behalve maagtabletten slikken want die heb ik al twee op
please help, het doet pijn
quote:Kan je geen doktercentrale bellen?
Op zondag 22 december 2002 04:55 schreef maple-leaf het volgende:
heeft iemand een snelle en efectieve oplossing tegen verschrikkelijke maagpijnbehalve maagtabletten slikken want die heb ik al twee op
please help, het doet pijn
Als je al 2 tabletten op hebt?
Klopt het dat de pijn een paar dagen geleden begon, en steeds erger werd?
quote:Bij mij was het vroeger altijd andersom
Op zondag 22 december 2002 16:26 schreef Black-Death het volgende:
nee, maar als men het over maagpijn heeft, wordt er 9 van de 10 keer buikpijn mee bedoelt
Ik heb sinds drie dagen kramp in mijn maag. Als ik nķets eet doet het pijn, eet ik wel iets doet het ook pijn. Medicijnen durf ik niet te nemen want ik ben zwanger.
Een paar weken terug had ik het ook, maar toen werd het langzaam steeds iets beter, tot een paar dagen terug toen werd het weer steeds erger
Wie weet raad?
ja hoor het is weer zover DAMN wat doet dat pijn
ik heb alles al gedaan , medicijnen, douchen, strekken etc etc, nix helpt, godvr
waarom moet dit nu zo vaak gebeuren???
sorry moest ff frustratie kwijt
quote:is dat ernstig dan? ik bedoel moet ik daarmee naar de dokter dan?
Op woensdag 21 mei 2003 06:05 schreef defender het volgende:
Als je bij maagpijn de neiging krijgt om hard heen en weer te lopen kan het een galsteen zijn. Dan krijg je meestal in de nacht pijn aanvallen van een paar uur, en niks helpt tegen de pijn.
quote:Omdat je nog niet bij dokkie bent langsgeweest.
Op woensdag 21 mei 2003 05:54 schreef maple-leaf het volgende:
waarom moet dit nu zo vaak gebeuren???
quote:NEEHEE!!!!!!!!!!!!
ik heb er nu een kruik opgelegd, ik ga zo maar eens onder de warme douche staan
quote:is dat zo? oh....
Op woensdag 21 mei 2003 19:59 schreef damiaans het volgende:[..]
NEEHEE!!!!!!!!!!!!
En kruik erop doen is je eigen doodvonnis tekenen, dat kan lijden bij een (eventule) blindedarmontsteking tot een maagbloeding!!!!!
NOOIT, NIMMER DOEN!
quote:right
Op woensdag 21 mei 2003 19:59 schreef damiaans het volgende:[..]
NEEHEE!!!!!!!!!!!!
En kruik erop doen is je eigen doodvonnis tekenen, dat kan lijden bij een (eventule) blindedarmontsteking tot een maagbloeding!!!!!
NOOIT, NIMMER DOEN!
quote:Ok ik zal het nog ff vertellen, kijk als ik naar bed ga en voel een beetje pijn dan neem ik een tabletje van Ranitidine 150 mg, maar de laatste nacht had ik dat voordat ik naar bed ging niet gedaan omdat ik nergens last van had.
Op woensdag 21 mei 2003 20:52 schreef Downfall101 het volgende:[..]
right
, nog zo'n advies.
maagpijn, je hebt twee tabletten genomen. Van wat?
verbeterd de pijn als je iets eet of drinkt?
en situeer de pijn es voor jezelf? maw, waar heb je precies pijn?
heb je koorts? braken?
dat lijken me de eerste vragen om es te beantwoorden.
suc6 (zal topic ff volgen...)
s'nachts werd ik dus wakker met pijn en heb zo'n pil ingenomen, hielp niets, onder de douche gaan staan, hielp ook niet veel, nog zo'n pil ingenomen, hielp natuurlijk weer niets.
Om ff je vragen te beantwoorden: nee het helpt niets als ik wat eet of drink, helaas.
De pijn zit vlak onder mijn ribbenkast, je weet wel het midden van je ribbenkast, mij is verteld dat dat dan mijn maag is waar de pijn vanaf komt, maar er is ook verteld dat het van mijn darmen af kan komen.
De pijn is heel drukkend, je hebt de neiging vooruit te gaan zitten, maar het is eigelijk beter om rechtop te gaan zitten. Het voelt alsof iemand aan vanalles loopt te trekken in je lichaam, heel erg pijnlijk. Koorts of braken daar is hier geen sprake van
tsja meer kan ik er niet over vertellen, behalve dat het meerendeels s'nachts gebeurt als ik dus hoor te slapen
Btw, ik heb nu nergens meer last van he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |