quote:Oh jawel hoor.
Op zondag 02 september 2001 11:48 schreef lzandman het volgende:[..]
Helaas heb jij je e-mailadres niet in je profiel staan. Dus wordt het een beetje moeilijk om contact met jou op te nemen...
Misschien kun je beter mij ff gaan mailen...
Als die film echt zo goed is wil ik 'm wel op DVD, maar dat ding is nergens (in NL) te krijgen...
quote:Het is gewoon triest dat ze nog wegkomen met dergelijke prijzen ook.
Op maandag 03 september 2001 12:04 schreef Smots het volgende:[..]
Oh jawel hoor.
De UK-versie ligt zelfs gewoon bij de Frie Rukker Shop (voor 81 piek)
quote:Dat niet alleen: de UK-versie heeft ook nog eens minder extra's dan de R1 versie.
Op maandag 03 september 2001 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Het is gewoon triest dat ze nog wegkomen met dergelijke prijzen ook.
Zelfs 1 DVD kopen bij Amazon en (Expedited) over laten vliegen is vaak al goedkoper.
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=775
quote:In Amsterdam komt hij te draaien in Kriterion (komt dus meer in filmhuizen en kleinere bioscopen te draaien dan in de mega bioscopen, daarom heeft het ook een jaar geduurd voordat het naar nederland kwam).
Op zondag 02 september 2001 14:43 schreef Arjeninho het volgende:[..]
Waar dan IR, in Leeuwarden? En hoe laat en welke bios?
Mijn broer heeft de film een jaar geleden in San Francisco gezien en vond het een erg indrukwekkende maar ook zeer shockerende films. Wel een van z'n favo's. Ik denk niet dat ik er tegen kan als ik het allemaal zo hoor. "The Virgin Suicides" gaf me al een uiterst naar gevoel... (vooral met die muziek van Air, depri!)
Nokia
Wat een lekker wazige film is dat zeg! en moeilijk hard af en toe ook!!
Toppertje
quote:En
Op zondag 09 september 2001 20:07 schreef Theeboon het volgende:
Pfff.
Uurtje geleden bij TMF:Ja blablabla Ellen Burnsteen speelt in deze zwarte komedie....
quote:Zeiden ze echt 'Burnsteen' ofzo??
Op zondag 09 september 2001 20:07 schreef Theeboon het volgende:
Ja blablabla Ellen Burnsteen speelt in deze zwarte komedie....
13 september gaat de film inderdaad in premiere in nederland. en niet alleen in filmhuizen of kleinere bioscopen, want CineMec ede heeft al 5 zalen (er komen er meer) en die gaat de film ook draaien.
zie http://www.geocities.com/TelevisionCity/Satellite/4204/sneak.htm voor meer info.
ook zeer aan te raden is de offiële site (link staat op site hierboven genoemd, als je die ziet snap je een beetje hoe gek de film je maakt.
Lukas
PS Ik werk niet bij die bios hoor.
quote:Fonetisch idd, had toch wel wat meer verwacht van Tooske
Op zondag 09 september 2001 22:37 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zeiden ze echt 'Burnsteen' ofzo??
Fonetisch zeg maar?
Maar dat 'zwarte komedie' vond ik al helemaal vreemd...
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Satellite/4204/req.htm
groet
lukas
Verder een hele goede en verontrustende film! Samen met Audition van Miike Takashi is dit de enige film die bijna fysiek iets met je weet te doen. Ik heb Audition tijdens een persvoorstelling gezien, in een zaal vol filmjournalisten en andere professionele film kijkers. Tijdens de film ging 1/3 weg omdat ze het niet aan konden zien , 1/3 zat met z'n hoofd tussen de knieen of de handen voor z'n ogen
(ook omdat ze het niet aan konden zien) en de rest zat met een ongemakkelijk gevoel te kijken
Ik behoorde tot die laatste groep en dit is sindsdien de eerste film die weer een dergelijk gevoel weet op te roepen (zij het iets minder heftig). Ik vind het erg knap als iemand dat met een film te weeg weet te brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door raampie1 op 10-09-2001 01:18]
quote:Koel, die heb ik hier nog staan. Toch maar eens kijken.
Op maandag 10 september 2001 01:13 schreef raampie1 het volgende:
Samen met Audition van Miike Takashi is dit de enige film die bijna fysiek iets met je weet te doen. Ik heb Audition tijdens een persvoorstelling gezien, in een zaal vol filmjournalisten en andere professionele film kijkers. Tijdens de film ging 1/3 weg omdat ze het niet aan konden zien, 1/3 zat met z'n hoofd tussen de knieen of de handen voor z'n ogen
(ook omdat ze het niet aan konden zien) en de rest zat met een ongemakkelijk gevoel te kijken
Overigens, de rol van Sean Gullette, die de hoofdrol vertolkte in 'Pi' vond ik ook dit keer weer zeeeeer gaaf. Heel intens gespeeld.
quote:De schoonvader o.i.d., die kerel waar ze dan 't bed mee moet induiken voor geld (ze meeten altijd in een restaurant)
Op maandag 10 september 2001 12:11 schreef raampie1 het volgende:
Welke rol speelde hij dan in Requiem? Ik kan me hem zo gauw even niet herinneren.
Ik heb hem zaterdag gezien in Cinerama Rotterdam en het is de beste film die ik ooit in de bioscoop heb gezien! Geniaal! De sfeer, de muziek, alles gewoon. Ik voelde me wel misselijk nadat ik hem had gezien, maar wat een film, geweldig....
quote:Geweldige film. Echt.
Op woensdag 08 augustus 2001 18:36 schreef lzandman het volgende:
Hoi,Heeft iemand de film "Requiem for a Dream" al eens gezien? Hij krijgt best een hoog cijfer op de IMDB site (8,6). Ik ben zeer benieuwd naar die film, maar kan 'm nergens vinden.
Ik kwam op het internet nl. een stukje DIVX van die film tegen, waarin Jennifer Connelly een nogal gewaagde striptease act gaf. Dat had ik niet van haar verwacht.
Er zaten 7 man in de zaal... dit maakt mij wel een beetje triest over het NL bioscooppubliek moet ik zeggen.
Okee het was 22:15 zondagavond, en maandagavond kun je voor 5 piek (Cinecitta Tilburg rox!). Maar goed hij was donderdag pas in premiere gegaan dus ik had wel wat meer mensen verwacht, zeker bij zo'n film die zulke super reviews had (en verdiende!!! chapeau chapeau). Nah dat wou ik ff zeggen
quote:Van het gemiddelde bioscooppubliek heb ik al jaren geen hoge pet meer op. Ik heb lege zalen meegemaakt, en mensen bij de meest fantastische films zien weglopen. Bij 'Once upon a time in America' was bijvoorbeeld na 1,5 uur de helft van de zaal weggelopen. Na 2 uur bijna 80%. 'omdat-ie zo lang duurde'
Op woensdag 19 september 2001 18:54 schreef MadScientist het volgende:
Er zaten 7 man in de zaal... dit maakt mij wel een beetje triest over het NL bioscooppubliek moet ik zeggen.
quote:Je had hem ook kunnen huren (engelse import) bij de Cinematheek
maandagavond kun je voor 5 piek (Cinecitta Tilburg rox!)
quote:Deze film moet je echt op the big screen zien.
Op donderdag 20 september 2001 19:59 schreef che het volgende:[..]
Je had hem ook kunnen huren (engelse import) bij de Cinematheek
quote:In principe vind ik dat ook, maar bij deze vond ik het intenser toen ik hem voor het eerst keek op DivX, alleen op mijn kamer, donker, koptelefoon op, geluid hard en 1 meter voor mijn beeldscherm... misschien ook omdat het de eerste keer was dat ik hem keek, maar dat vond ik toch meer indruk maken dan in een lege bioscoopzaal.
Op donderdag 20 september 2001 23:19 schreef Theeboon het volgende:[..]
Deze film moet je echt op the big screen zien.
Naja, hoeft niet, maar 't is wel een ervaring.
Normaal gezien ben ik wel pro-bioscoop echter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |