en zouden de amerikanen niet door hebben dat het schieten in de lucht een soort van traditie is...quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:30 schreef Disorder het volgende:
Kijken ze vantevoren niet eventjes wát ze precies bestoken? Als je beschoten denkt te worden, en er staat een gebouw vlakbij. Open je dan automatisch het vuur op dat gebouw zonder 100% zeker te weten wie daar in zitten?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
Moeten ze maar niet in een oorlogsgebied in de lucht schieten, zeker niet als er Amerikaanse helicopters in de buurt zijn.
Molly Ivinsquote:'It's quite difficult to convince people you are killing them for their own good.
That's our basic problem in Iraq.'
ik kan het niet uitstaan, en de vs zal dit toch wel weer goedpraten, en is iedereen het morgen weer vergeten..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef tjarie het volgende:
sjah weet je wat t is je blijft t bespreken hier en iedereen weet wel wat onrecht is maar niemand doet er wat aan want zo schiet je niks op... dus come on tim we gaan naar amerika en schiete ze allemaal dood zijn we gelijk van alles af
Dat zou wel èrg toevallig zijn. Ik gok op een andere datum.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:34 schreef TimmyAsd het volgende:
leren ze nou werkelijk niets van 9/11?!? moet dat echt nog een keer gebeuren?
Triest incident lijkt me. Amerikanen hadden kunnen weten dat dat een traditie is, Iraakse burgers hadden kunnen weten dat ze die traditie beter achterwege hadden kunnen laten in deze tijden aangezien Amerikanen dag en nacht beschoten worden en dus nogal triggerhappy zijn als ze beschoten worden, waar wel wat voor te zeggen valt.quote:Feestgangers zouden volgens ooggetuigen met geweren in de lucht hebben geschoten. Kort daarna zou het vuur door de Amerikaanse helikopters zijn geopend.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zou wel èrg toevallig zijn. Ik gok op een andere datum.
V.
Dat was in Afghanistan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Het is niet de eerste keer dat ze een bruiloft overhoop knallen omdat er in de lucht geschoten wordt.
dat kan natuurlijk ook, helaas wordt er niet gemeld of de amerikanen geraakt zijn of niet.. maar dan nog, nu.nl meldt dus die 40 doden.. en dat als vergelding voor het raken van en heli?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Triest incident lijkt me. Amerikanen hadden kunnen weten dat dat een traditie is, Iraakse burgers hadden kunnen weten dat ze die traditie beter achterwege hadden kunnen laten in deze tijden aangezien Amerikanen dag en nacht beschoten worden en dus nogal triggerhappy zijn als ze beschoten worden, waar wel wat voor te zeggen valt.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Het is niet de eerste keer dat ze een bruiloft overhoop knallen omdat er in de lucht geschoten wordt.
nieuws.nl heeft het trouwens over meer dan 40 doden.
Ze kweken wel lekker goodwill onder de bevolking.quote:In July 2002, Afghan officials said 48 civilians at a wedding party were killed and 117 wounded by a U.S. airstrike in Afghanistan's Uruzgan province. An investigative report released by the U.S. Central Command said the airstrike was justified because American planes had come under fire.
nee... tenzij nieuws.nl, de fp tegelijk hetzelfde oude noieuws weer brengen..quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
dit komt me bekend voor. is dit niet een oud nieuwsbericht?
Tja, ben ik ook wel benieuwd naar of ze geraakt zijn of niet, maar in deze tijden lijkt het me logisch dat Amerikanen schieten als ze door een massa mensen worden beschoten. Dat gebeurt zowat in een reflex en dan heb je niet in de gaten dat het om een bruiloft gaat waar vreugdeschoten in de lucht worden gelost.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook, helaas wordt er niet gemeld of de amerikanen geraakt zijn of niet.. maar dan nog, nu.nl meldt dus die 40 doden.. en dat als vergelding voor het raken van en heli?
Alleen werden ze dus niet beschoten en is het daarmee geen snuggere actie van de Amerikanen. Zoals Disorder al zei, je kijkt toch waar je naartoe schiet ffs.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, ben ik ook wel benieuwd naar of ze geraakt zijn of niet, maar in deze tijden lijkt het me logisch dat Amerikanen schieten als ze door een massa mensen worden beschoten. Dat gebeurt zowat in een reflex en dan heb je niet in de gaten dat het om een bruiloft gaat waar vreugdeschoten in de lucht worden gelost.
Als je in een oorlogsgebied wordt beschoten, dan schieten ze terug de Amerikanen. Een niet erg snuggere actie dus van die Irakezen, al is het ook triest dat ze deze fout moeten bekopen met 40 doden.
dan is dit al eens eerder gebeurd. In Afghanistan ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee... tenzij nieuws.nl, de fp tegelijk hetzelfde oude noieuws weer brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |