abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19250626
ik heb de laatste paar dagen echt ontiegelijke buikpijn niet normaal en het word steeds erger ik voelde het vanochtend ook in mijn rug, ik heb nu om tien over acht een afspraak bij de dokter.
pi_19250663
ik heb dat vorige week wel gehad... niet zo erg om naar de doktor te gaan, maar wel erg genoeg om een hele nacht van wakker te liggen.
maaruh wat is precies je vraag?
Jupiler is goed
pi_19253871
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 19:16 schreef Aurelium het volgende:
ik heb dat vorige week wel gehad... niet zo erg om naar de doktor te gaan, maar wel erg genoeg om een hele nacht van wakker te liggen.
maaruh wat is precies je vraag?
Ik heb het al 2 dagen nu, de pijn houd gewoon niet op, de dokter kan er ook niks aan doen dan wat medicijnen weet iemand nog wat middeltjes die een beetje goed zijn voor je maag?
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:30:05 #4
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19254218
Over het algemeen denk ik dat de dokter toch het meeste verstand heeft van hoe te handelen in dit soort situaties. Mocht het na een week of 1 a 2 nog niet over zijn, dan zou ik toch nog eens vragen.

Heb je het al eens eerder gehad, heb je iets verkeerds gegeten, andere reden waar het misschien aan zou kunnen liggen?
pi_19254391
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:18 schreef HyperViper het volgende:

Ik heb het al 2 dagen nu, de pijn houd gewoon niet op, de dokter kan er ook niks aan doen dan wat medicijnen weet iemand nog wat middeltjes die een beetje goed zijn voor je maag?
...dan doet hij er toch wat aan of ben ik nou gek??

Sterkte

[ Bericht 23% gewijzigd door Isabeau op 19-05-2004 21:42:51 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:36:56 #6
78883 antipuntschoenen
De AntiPuntSchoen Beweging!
pi_19254442
thee doet bij mij altijd wonderen. Tevens wil een warm bad wel is helpen.....

sterkte
De AntiPuntSchoenen Beweging - http://www.antipuntschoenen.nl
pi_19254949
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Over het algemeen denk ik dat de dokter toch het meeste verstand heeft van hoe te handelen in dit soort situaties. Mocht het na een week of 1 a 2 nog niet over zijn, dan zou ik toch nog eens vragen.

Heb je het al eens eerder gehad, heb je iets verkeerds gegeten, andere reden waar het misschien aan zou kunnen liggen?
Nog nooit eerder gehad. ik ga thee maar is proberen
pi_19255714
en???????
pi_19266812
jah ik heb dus medicijnen gekregen en ik gebruik die nu en die helpen redelijk goed, voorderest helpt rustig zitten en liggen het meest, thee merk ik niet zo gek veel van, het schijnt dus ontstoken maagslijmvlies te zijn of iets dergelijks het moet vanzelf over gaan.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 13:12:28 #10
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19290863
Deze kan nu wel dicht..
Voor info verder: ok hellup! (maagpijn)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')