nee hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneeky.![]()
quote:
dat nieuwe lijstje had ik om 1558 uur al gepostquote:
Ik zag een nieuwlijstje waarop wel de R1100S aangepast was, en ook een verandering in de data was gedaan maar er dus 27'ste stond ingevuld .. en daarna was mijn lijstje open .. dus gelijk gepost dat het niet klopte .. maar misschien moest I.E eerst gerefresht worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoorcheck de tijden van de post cq. wijziging:
[..]
[..]
dat nieuwe lijstje had ik om 1558 uur al gepost
boeiendquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag een nieuwlijstje waarop wel de R1100S aangepast was, en ook een verandering in de data was gedaan maar er dus 27'ste stond ingevuld .. en daarna was mijn lijstje open .. dus gelijk gepost dat het niet klopte .. maar misschien moest I.E eerst gerefresht worden.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeiendt klopt nu (toch?)
![]()
Net ff gebeld, ze wachten nog op de koplamp-unit, scheen niet op voorraad te zijn. Het jammere is dat het op m'n werk ook nogal druk is en ik er dus nauwelijks even tussenuit kan, zeker niet na al die feestdagen (hemelvaart, pinksteren, etc).quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdagmiddag vrij nemen om hem op te halen? had ik zeer zeker wel gedaan
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:02 schreef Patrick281 het volgende:Kan hij samen met Fazertje de route terug rijden en gelijk door naar Zeeland.
..en waar moet hij die motor ophalen .. juist in het hoge noorden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cynix woont in Eindhoven hoor.
En nog steeds hetzelfde startpunt ?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Het word een echte Zeeland/Zuid-Holland route
Niet precies de route die hierboven staat, maar ongeveer, de paarse lijn is slechts een richtlijn; het is immers een neus-achterna-route
Nee hoor. gewoon hier gemeld!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. mega update nodig?
Gerako valt zeker af en Luc en Cheshire ook helaas -al hadden die dat in het verkeerde topic gemeld? (even geen tijd om te checken hier op het werk)
.. Fazertje en duo gingen ook alleen mee als hij met iemand mee kon rijden.
Volgens mij heeft Fazertje besloten mee te gaan hoor, al zoekt hij nog steeds iemand die een stuk met hem mee kan rijden.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:00 schreef Patrick281 het volgende:)
.. Fazertje en duo gingen ook alleen mee als hij met iemand mee kon rijden.
kun je echt niet iets verzinnen dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:11 schreef ondeugend het volgende:
Al zal ik best een beetje balen dat ik er niet bij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |