[edit]Hij was echt briljant! Ik ga de dvd maar is bestellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Maarten_k op 09-03-2003 01:57]
quote:hmmm, bestellen bij FRS?
Op dinsdag 25 maart 2003 14:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
weet iemand waar die DVD nog te krijgen is?
Nu ik hem afgekeken heb, moet ik helaas toch zeggen dat deze film niet helemaal mijn ding is. Zeer zwarte, deprimerende film, wat je echt met een naar gevoel achter laat. Wel hulde voor het acteerwerk en de technische aspecten van de film, maar het verhaal boeide mij eigenlijk niet echt. Sorry......
quote:jammer joh
Op dinsdag 8 april 2003 10:39 schreef greatgonzo het volgende:
Ik zag dat deze film op IMDB, en tevens hier, goede kritieken kreeg. Daardoor ben ik benieuwd geworden naar deze film.Nu ik hem afgekeken heb, moet ik helaas toch zeggen dat deze film niet helemaal mijn ding is. Zeer zwarte, deprimerende film, wat je echt met een naar gevoel achter laat. Wel hulde voor het acteerwerk en de technische aspecten van de film, maar het verhaal boeide mij eigenlijk niet echt. Sorry......
Dialogen vind ik ook niets, maar mooi dat jullie die wel geweldig vinden
quote:Ja bedankt.
Op zondag 20 april 2003 16:19 schreef Neejoh het volgende:
En ik blijf er bij, ik vind het een onwijs slechte film. Ik vind hem ranziger dan welke horror dan ook, en totaal niet een verhaal wat me aanspreekt.Dialogen vind ik ook niets, maar mooi dat jullie die wel geweldig vinden
'Mooiste' scene in de film vind ik wanneer die tv-verslaafde vrouw door die drukke straat loopt. Dat de hele verdere wereld haar in slow-motion passeert.
Ik heb hem net (5 minuten geleden) afegekeken, en ben zwaar onder de indruk. Erg goed acteerwerk, camera werk, en vooral die soundtrac si prachtig en past er perfect bij. Maar ik had dit niet helemaal verwacht...echt goed.
Ik vind die laatste scene wel goed, met die vier in beed gebracht samen met hun droom.
quote:is hij niet te koop bij de FRS ??
Op dinsdag 25 maart 2003 15:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hmmm, bestellen bij FRS?
Het gesprek tussen Sara en Harry aan de keukentafel deed me heel veel en het laatste gesprek tussen Marion en Harry ("Please, wait for me !!!!") gaf een een brok in m'n keel
De muziek van Clint Mansell & The Kronos Quartet is subliem.
k weet ook niet of ik deze film aan vrienden moet aanraden of niet...
quote:Alleen als ze smaak hebben.
Op woensdag 13 augustus 2003 01:05 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
k weet ook niet of ik deze film aan vrienden moet aanraden of niet...
Ik vond de "oma-figuur" een erg goede verhaallijn hebben, deze vorm van verborgen drugsverslaving en wat er nog meer omheen zat ligt niet echt voor de hand. Ook erg opvallend was de scene waarin de zoon z'n moeder vertelt dat ze verkeerd bezig is ("ik kan je tanden horen knarsen").
Het eind is erg deprimerend, mar dat brengt de boodschap wel op een geloofwaardige manier over, een happy-end slaat natuurlijk nergens op.
En degene die deze film niet goed vinden omwille van zijn deprimerend karakter zouden hem juist wel goed moeten vinden, welke film roept er zoveel emoties op bij zijn kijkers ???? Dit is een (misschien wel de enige) v/d weinige films waar ik achteraf met een gevoel zat, ook mijn vrienden waren van deze mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |