quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef 1337Wolf het volgende:
Wie kent Nina Brink nou nog? Die was ooit ook flink in de schijnwerpers gezet. Tegen de tijd dat ik volwassen ben is iedereen mij ook vergeten.
Het gaat trouwens om een bedrijf, en dat is een rechtspersoon. Bedrijf gaat failliet, mensen vinden een andere baan, en niemand kan klagen.
Ik hoop dat je het doet en doodgeknuppeld wordt door de eigenaar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:35 schreef 1337Wolf het volgende:
Maar mijn vraag was dus meer of het mag. Ik ben 100% handelingsonbekwaam wat betreft mijn leeftijd. Ik denk dat ik er niet slechter van zal slapen, want van Vodafoon wordt ik echt strontziek.
ElisaB: dit is echt waar
Heel eerlijk . Een misselijk topic, van een misselijk figuurquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan iemand in dit topic iets vinden dat tegen de policy is? Zou het zo graag sluiten, want ik word er wat onpasselijk van. Niet charmant van me, maar wel eerlijk
Ik wekt in die businessquote:schuldsanering
Je bent niet 100% handelingsonbekwaam.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:35 schreef 1337Wolf het volgende:
Maar mijn vraag was dus meer of het mag. Ik ben 100% handelingsonbekwaam wat betreft mijn leeftijd. Ik denk dat ik er niet slechter van zal slapen, want van Vodafoon wordt ik echt strontziek.
Hoe groot is het bedrijf? Hoeveel werknemers?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:35 schreef 1337Wolf het volgende:
Ongeveer 75, maar 50 staan toch binnenkort op straat omdat dan de ontwikkeling klaar is. Dus netto nog 25 werknemers. Ze zijn goed opgeleid dus het vinden van een nieuwe baan is niet moeilijk.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:37 schreef Kluupkluup het volgende:
Hoe groot is het bedrijf? Hoeveel werknemers?
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:35 schreef 1337Wolf het volgende:
Je bent echt ziek als je dat doet..quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:39 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Ongeveer 75, maar 50 staan toch binnenkort op straat omdat dan de ontwikkeling klaar is. Dus netto nog 25 werknemers. Ze zijn goed opgeleid dus het vinden van een nieuwe baan is niet moeilijk.
Maar of het verwerpelijk is of niet maakt me weinig uit. Het gaat erom of het mag ja of nee.
Aan de andere kant: kan ik vodafone niet gewoon vaarwel zeggen omdat ze een contract met een minderjarige hebben afgesloten? Dat mag toch niet?
quote:Aan de andere kant: kan ik vodafone niet gewoon vaarwel zeggen omdat ze een contract met een minderjarige hebben afgesloten? Dat mag toch niet?
Dat vodafoon verhaal is het punt nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:45 schreef 1337Wolf het volgende:
Vervelend dat dit soort leerzame topics gesloten worden
Om mijn punt nog even aan te halen:
[..]
Hoeveel mag het dan wel niet zijn? 1000, 2000? 5000?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:45 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik heb al geprobeerd geld te lenen, maar veel banken willen er niet aan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |