "Trainspotting" zonder happy ending
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_9897448
En ik blijf er bij, ik vind het een onwijs slechte film. Ik vind hem ranziger dan welke horror dan ook, en totaal niet een verhaal wat me aanspreekt.

Dialogen vind ik ook niets, maar mooi dat jullie die wel geweldig vinden

zondag 20 april 2003 @ 17:26:08 #159
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_9898586
Vind hem .
Heb hem gelukkig zelf ook.
Het is gewoon pure realiteit, Trainspotting is wat zoet sappiger maar ook .
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_9898949
quote:
Op zondag 20 april 2003 16:19 schreef Neejoh het volgende:
En ik blijf er bij, ik vind het een onwijs slechte film. Ik vind hem ranziger dan welke horror dan ook, en totaal niet een verhaal wat me aanspreekt.

Dialogen vind ik ook niets, maar mooi dat jullie die wel geweldig vinden

Ja bedankt.
Ik vind het ook belachelijk dat ze een film over drugs maken en dan allemaal van die nare dingen laten zien. Terwijl drugs natuurlijk gewoon hardstikke fijn zijn en niemand kwaad doen. Het feit dat men de negatieve kanten van drugs belicht en men het ook nog waagt dit vrij expliciet in beeld te brengen maakt het inderdaad een zeer slechte film.

'Mooiste' scene in de film vind ik wanneer die tv-verslaafde vrouw door die drukke straat loopt. Dat de hele verdere wereld haar in slow-motion passeert.

Hmmzz....
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:08:06 #161
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_9943226
Wauw.

Ik heb hem net (5 minuten geleden) afegekeken, en ben zwaar onder de indruk. Erg goed acteerwerk, camera werk, en vooral die soundtrac si prachtig en past er perfect bij. Maar ik had dit niet helemaal verwacht...echt goed.

Ik vind die laatste scene wel goed, met die vier in beed gebracht samen met hun droom.

pi_9944199
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:10 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hmmm, bestellen bij FRS?

is hij niet te koop bij de FRS ??
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:04:30 #163
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9944851
Loopt eens bij een Media Markt binnen ofzo dan...
[..]
  maandag 26 mei 2003 @ 11:37:58 #164
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_10682602
Ik heb de film gisteren/vannacht gekeken en ik aan het eind van de film stond ik op het punt in janken uit te barsten. Wat een zwarte, duistere, intens droevige film is dit, zeg.

Het gesprek tussen Sara en Harry aan de keukentafel deed me heel veel en het laatste gesprek tussen Marion en Harry ("Please, wait for me !!!!") gaf een een brok in m'n keel

De muziek van Clint Mansell & The Kronos Quartet is subliem.

"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_12396274
Deprimerender dan deze film kan bijna niet; films als 'trainspotting' met ook een drugs-tintje zijn er niks bij. Goed acteerwerk ook al vond ik die oude vrouw wel irritant worden op een gegeven moment... Verder vond ik die neger er ook nog relatief goed vanaf komen

k weet ook niet of ik deze film aan vrienden moet aanraden of niet...

pi_12397028
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 01:05 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
k weet ook niet of ik deze film aan vrienden moet aanraden of niet...
Alleen als ze smaak hebben.
pi_12405005
Dit is echt een van m'n favo films, het enige probleem met deze film is dat de drempel zo hoog is om 'm NOG een keer te gaan bekijken ... zo deprimerend!
pi_12406351
Ik heb 'em recentelijk bekeken en het is zondermeer een film die je echt raakt, dat maakt 'em al beduidend beter dan 90% van wat er tegenwoordig wordt uitgebracht (mits je dat waardeert in een film natuurlijk).

Ik vond de "oma-figuur" een erg goede verhaallijn hebben, deze vorm van verborgen drugsverslaving en wat er nog meer omheen zat ligt niet echt voor de hand. Ook erg opvallend was de scene waarin de zoon z'n moeder vertelt dat ze verkeerd bezig is ("ik kan je tanden horen knarsen").

Het eind is erg deprimerend, mar dat brengt de boodschap wel op een geloofwaardige manier over, een happy-end slaat natuurlijk nergens op.

pi_12987310
Heb hem ondertussen al 8x gezien en ik vind hem nog altijd even goed als de eerste keer zowel qua verhaal,filmwerk,acteurs,....

En degene die deze film niet goed vinden omwille van zijn deprimerend karakter zouden hem juist wel goed moeten vinden, welke film roept er zoveel emoties op bij zijn kijkers ???? Dit is een (misschien wel de enige) v/d weinige films waar ik achteraf met een gevoel zat, ook mijn vrienden waren van deze mening.

Pain is weakness leaving the brain !
  woensdag 17 september 2003 @ 18:45:02 #170
55386 Klefbefje
Karnemelk goed voor elk ...
pi_13242492
Na alle berichten hier gelezen te hebben heb ik m besteld bij FRS en net bekeken. Ik vind het echt brillante film , alles is eigenlijk goed aan deze film, verhaal,acteerprestaties,sfeer,muziek ga hem binnenkort zeker weer bekijken.
En lekker veel extra's op de DVD , ruim een uur.
Give a man a fire and he will be warm for one night, put a man on fire and he will be warm for the rest of his life
  woensdag 17 september 2003 @ 18:52:41 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13242663
De soundtrack blijft ook superbruut
[..]
pi_13898585
Ik heb hem net gekeken en ben nou helemaal down... wel een goede film maar nu effe wat lekkere muziek om weer beetje vrolijk te worden..
pi_13902507
Jaaaaa deze film was echt meesterlijk!! Heb hem 2x gezien en na de 2e keer was ik helemaal weg van deze film. De manier waarop het gefilmt is maakt het nog beter dan dat het is....
Staat net niet in mijn top 5 maar zeker wel in mijn top 10!!!
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  woensdag 15 oktober 2003 @ 18:45:47 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13902576
Geweldige film!
Alleen nooit kijken als je daarna vrolijk wilt gaan stappen ofzo.
Hij is extreem deprimerend en aangrijpend (vond ik dan).
Ook erg mooie titeltrack (later gebruikt voor LOTR TTT trailer).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_13902682
Kwam deze film niet binnenkort op TV?
Superfly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')