Ik heb het al 2 dagen nu, de pijn houd gewoon niet op, de dokter kan er ook niks aan doen dan wat medicijnen weet iemand nog wat middeltjes die een beetje goed zijn voor je maag?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:16 schreef Aurelium het volgende:
ik heb dat vorige week wel gehad... niet zo erg om naar de doktor te gaan, maar wel erg genoeg om een hele nacht van wakker te liggen.
maaruh wat is precies je vraag?
...dan doet hij er toch wat aan of ben ik nou gek??quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:18 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb het al 2 dagen nu, de pijn houd gewoon niet op, de dokter kan er ook niks aan doen dan wat medicijnen weet iemand nog wat middeltjes die een beetje goed zijn voor je maag?
Nog nooit eerder gehad. ik ga thee maar is proberenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Over het algemeen denk ik dat de dokter toch het meeste verstand heeft van hoe te handelen in dit soort situaties. Mocht het na een week of 1 a 2 nog niet over zijn, dan zou ik toch nog eens vragen.
Heb je het al eens eerder gehad, heb je iets verkeerds gegeten, andere reden waar het misschien aan zou kunnen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |